Ik ben een vis!quote:
Er wordt idd geen enkele moeite meer voor gedaanquote:Op woensdag 4 november 2009 14:12 schreef kikoooooo het volgende:
Eindelijk weer zonder flauwe kut tt
Logisch, omdat beveiligingsystemen, zoals brandmelders e.d. niet meer werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Hideandseek het volgende:
UB ook getroffen? Werd me niet echt duidelijk.
Wat een zootje zeg. Ik mocht nog net de Letterenfaculteit verlaten, maar er was al een medewerker in de weer met een rood/wit lint?(ik stond voor een lokaal te wachten, daar boven de Letterenbibliotheek) Oh oh oh
Oh oké... Ja ik kreeg niet echt de indruk dat ze zo goed voorbereid waren op dit soort dingen. Door de hele faculteit liepen nog mensen rond.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Logisch, omdat beveiligingsystemen, zoals brandmelders e.d. niet meer werken.
Pardon? Ik heb niets van die hele stroomstoring gemerkt.quote:"Ook in de Universiteitsbibliotheek kon niet meer gewerkt worden. "
Hoe is/ was het met de tentamens?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb niets van die hele stroomstoring gemerkt.
Ik adviseerde net in een ander topic iemand een kruikje en direct daarna las ik deze post.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef JH87 het volgende:
Hij rolde heel soepel onder m'n bed. Maar ik kom net pas weer thuis, dus ik ga 'm volgende week vullen.
Dan ben ik voor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:29 schreef nietzman het volgende:
Dat heet indrinken.
Nee hoor, stiekem ben je gewoon naarquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat ik naar doe de laatste tijd.
10.000 toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:38 schreef Slaif het volgende:
Ik ben allang unbanned, maar ik had zo'n mooi post aantal dat ik wel moest stoppen
GOedemorgen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:45 schreef pessie het volgende:
Iedereen weer wakker? Belde per ongeluk mn schoonmoeder uit bed, het was al 9.30 geweest!
Maar misschien is er iets mis met mij, de nieuwe bovenburen waren om 8 uur al aan het schuren
Is dat je enige logische conclusie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:45 schreef pessie het volgende:
Iedereen weer wakker? Belde per ongeluk mn schoonmoeder uit bed, het was al 9.30 geweest!
Maar misschien is er iets mis met mij, de nieuwe bovenburen waren om 8 uur al aan het schuren
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:49 schreef freecell het volgende:
[..]
GOedemorgen!
Heb je koffie (thee/roosvicee) voor ons?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat je enige logische conclusie?
Volgens mij is er dan eerder iets mis met je bovenburen
das weer wel een logische conclusiequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja ok, maar nooit zoveel als met jouw onder
22.222quote:
Dat doen ze wel eens, de kut wijven.quote:
You just made my day!quote:Op zondag 8 november 2009 06:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat doen ze wel eens, de kut wijven.
iedereen rouwt om mijn oma.quote:Op zondag 8 november 2009 17:16 schreef Albert86 het volgende:
Ondanks dat het een kutdag is vandaag (qua weer en temperatuur) is er maar weinig activiteit hieroHoe dat zo?
Nog een maandje en dan ben ik weer thuis! Of nouja, in Nederland, een huis heb ik de eerste weken nog niet.quote:
Nagila Hava.quote:Op zondag 8 november 2009 22:37 schreef nietzman het volgende:
En hij speelt zo'n liedje af als je 'm open doet..
Bobquote:Op zondag 8 november 2009 23:01 schreef Bob. het volgende:
Succes met deze laatste afschuwelijke minuten in de bus MM.
En 't was weer gezellig, volgende hoofdstuk roept, adioos!
Ja maar je antwoordde ook traag en driedubbel! Nu niet weer zeggen dat ik een naarling ben.quote:Op zondag 8 november 2009 22:55 schreef MaxMark het volgende:
Verveel me dood in de bus. Was met Jopke op msn, maar die slaapt nu 13.gif. Gelukkig over een half uurtje thuis
Het typt gewoon niet snel op een mobiel. En in plaats van het venstertje om een nieuwe tekst te typen, raakte ik per ongeluk steeds de "verzenden" knopquote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja maar je antwoordde ook traag en driedubbel! Nu niet weer zeggen dat ik een naarling ben.
Jij ook voor mij.quote:
Scriptie.quote:
Aww!quote:Op maandag 9 november 2009 14:14 schreef JH87 het volgende:
6,5! Ik hoopte op een 7, maar we wijten het maar aan m'n longontsteking.
Had anders wel een 7,5 ingezeten. Heeft ze het cijfer ook toegelicht?quote:Op maandag 9 november 2009 14:14 schreef JH87 het volgende:
6,5! Ik hoopte op een 7, maar we wijten het maar aan m'n longontsteking.
In Denemarken gaan ze toch tot de 13 ofzo?quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef Bob. het volgende:
Jeeej, 28 ECT.Gefeliciteerd Joppel!
Ik heb mijn cijfer ook zowaar, maar ik snap niet helemaal wat het betekend.Maar ik heb het in ieder geval ook gehaald, yeah! Ook al zijn dit maar 7.5 ECT.
Ow, niet meer dus.quote:Op maandag 9 november 2009 17:58 schreef Q.E.D. het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Academic_grading_in_Denmark
En Markje dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi nietz en jop!
Dus dan maak je er maar bij mij een puinzooi van?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:35 schreef JH87 het volgende:
Vanavond toch bij jou trouwens? M'n kamer is een vuilnisbelt en ik ben pas om 18.30 thuis.
Ik groette jullie terugquote:
Nee, maar dan kunnen we in een opgeruimde omgeving zitten! Als jullie mijn gribus fijn vinden mag dat ook hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dus dan maak je er maar bij mij een puinzooi van?
Bij jop om 7 uurquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef nietzman het volgende:
Arne mag het zeggen.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk niet, gewoon aan ons denken.
Ik geloof dat ik inderdaad onder het nieuwe systeem val, en dan was mijn cijfer zo'n beetje gemiddeld, ben ik wel tevreden mee.quote:
Mijn internet is weer kapoet, dus ik kan niet nachtbraken.quote:
Zwakkelingquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef Bob. het volgende:
Nah, eigenlijk niet! Dit is veel beter voor mijn studieresultaten, en misschien krijg ik zo nog eens een normaal ritme omdat er 's nachts niks te doen is!
En eigenlijk vind ik het wel relaxed zonder internet thuis.Van mij mag het nog wel even zo blijven.
Half Nederland. Maar vooral grote steden en auto/snelwegen voorlopig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Bob. het volgende:
Ooh heb je nu street view van heel Nederland?*huis van ouders opzoekt*
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Bob. het volgende:
Ooh heb je nu street view van heel Nederland?*huis van ouders opzoekt*
Net klaar, bijna de volle tijd nodig dus. Ben nu nog op Zernike.quote:
Laat maar weten als je thuis bent. Ik heb alle tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Net klaar, bijna de volle tijd nodig dus. Ben nu nog op Zernike.
Level 24. En wat een mooie boerderie...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Half Nederland. Maar vooral grote steden en auto/snelwegen voorlopig.
Mooi schmooi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:56 schreef Slaif het volgende:
[..]
Level 24. En wat een mooie boerderie...
Veel beter dan ik verwacht had. Maar nog steeds fucking moeilijk.quote:
Nee, jij regelt altijd de mooiste studentes inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, dat is voor mij natuurlijk geen nieuws![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:49 schreef Bob. het volgende:
Truste!
Waar zit jij op dit tijdstip? Je internet was toch kapot?quote:
Het klokkenluidersgilde bestaat 25 jaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef nikky het volgende:
Deze vlag hangt momenteel aan de martinitoren. Wie weet waar deze vlag voor staat?
[ afbeelding ]
Ik kreeg het plaatje toegestuurd hahaha, maar niet slim van mij. ( Ook me dank aan de ontzettende snelle PC's hierquote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het klokkenluidersgilde bestaat 25 jaar.
Het staat verdorie op de site waar je dat plaatje weg hebt
Klokkenluidersgilde.. dat klinkt als iets heel ouds en dan bestaat het nog maar 25 jaarquote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het klokkenluidersgilde bestaat 25 jaar.
Het staat verdorie op de site waar je dat plaatje weg hebt
27 jaar, de foto is van 10 november 2007quote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef maok het volgende:
[..]
Klokkenluidersgilde.. dat klinkt als iets heel ouds en dan bestaat het nog maar 25 jaar
Nja, het is net een knipperlicht, dan werkt het weer wel, dan weer niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar zit jij op dit tijdstip? Je internet was toch kapot?
Klinkt als een derde wereld landquote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, het is net een knipperlicht, dan werkt het weer wel, dan weer niet.
En goedemorgen!
Vandaag is het 91 jaar geleden dat de Eerste Wereldoorlog eindigdequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vandaag is het 91 jaar geleden dat de Eerste Wereldoorlog eindigde
Hm, Carnaval? Dat is toch in Februari?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en Carnaval is ook begonnen toch?
boel te doen op 11 november
op de 11de van de 11de begint om 11 over 11 het carnavalsseizoenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Hm, Carnaval? Dat is toch in Februari?
Ik haat Carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
op de 11de van de 11de begint om 11 over 11 het carnavalsseizoen
schietspelletjesquote:Op woensdag 11 november 2009 14:56 schreef nietzman het volgende:
Modern Warfware 2..
Nou alleen nog een mp-patch..
schietspelletjesquote:Op woensdag 11 november 2009 14:56 schreef nietzman het volgende:
Modern Warfware 2..
Ik wilde het niet zeggen....quote:Op woensdag 11 november 2009 16:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent soms net een meisje![]()
Valt mee. Ik weet van wie het komt.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef nietzman het volgende:
Plaag 'm niet zo.
Ik mag het niet, maar jij plaagt mij altijd.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef nietzman het volgende:
Plaag 'm niet zo.
Dan ook nog het slechtste deel leuk vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef JH87 het volgende:
Ik vind alleen GTA San Andreas leuk. En die speel ik ook met cheats. Al die andere spellen zijn veel te moeilijk.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:56 schreef nietzman het volgende:
Modern Warfware 2..
Wij spelen hier wel eens RA over LANquote:Op woensdag 11 november 2009 23:55 schreef MaxMark het volgende:
Gaan wij eens een keertje RA(2)-Lannen?
Is dat niet dat spelletje wat jullie ook spelen?quote:Een meisje uit het Chinese Xianyang kon het niet langer verdragen dat ze geen enkele aandacht kreeg van haar ouders. Omdat haar ouders constant achter de computer zaten, besloot ze de computerkabel door te knippen.
De ouders waren volgens het meisje verslaafd aan het spelletje 'Happy Farm'. Eenmaal thuis deden vader en moeder niets anders dan gamen.
De ouders in kwestie hadden geen idee dat hun dochter zich zo genegeerd voelde. Ze hebben gezworen nooit meer het bewuste spelletje te spelen.
Wat, je zit liever met zo'n aids-controller in je Vlerkjes?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
Gamen op de pc is zo 2001
Met die gierige kut patches e.d.
Ja. PC gamen is al jaren dood door al die kut cheaters.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat, je zit liever met zo'n aids-controller in je Vlerkjes?.
14.gifquote:Op donderdag 12 november 2009 11:09 schreef nietzman het volgende: ik game alleen hier op het werk op het moment,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |