ja...en hier nog eentjequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
suc6, hier heb je er nog 1 waar het hoogstwaarschijnlijk opstaat...
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
Zolang je prive gegevens er niet bijstaan moet je IMO iniet zeuren. De sites waarover je het hebt staan hier gewoon in je profiel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:01 schreef T42 het volgende:
[..]
jah maar dan weet je niet:
de geschiedenis
motor inhoud
type motor
type bak
sites die er bij horen
naam eigenaar
hij staat trouwens niet op straat maar in een stalling 99% van de tijd
en nogmaals ik kan bij iemand anders gewoon zijn adres erbij zetten
die laatste zin is wel jammer idd., maar het meeste van die gegevens is zeker al online te vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:01 schreef T42 het volgende:
[..]
de geschiedenis
motor inhoud
type motor
type bak
sites die er bij horen
naam eigenaar
hij staat trouwens niet op straat maar in een stalling 99% van de tijd
en nogmaals ik kan bij iemand anders gewoon zijn adres erbij zetten
op de foto die je direct op die site ziet, lijkt dat ding op de Kever uit die Radio 538-reclamequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:18 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Zolang je prive gegevens er niet bijstaan moet je IMO iniet zeuren. De sites waarover je het hebt staan hier gewoon in je profiel.
Speciaal voor jou:
Merk: Volkswagen
Type: Kever 1300 (met een 1600 motor)
Handelsbenaming: 113022 automatic
Kleur: Groen
Aantal cilinders: 4
Massa leeg voertuig: 832 kg
Datum eerste toelating: 29-11-1974
Datum eerste afgifte: 29-11-1974
S uitvoering met extreem lange bak (160kmh geen probleem)
Al deze info gewoon van je eigen website. www.groenekever.nl
Ik wil de mijne daar ook uit hebben, maar die eigenaar doet dat ook al niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:10 schreef mschol het volgende:
suc6, hier heb je er nog 1 waar het hoogstwaarschijnlijk opstaat...
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
Even Carspotten en je weet het!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:01 schreef T42 het volgende:
de geschiedenis
motor inhoud
type motor
type bak
Al die info komt wel van je site. Op je site staat het plaatje van het tijdschrift, met je naam, woonplaats en je kenteken. Met je naam en woonplaats kom je op je hyves met dus je Geboortedatum/adresgegevens en eventueel je autodetailsquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef T42 het volgende:
[..]
al die info komt niet van me sitemaar van die in de openingspost
maar je mag dus alles copyeren van rdw snap ik
maar ik zit met de optie bijvoeggen.
Ow dan liegt en het tijdschrift, en jijzelf op je hyves.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:16 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is mijn probleem niet
ik zou dus bij div autos het adres kunne plaatsen. en deze worden dan bijv weggehaald.
als het nu zonder optie bijvoegen was vind ik het niet erg. maar nu kun jij, ik , me oma, hond en iedereen er iets bij zetten.
enne ik ben niet uit 25-01-1983
enne ik woon niet in beek en donk
TS is een kneus en een zeikerd. Bovendien heeft ie' niet helemaal door hoe een forum werkt; zodra hij zijn zin/gelijk niet krijgt gaat ie' a zijn berichten weghalenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Dromer het volgende:
Leuk dat TS alles gewist heeft. Leuker dat alles nog in quotes staat.
Hier stond dat hij inderdaad in Beek en Donk woonde, maar verhuisd was. En verder heeft hij in WGR FB gehuild dat zijn, blijkbaar oude, adresgegevens hier stonden.... Waarop een mod hem terwille was en de zaak heeft opgepoetst. En nu is TS verdrietig en haalt zijn posts weg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |