Logisch, omdat beveiligingsystemen, zoals brandmelders e.d. niet meer werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Hideandseek het volgende:
UB ook getroffen? Werd me niet echt duidelijk.
Wat een zootje zeg. Ik mocht nog net de Letterenfaculteit verlaten, maar er was al een medewerker in de weer met een rood/wit lint?(ik stond voor een lokaal te wachten, daar boven de Letterenbibliotheek) Oh oh oh
Oh oké... Ja ik kreeg niet echt de indruk dat ze zo goed voorbereid waren op dit soort dingen. Door de hele faculteit liepen nog mensen rond.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Logisch, omdat beveiligingsystemen, zoals brandmelders e.d. niet meer werken.
Pardon? Ik heb niets van die hele stroomstoring gemerkt.quote:"Ook in de Universiteitsbibliotheek kon niet meer gewerkt worden. "
Hoe is/ was het met de tentamens?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef JH87 het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb niets van die hele stroomstoring gemerkt.
Ik adviseerde net in een ander topic iemand een kruikje en direct daarna las ik deze post.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:16 schreef JH87 het volgende:
Hij rolde heel soepel onder m'n bed. Maar ik kom net pas weer thuis, dus ik ga 'm volgende week vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |