Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk niet, gewoon aan ons denken.
Ik geloof dat ik inderdaad onder het nieuwe systeem val, en dan was mijn cijfer zo'n beetje gemiddeld, ben ik wel tevreden mee.quote:
Mijn internet is weer kapoet, dus ik kan niet nachtbraken.quote:
Zwakkelingquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef Bob. het volgende:
Nah, eigenlijk niet! Dit is veel beter voor mijn studieresultaten, en misschien krijg ik zo nog eens een normaal ritme omdat er 's nachts niks te doen is!
En eigenlijk vind ik het wel relaxed zonder internet thuis.Van mij mag het nog wel even zo blijven.
Half Nederland. Maar vooral grote steden en auto/snelwegen voorlopig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Bob. het volgende:
Ooh heb je nu street view van heel Nederland?*huis van ouders opzoekt*
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Bob. het volgende:
Ooh heb je nu street view van heel Nederland?*huis van ouders opzoekt*
Net klaar, bijna de volle tijd nodig dus. Ben nu nog op Zernike.quote:
Laat maar weten als je thuis bent. Ik heb alle tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Net klaar, bijna de volle tijd nodig dus. Ben nu nog op Zernike.
Level 24. En wat een mooie boerderie...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Half Nederland. Maar vooral grote steden en auto/snelwegen voorlopig.
Mooi schmooi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:56 schreef Slaif het volgende:
[..]
Level 24. En wat een mooie boerderie...
Veel beter dan ik verwacht had. Maar nog steeds fucking moeilijk.quote:
Nee, jij regelt altijd de mooiste studentes inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, dat is voor mij natuurlijk geen nieuws![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:49 schreef Bob. het volgende:
Truste!
Waar zit jij op dit tijdstip? Je internet was toch kapot?quote:
Het klokkenluidersgilde bestaat 25 jaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef nikky het volgende:
Deze vlag hangt momenteel aan de martinitoren. Wie weet waar deze vlag voor staat?
[ afbeelding ]
Ik kreeg het plaatje toegestuurd hahaha, maar niet slim van mij. ( Ook me dank aan de ontzettende snelle PC's hierquote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het klokkenluidersgilde bestaat 25 jaar.
Het staat verdorie op de site waar je dat plaatje weg hebt
Klokkenluidersgilde.. dat klinkt als iets heel ouds en dan bestaat het nog maar 25 jaarquote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het klokkenluidersgilde bestaat 25 jaar.
Het staat verdorie op de site waar je dat plaatje weg hebt
27 jaar, de foto is van 10 november 2007quote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef maok het volgende:
[..]
Klokkenluidersgilde.. dat klinkt als iets heel ouds en dan bestaat het nog maar 25 jaar
Nja, het is net een knipperlicht, dan werkt het weer wel, dan weer niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar zit jij op dit tijdstip? Je internet was toch kapot?
Klinkt als een derde wereld landquote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, het is net een knipperlicht, dan werkt het weer wel, dan weer niet.
En goedemorgen!
Vandaag is het 91 jaar geleden dat de Eerste Wereldoorlog eindigdequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vandaag is het 91 jaar geleden dat de Eerste Wereldoorlog eindigde
Hm, Carnaval? Dat is toch in Februari?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en Carnaval is ook begonnen toch?
boel te doen op 11 november
op de 11de van de 11de begint om 11 over 11 het carnavalsseizoenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Hm, Carnaval? Dat is toch in Februari?
Ik haat Carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 14:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
op de 11de van de 11de begint om 11 over 11 het carnavalsseizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |