Welke club speel je voor?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Wij moeten zaterdag oefenen (voetballen) tegen Zuidhorn
quote:
Ff de site gecheckt, ziet er leuk uitquote:
Appelbergen is idd leuk met veel kleine paadjes. Ik cross daar regelmatig te paard rond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
De Appelbergen in Glimmen is ook erg mooi. Ligt ten oosten van het spoor, je hebt daar allemaal leuke paadjes met walletjes waar je overheen kan crossen.
Met m'n ex-vriendinnetje cross ik daar nog wel eens rond. Vaak maken we dan een rondje naar Meerwijck (Ligt onder Kropswolde, je moet er met een pontje oversteken. En dan via een polder onder het spoor naar Hoogezand weer terug naar Haren en dan Glimmen.
Is inderdaad echt kicken, gelukkig ben ik je nog nooit tegengekomen. Ben als de dood voor paarden als ik fietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:33 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Appelbergen is idd leuk met veel kleine paadjes. Ik cross daar regelmatig te paard rond.
Sommige mensen werkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:49 schreef Albert86 het volgende:
Gezien het aantal posts van vandaag in dit topic, zal iedereen al wel ergens in de zon liggen bakken. Ik ga strx ook maar vrijwillig in die hitte liggen
Dat is een leeg berichtje!quote:
Daarbij kon ik me op mijn laatste vakantiedag wel iets beters verzinnen dan achter de comp zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
en anderen zien het nieuwe topic nu pas
Zal een een graad of 4-5 schelen.quote:
Lang geleden dat ik daar gefietst heb. Vroeger deed ik dat ook vaak in de zomer. Alleen meer de andere kant op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:50 schreef Albert86 het volgende:
Dat sowieso. Denk alleen wel dat mijn bovenarmen goed verbrand zijnZe worden al wat rood namelijk ^^. Krijg je ook als je op het warmst van de dag gaat fietsen in de volle zon met een shirt zonder mouwen. Was ook geen stukkie schaduw te bekennen tussen al die weilanden.
Aw, wel schattig.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:49 schreef Luco het volgende:
Zo, deze held op sokken heeft voor de eerste keer geprobeerd om bloed te geven... Ging op die stoel zitten, zag bij de vrouw naast me een mooi zakje met bloed en een mooie naald in d'r arm en begon me toen al licht in m'n hoofd te voelen, dus ik mocht weer weg. Wel nog een heerlijk kopje thee gedronken daar.
Ik studeer inderdaad farmacie, dus het daadwerkelijke injecteren heb ik niks mee te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, wel schattig.En goed dat je het probeerde.
Maar studeerde jij niet farmacie? Nja, dat moet ook wel kunnen natuurlijk, je maakt alleen de medicijnen, hoeft niet daadwerkelijk te injecteren.
En hoi! Weer thuis! (Welk thuis? Ik ben een beetje dakloos de komende week.)
Bij mijn ouders en nog even een paar dagen bij een vriendinnetje in Groningen, dus eigenlijk ben ik niet zo dakloos.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik studeer inderdaad farmacie, dus het daadwerkelijke injecteren heb ik niks mee te maken.
Waar slaap je nu dan Bob.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |