Nou, eigenlijk niet, ik ben gestopt met studeren en hoop eigenlijk een carrière uit te bouwen als zanger.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Lonker het volgende:
Ik zeg nee![]()
Maar het was een grapje toch ?
]uhhhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef kesterhamersma het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, ik ben gestopt met studeren en hoop eigenlijk een carrière uit te bouwen als zanger.
Bedanktquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
"Vooral doorgaan."</Barry Stevens>
Je douche vindt het leuk.
Wat is dat toch altijd met die mensen. Ze geloven écht dat ze kunnen zingenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef kesterhamersma het volgende:
Ikzelf vind het redelijk geslaagd.
Dat heb ik nog gehoord van een kennis. Ik probeer er verbetering in te brengen (daarom ook de muziek op de achtergrond ter ondersteuning zodat ik op die melodie kan zingen) maar daar vlot het nog niet echt. Misschien zou ik toch maar eens een soort van lessen moeten gaan volgen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef Lonker het volgende:
[..]
]uhhhhh......
Probeer het wat overtuigender te zingen....
Het klinkt nu als de stemming van een begrafenis
Dit dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Ablaze het volgende:
Je klinkt enigszins als Microsoft Sam
Ik vind het ruk.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef kesterhamersma het volgende:
De douche misschien wel, maar wat vind jij er van?
Bedankt voor de feedback. Nu weet ik tenminste dat ik nog wat werk heb aan mijn stem, voor ik helemaal af ga als een gieter op TV.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef trovey het volgende:, sorry....je zingt net zo als ik....niet al te best
. Doe het jezelf niet aan om mee te doen met dingen als Idols, dat gaat niet lukken.
En is dat een compliment?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Ablaze het volgende:
Je klinkt enigszins als Microsoft Sam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |