Welke club speel je voor?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Wij moeten zaterdag oefenen (voetballen) tegen Zuidhorn
quote:
Ff de site gecheckt, ziet er leuk uitquote:
Appelbergen is idd leuk met veel kleine paadjes. Ik cross daar regelmatig te paard rond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.
Met m'n ex-vriendinnetje cross ik daar nog wel eens rond. Vaak maken we dan een rondje naar Meerwijck (Ligt onder Kropswolde, je moet er met een pontje oversteken. En dan via een polder onder het spoor naar Hoogezand weer terug naar Haren en dan Glimmen.
Is inderdaad echt kicken, gelukkig ben ik je nog nooit tegengekomen. Ben als de dood voor paarden als ik fietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:33 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Appelbergen is idd leuk met veel kleine paadjes. Ik cross daar regelmatig te paard rond.
Sommige mensen werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Albert86 het volgende:
Gezien het aantal posts van vandaag in dit topic, zal iedereen al wel ergens in de zon liggen bakken. Ik ga strx ook maar vrijwillig in die hitte liggen
Dat is een leeg berichtje!quote:
Daarbij kon ik me op mijn laatste vakantiedag wel iets beters verzinnen dan achter de comp zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
en anderen zien het nieuwe topic nu pas
Zal een een graad of 4-5 schelen.quote:
Lang geleden dat ik daar gefietst heb. Vroeger deed ik dat ook vaak in de zomer. Alleen meer de andere kant op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:50 schreef Albert86 het volgende:
Dat sowieso. Denk alleen wel dat mijn bovenarmen goed verbrand zijnZe worden al wat rood namelijk ^^. Krijg je ook als je op het warmst van de dag gaat fietsen in de volle zon met een shirt zonder mouwen. Was ook geen stukkie schaduw te bekennen tussen al die weilanden.
Aw, wel schattig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Zo, deze held op sokken heeft voor de eerste keer geprobeerd om bloed te geven... Ging op die stoel zitten, zag bij de vrouw naast me een mooi zakje met bloed en een mooie naald in d'r arm en begon me toen al licht in m'n hoofd te voelen, dus ik mocht weer weg. Wel nog een heerlijk kopje thee gedronken daar.
Ik studeer inderdaad farmacie, dus het daadwerkelijke injecteren heb ik niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, wel schattig.En goed dat je het probeerde.
Maar studeerde jij niet farmacie? Nja, dat moet ook wel kunnen natuurlijk, je maakt alleen de medicijnen, hoeft niet daadwerkelijk te injecteren.
En hoi! Weer thuis! (Welk thuis? Ik ben een beetje dakloos de komende week.)
Bij mijn ouders en nog even een paar dagen bij een vriendinnetje in Groningen, dus eigenlijk ben ik niet zo dakloos.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik studeer inderdaad farmacie, dus het daadwerkelijke injecteren heb ik niks mee te maken.
Waar slaap je nu dan Bob.?
Volgende keer gewoon blijven zitten en rustig wegdromen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Zo, deze held op sokken heeft voor de eerste keer geprobeerd om bloed te geven... Ging op die stoel zitten, zag bij de vrouw naast me een mooi zakje met bloed en een mooie naald in d'r arm en begon me toen al licht in m'n hoofd te voelen, dus ik mocht weer weg. Wel nog een heerlijk kopje thee gedronken daar.
En nu kom je dat even melden ter geruststelling aan mij? Dat de grootste vrij rondlopende spin zich in ieder geval 70 km bij vandaan bevindt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:03 schreef 2cv het volgende:
Zojuist heb ik de grootste spin ooit gezien die niet in gevangenschap zat. Een persoonlijk record zeg maarGelukkig sliep mijn vader nog niet helemaal dus die kon het beest mooi verwijderen.
En ja, ik ben bang voor spinnen. En als ik daardoor een mietje ben: jammer
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en nog even een paar dagen bij een vriendinnetje in Groningen, dus eigenlijk ben ik niet zo dakloos.
Hoeveel bloed tappen ze per keer af en wat voor testen moet je ondergaan om geschikt bevonden te worden? Mij lijkt 't eigenlijk best wel tof om eens te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Mij ook wel. Dan weet ik misschien ook een keer welke bloedgroep ik heb. Neem namelijk aan dat ze dat ook bekijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel bloed tappen ze per keer af en wat voor testen moet je ondergaan om geschikt bevonden te worden? Mij lijkt 't eigenlijk best wel tof om eens te doen.
Boh, heb jij een Furby? Die wou ik ook altijd vroeger, ze zijn tof.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom erachter dat mijn Furby nog werkt,.
Euhm, halve liter nemen ze af geloof ik? Ik vond het in ieder geval wel mee vallen hoe veel het was, was zo klaar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel bloed tappen ze per keer af en wat voor testen moet je ondergaan om geschikt bevonden te worden? Mij lijkt 't eigenlijk best wel tof om eens te doen.
Ja! Een lichtgrijze met gekleurde glittertjes,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Boh, heb jij een Furby? Die wou ik ook altijd vroeger, ze zijn tof.Maar ik mocht niet van mijn moeder.
[..]
Euhm, halve liter nemen ze af geloof ik? Ik vond het in ieder geval wel mee vallen hoe veel het was, was zo klaar!
En die eerste keer moet je een vragenlijst invullen en ze geven je zo'n vingerprik en ze nemen wat buisjes bloed af om te kijken of je niks eng hebt.
Mijn vader heeft het beest eerst plat gedrukt zodat er geen leven meer in zat, vervolgens in de WC gegooid, de WC doorgespoeld en toen kwam ik er nog eens achter aan waarbij ik ook nog eens 2 keer doorgespoeld heb en het beest (nouja, de restanten er van) ook nog eens flink vergiftigd heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En nu kom je dat even melden ter geruststelling aan mij? Dat de grootste vrij rondlopende spin zich in ieder geval 70 km bij vandaan bevindt?
Ik ben niet gerustgesteld, want nu heb jij me eraan herinnerd dat die krengen bestaan en dat ze overal kunnen zitten. En bedankt.
Zoals Bob. al zei: ze testen je hemoglobinegehalte, bloeddruk, hartslag voor elke donatie. Daarnaast moet je een vragenlijst invullen (Of je nog naar de huisarts ed. bent geweest in de laatste 3 maanden, of je seks in ruil voor drugs hebt gehad, dat soort vragen). De eerste keer nemen ze 4 buisjes bloed af, waarbij ze testen op bloedgroep, HIV en Hepatitis. Elk vervolgbezoek is dus vragenlijst, vlugge controle. Uiteindelijk tappen ze per keer 0,5 L bloed af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik las scheef (behoorlijk ook, ja) en ik dacht even dat dit over de Furby van CZ. ging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het beest eerst plat gedrukt zodat er geen leven meer in zat, vervolgens in de WC gegooid, de WC doorgespoeld en toen kwam ik er nog eens achter aan waarbij ik ook nog eens 2 keer doorgespoeld heb en het beest (nouja, de restanten er van) ook nog eens flink vergiftigd heb.
Ben je nu gerust gesteld ?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
En jij bent donkerblauw.
Kleurig topic zo. Waar is Alex voor nog wat lichter blauw?
Ik ga zo met Jop bier drinken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Bob. het volgende:
Jij nog iets spannends te melden dan G?
Leuk dat je weer terug bent uit dat ene landquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
En jij bent donkerblauw.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las scheef (behoorlijk ook, ja) en ik dacht even dat dit over de Furby van CZ. ging..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoals Bob. al zei: ze testen je hemoglobinegehalte, bloeddruk, hartslag voor elke donatie. Daarnaast moet je een vragenlijst invullen (Of je nog naar de huisarts ed. bent geweest in de laatste 3 maanden, of je seks in ruil voor drugs hebt gehad, dat soort vragen). De eerste keer nemen ze 4 buisjes bloed af, waarbij ze testen op bloedgroep, HIV en Hepatitis. Elk vervolgbezoek is dus vragenlijst, vlugge controle. Uiteindelijk tappen ze per keer 0,5 L bloed af.
Kloptquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo? Hij zet die smiley toch altijd? Ik gok als tvp.
Maar dit ook want het was lekker rustig vandaag.quote:
Woewoeequote:
Oh en thnx Peterselie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk dat je weer terug bent uit dat ene land
warm + zon + vrouwen =?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
winter?quote:
Oh hai!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
En jij bent donkerblauw.
China, ik miste je te veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4200 km gereden in dik een week tijd, dus dat mocht ook welquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:20 schreef Bob. het volgende:
Jullie zijn op veel plaatsen geweest zeg Alex! Ziet er leuk uit.
Ohnoes;12!quote:Bloemen vielen om,
Die woont bij m'n oma in de flatquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Jesse_ het volgende:
Morgen de opening van de KEI op de grote markt met top artiesten als Yes-R !
quote:
Hiquote:
Ahaha oke,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:05 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Hi![]()
No hard feelings hoor, ik heb al 6729 borden maar ze zijn allemaal verschillend
Evenzoveel kopjes, bekers, mokken, glazen, bierglazen, wijnglazen, allemaal verschillend of in paren van drie of vijf ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha oke,.
En ik ben bang dat ik later net zo eindig,.
Ook allemaal verschillende kopjes of niet?
Oohhquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Evenzoveel kopjes, bekers, mokken, glazen, bierglazen, wijnglazen, allemaal verschillend of in paren van drie of vijf ofzo.
Mijn kat denkt dat hij overal tussendoor kan lopen met als gevolg dat het regelmatig uit de kast dondert.
Lief!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oohh.
Jij mag dit servies hebben zodra ik het servies van mijn dromen heb
Alleen dat gaat nog wel even duren want díe is superduur.
Dat gaat wel in de honderden euro's lopen,.
Hoi nietz!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef nietzman het volgende:
Groetjes!
Jelmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.quote:
Nu werkt het iig welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:14 schreef teigan het volgende:
ik kom niet meer in de alumnimail sinds een half uurtje ofzo...
Hernia?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:08 schreef teigan het volgende:
kan het zijn dat de rug-mail plat ligt?
ik kom er nog steeds niet in geloof ik... Nou ja, ik kijk morgen wel even..quote:
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige weekquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kutwespen in het stadspark man, echt een plaag
Deze bordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige week
LadyDanae, wat voor borden?
Vandaag is city dance daar, was best leuk, maar we zijn weggegaan om de wespen. Was echt niet normaal daar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige week
LadyDanae, wat voor borden?
Zullen we ze wat aandoen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag: mag iedereen zomaar muziek maken op straat en dan met een beker rond om te bedelen? Ik kan best wat hebben, maar ik begin nu helemaal lijp te worden van die roemenen met die kutmuziek
Eerst hadden ze alleen die harmonicas, of hoe heten die dingen, maar nu hebben ze ook zon klarinet erbij, en die irriteert me mateloos.quote:
In de speeltuin bij Nienoord ook. Maar het was wel heel leuk! Wij hadden een excuuskindje en we zijn van alle glijbanen geweest en op de blobquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kutwespen in het stadspark man, echt een plaag
hallo, ja, tot ik twee maanden geleden een enkelontsteking kreeg & sindsdien mijn zomer dus voornamelijk binnen opgesloten doorbreng, dus hier ben ik weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh en thnx Peterselie.
En hoi Inkomen! We hebben je gemist.Heb je een echt leven tegenwoordig?
Zit ook altijd een klein vrouwtje bij de Aldi aan het Hoornsediep met haar accordeon te 'spelen'. Zodra er iemand langskomt of een karretje pakt begint ze geluid te maken. Je hoort een beetje *sjjjeng jeeng fengg* (ofzo) en ze mompelt wat. Verwacht ze ook nog geld te krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag: mag iedereen zomaar muziek maken op straat en dan met een beker rond om te bedelen? Ik kan best wat hebben, maar ik begin nu helemaal lijp te worden van die roemenen met die kutmuziek
Ja dat is er ééntje. Ik heb dagelijks 6 Roemenen voor de deur te jengelen. Allemaal prima hoor, die accordeons, maar nu is er zo'n debiel bij met een klarinet. En daar komt echt een teringherrie vanaf, niet normaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zit ook altijd een klein vrouwtje bij de Aldi aan het Hoornsediep met haar accordeon te 'spelen'. Zodra er iemand langskomt of een karretje pakt begint ze geluid te maken. Je hoort een beetje *sjjjeng jeeng fengg* (ofzo) en ze mompelt wat. Verwacht ze ook nog geld te krijgen.
En had ze laatst wat geld, staat ze voor me in de rij bij de Aldi om een zak paprika chips te kopen om 10uur 's morgens
Die leipo's stonden eergister om de hoek bij Pathé, richting het station.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Eerst hadden ze alleen die harmonicas, of hoe heten die dingen, maar nu hebben ze ook zon klarinet erbij, en die irriteert me mateloos.
Geen idee, ik werd wakker & toen kon ik niet meer lopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Bob. het volgende:
Oh jee, hoe kom je nou aan een enkelontsteking?Beterschap voor je enkel in ieder geval.
Daar staan ze ook dagelijks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die leipo's stonden eergister om de hoek bij Pathé, richting het station.
Het klonk wel gezellig, die gypsies, alleen jammer dat er dan 2 meter verderop een andere gast zit die alleen maar een bordje omhoog houdt terwijl hij een boekje zit te lezen
Sowieso ben ik dit weekend iets te vaak door die schooiers lastiggevallen
Geinig zoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef teigan het volgende:
iemand(in bezit van rijbewijs en max. 27 jaar) hier nog interesse om vrijdag aan trials mee te doen?
Er is 1 plek vrijgekomen, wie het eerst komt, het eerst maalt..
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef maok het volgende:
Keiweek, ik kreeg een uitnodiging thuis als aankomend eerstejaars
Leuke sjaarsmeisjes mag je hier wel heen sturenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Luco het volgende:
[..]!
Ik heb zojuist m'n eerstejaars huisgenoten weer gezien, eentje was echt ontzettend zenuwachtig, de ander had er ontzettend veel zin in en had al wat vriendinnen bij d'r. Helaas geen zomerjurkjes
Ga je toch kei doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Infomarkt,vet druk
.
Nouja. Ben weer thuis.
Neuhj,quote:
Ik heb daar ooit mijn donor codicil geregeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuhj,maar ik dacht; de infomarkt over lopen is wellicht handig.
Alleen nu zit ik met een 'Fuck the system' condoom.
Geil!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit mijn donor codicil geregeld
Het was inderdaad wel erg met die wespen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vandaag is city dance daar, was best leuk, maar we zijn weggegaan om de wespen. Was echt niet normaal daar.
Je zag ook allemaal mensen die hun wespensteek aan het uitzuigen waren.
Niet? Heb je ze weggestuurd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Luco het volgende:
[..]!
Ik heb zojuist m'n eerstejaars huisgenoten weer gezien, eentje was echt ontzettend zenuwachtig, de ander had er ontzettend veel zin in en had al wat vriendinnen bij d'r. Helaas geen zomerjurkjes
jups, ik had er vanmorgen een mailtje over... Als je echt interesse hebt, pm mij even, krijg je het telefoonnummer..quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef LadyDanae het volgende:
Die trial lijkt me heel leuk om te doen! Is er een plek vrij in jouw groepje ofzo?
Inkomen, balen van je enkel! Beterschap.
Nee, ze gingen uit zichzelf al richting de stad om andere eerstejaars te zoeken... Ik voel me zo oud nuquote:
Sjans gehad?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef maok het volgende:
Ik werd op vakantie door iemand van 19 jaar ook 19 geschat, ik kan dus nog best door voor een eerste jaars
Vrouwenquote:
Dan zit ik nog achter mn pc...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond los op de Grote Markt zeker?
Heb je dat gezien dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hebben jullie die kromme Roemeen al gezien? Met zo'n heel klein loopkrukje, van 40cm hoog? Dat is ook gewoon een toneelspeler die gewoon rechtop kan staan.
Jups.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:43 schreef JH87 het volgende:
Je hebt de deadline uitgesteld tot middernacht?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vrouwen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed moment voor een tvp.![]()
Vrouwen
Hoeveel ga je er dit jaar scoren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zaten vandaag al wat lekkere dames in de trein onderweg naar de KEIweek
Geen, want ik ga geen KEIweek lopenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zaten vandaag al wat lekkere dames in de trein onderweg naar de KEIweek
nee, sorry, daar zijn ze zelfs voor mij te jong.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alex is weer eens aan het knikkeren op het schoolplein
Ach als ze kunnen knikkeren...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, sorry, daar zijn ze zelfs voor mij te jong.
Nerds.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schitterende username... Pas maar op voor de Applenerds in dit topic.
Wat een boel vrouwen!!!!!!!!!!! Jammer van het weer...quote:
Dat ligt helemaal aan de vrouwen. Ik had een 5 vrouwelijke keileiders. Jammer genoeg allemaal 1e jaars vindicathuppekutten die nergens heen wilden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Windows7 het volgende:
[..]
Wat een boel vrouwen!!!!!!!!!!! Jammer van het weer...![]()
![]()
Sprak net nog iemand waarvan het Keigroepje uit 1 jongen en 9 meisjes bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
heb je je kostuum al klaar?:Pquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef maok het volgende:
Even een tip voor alle auto en moterbezitters hier:
Gratis tanken bij shell:
[ afbeelding ]
neuh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die zichzelf zo verlagen voor een tankje benzine, verdienen een schop
Bernlefquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Tommeke het volgende:
De eerste dag van de keiweek was best gezellig, ben om half 6 Bernlef uitgerold
Heb eerst lopen flyeren voor een kroeg waar ik de halve avond gratis kon drinken
Er zitten trouwens veel leuke meisjes bij die eerstejaars. Maar ik ben fucking 22 dus hou me in, geen 17-jarigen voor mij
Zit bij mij in de straatquote:
Ach als er bier is...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zit bij mij in de straat
Ze begonnen tegen me te ouwehoeren in het Fries en waren verbaasd dat ik Fries terug lulde
Ik vind mensen die hun status ophangen aan de vereniging waar ze lid zijn altijd een beetje triest...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Fappie het volgende:
Navigators zijn pas sneu!
Vindicat heerscht.
En ook nog gratis!quote:
Ik ben een marxistische infiltrant bij Vindicat, maar die status bevalt me wel moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun status ophangen aan de vereniging waar ze lid zijn altijd een beetje triest...
Wat is nou het voordeel van een vereniging boven een sportvereniging?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ik ben een marxistische infiltrant bij Vindicat, maar die status bevalt me wel moet ik zeggen!
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
Zozo net Bob en CZ tegen gekomen bij de fac. Nu voel ik me echt oud... en maar uitleggen dat je om half 3 nog eens gaat beginnen... Nou ja gister gestopt om half 5
Ach het past me wel zo'n dagje uitstel. Nieteens echt gekomen door mn laksheid, het was gewoon lastiger dan gedacht.quote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die zichzelf zo verlagen voor een tankje benzine, verdienen een schop
Vindicatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Fappie het volgende:
Navigators zijn pas sneu!
Vindicat heerscht.
Vindicat hoort juist bij Groningen of je het leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vindicat
Wat een ranzige kutkakkers. Ten eerste is dat Vindicat-hok te ranzig voor woorden en ten tweede lullen die lui allemaal met een hete aardappel. Dat hoort niet op de Grote Markt.Moest er een keer wat afleveren toen ik nog koerier was.
Alle studenten drinken bier!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ik heb voornamelijk een hekel aan al dat gegeneraliseer altijd. Kortzichtig, lui en gewoon triest. Oh en daar maakt alles en iedereen zich schuldig aan hoor.
Dan wordt het tijd dat ze die hete aardappel eens doorslikken. Die Gooische hockeytonen die over de Grote Markt heen schallen doen pijn aan mijn oren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vindicat hoort juist bij Groningen of je het leuk vindt of niet.
De Vindicatters die ik gezien heb voldoen exact aan mijn vooroordelen: praten bekakt, vinden anderen minder dan zijzelf en alle jongens hebben hun haar a la Jort Kelder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ik heb voornamelijk een hekel aan al dat gegeneraliseer altijd. Kortzichtig, lui en gewoon triest. Oh en daar maakt alles en iedereen zich schuldig aan hoor.
Ik weet niet wie dat vinden... Niemand is gelijk, maar iedereen is wel gelijkwaardig.quote:vinden anderen minder dan zijzelf
Vindicat's geschiedenis is dan ook wel aan Groningen gekoppeld. Rijke industrielen zoals Scholten die lid waren. Vieringen die in het teken stonden van de Groninger historie en meer van dat soort gedoe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vindicat hoort juist bij Groningen of je het leuk vindt of niet.
Toen bleek dat er nogal gesjouwd moest worden met de lading merkte ik daar weinig van. Eén van die kaktrutjes zei:"Jammer dat er geen feuten zijn, dan hadden die het mogen doen."quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fappie het volgende:
Jort Kelder heeft zijn kapsel van ons gejat...
[..]
Ik weet niet wie dat vinden... Niemand is gelijk, maar iedereen is wel gelijkwaardig.
Mwah niet allemaal hoor. Ik ben er laatst een keer (de broer van een huisgenoot moest er draaien en we konden mee) en het was toen eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Vindicatters die ik gezien heb voldoen exact aan mijn vooroordelen: praten bekakt, vinden anderen minder dan zijzelf en alle jongens hebben hun haar a la Jort Kelder.
Zoveel baardgroei?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef 2cv het volgende:
Gedinges. Ik heb mij geschoren en dat had ik niet moeten doen aangezien ik mijn have kin gefileerd heb.
Er wordt volgens mij ook nog altijd heel veel aan cultuur en cabaret gedaan. En daarnaast lopen er ook mensen rond zonder Jort Kelder-kapsel. Zou jij 'r relaxed vinden als wij alle vrachtwagenchauffeurs over één kam zouden scheren, RZ? Dat vind ik eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mwah niet allemaal hoor. Ik ben er laatst een keer (de broer van een huisgenoot moest er draaien en we konden mee) en het was toen eigenlijk wel primaHet was dan ook niet zo druk op een vrijdagavond en we kregen gratis bier
Ws waren alle Gooise kakkers toen naar huis
Van een selectie-effect is natuurlijk wel sprake. Niet elke student gaat bij Vindicat. De beeldvorming ontstaat natuurlijk ook niet voor niets. Maar generaliseren is de onkunde van de oppervlakte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij ook nog altijd heel veel aan cultuur en cabaret gedaan. En daarnaast lopen er ook mensen rond zonder Jort Kelder-kapsel. Zou jij 'r relaxed vinden als wij alle vrachtwagenchauffeurs over één kam zouden scheren, RZ? Dat vind ik eigenlijk precies hetzelfde.
Nah, ik schoot uit. Er hing zelfs een lap huid aan mijn scheermes !quote:
Zoveel eelt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nah, ik schoot uit. Er hing zelfs een lap huid aan mijn scheermes !
Knikkebollen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef 2cv het volgende:
Ik en eelt ? Waarvan ?
Nee, maar daar ben ik inmiddels aan gewend en als het goed is ben ik over een half jaar toch geen vrachtwagenchauffeur meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij ook nog altijd heel veel aan cultuur en cabaret gedaan. En daarnaast lopen er ook mensen rond zonder Jort Kelder-kapsel. Zou jij 'r relaxed vinden als wij alle vrachtwagenchauffeurs over één kam zouden scheren, RZ? Dat vind ik eigenlijk precies hetzelfde.
Nah.quote:
Bij Dizkartes en Albertus praten ze ook met een aardappel in hun keel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:29 schreef Tommeke het volgende:
Ik ken aardig wat Vindicatters, maar veel mensen zijn gewoon erg leuke lui.
Het zijn gewoon die brallers die het beeld een beetje bepalen
Donderdagavond sowieso. http://partyflock.nl/party/158904:Klup_Keiweek_dag3.htmlquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:56 schreef Windows7 het volgende:
[..]
Bij Dizkartes en Albertus praten ze ook met een aardappel in hun keel.
Gaan er nog mensen op stap deze week?
Zekers,quote:
Volgens de site kun je je wel later inschrijven, are you sure?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:31 schreef Fappie het volgende:
Het Keibandje is alleen nodig voor de verenigingen en sommige activiteiten, en gratis frisdrank. En de inschrijving is om in een groepje te worden ingedeeld. Dat kan helaas niet meer.
Je kunt wel gewoon de kroegentocht meemaken en de film... Doe ik ook altijd.
Ik word opgediend.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:40 schreef Peterselieman het volgende:
F(l)appie huppelt ook nog vrolijk rond hier, maar ik vrees dat dat met kerst anders zal zijn, tenzij er een grote reddingsactie op touw wordt gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |