Nee man, dat is omdat ik er zo gevaarlijk uit zie.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef JH87 het volgende:
Nee compliment! Ze durven geen leuk meisje zoals Bob. aan te houden.
Ga je nou ooit nog ophouden met die rare opmerkingen?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Q.E.D. het volgende:
Bob. is wel een fotomodel qua uiterlijk.
Dankjewel.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee man, dat is omdat ik er zo gevaarlijk uit zie.![]()
En doe eens lief Jelmer.
Nee, jij bent heul wel een leuk meisje.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga je nou ooit nog ophouden met die rare opmerkingen?
En goede tip Freecell/Nietz, ik gooi m'n pil gelijk uit het raam.
Van wie ben jij een kloon eigenlijk, downsyndroompje?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Q.E.D. het volgende:
Bob. is wel een fotomodel qua uiterlijk.
Je kwam ze wel weer tegen?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:09 schreef JH87 het volgende:
Zo, op de terugweg liet de politie me gelukkig met rust.
Zul je zien dat ze je er gewoon nog 1 gevenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:29 schreef JH87 het volgende:
Nee, dat was wel een goeie grap geweest. Maar dan had ik gewoon m'n boete tevoorschijn getrokken, alsof het een strippenkaart betrof die in het afgelopen uur gestempeld was.
Moet je nog wel iemand vinden die hem er in wil hangen natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 20:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ga je nou ooit nog ophouden met die rare opmerkingen?
En goede tip Freecell/Nietz, ik gooi m'n pil gelijk uit het raam.
En nu dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:59 schreef Bob. het volgende:
Matje toch?
En mijn essay lukt voor geen meter.Buuh, en morgen voor 9 uur moet het af zijn en ik snap gewoon niet wat ze van me willen.
Blauwe Engel en klaar toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Moet je nog wel iemand vinden die hem er in wil hangen natuurlijk
Word je níét zomaar zwanger als je de pil niet slikt?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel in je slaap na een goede portie GHB van Jop.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Word je níét zomaar zwanger als je de pil niet slikt?
Kudo's voor je comeback. 14.gifquote:Op donderdag 19 november 2009 01:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Word je níét zomaar zwanger als je de pil niet slikt?
Het hangt er van af of Bob. aardig en netjes is... Met alleen een leuk uiterlijk kom je er niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb bob wel eens in het echt gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 01:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het hangt er van af of Bob. aardig en netjes is... Met alleen een leuk uiterlijk kom je er niet.
Bij Dizkartes toevallig?quote:Op donderdag 19 november 2009 01:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb bob wel eens in het echt gezien![]()
al weet bob dat niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:11 schreef Slaif het volgende:
[..]
Jawel in je slaap na een goede portie GHB van Jop.
quote:Op donderdag 19 november 2009 01:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Dizkartes toevallig?
Hoe lang geleden was dat?
Nee, daar mag ik nooit naar binnenquote:Op donderdag 19 november 2009 01:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij Dizkartes toevallig?
Hoe lang geleden was dat?
Ik ga ook maar eens, over 6 uur en 40 minuten gaat de wekker.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:18 schreef Luco het volgende:
En ook ik ga maar eens slapen! Trusten allemaal
Ik blijf er van overtuigd dat jij bij Diz zit.quote:Op donderdag 19 november 2009 01:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, daar mag ik nooit naar binnen![]()
Maar het is wel lang geleden![]()
En nu slapen
Ja, dikkequote:Op donderdag 19 november 2009 01:30 schreef Bob. het volgende:
Al was ik er ook van overtuigd dat MM bij Viking woonde, dus of je je van mijn overtuigingen veel aan moet trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |