warm + zon + vrouwen =?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>

winter?quote:

Oh hai!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
En jij bent donkerblauw.
Kleurig topic zo. Waar is Alex voor nog wat lichter blauw?

China, ik miste je te veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

4200 km gereden in dik een week tijd, dus dat mocht ook welquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:20 schreef Bob. het volgende:
Jullie zijn op veel plaatsen geweest zeg Alex! Ziet er leuk uit.

Ohnoes;12!quote:Bloemen vielen om,

Die woont bij m'n oma in de flatquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:11 schreef Jesse_ het volgende:
Morgen de opening van de KEI op de grote markt met top artiesten als Yes-R !

quote:

Hiquote:

Ahaha oke,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:05 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Hi![]()
No hard feelings hoor, ik heb al 6729 borden maar ze zijn allemaal verschillend

Evenzoveel kopjes, bekers, mokken, glazen, bierglazen, wijnglazen, allemaal verschillend of in paren van drie of vijf ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha oke,.
En ik ben bang dat ik later net zo eindig,.
Ook allemaal verschillende kopjes of niet?

Oohhquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Evenzoveel kopjes, bekers, mokken, glazen, bierglazen, wijnglazen, allemaal verschillend of in paren van drie of vijf ofzo.
Mijn kat denkt dat hij overal tussendoor kan lopen met als gevolg dat het regelmatig uit de kast dondert.

Lief!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oohh.
Jij mag dit servies hebben zodra ik het servies van mijn dromen heb
Alleen dat gaat nog wel even duren want díe is superduur.
Dat gaat wel in de honderden euro's lopen,.

Hoi nietz!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef nietzman het volgende:
Groetjes!

Jelmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.quote:

Nu werkt het iig welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:14 schreef teigan het volgende:
ik kom niet meer in de alumnimail sinds een half uurtje ofzo...

Hernia?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:08 schreef teigan het volgende:
kan het zijn dat de rug-mail plat ligt?

ik kom er nog steeds niet in geloof ik... Nou ja, ik kijk morgen wel even..quote:

Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige weekquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kutwespen in het stadspark man, echt een plaag

Deze bordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige week
LadyDanae, wat voor borden?

Vandaag is city dance daar, was best leuk, maar we zijn weggegaan om de wespen. Was echt niet normaal daar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige week
LadyDanae, wat voor borden?

Zullen we ze wat aandoen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag: mag iedereen zomaar muziek maken op straat en dan met een beker rond om te bedelen? Ik kan best wat hebben, maar ik begin nu helemaal lijp te worden van die roemenen met die kutmuziek

Eerst hadden ze alleen die harmonicas, of hoe heten die dingen, maar nu hebben ze ook zon klarinet erbij, en die irriteert me mateloos.quote:

In de speeltuin bij Nienoord ook. Maar het was wel heel leuk! Wij hadden een excuuskindje en we zijn van alle glijbanen geweest en op de blobquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kutwespen in het stadspark man, echt een plaag

hallo, ja, tot ik twee maanden geleden een enkelontsteking kreeg & sindsdien mijn zomer dus voornamelijk binnen opgesloten doorbreng, dus hier ben ik weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh en thnx Peterselie.
En hoi Inkomen! We hebben je gemist.Heb je een echt leven tegenwoordig?

Zit ook altijd een klein vrouwtje bij de Aldi aan het Hoornsediep met haar accordeon te 'spelen'. Zodra er iemand langskomt of een karretje pakt begint ze geluid te maken. Je hoort een beetje *sjjjeng jeeng fengg* (ofzo) en ze mompelt wat. Verwacht ze ook nog geld te krijgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag: mag iedereen zomaar muziek maken op straat en dan met een beker rond om te bedelen? Ik kan best wat hebben, maar ik begin nu helemaal lijp te worden van die roemenen met die kutmuziek

Ja dat is er ééntje. Ik heb dagelijks 6 Roemenen voor de deur te jengelen. Allemaal prima hoor, die accordeons, maar nu is er zo'n debiel bij met een klarinet. En daar komt echt een teringherrie vanaf, niet normaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zit ook altijd een klein vrouwtje bij de Aldi aan het Hoornsediep met haar accordeon te 'spelen'. Zodra er iemand langskomt of een karretje pakt begint ze geluid te maken. Je hoort een beetje *sjjjeng jeeng fengg* (ofzo) en ze mompelt wat. Verwacht ze ook nog geld te krijgen.
En had ze laatst wat geld, staat ze voor me in de rij bij de Aldi om een zak paprika chips te kopen om 10uur 's morgens

Die leipo's stonden eergister om de hoek bij Pathé, richting het station.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Eerst hadden ze alleen die harmonicas, of hoe heten die dingen, maar nu hebben ze ook zon klarinet erbij, en die irriteert me mateloos.

Geen idee, ik werd wakker & toen kon ik niet meer lopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef Bob. het volgende:
Oh jee, hoe kom je nou aan een enkelontsteking?Beterschap voor je enkel in ieder geval.

Daar staan ze ook dagelijks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die leipo's stonden eergister om de hoek bij Pathé, richting het station.
Het klonk wel gezellig, die gypsies, alleen jammer dat er dan 2 meter verderop een andere gast zit die alleen maar een bordje omhoog houdt terwijl hij een boekje zit te lezen
Sowieso ben ik dit weekend iets te vaak door die schooiers lastiggevallen

Geinig zoietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:49 schreef teigan het volgende:
iemand(in bezit van rijbewijs en max. 27 jaar) hier nog interesse om vrijdag aan trials mee te doen?
Er is 1 plek vrijgekomen, wie het eerst komt, het eerst maalt..

quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef maok het volgende:
Keiweek, ik kreeg een uitnodiging thuis als aankomend eerstejaars

Leuke sjaarsmeisjes mag je hier wel heen sturenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Luco het volgende:
[..]!
Ik heb zojuist m'n eerstejaars huisgenoten weer gezien, eentje was echt ontzettend zenuwachtig, de ander had er ontzettend veel zin in en had al wat vriendinnen bij d'r. Helaas geen zomerjurkjes

Ga je toch kei doen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Infomarkt,vet druk
.
Nouja. Ben weer thuis.

Neuhj,quote:

Ik heb daar ooit mijn donor codicil geregeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuhj,maar ik dacht; de infomarkt over lopen is wellicht handig.
Alleen nu zit ik met een 'Fuck the system' condoom.

Geil!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit mijn donor codicil geregeld

Het was inderdaad wel erg met die wespen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vandaag is city dance daar, was best leuk, maar we zijn weggegaan om de wespen. Was echt niet normaal daar.
Je zag ook allemaal mensen die hun wespensteek aan het uitzuigen waren.

Niet? Heb je ze weggestuurd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Luco het volgende:
[..]!
Ik heb zojuist m'n eerstejaars huisgenoten weer gezien, eentje was echt ontzettend zenuwachtig, de ander had er ontzettend veel zin in en had al wat vriendinnen bij d'r. Helaas geen zomerjurkjes

jups, ik had er vanmorgen een mailtje over... Als je echt interesse hebt, pm mij even, krijg je het telefoonnummer..quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef LadyDanae het volgende:
Die trial lijkt me heel leuk om te doen! Is er een plek vrij in jouw groepje ofzo?
Inkomen, balen van je enkel! Beterschap.

Nee, ze gingen uit zichzelf al richting de stad om andere eerstejaars te zoeken... Ik voel me zo oud nuquote:

Sjans gehad?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef maok het volgende:
Ik werd op vakantie door iemand van 19 jaar ook 19 geschat, ik kan dus nog best door voor een eerste jaars

Vrouwenquote:

Dan zit ik nog achter mn pc...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond los op de Grote Markt zeker?

Heb je dat gezien dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hebben jullie die kromme Roemeen al gezien? Met zo'n heel klein loopkrukje, van 40cm hoog? Dat is ook gewoon een toneelspeler die gewoon rechtop kan staan.

Jups.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:43 schreef JH87 het volgende:
Je hebt de deadline uitgesteld tot middernacht?

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vrouwen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed moment voor een tvp.![]()
Vrouwen

Hoeveel ga je er dit jaar scoren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zaten vandaag al wat lekkere dames in de trein onderweg naar de KEIweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |