Neuhj,quote:
Ik heb daar ooit mijn donor codicil geregeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neuhj,maar ik dacht; de infomarkt over lopen is wellicht handig.
Alleen nu zit ik met een 'Fuck the system' condoom.
Geil!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit mijn donor codicil geregeld
Het was inderdaad wel erg met die wespen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vandaag is city dance daar, was best leuk, maar we zijn weggegaan om de wespen. Was echt niet normaal daar.
Je zag ook allemaal mensen die hun wespensteek aan het uitzuigen waren.
Niet? Heb je ze weggestuurd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Luco het volgende:
[..]!
Ik heb zojuist m'n eerstejaars huisgenoten weer gezien, eentje was echt ontzettend zenuwachtig, de ander had er ontzettend veel zin in en had al wat vriendinnen bij d'r. Helaas geen zomerjurkjes
jups, ik had er vanmorgen een mailtje over... Als je echt interesse hebt, pm mij even, krijg je het telefoonnummer..quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef LadyDanae het volgende:
Die trial lijkt me heel leuk om te doen! Is er een plek vrij in jouw groepje ofzo?
Inkomen, balen van je enkel! Beterschap.
Nee, ze gingen uit zichzelf al richting de stad om andere eerstejaars te zoeken... Ik voel me zo oud nuquote:
Sjans gehad?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef maok het volgende:
Ik werd op vakantie door iemand van 19 jaar ook 19 geschat, ik kan dus nog best door voor een eerste jaars
Vrouwenquote:
Dan zit ik nog achter mn pc...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond los op de Grote Markt zeker?
Heb je dat gezien dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hebben jullie die kromme Roemeen al gezien? Met zo'n heel klein loopkrukje, van 40cm hoog? Dat is ook gewoon een toneelspeler die gewoon rechtop kan staan.
Jups.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:43 schreef JH87 het volgende:
Je hebt de deadline uitgesteld tot middernacht?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vrouwen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed moment voor een tvp.![]()
Vrouwen
Hoeveel ga je er dit jaar scoren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zaten vandaag al wat lekkere dames in de trein onderweg naar de KEIweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |