Bij standaardconflicten zoals mbt huren of arbeid kun je vragen om relevante info uit hun huurcontract of arbeidsvoorwaarden/CAO te postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik in zo'n FAQ zou moeten zetten... Iedere situatie is uniek, hoe kan ik dan nou bepalen welke informatie in een OP moet?
Tijd voor een FAQ, roggel dat even, wil je?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:49 schreef Sjeen het volgende:
Nou inderdaad... TS, wil je iets specifieker zijn svp?
Ik had EXACT hetzelfde gevoel erbij jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
We worden toch hopelijk geen Tweakers, he?
Bij deze: nummer 9.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wacht even totdat er 20 posts geweest zijn....
Ik zit niet op werk.quote:
*Isubtiel doch dringend schopje*quote:Op maandag 16 maart 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
Kan 't plaatje in dit topic: Is dit illegaal of niet? (n.a.v. Undercover in NL)
Even achter een link gezet worden?
(zit nl. op m'n werk)
Niks linkje... gewoon weg. Als ik een lul wil zien, dan zoek ik die niet in WGR.quote:
Maar ja, als je te uitgebreid bent in je OP, word je ook weer afgebrand, dus ik snap wel dat mensen soms wat terughoudend zijn:quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:47 schreef r_one het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
Tsss, weer iemand die wezenlijke info niet in de OP vermelt.
Alsof wij dat allemaal maar kunnen ruiken.
Lijkt me logisch, aangezien het over jouw postgedrag ging en dat was niet echt relevant verder.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef karr-1 het volgende:
Goed laten we hier maar verder gaan dan als er in het topic zelf niet meer serieus gediscussieerd kan worden.
Schelden?quote:Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd doe, want in mijn ogen doe ik niets anders dan mijn eigen mening geven. Daar mag je het mee eens zijn of niet, dat is aan jou. Maar om dan meteen te gaan schelden en dingen roepen als "plaat voor je hoofd" gaat mij te ver.
En het verwijderen van mijn reacties lijkt me ook geheel overbodig. Ik ben hier toch niet op een kleuterschool beland? Of worden mensen met een afwijkende mening niet getolereerd?
Dat is jou mening, niet de mijne.quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, aangezien het over jouw postgedrag ging en dat was niet echt relevant verder.
[..]
Schelden ja, meer is het niet.quote:Schelden?
Jij vind me zuur, dat is jou mening en dat respecteer ik. Maar dat lijkt me geen enkele reden om te reageren zoals je doet, nu komt het over alsof ik geen eigen mening mag hebben en die al helemaal niet mag vertellen aan een ander.quote:Ik verwijs je naar het feedback-topic. Lijkt me niet zo moeilijk. Blijkt ook, aangezien je hier bent beland.
Laatst had ik ook al een discussie met je over je postgedrag. Dat er 'wel even gezegd moest worden dat de TS dom was/dom gehandeld had'.
Dat moest helemaal niet, dat wilde jij. En dat zie ik je vaker doen. Het is helemaal niet relevant in de topics. Niemand zit erop te wachten dat jij wel even high and mighty komt vertellen dat je een TS dom vindt. Dat je een andere mening bent toegedaan dan een ander in een topic, dat kan uiteraard. Alleen je toon is zo vreselijk zuur.
Neuh. Logisch nadenken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, niet de mijne.
[..]
Als jij dat schelden vindt, is dat jouw probleem. Dat is het niet.quote:Schelden ja, meer is het niet.
Nee, je doet het namelijk altijd, althans: heel vaak in [WGR] en tja, dat irriteert (en ik ben niet de enige).quote:Jij vind me zuur, dat is jou mening en dat respecteer ik. Maar dat lijkt me geen enkele reden om te reageren zoals je doet, nu komt het over alsof ik geen eigen mening mag hebben en die al helemaal niet mag vertellen aan een ander.
En als ik nou de enige was die dat zou doen, dan had je nog een punt. Maar gemiddeld elk topic zit vol met "TS is dom" "TS is een loser" etc. Nu wordt ik er specifiek uitgepakt en daar protesteer ik tegen.
Als jij dat zo opvat....quote:
Ja ik vat het zo op, want ja het is gewoon schelden. Dat jij dat niet vind lijkt me logisch.quote:Als jij dat schelden vindt, is dat jouw probleem. Dat is het niet.
[..]
Wel de enige die klaagt blijkbaar....quote:Nee, je doet het namelijk altijd, althans: heel vaak in [WGR] en tja, dat irriteert (en ik ben niet de enige).
quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
Daarnaast heb ik inderdaad een hekel aan dat 'opgeheven vingertje', dat politiek correcte geneuzel dat álles volgens de regeltjes moét gaan, ook als die regeltjes misschien niet erg correct zijn. Überhaupt dat gezever waar niemand op zit te wachten: een TS stelt een vraag om iets op te lossen. Dan denk je mee of je loopt het topic voorbij. Komen melden dat je TS dom vindt handelen is gewoon dom narcistisch geneuzel.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens. Ik wordt dus het slachtoffer van het feit dat jij ergens een hekel aan hebt.
Ik ben bereid om mijn mening vast te houden ja, maar als er voldoende tegenargumenten zijn zal ik mijn mening ook te allen tijde aanpassen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh, dat je 'mening' nogal overheersend aanwezig is. Zo'n opgeheven vingertje past niet in topics en is wat mij betreft gewoon een troll. (ware het niet dat je het, erg genoeg, nog meent ook)
Tsja ik had ook niet anders verwacht. Ook hier is niet serieus te discussieren dus. Ik ga me maar weer eens met andere topics bezighouden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, prima en leuk. Nu wordt het een beetje van:
[ afbeelding ]
dus hou ik ermee op. Ik heb betere dingen te doen.
Hmmm, lastig. Ik vind de toonzetting uit de hoogte, en inhoudelijk klopt het ook niet 100%, maar goed, dat gebeurt wel vaker op Fok!.quote:Op woensdag 8 april 2009 04:36 schreef r_one het volgende:
Kunnen de recente posts van pierredewit door de beugel?
Aanzet tot minder frisse praktijken + spam?
Beslagontwijking : voor eenieder in financieele nood!
Eenmanzaak. Voor de belasting in loondienst of niet?
Wat JJ zegt.quote:Op woensdag 8 april 2009 04:36 schreef r_one het volgende:
Kunnen de recente posts van pierredewit door de beugel?
Aanzet tot minder frisse praktijken + spam?
Beslagontwijking : voor eenieder in financieele nood!
Eenmanzaak. Voor de belasting in loondienst of niet?
Die afweging wordt niet gemaakt. Ik heb dat topic gewoon niet gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:22 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik snap het niet, waarom wordt hier de naam verwijderd: Opgelicht door garagebedrijf? , maar mag hij hier gewoon blijven staan Opgelicht door autodealer!
Ik heb er geen enkel belang bij, hoor, maar ben gewoon benieuwd hoe die afweging wordt gemaakt.
Van beide topics is er ook een deeltje 1 maar dan zonder de naam in de TT. Van die eerste dateert deeltje 1 van voor de uitspraak, de tweede is al ouder maar daarom niet minder illustratief.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
De link met de eerste zie ik even niet (er is immers een uitspraak geweest) en de tweede loopt al erg lang.
Het lijkt me ook niet makkelijk hier een eenduidig beleid op te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Het wordt in principe van geval tot geval bekenen(áls we het zien
)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet makkelijk hier een eenduidig beleid op te maken.
Maar om 2 uitersten aan te geven: ben ik juist in de veronderstelling dat een TS die in de OP al naam en toenaam onbehouwen neerplempt niet zo gauw het voordeel van de twijfel krijgt? En een TS die verderop schoorvoetend een naam post om b.v. Algemene Voorwaarden te kunnen laten checken, in beginsel niet hoeft te rekenen op een mod-edit?
Zoiets?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef Five_Horizons het volgende:
Het wordt in principe van geval tot geval bekenen(áls we het zien
)
Een meer heldere uitleg had ik niet kunnen krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die afweging wordt niet gemaakt. Ik heb dat topic gewoon niet gezien.
Tsk, schaam jequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
...Als een topic er al een maand staat (wat kan; ik lees écht niet alles door), ....
De vindplaats van de AV dan weer wel. Waarbij bekendmaking van de (domein)naam onvermijdelijk is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Het gaat immers om het probleem en de AV kunnen daarin helpen. De naam is dan niet relevant.
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
De vindplaats van de AV dan weer wel. Waarbij bekendmaking van de (domein)naam onvermijdelijk is.
quote:Tekst AV
De Fok!ker die op eigen kracht al zover gekomen is, is veelal ook in staat de vraag zelf te beantwoorden.quote:Tekst AV
quote:AVWazdahdan
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef r_one het volgende:
Ik was gewoon benieuwd
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Was het zo slecht zichtbaar dat het een garpje was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Was het zo slecht zichtbaar dat het een garpje was?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef mudkipzz het volgende:
Zou een mod de TT van mijn topic willen wijzigen in?
Autodealer -knip- misleidt mij?
Erkende autodealer misleidt mij?
Dat maakt het voor Google wat makkelijker om deze bedriegers te vinden
Dank
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, een TS die direct begint te roepen dat bedrijf A te B een rukbedrijf is, zal direct een edit krijgen, inderdaad. Zeker als een topic alleen bedoeld is om 'te waarschuwen'. We zitten gewoon niet op heksenjachten te wachten.
Vandaar ook mijn welgemeende 'quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar de vraag is wel grappig omdat er net 2 weken terug dit is gezegd door FH:
[..]
Die topics staan daar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje.... waarom staan tegenwoordig de centrale beleggingstopics in De Kredietcrisis?
We kunnen dan wel een crisis hebben, maar dat betekend toch niet dat alles van beleggen in het forum De Kredietcrisis thuis hoort?
Omdat dat AEX-topics zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:57 schreef dyna18 het volgende:
Wat ik bedoel is dat tegenwoordig de twee actieve centrale topics over beleggen in Kredietcrisis zitten:
De Beursvloer#91
en
Bulls, Bears & Bucks #58
Waarom staan die in AEX en niet in WGR?
Verzoekslotjes doen we niet aan (zie de FAQ van FOK! zelf) en zoals ik je in m'n PM al meldde, wordt de OP hier weer keurig teruggezet, als je midden in een topic besluit de OP leeg te halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:46 schreef star_gazer het volgende:
Zoals ik in een TR al heb aangegeven, mag het topic Seksuele intimidatie op (hoge)school dicht. In plaats daarop in te gaan wordt notabene de OP terug gehaald, die ik heb weggehaald omdat ik die in een vlaag van idiote woede heb geschreven. Als je de OP laat staan, verwacht ik dat er minstens bij komt te staan dat ze zijn terug gehaald door een mod, maar dat de TS er afstand van doet.
Als ik woorden wens terug te nemen, is dat mijn beslissing. Ik verzoek dan ook vriendelijk om de OP weer te verwijderen. Dat het topic daarmee om zeep is, interesseert me bar weinig; dat mag dan ook dicht.
Goed, niet voor reden vatbaar. We gaan het hogerop zoeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Verzoekslotjes doen we niet aan (zie de FAQ van FOK! zelf) en zoals ik je in m'n PM al meldde, wordt de OP hier weer keurig teruggezet, als je midden in een topic besluit de OP leeg te halen.
Je had ook kunnen nadenken in plaats van dat topic te openen.
Die waarschuwing plaatste ik naar aanleiding van de post erboven.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:57 schreef star_gazer het volgende:
Het feit dat je een waarschuwing hebt geplaatst, lijkt me tegenstrijdig met die bewering. Maargoed, kijken wat er nu van komt danmaar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee. 1 oplichtingstopic is al teveel.....
Ik weet wie je bentquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:15 schreef vanwelleer het volgende:
diensten doorverkopen. eej,.......![]()
[..]
1. wie krijst, bewijst. waar is de oplichting in mijn anderer topic?![]()
Je kunt oplichting wel vermoeden, maar je had ook even om openheid van zaken kunnen vragen, bijvoorbeeld per mail of PM, je bent hier Mod, en je hebt in het verleden beter inschattingsvermogen laten zien, en zelfs het voordeel van de twijfel,... dat sierde je...... dit niet.
Ik vraag je dan ook vriendelijk en respectvol om de opmerking terug te nemen, of te staven.
Dat kan prima in het al bestaande topic. Het is een discussie die de andere minimaal raakt (als het al niet hetzelfde 'probleem' is), dus dat kan daar primaquote:2. Ik vraag je daarnaast om mijn topicje weer open te verklaren, of met een reden te komen waarom ik deze specifieke vraag hier in dit forum niet aan de gebruikers zou mogen voorleggen.
In afwachting van beide verblijf ik,
Met best enige hoogachting,
Onder nadrukkelijk voorbehoud van alle rechten,
AAAAAARGH !!!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Het feit dat je iemand doelbewust niet betaald
Gutgut.... je vindt in 1 post van mij een fout (die wat mij betreft goed te verklaren is, maar dat is hier niet relevant). En nu? Succes met het vinden van een volgendequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:25 schreef r_one het volgende:
[..]
AAAAAARGH !!!!![]()
![]()
Mag ik in WGR een topic openen over een correcte vervoeging van het werkwoord 'betalen' (toch een van de meest gebruikte werkwoorden in WGR-topics) of trap je die dan toch naar KLB?
Ik word er onderhand strontmisselijk en gallisch van hoe vaak 'betaalt' in de o.v.t. als 'betaald' wordt geschreven, dit is potdomme de vijfde keer in een paar uur tijd dat ik 'je betaald' tegenkom in WGR en nu zelfs door een gerespecteerde mod
Juist dat werkwoord BE - TA - LEN, wááááárom??? hmmmmmmmpf![]()
Zo, dat lucht op, dat moest ik even kwijt![]()
Gutgut ... waar zeg ik dat JIJ je er stelselmatig aan schuldig maakt? Ik had het over WGR-posts, niet F-H-posts.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Gutgut.... je vindt in 1 post van mij een fout (die wat mij betreft goed te verklaren is, maar dat is hier niet relevant). En nu? Succes met het vinden van een volgende
Dat zeg ik ... Gammaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Als ik me druk moest gaan maken om de 'zowiso'-, ten aller tijdens'-, 'me (als 'mijn')'- of d/t-vervoegingen-posts, dan bleef ik bezig
FH maakt geen d/t fout. Hij is gewoon het woordje 'hebt' vergeten erachter te plaatsen. Kom zeg, een mod weet echt wel hoe hij goed d/t-gebruik moet toepassen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Het feit dat je iemand doelbewust niet betaald voor diensten en ze telkens weer opzoekt, maakt je in MIJN boek een oplichter (en het bedrijf onzorgvuldig).
Dat was inderdaad wat er gebeurde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 06:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
FH maakt geen d/t fout. Hij is gewoon het woordje 'hebt' vergeten erachter te plaatsen. Kom zeg, een mod weet echt wel hoe hij goed d/t-gebruik moet toepassen.![]()
Het topic zakt vanzelf wel wegquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef becky27 het volgende:
haaai mag het 'fraude op marktplaats' een slotje, ik heb een (nogal domme) vraag gesteld om ergens toch zekerheid over te krijgen en daar heb ik antwoord op gehad.
thanx!
Allemachtig zeg, wat kinderachtig...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen naar Oxxio? dit komt nogal spamachtig over in mijn ogen....
Even afgezien van m'n persoonlijke mening over die AH-topics: daarmee wordt geen reclame gemaakt voor AH, maar attenderen users elkaar op manieren om AH geld af te troggelen gratis producten mee te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, wat kinderachtig...
Maar goed, mag ik het verschil weten tussen de AH topics en mijn topic?
Niemand wordt er slechter van: jíj wordt er evenredig beter van. (immers: het is zo dat jij, bij wijze van spreken, profiteert van de actie door 6 users aan te melden. In dat geval heb jij ¤300 en die users 'maar' ¤100.quote:Wie wordt er slechter van? IOf wie wordt er onevenredig beter van?
Mja, slechte woordkeuze, niemand wordt er in ieder geval slechter van, sterker nog iedereen wordt er beter van, dus wat is het probleem? Als iemand toch al wil overstappen naar Oxxio, dan is er toch niets aan de hand? Ik hoef geen leden te werven, heb daar helemaal geen zin in. Het gaat mij alleen om de mensen die al willen overstappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Even afgezien van m'n persoonlijke mening over die AH-topics: daarmee wordt geen reclame gemaakt voor AH, maar attenderen users elkaar op manieren om AH geld af te troggelen gratis producten mee te kunnen nemen.
[..]
Niemand wordt er slechter van: jíj wordt er evenredig beter van. (immers: het is zo dat jij, bij wijze van spreken, profiteert van de actie door 6 users aan te melden. In dat geval heb jij ¤300 en die users 'maar' ¤100.
Verder zie ik sowieso de link met [WGR] niet.
Geen slechte woordkeuze: jíj wordt er beter van dan de personen die je aanmeldt. Minimaal, in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Mja, slechte woordkeuze, niemand wordt er in ieder geval slechter van, sterker nog iedereen wordt er beter van, dus wat is het probleem? Als iemand toch al wil overstappen naar Oxxio, dan is er toch niets aan de hand? Ik hoef geen leden te werven, heb daar helemaal geen zin in. Het gaat mij alleen om de mensen die al willen overstappen.
Ik vind sowieso dat dergelijke topics niet op FOK! horen/binnen de policy vallen, dus dan ga ik 'm ook niet schoppen.quote:En aangezien dit met geldzaken te maken heeft opende ik het in WGR. Maar als jij dat anders ziet, schop je em toch naar GC?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Geen slechte woordkeuze: jíj wordt er beter van dan de personen die je aanmeldt. Minimaal, in elk geval.
Niemand, maar dat wordt ook niemand die een bedrijf heeft en spullen te koop aanbiedt via [V&A].quote:
Pas dan je OP ook aan zodat het geen [R&P]-topic meer isquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef F04 het volgende:
Gezien het feit dat dit geen R&P is wil ik graag een verzoek doen tot het veranderen van de TT van mn topic.
Ervaringen met thuiswerk(en)?
Ervaringen Thuiswerken?
Deze dus: Gepakt met alcohol op achter het stuurquote:Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Rio het volgende:
Misschien even flink opschonen in het 'gepakt
met alcohol achter het stuur'? Een HOOP off-topic gezwets.
Het zal aan mij liggen, maar ik zie het topic nergens ontsporen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef Rio het volgende:
[..]
Deze dus: Gepakt met alcohol op achter het stuur
Is een bende daar.
Ik zie het ook niet. Voor een rijden-onder-invloed-topic vind ik het allemaal erg netjes eigenlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, maar ik zie het topic nergens ontsporen...
Waarom? (verzoekslotjes honoreren we sowieso niet)quote:Op maandag 27 juli 2009 16:30 schreef JimmyJames het volgende:
schuld bij de IB-groep niet geschaard onder vermogen
dicht graag.
Kom op zeg, ze is nieuw! Je kunt toch niet direct van iedereen verwachten dat ze meteen na iedere post een reactie plaatsen? Ik vind het gewoon niet kunnen hoe ze door users wordt geschoffeerd. Mensen die niet eens de precieze details van haar situatie weten gaan meteen al van bepaalde zaken uit. Alsof ze haar situatie verdient!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Misschien ook handig om niet constant de discussie te voeden. Ik ben er doorheen gelopen en heb wat reacties verwijderd. Verder vind ik het eigenlijk wel meevallen. TS werkt ook niet echt mee, moet ik zeggen.
Ze geeft hier toch prima aan dat ze niet goed heeft geinformeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:35 schreef alicia1308 het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd. Sorry als ik niet iedereen zijn vragen meteen beantwoord want het gaat als een razende.
Die post heb ik dan gemist, geloof ik. Maar goed: vergeet ajb niet dat ik echt niet elk topic lees. In [WGR] wordt veelal gewoon de 'eigen verantwoordelijkheid' genomen door een topicreport te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind sommige opmerkingen in dat topic ook veel te ver gaan.
Suggereren dat TS maar abortus had moeten plegen bijvoorbeeld, jeetje...![]()
Waarom wordt zo'n opmerking toegestaan? Dat resulteert toch alleen in off topic discussies en gescheld?
Volgens mij overdrijf je nu schromelijk.quote:Ik vind het jammer dat het merendeel van de topics in WGR tegenwoordig bestaat uit (soms ongefundeerde) oordelen ipv antwoorden.
En nog veel spijtiger dat dat op zo'n harde manier moet.
Onderandere ik heb je gewezen op dat topic. Die opmerking van 700mb over dat topicstarter abortus had moeten nemen had je kunnen vinden. Ik vind dit een beetje een zwaktebod van je. Vooral aangezien dit feedback topic er is om dergelijke punten aan te kaarten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die post heb ik dan gemist, geloof ik. Maar goed: vergeet ajb niet dat ik echt niet elk topic lees. In [WGR] wordt veelal gewoon de 'eigen verantwoordelijkheid' genomen door een topicreport te plaatsen.
[WGR] is niet het kleinste forum op FOK! en mods zijn er niet om elke letter op het forum uit te pluizen. We sturen en waar nodig passen we aan. Veel meer is het ook niet.
[..]
Volgens mij overdrijf je nu schromelijk.![]()
Ik ben het met je eens als je zegt dat dat soort posts niet moeten kunnen, maar het is niet zo dat het [WGR] overheerst. (en daarnaast blijft het persoonlijk, wat je vindt dat kan of wat niet)
Wat let je om me die post te wijzen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
Onderandere ik heb je gewezen op dat topic. Die opmerking van 700mb over dat topicstarter abortus had moeten nemen had je kunnen vinden. Ik vind dit een beetje een zwaktebod van je. Vooral aangezien dit feedback topic er is om dergelijke punten aan te kaarten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hm, ja, ik vind dat de sfeer veranderd in WGR.
Vind je nu echt dat er een normale discussie in dat topic gevoerd wordt?![]()
TS stelt een vraag, wordt veroordeeld en vervolgens hebben we een discussie over abortus en verantwoordelijkheid van de man bij zwangerschap.![]()
Nu ja, het is aan jullie om het beleid te maken, niet aan mij.
Als ik weer iets zie waarvan ik vind dat het echt niet kan zal ik wel een tr plaatsen ipv posten in feedback.
Sorry maar wat een lulkoek. Topicstarter wordt vanaf post 1 al niet serieus genomen door reacties dat ze na moest denken voor ze een baby op de wereld zette.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa... 1 topic loopt enigszins uit de pas. (er mag best kritisch gereageerd worden, hoor. Het is niet allemaal kusjekroel. TS had die kritiek an sich gewoon kunnen verwachten. Sommigen gebruiken bewoordingen die zeker anders zouden kunnen, maar voor de rest zie ik niet in wat er mis is met de kritiek an sich.
Er lopen wel vaker topics uit de hand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Mwoa... 1 topic loopt enigszins uit de pas. (er mag best kritisch gereageerd worden, hoor. Het is niet allemaal kusjekroel. TS had die kritiek an sich gewoon kunnen verwachten. Sommigen gebruiken bewoordingen die zeker anders zouden kunnen, maar voor de rest zie ik niet in wat er mis is met de kritiek an sich.
Nee, want dat zou ik moeten doen zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef vanhal het volgende:
Nee, je verhaal dat je niet elk topic doorleest en dat WGR niet het kleinste forum op fok is en dat mods er niet zijn om elke letter op het forum uit te pluizen vind ik een zwaktebod.
Ja, omdat je het topic alleen maar verder verkloot met het geneuzel over dat mensen kritisch zijn. Daarnaast heb je me niet op posts gewezen. Verder vind ik dat je overdrijft; zo erg zijn die reacties allemaal niet.quote:Nogmaals, oa ik heb je gewezen op de kwetsende reacties in dat topic. Jij hebt niet meer dan het topic globaal een beetje doorgekeken en een paar reacties verwijderd. Vervolgens kreeg ik ook nog een standje van je.
Mja, da's jouw idee.quote:Zorgwekkend. Het geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik hier in het FB topic niet terecht kan.
Het feit dat je niet met een aantal voorbeelden kunt komen, zegt voldoende, gok ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er lopen wel vaker topics uit de hand.
Dan vind ik je minimaal naïef.quote:En kritisch? Zeggen dat ze niet aan kinderen had moet beginnen?![]()
Ik vind dat zelf niet een te verwachten kritiek, nee.
Ja, dit is FOK! Ik ga echt niet volledige topics leegwissen, omdat de antwoorden TS niet aanstaan. Als je daar niet tegen kunt en alleen op medelijden zit te wachten, moet je echt geen topic op FOK! openen. Nogmaals: schelden is niet okay, kritiek moet gewoon kunnen. Zeker als er tussen die kritiek gewoon dingen staan waar ze wat mee kan.quote:Maar even andersom: was is er zo okay aan een topic waarin iedereen zegt wat TS allemaal verkeerd doet ipv antwoord geven op een vraag?
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.
Mogen er binnenkort ook "lollige plaatjes" bij wijze van antwoord gegeven worden?
Dan zijn de topics nog sneller vol, dat zal men leren om met een probleem een topic in WGR te openen.
Voor de twee nieuwe topics heb ik dus maar een tr geplaatst.
Of is het de bedoeling dat TS nog 2 topics wordt afgezeken?
En ja, ook in die topics staan wél zinvolle antwoorden, maar als er niet zo gebaggerd was in topic 1 had het daar gewoon bij kunenn staan.
Ze kwam niet voor medelijden, maar voor advies.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dit is FOK! Ik ga echt niet volledige topics leegwissen, omdat de antwoorden TS niet aanstaan. Als je daar niet tegen kunt en alleen op medelijden zit te wachten, moet je echt geen topic op FOK! openen. Nogmaals: schelden is niet okay, kritiek moet gewoon kunnen. Zeker als er tussen die kritiek gewoon dingen staan waar ze wat mee kan.
Ik heb het nu al een keer of drie gevraagd zonder dat ik een antwoord krijg(en ik ga echt dat topic niet meer doorspitten): waar staat dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ze kwam niet voor medelijden, maar voor advies.
Zeggen dat ze maar abortus had moeten plegen is echt geen normale reactie.![]()
Niet alleen TS vond de reacties niet normaal, daar kwam in het topic kritiek op van verschillende users.
Hoho... een topic kan een andere wending krijgen en dus niet off topic gaan (zoals de posts over de hoogte van de WW). Da's op FOK! vrij normaal, hoor.quote:Je moet toch toegeven dat het eind van het topic helemaal niets meer te maken het met de vraag van TS?
Het topic stond in no time vol met off topic.
Maar goed, als jullie dat prima vinden wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Oh, ik dacht dat je het zelf nagekeken had, my bad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb het nu al een keer of drie gevraagd zonder dat ik een antwoord krijg(en ik ga echt dat topic niet meer doorspitten): waar staat dat?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef Ps2K het volgende:
Baby is 7 maanden, en in Januari kon je de rekening al niet meer betalen.... je had natuurlijk een abortus kunnen nemen. Of het kind weggeven aan reizende zigeuners, dan leert het tenminste nog het aloude vak van scharenslijpen en mensen irriteren voor de supermarkt met de trekzak.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:21 schreef Bastian het volgende:
Dus, als ze van te voren bedacht had, dat ze het niet kon betalen had ze het maar moeten aborteren?![]()
![]()
quote:
En daar volgt een lange discussie op.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef 700MB het volgende:
Het nemen van een kind is het meest egoistische wat een mens in zijn leven kan doen. Als je vantevoren al weet dat je niet goed genoeg voor dat kind kunt zorgen moet je dat kind gewoon niet nemen. Er is helemaal niets mis met een abortus. Het besluit kunnen nemen dat een abortus op het betreffende moment beter is, geeft aan dat je in ieder geval wilt proberen om goed voor het kind te zorgen en niet alleen maar een speelgoedje wilt hebben omdat het zo schattig is.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef beelz het volgende:
Open er nog 6 topics over. Dat is duidelijk nodig.
Dat en abortus...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Laat die baby van je rondkruipen in een radje om zo zelf je stroom op te wekken. Pauper.
Ik wacht op het volgende topic of er geen subsidie is voor mensen die te stom zijn om hun financiën
in de gaten te houden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef beelz het volgende:
Gewoon abortus plegen. Postnataal indien nodig.
Jezus dit had echt een deel 2 nodig.
Het is allemaal haar eigen schuld enzo.
Tevens: IBTL
Dat weet ik wel, maar ik vind het in dit geval wel extreem.quote:Hoho... een topic kan een andere wending krijgen en dus niet off topic gaan (zoals de posts over de hoogte van de WW). Da's op FOK! vrij normaal, hoor.
Ik vind je een aanfluiting.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb het nu al een keer of drie gevraagd zonder dat ik een antwoord krijg(en ik ga echt dat topic niet meer doorspitten): waar staat dat?
Ik krijg niet de indruk dat TS het zelf anders wil, ze werkt er net zo hard aan mee: heeft de vader van mijn kindje rechten? lang verhaal btwquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:53 schreef simmu het volgende:
joehoe modjes, er was hiero: heeft de vader van mijn kindje rechten? lang verhaal btw al eens een opmerking geplaatst of het wat minder (op een nare manier) persoonlijk richting R&P naar ts toe kan, maar het heeft geloof ik niet geholpen.....
Topic over het frauderen met stufi......quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef Arnold_fan het volgende:
Kansloos dit, heel vreemd dat dit topic nog open is, waarschijnlijk hebben de modjes dit nog over het hoofd gezien. Als er een topic is over het patchen van software gaat het gelijk dicht, dit blijft gewoon open.
Het verkopen van een omgebouwde PS/Xbox mag niet, terwijl dit gewoon mag in NL. Het mag duidelijk zijn dat de TS hier fraude wil plegen, door mensen zoals hij kan ik elke maand de helft van mijn salaris inleveren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Erm... als ik meld dat ik een patch gebruikt heb voor een stuk software, dan gaat het topic echt niet dicht hoor...
TS pleegt geen fraude, hoor....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:19 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het verkopen van een omgebouwde PS/Xbox mag niet, terwijl dit gewoon mag in NL. Het mag duidelijk zijn dat de TS hier fraude wil plegen, door mensen zoals hij kan ik elke maand de helft van mijn salaris inleveren.
Nee, hij faciliteert het. Als ik hier een topic open over het oplichten van de belasting en hoe je dat het beste kan doen neem ik aan dat daar ook een slot op komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
TS pleegt geen fraude, hoor....
TS vraagt wat voor problemen hij krijgt. Dat is dus heel wat anders. Hij geeft geen tips om de IBG op te lichten, de BD te tillen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, hij faciliteert het. Als ik hier een topic open over het oplichten van de belasting en hoe je dat het beste kan doen neem ik aan dat daar ook een slot op komt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, lijkt maar zo.quote:Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 227a | Sr, Boek 2, Titel 12
Hij die, anders dan door valsheid in geschrift, opzettelijk niet naar waarheid gegevens verstrekt aan degene door wie of door wiens tussenkomst enige verstrekking of tegemoetkoming wordt verleend, wordt, indien het feit kan strekken tot bevoordeling van zichzelf of een ander, terwijl hij weet of redelijkerwijze moet vermoeden dat de verstrekte gegevens van belang zijn voor de vaststelling van zijn of eens anders recht op die verstrekking of tegemoetkoming dan wel voor de hoogte of de duur van een dergelijke verstrekking of tegemoetkoming, gestraft met gevangenis straf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Hij geeft toestemming om bij de gemeente te liegen dat ze bij hem woont, ik zou niet weten hoe je dat niet onder frauderen kunt scharen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Zodra het feit gepleegd word is het fraude, maar op dit moment nog niet volgens mij. Er word alleen gevraagd naar mogelijke gevolgen ALS het gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij geeft toestemming om bij de gemeente te liegen dat ze bij hem woont, ik zou niet weten hoe je dat niet onder frauderen kunt scharen.
Vragen over mogelijke gevolgen van fraude zeggen op zich niets. Ik kan ook vragen naar de mogelijke gevolgen van een bankoverval, zonder ik werkelijk van plan om een overval te plegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef Arnold_fan het volgende:
In dat geval kunnen we dus constateren dat het vragen om tips over frauderen mag, maar zodra wordt aangegeven dat het wordt uitgevoerd het niet meer mag? Lijkt me onlogisch......
Al is in deze context wel overduidelijk dat hij die fraude wil gaan plegen als hij weinig kans heeft om gepakt te worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vragen over mogelijke gevolgen van fraude zeggen op zich niets. Ik kan ook vragen naar de mogelijke gevolgen van een bankoverval, zonder ik werkelijk van plan om een overval te plegen.
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Al is in deze context wel overduidelijk dat hij die fraude wil gaan plegen als hij weinig kans heeft om gepakt te worden.
Dat zou ik ook denken, TS is duidelijk van plan om de boel te gaan besodemieteren als hij er mee weg denkt te komen. Een beetje meedenkende mod had hier al lang een slotje op gepleurd. Maar goed, misschien vind jij dit soort fraude wel 'kunnen'.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
TS vraagt wat voor problemen hij krijgt. Dat is dus heel wat anders. Hij geeft geen tips om de IBG op te lichten, de BD te tillen of wat dan ook.
Zo ingewikkeld is het toch niet
Jij ziet liever dat de user doodgaat dan een duif, die sowieso niet beschermd is?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Poeke het volgende:
Woning geteisterd door hardnekkige duiven mag die weg.. Manieren bedenken om duiven om te brengen..tja kan er weinig aan doen, maar dat plaatje hoeft echt niet.
Plaatje is weg......quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef Poeke het volgende:
Woning geteisterd door hardnekkige duiven mag die weg.. Manieren bedenken om duiven om te brengen..tja kan er weinig aan doen, maar dat plaatje hoeft echt niet.
Excuses voor mijn enigszins sterke uitspraak, ik kan bijzonder slecht tegen dierenmishandeling, Zeker aangezien deze user hetzelfde plaatje ook "grappig" vond in een ander topic. (in F&F)quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jij ziet liever dat de user doodgaat dan een duif, die sowieso niet beschermd is?
Dank u. en ook voor het editten van mijn post.quote:
Welke spam?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef ManAtWork het volgende:
Kan een MOD hier de spam (?) even uit halen?
Ik heb niks gezegd.quote:
Nou, dit gaat ook langzaam richting spam, hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef ManAtWork het volgende:
Kan een MOD hier de spam (?) even uit halen?
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef ManAtWork het volgende:
....Zo moeilijk is het niet om iemand te vinden. Ik heb al aangeboden om een gesprek aan te gaan.
Eens. Dus als een MOD vindt dat ik geen samenwerkingsverbanden mag aanknopen op het forum, mogen ze dit verwijderen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, dit gaat ook langzaam richting spam, hoor![]()
[..]
Voor 'samenwerkingsverbanden' moet je in R&P zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Eens. Dus als een MOD vindt dat ik geen samenwerkingsverbanden mag aanknopen op het forum, mogen ze dit verwijderen.
Daar zien ze mij niet zitten. Blijf liever bij mijn 'vriendjes' in WGR.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Voor 'samenwerkingsverbanden' moet je in R&P zijn![]()
Nee, dat hoeft niet. Ik neem aan dat er een leningsovereenkomst is.quote:Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi,
Ik heb in het verleden enkele keren gereageerd in een topic over hypotheken. Ik kan een dergelijk vervolg topic niet vinden, en heb een vraag. Misschien dan F_H hier wilt antwoorden, anders a.u.b. hulp met het vinden van het topic.
Ik heb voor de aankoop van een woning geld geleend van m'n vader. Deze betaal ik meer rente dan dat hij aan z'n bank betaald, om het later als gift terug te ontvangen. Mijn vraag: moet ik nu contact opnemen met de belastingdienst om overeenstemming te komen m.b.t. het rentepercentage?
Zoals gezegd: niet nodig.quote:Zo ja, gewoon een brief opsturen?
Yup. Als ze vragen hebben, komen ze vanzelf.quote:Of kan ik gewoon aan het einde van het jaar m'n aangifte indienen, de betaalde rente aftrekken en wachten of ze goedkeuring geven of niet?
YWquote:B.v.d.
jojo
Die heb ik idd. Via de notaris zelfs omdat m'n ouders dat wilde (koste mij geldquote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ik neem aan dat er een leningsovereenkomst is.
[..]
Wanneer ze zelf komen vragen, is er dan nog ruimte voor discussie als zij het % te hoog vinden?quote:Zoals gezegd: niet nodig.
[..]
Yup. Als ze vragen hebben, komen ze vanzelf.
[..]
YW
Dan hoeft daar achteraf geen discussie over te zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die heb ik idd. Via de notaris zelfs omdat m'n ouders dat wilde (koste mij geld).
Als je het percentage echt niet meer aantoonbaar zakelijk kunt houden, kan er discussie over bestaan. Maar als jullie het percentage kunnen onderbouwen (Wat zou jij betalen als je het op de kapitaalmarkt moest lenen? Is de lening achtergesteld/is er een zekerheid gesteld? enz. enz.) is het niet aan de fiscus om dit in twijfel te trekken.quote:[..]
Wanneer ze zelf komen vragen, is er dan nog ruimte voor discussie als zij het % te hoog vinden?
En nogmaals: hartelijk dank.
Kijk! Dat hoor ik graag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan hoeft daar achteraf geen discussie over te zijn.
[..]
Als je het percentage echt niet meer aantoonbaar zakelijk kunt houden, kan er discussie over bestaan. Maar als jullie het percentage kunnen onderbouwen (Wat zou jij betalen als je het op de kapitaalmarkt moest lenen? Is de lening achtergesteld/is er een zekerheid gesteld? enz. enz.) is het niet aan de fiscus om dit in twijfel te trekken.
Dat jij zo 'stom' bent om duur te lenen, kan de fiscus jou niet aanrekenen.
Feedback: JJ is een piepert.quote:
Niet door een van ons gedaan, was een beslissing die hogerop genomen is. Zal dus beslist wel een gegronde reden voor geweest zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef MarkyB het volgende:
Waar is Hinderlijk / asociaal (parkeer)gedrag van buren naartoe? Beetje raar om een topic te wissen, niet?
Ja, raar he. Misschien omdat jij als asociale eikel dacht dat je iemand op de hoogte moest stellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef MarkyB het volgende:
Waar is Hinderlijk / asociaal (parkeer)gedrag van buren naartoe? Beetje raar om een topic te wissen, niet?
als je alles gelooft wat er op internet gepost wordt dan wens ik je veel sterkte. En denk een beetje aan je hart want op deze manier trekt ie het niet lang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, raar he. Misschien omdat jij als asociale eikel dacht dat je iemand op de hoogte moest stellen?
En dan hier komen lopen huilen omdat je hoopte op een relletje. Uitschot, dat ben je.
hoewel misschien terechte opmerking,quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef ktnxbye het volgende:
Zoontje gooit camera van tafel :{ Dekt verzekering dit?
Misschien een idee om op te treden tegen het aanzetten tot verzekeringsfraude?
Dus ik geef de etterbak precies de antwoorden die hij wil en dan nog is het nodig om dat ene extra zinnetje, die hem nou juist op zijn gedrag wees m.i., te verwijderen? Flauw hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef Sjeen het volgende:
och, wie weet komt er ooit nog eens een braaf pubertje dat per ongeluk door de politie betrapt is, de enige keer in zijn leven dat hij eens lef durfde te tonen en wil weten wat de boete voor baldadigheid is... En wat de TS betreft, die komt zichzelf nog wel tegen
Ach, hij staat er nog in de quote eronder:quote:Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus ik geef de etterbak precies de antwoorden die hij wil en dan nog is het nodig om dat ene extra zinnetje, die hem nou juist op zijn gedrag wees m.i., te verwijderen? Flauw hoor
Deze 'achterlijke mongool' (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Light het volgende:
Webhost stuurt mij factuur van ¤1000 wordt steeds gezelliger.
Want? Een maatschappelijk probleem mag slechts door 1 persoon bespreekbaar worden gemaakt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Sjeen het volgende:
TS mag zelf een topic komen openen als hij daar behoefte aan heeft.
Als het een maatschappelijk probleem is, moet je in [POL] zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Want? Een maatschappelijk probleem mag slechts door 1 persoon bespreekbaar worden gemaakt?
Daar dacht de mod blijkbaar anders over, omdat het bewuste topic al bij deel 2 was aangekomen en hier was gestart.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als het een maatschappelijk probleem is, moet je in [POL] zijn.
Nee: wat ik bedoel te zeggen --> als dit topic over een maatschappelijk probleem zou gaan, moet je daarover een topic openen in [POL]. Dit topic ging over het verhaal van TS zelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar dacht de mod blijkbaar anders over, omdat het bewuste topic al bij deel 2 was aangekomen en hier was gestart.
Bizarre werkwijze houden jullie erop na.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Anyway: het ging allemaal over sims, mobieltjes en wat al niet meer. Niet direct boeiend voor het topic.
Als TS meer nieuws heeft, komt 'ie dat wel melden.
Want? Jullie willen nog een halve dag off topic lullen over sims en mobieltjes zonder dat er relevante info van TS komt, waarop gereageerd kan worden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bizarre werkwijze houden jullie erop na.
Waarom zou ik? Ik open nooit topics. En nee, dit verhaal ging niet over TS maar over iemand die TS kent. De mensen die het wél zelf hebben meegemaakt, mogen daar echter niets over zeggen blijkbaar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee: wat ik bedoel te zeggen --> als dit topic over een maatschappelijk probleem zou gaan, moet je daarover een topic openen in [POL]. Dit topic ging over het verhaal van TS zelf.
Het was een geval waar de TS mee te maken heeft, nu goed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik open nooit topics. En nee, dit verhaal ging niet over TS maar over iemand die TS kent. De mensen die het wél zelf hebben meegemaakt, mogen daar echter niets over zeggen blijkbaar?
Ohw, moeten de forumgebruikers nu eerst toestemming vragen bij het openen van een topic en vooraf de tijdsduur aangeven? Tot nu toe is daar geen letter off topic gepost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want? Jullie willen nog een halve dag off topic lullen over sims en mobieltjes zonder dat er relevante info van TS komt, waarop gereageerd kan worden?
Misschien is het doel wel breder: namelijk meerdere mensen dan alleen TS informeren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het was een geval waar de TS mee te maken heeft, nu goed?
Je mag er prima wat over zeggen, maar waarom moet er een tweede topic geopend worden? Dat topic gaat niet over het geval van TS en helpt TS ook niet. Dát is de functie van een topic.
Als TS nog hulp nodig heeft, komt TS dat wel melden
Kom op. Lees de laatste pagina's van dat topic en zie het gelul over simmetjes en mobieltjes. In het tweede topic wordt door mensen zelfs gevraagd of die onzin kan stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ohw, moeten de forumgebruikers nu eerst toestemming vragen bij het openen van een topic en vooraf de tijdsduur aangeven? Tot nu toe is daar geen letter off topic gepost.
Huur een bannerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien is het doel wel breder: namelijk meerdere mensen dan alleen TS informeren?
Dat het op de laatste pagina fout gaat, doet toch zeker niets af aan de totale inhoud? Ik vind het ook een beetje raar naar degene die het 2e topic is gestart, om de discussie zomaar af te kappen. Ik ben namelijk wel iemand die dit allemaal heeft meegemaakt, en vind het maar raar dat dat blijkbaar niet bespreekbaar mag zijn. Op welke onderwerpen ligt er nog meer een taboe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kom op. Lees de laatste pagina's van dat topic en zie het gelul over simmetjes en mobieltjes. In het tweede topic wordt door mensen zelfs gevraagd of die onzin kan stoppen.
En nee: toestemming hoeft niet gevraagd te worden, maar dat wil niet zeggen dat een topic gewenst is.
Waar gaat het dan wel om?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Het gaat niet om het onderwerp, maar aan dat punt lijk je voorbij te gaan.
Dat het topic niet gaat om 'het maatschappelijk probleem', maar om het geval dat TS bespreekt.quote:
En dat geval maakt helaas deel uit van dat maatschappelijke probleem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat het topic niet gaat om 'het maatschappelijk probleem', maar om het geval dat TS bespreekt.
Dan open je een topic in [POL] over dat zogenaamde maatschappelijke probleem, niet over TSquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En dat geval maakt helaas deel uit van dat maatschappelijke probleem.
Nogmaals, ik open nooit topics. Ik vind het alleen raar dat een topic wat een ander heeft geopend en waar mensen met elkaar in discussie zijn, dat die mensen zomaar de mond wordt gesnoerd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan open je een topic in [POL]
Het kan altijd de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nogmaals, ik open nooit topics.
Dat topic had dan ook niet geopend hoeven te wordenquote:Ik vind het alleen raar dat een topic wat een ander heeft geopend en waar mensen met elkaar in discussie zijn, dat die mensen zomaar de mond wordt gesnoerd.
Dat topic had ook niet gesloten hoeven te wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan altijd de eerste keer zijn.
[..]
Dat topic had dan ook niet geopend hoeven te worden
Omdat we het wel een beetje gehad hebben met de manier van posten, het schelden en het niet discussiëren. Het wordt, voornamelijk dankzij jou, een gebed zonder end.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht?
Lees het topic even.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht?
Jij hebt sws niks toegevoegd dus ik denk dat je het beste gewoon weg kan blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat we het wel een beetje gehad hebben met de manier van posten, het schelden en het niet discussiëren. Het wordt, voornamelijk dankzij jou, een gebed zonder end.
Dat gaan we dus niet doen.
Dat heeft voordelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vroeg waarom
En Five gaf antwoord. MAW trouwens ook...quote:
Dat had ík kunnen zeggen.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij hebt sws niks toegevoegd dus ik denk dat je het beste gewoon weg kan blijven
Goede zelfkennis heb je dan, kan je nog iets goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat had ík kunnen zeggen.....
Prima.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede zelfkennis heb je dan, kan je nog iets goed.
Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu nog een topic open krijg ik dan een ban?
pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu nog een topic open krijg ik dan een ban?
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.quote:
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef je altijd op een vraag antwoord met een wedervraag?
Je reacties in die topic kan ik nu wel veel beter in perspectief plaatsen, das dan weer een voordeelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.
Jouw baan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.
O, waarom noem je de retorische vraag van MAW dan een wedervraag? Want het is geen vraag.quote:
Need I say more.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.
Nou, nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, maar ik hoop wel voor je dat je voor je werk bij Fok betaald wordt
Ik zag een vraagteken staan, dus ik dacht het zal wel een vraag zijn. Gek bedacht he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, waarom noem je de retorische vraag van MAW dan een wedervraag? Want het is geen vraag.
Gelukkig maar dat niet iedereen het zelfde is dan want anders zouden er geen mods zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik haal mijn plezier uit 'discussies' als deze.
Dat is voor mij voldoende beloning....
Retorische vraag:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag een vraagteken staan, dus ik dacht het zal wel een vraag zijn. Gek bedacht he?
Asjeblieft.quote:Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en instemt met wat de zender (spreker, schrijver) suggereert. Een retorische vraag heeft de woordvolgorde van een vraag maar de intonatie van een mededelende zin.
Ja, eigenlijk wel, aangezien men op een retorische vraag over het algemeen geen antwoord verwacht. Net als de vraag "Gek bedacht hè?". Dat is ook een retorische vraag, maar aangezien je dat concept niet begrijpt voelde ik me toch genoodzaakt jou op dit punt even bij te spijkeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag een vraagteken staan, dus ik dacht het zal wel een vraag zijn. Gek bedacht he?
Zijn eigen wat?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, hopelijk voel je eigen nu superieur
Ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat ik in elk geval op het gebied van taalbeheersing communicatieve vaardigheden en argumentatietechnieken ook daadwerkelijk superieur ben. Vermoedelijk ook op het gebied van algehele intellect.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, hopelijk voel je eigen nu superieur
Ik voel me vandaag gewoon zó me eigen superieurquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Sjeen het volgende:
Zijn eigen wat?
Heb je nu echt mijn reactie weggehaald?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:39 schreef Five_Horizons het volgende:
DAM, je bent in diverse topics (niet alleen in [WGR]) eigenlijk alleen maar aan het uitdagen. Mocht je nog iets zinnigs bij te dragen hebben of in elk geval een serieuze, niet-trollerige manier van discussieren gebruiken, dan kan dat. Verdere trolls note/delete ik gewoon.
Volgens mij was mijn post vrij duidelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je nu echt mijn reactie weggehaald?
Dus dan haal je hem maar weg?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn post vrij duidelijk.
Ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus dan haal je hem maar weg?
Ik haal trolls weg. 'Normale' posts laat ik staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die een posting weghaald in FB heeft het doel van die topic nog niet helemaal begrepen
Wat was er niet normaal aan mijn postings?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik haal trolls weg. 'Normale' posts laat ik staan.
My point exactlyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik haal trolls weg. 'Normale' posts laat ik staan.
Het waren trolls.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat was er niet normaal aan mijn postings?
En wie ben jij om te bepalen wat normaal is?
Die discussie over de het en een is al over. En er is zelfs al een ander die een administratiemuts er bij haalt die een rekening heeft betaald zonder het er mee eens te zijn... en een ander die een KPNvordering bij Lindorff heeft zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef isogram het volgende:
Het topic dreigt te ontsporen, onder andere hierdoor:
Incassobureau komt na 6 jaar met een rekening [Deel 2]
... en door 20 posts over het woordje 'de' of 'het'...
Gezien de aard van het topic lijkt het me goed wanneer jullie even bijsturen en zorgen dat de discussie echt alleen blijft gaan over de Lindorff-zaak van de topicstarter.
Ontsporenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef isogram het volgende:
Het topic dreigt te ontsporen, onder andere hierdoor:
Incassobureau komt na 6 jaar met een rekening [Deel 2]
... en door 20 posts over het woordje 'de' of 'het'...
Gezien de aard van het topic lijkt het me goed wanneer jullie even bijsturen en zorgen dat de discussie echt alleen blijft gaan over de Lindorff-zaak van de topicstarter.
En dat dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:27 schreef Nizno het volgende:
Die discussie over de het en een is al over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |