En wie zit er sowieso niet op jullie kleine groep?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Appeltaart voor kleine groep
(en wie moet er thuisblijven bij de hummel?ik mis de appeltaart! )
ja, jij, al tijden niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
En wie zit er sowieso niet op jullie kleine groep?
Goh, ik doe dat juist expresquote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, jij, al tijden niet.
Maar jullie hebben je eigen baktype's!
Hey Pessie, wanneer neem jij een avatar? Ik ben nogal visueel ingesteld en scroll steeds perongelukm over je heen
Uit elke post straalt toch dat ze van de kerk isquote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Is pessie ook alweer iemand uit het kliekje?
welk kliekje bedoel je? Kliekje fok? kliekje ouders? kliekje 'kent freecell toevallig'? kliekje houdt van kamperen? kliekje met jopj en jelmer?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Is pessie ook alweer iemand uit het kliekje?
Wat jou als rechterhand van de antichrist meteen tegen maakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Uit elke post straalt toch dat ze van de kerk is
Het was een neutrale observatiequote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat jou als rechterhand van de antichrist meteen tegen maakt?
druk *plokplokplok*quote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En er is niks mis met freecell kennen.
Hoe is het met de beeb die op komst is?
Naturlich!quote:
Oeh! Er komt toch wel een x een housewarming?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef freecell het volgende:
[..]
druk *plokplokplok*
Heb je ons huis al gezien?
Check!
Keuken. Die kleur groen zit in het hele huis en ik vind het een deprimerende kleur. Daarbij zit het er 15 jaar op en dat is te zien.
Kamer1 Leuke kleur muurNiet onze smaak.... Rookkanaal is helaas dichtgestort, even kijken of dat weer open kan
Kamer en stukje tuin Zoals je ziet, de kozijnen zijn een andere tint rood
Het staat sinds komende maandag pas leegquote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef maok het volgende:
Waarom kunnen jullie er trouwens nog niet in? Het staat toch al leeg? Of moet de woningbouw eerst nog het een en ander doen?
Ja das het enige nadeelquote:
De falcon punch redt je overal uitquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
owjee, hoor ik ook bij het ik zit in de kerk en ken freecell kliekje?
Kan ik daar nog onderuit?
BERLIJNBERLIJNBERLIJNquote:
Denk dat ze wel bij je weggaat met de reeds geboren kleine als je hem uitvoert hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 14:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vrees dat het daar inmiddels te laat voor is, gezien dat kleine jongetje hier
Hehehe dat vroeg ik me net ook af.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:47 schreef StarGazer het volgende:
Houdt het dan godverdomme nooit eens op met regenen
Oja, ook herkenbaar.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Bob. het volgende:
Computer plekken zat! Maar daar moet ik juist weg, want dan voer ik geen fluit uit.
Trek de stekker uit de computer?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef Bob. het volgende:
Computer plekken zat! Maar daar moet ik juist weg, want dan voer ik geen fluit uit.
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef pessie het volgende:
Pukkel-regen!
Helaas niet, was met mijn vader en broertje.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nog een feestje meegepakt aldaar?
Amsterdam >> Groningenquote:
Nooit van m'n leven zou ik Amsterdam uberhaupt overwegen om te gaan wonen.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Amsterdam >> Groningen
Als je student-af bent
QFT.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven zou ik Amsterdam uberhaupt overwegen om te gaan wonen.
Omdat Amsterdam!quote:
Mijn vriendin heeft een baan in Amsterdam gevonden, waarbij ze verplicht in Amsterdam moet wonen.quote:
Ik had niet verwacht dat ik de eerstkomende 10 jaar Groningen zou verlaten. Maargoed, soms komt er iets anders op je pad en moet jequote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef JH87 het volgende:
Ik zou ook niet zo snel naar Amsterdam gaan, maar zie mezelf over tien jaar ook niet meer in Groningen wonen. Daarvoor is 't toch wat afgelegen en rustig.
Je hebt er nog geen huis gevonden dus? Al wel enig idee in welke buurt je wilt gaan wonen daar?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een baan in Amsterdam gevonden, waarbij ze verplicht in Amsterdam moet wonen.En voor mijn nieuwe baan maakt het niet heel erg veel uit waar ik ga wonen, omdat ik toch door heel Nederland moet rijden straks.
Ik ga Groningen wel echt missen. Laat ook echt alles achter, ken er totaal niemand![]()
[..]
Ik had niet verwacht dat ik de eerstkomende 10 jaar Groningen zou verlaten. Maargoed, soms komt er iets anders op je pad en moet je
Het meeste ga ik ons huis missen vrees ikZo'n plek en huis vinden we in Amsterdam echt nooit weer terug helaas
We kijken naar een koophuis en er moet parkeerplek zijn voor 2 auto's. Dat is alles wat we weten nu.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt er nog geen huis gevonden dus? Al wel enig idee in welke buurt je wilt gaan wonen daar?
Misschien dat het absurd klinkt, maar heb je aan de Bijlmer gedacht? Alles word daar gesloopt waarna er laagbouw voor terugkomt. Wordt best mooi!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
We kijken naar een koophuis en er moet parkeerplek zijn voor 2 auto's. Dat is alles wat we weten nu.
Maar het zal eerst huren worden hoor, tot we een mooi koophuis gevonden hebben.
TARA laatst ookquote:
Laat die boevenvangers lekker aan het begin van de maand controleren, niet aan het einde als het geld op is...quote:
Nee dat was niet stoer geweest.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:03 schreef nietzman het volgende:
Kon je niet gewoon gaan huilen om er onderuit te komen eigenlijk?
Ik ook.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA laatst ook's morgens vroeg nog wel
Daarover gesproken: boete nog niet binnengekregen tot nu toe
Blegh.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef nietzman het volgende:
'm even snel afwerken in zo'n busje dan?
Aw, dat is wel gemeen.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook.
Lampje netjes aan gedaan toen ik wegging, was 'ie tussentijds doorgebrand en dat heb ik niet doorgehad.Fijn.
Ik heb eens een boete gehad voor rijden zonder gordel op 10 meter openbare wegquote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik kreeg 'em laatst ook op een ritje van 500 meter.
Als koerier/postbode/taxichauffeur heb je daar toch een ontheffing voor?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb eens een boete gehad voor rijden zonder gordel op 10 meter openbare weg
Ik was toen koerier en moest van de oprit van bedrijf 1 naar de oprit van bedrijf 2. En die zaten direct naast elkaar
Volgens mij alleen bij de tnt en als taxichauffeur wanneer je klanten in de auto hebt. Niet als normale koerier.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Als koerier/postbode/taxichauffeur heb je daar toch een ontheffing voor?
Veel triester kan haast niet inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb eens een boete gehad voor rijden zonder gordel op 10 meter openbare weg
Ik was toen koerier en moest van de oprit van bedrijf 1 naar de oprit van bedrijf 2. En die zaten direct naast elkaar
Hoe dan? Of wil ik dat niet weten?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:19 schreef nietzman het volgende:
Met meisjes werkt dat sowieso anders.
Zomerjurkjes, je weet tochquote:
Nee man, dat is omdat ik er zo gevaarlijk uit zie.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef JH87 het volgende:
Nee compliment! Ze durven geen leuk meisje zoals Bob. aan te houden.
Ga je nou ooit nog ophouden met die rare opmerkingen?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Q.E.D. het volgende:
Bob. is wel een fotomodel qua uiterlijk.
Dankjewel.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee man, dat is omdat ik er zo gevaarlijk uit zie.![]()
En doe eens lief Jelmer.
Nee, jij bent heul wel een leuk meisje.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga je nou ooit nog ophouden met die rare opmerkingen?
En goede tip Freecell/Nietz, ik gooi m'n pil gelijk uit het raam.
Van wie ben jij een kloon eigenlijk, downsyndroompje?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Q.E.D. het volgende:
Bob. is wel een fotomodel qua uiterlijk.
Je kwam ze wel weer tegen?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef JH87 het volgende:
Zo, op de terugweg liet de politie me gelukkig met rust.
Zul je zien dat ze je er gewoon nog 1 gevenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:29 schreef JH87 het volgende:
Nee, dat was wel een goeie grap geweest. Maar dan had ik gewoon m'n boete tevoorschijn getrokken, alsof het een strippenkaart betrof die in het afgelopen uur gestempeld was.
Moet je nog wel iemand vinden die hem er in wil hangen natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga je nou ooit nog ophouden met die rare opmerkingen?
En goede tip Freecell/Nietz, ik gooi m'n pil gelijk uit het raam.
En nu dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef Bob. het volgende:
Matje toch?
En mijn essay lukt voor geen meter.Buuh, en morgen voor 9 uur moet het af zijn en ik snap gewoon niet wat ze van me willen.
Blauwe Engel en klaar toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Moet je nog wel iemand vinden die hem er in wil hangen natuurlijk
Word je níét zomaar zwanger als je de pil niet slikt?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel in je slaap na een goede portie GHB van Jop.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Word je níét zomaar zwanger als je de pil niet slikt?
Kudo's voor je comeback. 14.gifquote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Word je níét zomaar zwanger als je de pil niet slikt?
Het hangt er van af of Bob. aardig en netjes is... Met alleen een leuk uiterlijk kom je er niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb bob wel eens in het echt gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 01:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het hangt er van af of Bob. aardig en netjes is... Met alleen een leuk uiterlijk kom je er niet.
Bij Dizkartes toevallig?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb bob wel eens in het echt gezien![]()
al weet bob dat niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Jawel in je slaap na een goede portie GHB van Jop.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Dizkartes toevallig?
Hoe lang geleden was dat?
Nee, daar mag ik nooit naar binnenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Dizkartes toevallig?
Hoe lang geleden was dat?
Ik ga ook maar eens, over 6 uur en 40 minuten gaat de wekker.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef Luco het volgende:
En ook ik ga maar eens slapen! Trusten allemaal
Ik blijf er van overtuigd dat jij bij Diz zit.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, daar mag ik nooit naar binnen![]()
Maar het is wel lang geleden![]()
En nu slapen
Ja, dikkequote:Op donderdag 19 november 2009 01:30 schreef Bob. het volgende:
Al was ik er ook van overtuigd dat MM bij Viking woonde, dus of je je van mijn overtuigingen veel aan moet trekken...
Ja de hele tijd ons een beetje afzeiken, waar sláat dat op?quote:Op donderdag 19 november 2009 06:33 schreef JH87 het volgende:
Mogge Bob.
En echt, Arne en Nietz, die ghb opmerking.En dan ben ik de hele tijd niet aardig tegenover jullie. Whatever.
sught, kudos is een grieks woord dat iets als 'uiting van waardering' betekend. Het is niet 1 kudo, 2 kudo's. Het is gewoon kudosquote:Op donderdag 19 november 2009 01:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kudo's voor je comeback. 14.gif
Slaap lekker
Bij de TNT is het alleen maar als er minder dan 1.000 meter tussen brievenbussen zit. Anders moet ie ook om. Ik overtreedt die grens als ik een autoroute heb regelmatigquote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij de tnt en als taxichauffeur wanneer je klanten in de auto hebt. Niet als normale koerier.
Als je een schoolbus bestuurt, waar op dat moment geen anderen inzitten moet de bestuurder wel een gordel om, als er wel anderen inzitten hoeft het niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de TNT is het alleen maar als er minder dan 1.000 meter tussen brievenbussen zit. Anders moet ie ook om. Ik overtreedt die grens als ik een autoroute heb regelmatig
Je moet een speciale ontheffing hebben en deze moet zich altijd in het voertuig bevinden waarmee je aan het werk bent. Per sector zullen de regels verschillen, dus ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Als je een schoolbus bestuurt, waar op dat moment geen anderen inzitten moet de bestuurder wel een gordel om, als er wel anderen inzitten hoeft het niet.
Jeetje, zelfs Wageningen heeft een café op de 33e plek.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
De nieuwe Café Top 100 wordt vandaag bekend
http://www.missethoreca.nl/cafe/vakkennis/Top100Lijst.htm
De Pintelier staat in ieder geval wederom in de top 10
Volgens wikipedia welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs Wageningen heeft een café op de 33e plek.Maar applausje voor de Pint.
En komt kudos serieus van het Grieks?
Een man met een ketting, niet een man aan de kettingquote:
Het begint een beetje een kromme vergelijking te worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja de hele tijd ons een beetje afzeiken, waar sláat dat op?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Een man met een ketting, niet een man aan de ketting
quote:Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
Maar,quote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef JH87 het volgende:
Gewoon de eerste keer (NIFP) achter de volledig uitgeschreven versie zetten, dat was naar mijn mening altijd voldoende.
Na de eerste keer , vanaf hier NIFP genoemd, schrijvenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil in de tekst refereren naar in dit geval: Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie, maar dit heb ik ook al eerder gedaan en nu wil ik eigenlijk wel de afkorting gebruiken,(NIFP), hoe moet ik dan aangeven waar dat de afkorting van is? Waarschijnlijk ergens bij de eerste keer dat ik die bron gebruikte, maar hoe precies?
Merci.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Na de eerste keer , vanaf hier NIFP genoemd, schrijven
ik las neukbaarquote:
Ben alweer 2 maanden vrijgezel he, dan ga je bepaalde dingen missenquote:
Mwah,quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Ben alweer 2 maanden vrijgezel he, dan ga je bepaalde dingen missen
Muurstraat.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mwah,
*Mompelt iets over de Blauwe Engel*
Nog meer ongeluk?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef JH87 het volgende:
Ik doe vandaag aan vrijdag de dertiende. Ik ga zo maar gewoon naar bed denk ik.
Koffie drinken met Slaif om nog wat door te nemen (11u?) en daarna maar weer wat motivatie voor 't afronden van die cursus zien te vinden.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Koffie drinken met Slaif om nog wat door te nemen (11u?) en daarna maar weer wat motivatie voor 't afronden van die cursus zien te vinden.
Bel je om 10 uur voor de zekerheid ffquote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Koffie drinken met Slaif om nog wat door te nemen (11u?) en daarna maar weer wat motivatie voor 't afronden van die cursus zien te vinden.
Wakkur worduh!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef Slaif het volgende:
[..]
Bel je om 10 uur voor de zekerheid ff
Ik ga naar de crematie,quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:06 schreef nietzman het volgende:
En wat ga jij allemaal voor leuks doen vandaag Astridje?
Alexquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef nietzman het volgende:
Met wie ga je?
Zwaaien?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:23 schreef nietzman het volgende:
Gaan we zwaaien?
Kom je ook?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef nietzman het volgende:
Ben ook uitgenodigd.
Wietske en ik gaan elkaar even ondersteunen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Kom je ook?
Met wie ga je? Misschien kan je wel met ons mee.
Isgoed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wietske en ik gaan elkaar even ondersteunen.
Hehe.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, hier heb ik ook nog een hele stapel grote dozen, heb wekenlang elke dag een stapel dozen van mn werk meegenomen om Rose wat hints te geven, maar ze had er natuurlijk maar een paar nodig.
Ja, enorm welkom. We hebben veel boeken en speelgoed dat ingepakt dient te wordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarvoor ik hier eigenlijk kwam, voor ik op de link van CZ stuitte: freecell en TARA, kunnen jullie nog verhuisdozen gebruiken? Wij hebben hier een schuur vol, zeker een stuk of 15.
Laat maar even weten wanneer jullie ze kunnen komen ophalen dan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, enorm welkom. We hebben veel boeken en speelgoed dat ingepakt dient te worden
zekerquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarvoor ik hier eigenlijk kwam, voor ik op de link van CZ stuitte: freecell en TARA, kunnen jullie nog verhuisdozen gebruiken? Wij hebben hier een schuur vol, zeker een stuk of 15.
Okkie pepernoot?quote:
jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:00 schreef maok het volgende:
Was de crematie van Sebasser trouwens bij Zernike? Ik zag daar net allemaal mensen vandaan komen toen ik er langs fietste.
Volgens mij hebben voetgangers daar wel voorrang. Tenminste, dat geef ik daar wel altijd. Maar dat doe ik zo'n beetje overal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef bodylotion het volgende:
dat blauwe asfalt he, bij het station, da's toch geen zebrapad??
Ben jij buschauffeur?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij hebben voetgangers daar wel voorrang. Tenminste, dat geef ik daar wel altijd. Maar dat doe ik zo'n beetje overal..
Nee, het is alleen maar onderdeel van de looproute naar de bussenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:36 schreef bodylotion het volgende:
dat blauwe asfalt he, bij het station, da's toch geen zebrapad??
check, geen voetpad, geen voorrang, maar puur om mensen de loonlijn te leren, ipv lukraak over dat hele station te lopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar onderdeel van de looproute naar de bussen
Op de fiets voorrang geven in de stad. Whehehehequote:
Ik heb drie dagen tot half 7 college.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Renesite het volgende:
* Renesite reed om 16:45 nog langs het Zernike...
Hmpf!
Nooit last vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef bodylotion het volgende:
de bus geeft je sowieso geen voorrang
Dat is net zoiets als netjes wachten tot je voorrang krijgt bij het zebrapad vismarkt > tussen-de-markten. Op zaterdagmiddag in geen miljoen jaarquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef bodylotion het volgende:
Regelmatig wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef bodylotion het volgende:
Moest werken bij de ToGo om 17:00quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen tot half 7 college.
Ik ben een voorzichtige fietser.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de fiets voorrang geven in de stad. Whehehehe
Ik neem op elke manier ongegeneerd voorrangquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben een voorzichtige fietser..
Die zijn geïnstrueerd om jou lastig te vallenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef Q.E.D. het volgende:
PSM, zijn Bananenman en Basilicumman fans van jou? Of klonen
fietsen door de Folkingestraat is ook zo'n feest. Ik neem als het kan het middenpad. Dan fiets ik overal tussendoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik neem op elke manier ongegeneerd voorrang! Op de fiets cross ik overal heen langs voorlangs achterlangs tussendoor.
Lopend slalom ik om alle mogelijke obstakels heen (Ik moest toentertijd in 10min van de Kreupelstraat naar de A-Kerkhof om elke dag mijn bus te halen na mijn stage.. Als een gek krioelde ik tussen al die mensen door! Ik ben een pro in snelwandelen in de stad.
En met de auto neem ik ook elk gaatje!
Juist.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zijn geïnstrueerd om jou lastig te vallen
Zo ken ik er nog wel eentje, de ultra smalle Gelkingestraatquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant als mensen over straat lopen in de Folkingestraat. Echt, ga op de stoep lopen.
Gelukkig hoef ik daar nooit meer doorheen. Was idd feest met bagage ook nog.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
fietsen door de Folkingestraat is ook zo'n feest. Ik neem als het kan het middenpad. Dan fiets ik overal tussendoor
Wat dat betreft nomineer die Gelkingestraat en Grote Markt voor meest busgevaarlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel eentje, de ultra smalle Gelkingestraat!! Bussen die je opdrukken wanneer je daar fietst (want: te smal om fatsoenlijk in te halen
)
Oosterstraat is mogelijk nog erger. Daar moet je nog iets omhoog fietsen ook, waardoor je iets minder snel kunt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel eentje, de ultra smalle Gelkingestraat!! Bussen die je opdrukken wanneer je daar fietst (want: te smal om fatsoenlijk in te halen
)
Sowieso mensen met kinderen en ouderen. Die denken echt dat ze de privilege hebben om gewoon over te steken en dat iedereen wel voor ze stopt. Fucking irritant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik verbaas me er ook echt zo vaak over hoeveel mensen met kinderen oversteken zonder uit te kijken. Probeer op z'n minst het goede voorbeeld te geven.
Doet me denken aan de tijd dat ik dagelijks door het centrum van Leeuwarden moest fietsen. Ging altijd er erg snel doorheen en stond verschillende malen op een tiental centimeters van een geschrokken overstekend persoon stil. Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sowieso mensen met kinderen en ouderen. Die denken echt dat ze de privilege hebben om gewoon over te steken en dat iedereen wel voor ze stopt. Fucking irritant.
Kreupelstraat kantoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Renesite het volgende:
Grote Markt is een gevaar voor Duitsers!! Ik liep stage aan de Kreupelstraat (Gemeente Groningen) en kon op momenten smakeloos op het dakterras tijdens de pauze wit genummerbordte auto's de fout in zien gaan
!
Ja, maar als je met je fiets over een kind heen crossed is het ook weer zo apart.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik dagelijks door het centrum van Leeuwarden moest fietsen. Ging altijd er erg snel doorheen en stond verschillende malen op een tiental centimeters van een geschrokken overstekend persoon stil. Dat waren nog eens tijden
Ik ben ook zoeentje, op het laatst remmen met de fietse. Maar als voetganger ben ik degene die als het ff kan kruipend over het zebrapad gaat. Alleen wanneer die eikels er aan komen racen om vervolgens NIET STIL te gaan staan maar drammerig rollend alsnog het zebrapad op rollen om maar niet stil te komen staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik dagelijks door het centrum van Leeuwarden moest fietsen. Ging altijd er erg snel doorheen en stond verschillende malen op een tiental centimeters van een geschrokken overstekend persoon stil. Dat waren nog eens tijden
Hahahaha, toentertijd zat ik achter het loket gemeentelijke belastingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kreupelstraat kantoorbegin er aub niet over
Ze zijn te laat open en te vroeg dicht en ik moet er ALTIJD wachten omdat de hele hal vol zit.
Nee, maar mocht iemand een fietsbel over hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar als je met je fiets over een kind heen crossed is het ook weer zo apart.
Heeft iemand trouwens nog een goedkope fiets? Onder het motto, ' hij fietst ' ?
Snackbar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ook weer thuis. Kleine omweg gemaakt op de terugweg
Lekker is dat soms, ff een omweg nemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ook weer thuis. Kleine omweg gemaakt op de terugweg
Met de auto? Heerlijk. Kom ik vanaf het Zernike dan moet ik altijd via de westelijke ringweg binnendoor. Ik rijd dan soms voor de lol de ringweg de andere kant uit helemaal af, of ga in plaats van binnendoor via de snelweg (korter ommetje) of ik neem de Friesestraatwegquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik neem nooit een omweg. Ik haat reizen.
Dat is mij nooit overkomenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar als je met je fiets over een kind heen crossed is het ook weer zo apart.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben wel eens met de fiets op een geparkeerde auto ingereden. Maar die auto stond dan ook verkeerd geparkeerd.
So fucking what. Oppleuren moeten ze!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ik wacht nog altijd op het eerste KLB-topic over een fietser in Groningen die iemand bijna van de sokken rijdt. Ik gok dat ik die fietser ben... Gister nog op de Grote Markt door een groepje overstekende mensen gefietst, was een gaatje waar ik precies tussendoor kon zonder te remmen. Tot aan de kreupelstraat hoorde ik ze vloeken en kankeren
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ik wacht nog altijd op het eerste KLB-topic over een fietser in Groningen die iemand bijna van de sokken rijdt. Ik gok dat ik die fietser ben... Gister nog op de Grote Markt door een groepje overstekende mensen gefietst, was een gaatje waar ik precies tussendoor kon zonder te remmen. Tot aan de kreupelstraat hoorde ik ze vloeken en kankeren
Ik trein er alleen doorheen en de post bezorg ik eldersquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Renesite het volgende:
PSM, kom je nog wel eens bij mij in de buurt posten?
Ff door de McDrive van Nijverdal gecruised, dat wel. Was allen wat afwezig, dus stond ineens voor het loket zonder dat ik wat besteld hadquote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekker is dat soms, ff een omweg nemen![]()
Ik vind het soms jammer als ik ergens aankom, ben gek op reizenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik neem nooit een omweg. Ik haat reizen.
Whehehehe. Bijna goed gegokt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff door de McDrive van Nijverdal gecruised, dat wel. Was allen wat afwezig, dus stond ineens voor het loket zonder dat ik wat besteld hadDe pukkelaar achter de balie wist niet wat hem overkwam
Maar goed, er werden ff twee verse mackroketjes voor me gebakken
[..]
Ja.
[..]
Ik vind het soms jammer als ik ergens aankom, ben gek op reizenLekker cruisen in die lada, muziekje op...
Ze stonden ook al aan de korreweg bij die kerk die nu volgens mij een moskee is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die binnen nu en een tijdje langs de Nieuwe Ebbingestraat fietsen. Ze zijn aan het controleren op licht bij het onderdelen huis.
Ik heb er gewoon licht op zitten hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben ik de enige die gewoon lampjes meeneemt naar z'n fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |