Welke club speel je voor?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Wij moeten zaterdag oefenen (voetballen) tegen Zuidhorn
quote:
Ff de site gecheckt, ziet er leuk uitquote:
Appelbergen is idd leuk met veel kleine paadjes. Ik cross daar regelmatig te paard rond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.
Met m'n ex-vriendinnetje cross ik daar nog wel eens rond. Vaak maken we dan een rondje naar Meerwijck (Ligt onder Kropswolde, je moet er met een pontje oversteken. En dan via een polder onder het spoor naar Hoogezand weer terug naar Haren en dan Glimmen.
Is inderdaad echt kicken, gelukkig ben ik je nog nooit tegengekomen. Ben als de dood voor paarden als ik fietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:33 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Appelbergen is idd leuk met veel kleine paadjes. Ik cross daar regelmatig te paard rond.
Sommige mensen werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Albert86 het volgende:
Gezien het aantal posts van vandaag in dit topic, zal iedereen al wel ergens in de zon liggen bakken. Ik ga strx ook maar vrijwillig in die hitte liggen
Dat is een leeg berichtje!quote:
Daarbij kon ik me op mijn laatste vakantiedag wel iets beters verzinnen dan achter de comp zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
en anderen zien het nieuwe topic nu pas
Zal een een graad of 4-5 schelen.quote:
Lang geleden dat ik daar gefietst heb. Vroeger deed ik dat ook vaak in de zomer. Alleen meer de andere kant op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:50 schreef Albert86 het volgende:
Dat sowieso. Denk alleen wel dat mijn bovenarmen goed verbrand zijnZe worden al wat rood namelijk ^^. Krijg je ook als je op het warmst van de dag gaat fietsen in de volle zon met een shirt zonder mouwen. Was ook geen stukkie schaduw te bekennen tussen al die weilanden.
Aw, wel schattig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Zo, deze held op sokken heeft voor de eerste keer geprobeerd om bloed te geven... Ging op die stoel zitten, zag bij de vrouw naast me een mooi zakje met bloed en een mooie naald in d'r arm en begon me toen al licht in m'n hoofd te voelen, dus ik mocht weer weg. Wel nog een heerlijk kopje thee gedronken daar.
Ik studeer inderdaad farmacie, dus het daadwerkelijke injecteren heb ik niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, wel schattig.En goed dat je het probeerde.
Maar studeerde jij niet farmacie? Nja, dat moet ook wel kunnen natuurlijk, je maakt alleen de medicijnen, hoeft niet daadwerkelijk te injecteren.
En hoi! Weer thuis! (Welk thuis? Ik ben een beetje dakloos de komende week.)
Bij mijn ouders en nog even een paar dagen bij een vriendinnetje in Groningen, dus eigenlijk ben ik niet zo dakloos.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik studeer inderdaad farmacie, dus het daadwerkelijke injecteren heb ik niks mee te maken.
Waar slaap je nu dan Bob.?
Volgende keer gewoon blijven zitten en rustig wegdromen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Zo, deze held op sokken heeft voor de eerste keer geprobeerd om bloed te geven... Ging op die stoel zitten, zag bij de vrouw naast me een mooi zakje met bloed en een mooie naald in d'r arm en begon me toen al licht in m'n hoofd te voelen, dus ik mocht weer weg. Wel nog een heerlijk kopje thee gedronken daar.
En nu kom je dat even melden ter geruststelling aan mij? Dat de grootste vrij rondlopende spin zich in ieder geval 70 km bij vandaan bevindt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:03 schreef 2cv het volgende:
Zojuist heb ik de grootste spin ooit gezien die niet in gevangenschap zat. Een persoonlijk record zeg maarGelukkig sliep mijn vader nog niet helemaal dus die kon het beest mooi verwijderen.
En ja, ik ben bang voor spinnen. En als ik daardoor een mietje ben: jammer
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij mijn ouders en nog even een paar dagen bij een vriendinnetje in Groningen, dus eigenlijk ben ik niet zo dakloos.
Hoeveel bloed tappen ze per keer af en wat voor testen moet je ondergaan om geschikt bevonden te worden? Mij lijkt 't eigenlijk best wel tof om eens te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Mij ook wel. Dan weet ik misschien ook een keer welke bloedgroep ik heb. Neem namelijk aan dat ze dat ook bekijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel bloed tappen ze per keer af en wat voor testen moet je ondergaan om geschikt bevonden te worden? Mij lijkt 't eigenlijk best wel tof om eens te doen.
Boh, heb jij een Furby? Die wou ik ook altijd vroeger, ze zijn tof.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom erachter dat mijn Furby nog werkt,.
Euhm, halve liter nemen ze af geloof ik? Ik vond het in ieder geval wel mee vallen hoe veel het was, was zo klaar!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoeveel bloed tappen ze per keer af en wat voor testen moet je ondergaan om geschikt bevonden te worden? Mij lijkt 't eigenlijk best wel tof om eens te doen.
Ja! Een lichtgrijze met gekleurde glittertjes,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Boh, heb jij een Furby? Die wou ik ook altijd vroeger, ze zijn tof.Maar ik mocht niet van mijn moeder.
[..]
Euhm, halve liter nemen ze af geloof ik? Ik vond het in ieder geval wel mee vallen hoe veel het was, was zo klaar!
En die eerste keer moet je een vragenlijst invullen en ze geven je zo'n vingerprik en ze nemen wat buisjes bloed af om te kijken of je niks eng hebt.
Mijn vader heeft het beest eerst plat gedrukt zodat er geen leven meer in zat, vervolgens in de WC gegooid, de WC doorgespoeld en toen kwam ik er nog eens achter aan waarbij ik ook nog eens 2 keer doorgespoeld heb en het beest (nouja, de restanten er van) ook nog eens flink vergiftigd heb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:08 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En nu kom je dat even melden ter geruststelling aan mij? Dat de grootste vrij rondlopende spin zich in ieder geval 70 km bij vandaan bevindt?
Ik ben niet gerustgesteld, want nu heb jij me eraan herinnerd dat die krengen bestaan en dat ze overal kunnen zitten. En bedankt.
Zoals Bob. al zei: ze testen je hemoglobinegehalte, bloeddruk, hartslag voor elke donatie. Daarnaast moet je een vragenlijst invullen (Of je nog naar de huisarts ed. bent geweest in de laatste 3 maanden, of je seks in ruil voor drugs hebt gehad, dat soort vragen). De eerste keer nemen ze 4 buisjes bloed af, waarbij ze testen op bloedgroep, HIV en Hepatitis. Elk vervolgbezoek is dus vragenlijst, vlugge controle. Uiteindelijk tappen ze per keer 0,5 L bloed af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:00 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik las scheef (behoorlijk ook, ja) en ik dacht even dat dit over de Furby van CZ. ging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het beest eerst plat gedrukt zodat er geen leven meer in zat, vervolgens in de WC gegooid, de WC doorgespoeld en toen kwam ik er nog eens achter aan waarbij ik ook nog eens 2 keer doorgespoeld heb en het beest (nouja, de restanten er van) ook nog eens flink vergiftigd heb.
Ben je nu gerust gesteld ?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
En jij bent donkerblauw.
Kleurig topic zo. Waar is Alex voor nog wat lichter blauw?
Ik ga zo met Jop bier drinken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Bob. het volgende:
Jij nog iets spannends te melden dan G?
Leuk dat je weer terug bent uit dat ene landquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
En jij bent donkerblauw.
Kleurig topic zo. Waar is Alex voor nog wat lichter blauw?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik las scheef (behoorlijk ook, ja) en ik dacht even dat dit over de Furby van CZ. ging..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoals Bob. al zei: ze testen je hemoglobinegehalte, bloeddruk, hartslag voor elke donatie. Daarnaast moet je een vragenlijst invullen (Of je nog naar de huisarts ed. bent geweest in de laatste 3 maanden, of je seks in ruil voor drugs hebt gehad, dat soort vragen). De eerste keer nemen ze 4 buisjes bloed af, waarbij ze testen op bloedgroep, HIV en Hepatitis. Elk vervolgbezoek is dus vragenlijst, vlugge controle. Uiteindelijk tappen ze per keer 0,5 L bloed af.
Kloptquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo? Hij zet die smiley toch altijd? Ik gok als tvp.
Maar dit ook want het was lekker rustig vandaag.quote:
Woewoeequote:
Oh en thnx Peterselie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk dat je weer terug bent uit dat ene land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |