Ja de hele tijd ons een beetje afzeiken, waar sláat dat op?quote:Op donderdag 19 november 2009 06:33 schreef JH87 het volgende:
Mogge Bob.
En echt, Arne en Nietz, die ghb opmerking.En dan ben ik de hele tijd niet aardig tegenover jullie. Whatever.
sught, kudos is een grieks woord dat iets als 'uiting van waardering' betekend. Het is niet 1 kudo, 2 kudo's. Het is gewoon kudosquote:Op donderdag 19 november 2009 01:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kudo's voor je comeback. 14.gif
Slaap lekker
Bij de TNT is het alleen maar als er minder dan 1.000 meter tussen brievenbussen zit. Anders moet ie ook om. Ik overtreedt die grens als ik een autoroute heb regelmatigquote:Op woensdag 18 november 2009 19:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij de tnt en als taxichauffeur wanneer je klanten in de auto hebt. Niet als normale koerier.
Als je een schoolbus bestuurt, waar op dat moment geen anderen inzitten moet de bestuurder wel een gordel om, als er wel anderen inzitten hoeft het niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij de TNT is het alleen maar als er minder dan 1.000 meter tussen brievenbussen zit. Anders moet ie ook om. Ik overtreedt die grens als ik een autoroute heb regelmatig
Je moet een speciale ontheffing hebben en deze moet zich altijd in het voertuig bevinden waarmee je aan het werk bent. Per sector zullen de regels verschillen, dus ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef pessie het volgende:
[..]
Als je een schoolbus bestuurt, waar op dat moment geen anderen inzitten moet de bestuurder wel een gordel om, als er wel anderen inzitten hoeft het niet.
Jeetje, zelfs Wageningen heeft een café op de 33e plek.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
De nieuwe Café Top 100 wordt vandaag bekend
http://www.missethoreca.nl/cafe/vakkennis/Top100Lijst.htm
De Pintelier staat in ieder geval wederom in de top 10
Volgens wikipedia welquote:Op donderdag 19 november 2009 12:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs Wageningen heeft een café op de 33e plek.Maar applausje voor de Pint.
En komt kudos serieus van het Grieks?
Een man met een ketting, niet een man aan de kettingquote:
Het begint een beetje een kromme vergelijking te worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja de hele tijd ons een beetje afzeiken, waar sláat dat op?
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Een man met een ketting, niet een man aan de ketting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |