Snackbar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ook weer thuis. Kleine omweg gemaakt op de terugweg
Lekker is dat soms, ff een omweg nemenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ook weer thuis. Kleine omweg gemaakt op de terugweg
Met de auto? Heerlijk. Kom ik vanaf het Zernike dan moet ik altijd via de westelijke ringweg binnendoor. Ik rijd dan soms voor de lol de ringweg de andere kant uit helemaal af, of ga in plaats van binnendoor via de snelweg (korter ommetje) of ik neem de Friesestraatwegquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik neem nooit een omweg. Ik haat reizen.
Dat is mij nooit overkomenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar als je met je fiets over een kind heen crossed is het ook weer zo apart.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ben wel eens met de fiets op een geparkeerde auto ingereden. Maar die auto stond dan ook verkeerd geparkeerd.
So fucking what. Oppleuren moeten ze!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ik wacht nog altijd op het eerste KLB-topic over een fietser in Groningen die iemand bijna van de sokken rijdt. Ik gok dat ik die fietser ben... Gister nog op de Grote Markt door een groepje overstekende mensen gefietst, was een gaatje waar ik precies tussendoor kon zonder te remmen. Tot aan de kreupelstraat hoorde ik ze vloeken en kankeren
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ik wacht nog altijd op het eerste KLB-topic over een fietser in Groningen die iemand bijna van de sokken rijdt. Ik gok dat ik die fietser ben... Gister nog op de Grote Markt door een groepje overstekende mensen gefietst, was een gaatje waar ik precies tussendoor kon zonder te remmen. Tot aan de kreupelstraat hoorde ik ze vloeken en kankeren
Ik trein er alleen doorheen en de post bezorg ik eldersquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Renesite het volgende:
PSM, kom je nog wel eens bij mij in de buurt posten?
Ff door de McDrive van Nijverdal gecruised, dat wel. Was allen wat afwezig, dus stond ineens voor het loket zonder dat ik wat besteld hadquote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekker is dat soms, ff een omweg nemen![]()
Ik vind het soms jammer als ik ergens aankom, ben gek op reizenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik neem nooit een omweg. Ik haat reizen.
Whehehehe. Bijna goed gegokt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff door de McDrive van Nijverdal gecruised, dat wel. Was allen wat afwezig, dus stond ineens voor het loket zonder dat ik wat besteld hadDe pukkelaar achter de balie wist niet wat hem overkwam
Maar goed, er werden ff twee verse mackroketjes voor me gebakken
[..]
Ja.
[..]
Ik vind het soms jammer als ik ergens aankom, ben gek op reizenLekker cruisen in die lada, muziekje op...
Ze stonden ook al aan de korreweg bij die kerk die nu volgens mij een moskee is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen die binnen nu en een tijdje langs de Nieuwe Ebbingestraat fietsen. Ze zijn aan het controleren op licht bij het onderdelen huis.
Ik heb er gewoon licht op zitten hoorquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben ik de enige die gewoon lampjes meeneemt naar z'n fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |