Geen, want ik ga geen KEIweek lopenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zaten vandaag al wat lekkere dames in de trein onderweg naar de KEIweek
nee, sorry, daar zijn ze zelfs voor mij te jong.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alex is weer eens aan het knikkeren op het schoolplein
Ach als ze kunnen knikkeren...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, sorry, daar zijn ze zelfs voor mij te jong.
Nerds.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Schitterende username... Pas maar op voor de Applenerds in dit topic.
Wat een boel vrouwen!!!!!!!!!!! Jammer van het weer...quote:
Dat ligt helemaal aan de vrouwen. Ik had een 5 vrouwelijke keileiders. Jammer genoeg allemaal 1e jaars vindicathuppekutten die nergens heen wilden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Windows7 het volgende:
[..]
Wat een boel vrouwen!!!!!!!!!!! Jammer van het weer...![]()
![]()
Sprak net nog iemand waarvan het Keigroepje uit 1 jongen en 9 meisjes bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
heb je je kostuum al klaar?:Pquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef maok het volgende:
Even een tip voor alle auto en moterbezitters hier:
Gratis tanken bij shell:
[ afbeelding ]
neuh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die zichzelf zo verlagen voor een tankje benzine, verdienen een schop
Bernlefquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Tommeke het volgende:
De eerste dag van de keiweek was best gezellig, ben om half 6 Bernlef uitgerold
Heb eerst lopen flyeren voor een kroeg waar ik de halve avond gratis kon drinken
Er zitten trouwens veel leuke meisjes bij die eerstejaars. Maar ik ben fucking 22 dus hou me in, geen 17-jarigen voor mij
Zit bij mij in de straatquote:
Ach als er bier is...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zit bij mij in de straat
Ze begonnen tegen me te ouwehoeren in het Fries en waren verbaasd dat ik Fries terug lulde
Ik vind mensen die hun status ophangen aan de vereniging waar ze lid zijn altijd een beetje triest...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Fappie het volgende:
Navigators zijn pas sneu!
Vindicat heerscht.
En ook nog gratis!quote:
Ik ben een marxistische infiltrant bij Vindicat, maar die status bevalt me wel moet ik zeggen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind mensen die hun status ophangen aan de vereniging waar ze lid zijn altijd een beetje triest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |