kdenk het ook niet neequote:Op zondag 15 april 2007 22:50 schreef Little_Meanie het volgende:
met 25000 EUR kom je er allezins niet, toch niet in prime time
Je schopt een topic van 2,5 jaar oud omhoog, het is je eerste post, en er staat een link in. Je hebt op z'n minst de schijn tegen..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Frank1981 het volgende:
ik ben helemaal niks aan het spammen, ik ben alleen aan het proberen een antwoord te geven op de vraag
Dat heet behulpzaamheid, misschien krijgen ze nu alsnog een antwoord op hun vraagquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je schopt een topic van 2,5 jaar oud omhoog, het is je eerste post, en er staat een link in. Je hebt op z'n minst de schijn tegen..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:59 schreef Frank1981 het volgende:
[..]
Dat heet behulpzaamheid, misschien krijgen ze nu alsnog een antwoord op hun vraag
M.a.w. sterf gewoon vuile spammer!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nou, dat idee heb ik niet.. Je registreert je speciaal om een vraag van 2,5 jaar oud te beantwoorden (waarvan het antwoord dus waarschijnlijk niet erg zinvol meer is), en doet dat door *heel toevallig* een link te posten naar een commerciële website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |