Als je dat weet, waarom doe je dat dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 04:45 schreef Equites het volgende:
En ja ik weet het, ik ben een mongool om met teveel op achter het stuur te gaan zitten
Dit is een een domme vraag de TS geeft zelf al aan dat hij een domme mongool is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom doe je dat dan?
Helaas kiest dit land niet voor afschrikwekkende straffen, anders had TS het wellicht niet gedaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:38 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat je er helaas wel met een boete en wellicht een cursus vanaf komt of een taakstraf. Wat mij betreft is het gelijk rijbewijs weer levenslang kwijt plus twee jaar dwangarbeid ten behoeve van de maatschappij.
Moraalridderquote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:38 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat je er helaas wel met een boete en wellicht een cursus vanaf komt of een taakstraf. Wat mij betreft is het gelijk rijbewijs weer levenslang kwijt plus twee jaar dwangarbeid ten behoeve van de maatschappij.
Voor zover ik begrepen heb mag je tegenwoordig nog niet eens één alcoholische unit op hebben.. net iets onder een standaardglas ofzoiets. Eigenlijk mag je dus helemaal niet drinken als beginnend bestuurder, en terecht.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben het er volledig mee eens dat alcohol en verkeer niet samengaat. Maar even reëel blijven, 0,75 promille. Uitgaande van 0,25 promille per biertje (want 2 biertjes is toegestaan bij normaal rijbewijs, en dat is 0,5 promille) betekent het 3 biertjes. Dat valt allemaal nogal mee.
Krijg je hier een strafblad voor ja? Dat wist ik niet. Gelukkig ben ik geen chauffeur dus dat scheeltquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:45 schreef _Michiel_ het volgende:
Niet vergeten dat TS de komende 30 jaar een strafblad heeft. Dat kan best lastig zijn als je een baan zoekt.
Een baan als chauffeur kan hij zeker vergeten, want een `Verklaring omtrent het gedrag' krijgt hij voorlopig niet als het om een baan gaat waar het van belang is dat je nuchter bent.
TS, laat je het hier even weten zodra je weet wat de straf precies is?
Waar heb jij je rijbewijs cadeau gekregen? Je theorieboek zegt dat bezopen rijden een misdrijf is, en voor een misdrijf krijg je een strafblad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Krijg je hier een strafblad voor ja? Dat wist ik niet. Gelukkig ben ik geen chauffeur dus dat scheelt![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:45 schreef _Michiel_ het volgende:
Niet vergeten dat TS de komende 30 jaar een strafblad heeft. Dat kan best lastig zijn als je een baan zoekt.
Een baan als chauffeur kan hij zeker vergeten, want een `Verklaring omtrent het gedrag' krijgt hij voorlopig niet als het om een baan gaat waar het van belang is dat je nuchter bent.
TS, laat je het hier even weten zodra je weet wat de straf precies is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |