Hiquote:
Ahaha oke,quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:05 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Hi![]()
No hard feelings hoor, ik heb al 6729 borden maar ze zijn allemaal verschillend
Evenzoveel kopjes, bekers, mokken, glazen, bierglazen, wijnglazen, allemaal verschillend of in paren van drie of vijf ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha oke,.
En ik ben bang dat ik later net zo eindig,.
Ook allemaal verschillende kopjes of niet?
Oohhquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:15 schreef LadyDanae het volgende:
[..]
Evenzoveel kopjes, bekers, mokken, glazen, bierglazen, wijnglazen, allemaal verschillend of in paren van drie of vijf ofzo.
Mijn kat denkt dat hij overal tussendoor kan lopen met als gevolg dat het regelmatig uit de kast dondert.
Lief!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oohh.
Jij mag dit servies hebben zodra ik het servies van mijn dromen heb
Alleen dat gaat nog wel even duren want díe is superduur.
Dat gaat wel in de honderden euro's lopen,.
Hoi nietz!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:35 schreef nietzman het volgende:
Groetjes!
Jelmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.quote:
Nu werkt het iig welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:14 schreef teigan het volgende:
ik kom niet meer in de alumnimail sinds een half uurtje ofzo...
Hernia?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:08 schreef teigan het volgende:
kan het zijn dat de rug-mail plat ligt?
ik kom er nog steeds niet in geloof ik... Nou ja, ik kijk morgen wel even..quote:
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige weekquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kutwespen in het stadspark man, echt een plaag
Deze bordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige week
LadyDanae, wat voor borden?
Vandaag is city dance daar, was best leuk, maar we zijn weggegaan om de wespen. Was echt niet normaal daar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hoorde freecell er ook al over na een bezoekje aan de kinderboerderij vorige week
LadyDanae, wat voor borden?
Zullen we ze wat aandoen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vraag: mag iedereen zomaar muziek maken op straat en dan met een beker rond om te bedelen? Ik kan best wat hebben, maar ik begin nu helemaal lijp te worden van die roemenen met die kutmuziek
Eerst hadden ze alleen die harmonicas, of hoe heten die dingen, maar nu hebben ze ook zon klarinet erbij, en die irriteert me mateloos.quote:
In de speeltuin bij Nienoord ook. Maar het was wel heel leuk! Wij hadden een excuuskindje en we zijn van alle glijbanen geweest en op de blobquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kutwespen in het stadspark man, echt een plaag
hallo, ja, tot ik twee maanden geleden een enkelontsteking kreeg & sindsdien mijn zomer dus voornamelijk binnen opgesloten doorbreng, dus hier ben ik weerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh en thnx Peterselie.
En hoi Inkomen! We hebben je gemist.Heb je een echt leven tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |