Zit ook altijd een klein vrouwtje bij de Aldi aan het Hoornsediep met haar accordeon te 'spelen'. Zodra er iemand langskomt of een karretje pakt begint ze geluid te maken. Je hoort een beetje *sjjjeng jeeng fengg* (ofzo) en ze mompelt wat. Verwacht ze ook nog geld te krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag: mag iedereen zomaar muziek maken op straat en dan met een beker rond om te bedelen? Ik kan best wat hebben, maar ik begin nu helemaal lijp te worden van die roemenen met die kutmuziek
Ja dat is er ééntje. Ik heb dagelijks 6 Roemenen voor de deur te jengelen. Allemaal prima hoor, die accordeons, maar nu is er zo'n debiel bij met een klarinet. En daar komt echt een teringherrie vanaf, niet normaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zit ook altijd een klein vrouwtje bij de Aldi aan het Hoornsediep met haar accordeon te 'spelen'. Zodra er iemand langskomt of een karretje pakt begint ze geluid te maken. Je hoort een beetje *sjjjeng jeeng fengg* (ofzo) en ze mompelt wat. Verwacht ze ook nog geld te krijgen.
En had ze laatst wat geld, staat ze voor me in de rij bij de Aldi om een zak paprika chips te kopen om 10uur 's morgens
Die leipo's stonden eergister om de hoek bij Pathé, richting het station.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Eerst hadden ze alleen die harmonicas, of hoe heten die dingen, maar nu hebben ze ook zon klarinet erbij, en die irriteert me mateloos.
Geen idee, ik werd wakker & toen kon ik niet meer lopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Bob. het volgende:
Oh jee, hoe kom je nou aan een enkelontsteking?Beterschap voor je enkel in ieder geval.
Daar staan ze ook dagelijks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die leipo's stonden eergister om de hoek bij Pathé, richting het station.
Het klonk wel gezellig, die gypsies, alleen jammer dat er dan 2 meter verderop een andere gast zit die alleen maar een bordje omhoog houdt terwijl hij een boekje zit te lezen
Sowieso ben ik dit weekend iets te vaak door die schooiers lastiggevallen
Geinig zoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef teigan het volgende:
iemand(in bezit van rijbewijs en max. 27 jaar) hier nog interesse om vrijdag aan trials mee te doen?
Er is 1 plek vrijgekomen, wie het eerst komt, het eerst maalt..
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef maok het volgende:
Keiweek, ik kreeg een uitnodiging thuis als aankomend eerstejaars
Leuke sjaarsmeisjes mag je hier wel heen sturenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Luco het volgende:
[..]!
Ik heb zojuist m'n eerstejaars huisgenoten weer gezien, eentje was echt ontzettend zenuwachtig, de ander had er ontzettend veel zin in en had al wat vriendinnen bij d'r. Helaas geen zomerjurkjes
Ga je toch kei doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Infomarkt,vet druk
.
Nouja. Ben weer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |