abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 04:45:53 #1
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_71087650
Ik ben zojuist gepakt met alcohol op achter het stuur. Ik blies 325 ug/l op het bureau en ik zal een fikse boete gaan verwachten melden de agentes mij. De enige vraag die mij rest is: Krijg je een cursus die je zelf moet betalen als je dit blaast? Ik ben een beginnend bestuurder. En ja ik weet het, ik ben een mongool om met teveel op achter het stuur te gaan zitten en ik moet op de blaren zitten, wil alleen een antwoord zodat ik er rekening mee kan gaan houden. Cursus ja of de nee?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 18 juli 2009 @ 05:03:11 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_71087694
Geen idee, ik had altijd mazzel
Maar tegenwoordig doe ik het niet meer, het was een jeugdzonde, in het centrum van een stad wonen heeft z'n voordelen.
pi_71087699
Ga je eigen eens 5 minuten schamen.
Steam id : Kim the boss.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 05:07:46 #4
19840 Libris
Live from Singapore
  zaterdag 18 juli 2009 @ 05:17:53 #5
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71087724
Je hebt geluk, 325ug/l komt overeen met 0,75 promille. Een cursus moet je doen vanaf 0.8 promille. Wel een boete van 250 euro. Had je ook 100 biertjes van kunnen kopen. Eikel.
bron en bron
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_71087730
Vanaf 0,8 ‰ voor beginnend bestuurders levert een cursus op, die je ¤675,78 ongeveer kost
pi_71087746
Domme zet maar gelukkig geen ongelukken gemaakt.
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 05:38:41 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71087753
Ik denk dat je er helaas wel met een boete en wellicht een cursus vanaf komt of een taakstraf. Wat mij betreft is het gelijk rijbewijs weer levenslang kwijt plus twee jaar dwangarbeid ten behoeve van de maatschappij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_71087763
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 04:45 schreef Equites het volgende:
En ja ik weet het, ik ben een mongool om met teveel op achter het stuur te gaan zitten
Als je dat weet, waarom doe je dat dan?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 18 juli 2009 @ 06:08:55 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_71087774
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 05:48 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Als je dat weet, waarom doe je dat dan?
Dit is een een domme vraag de TS geeft zelf al aan dat hij een domme mongool is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_71087781
Mjah, daar heb je ook wel weer gelijk in, ja
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 18 juli 2009 @ 08:28:34 #12
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_71088144
Ten eerste heb je heel veel geluk gehad niet bij een verkeersongeval betrokken te zijn geraakt. Niet voor de geolvngen daarvan maar ook voor mogelijke straf voor teveel alcohol.
En verplichte cursus na teveel alcohol is gewoon voor eigen rekening.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:05:20 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71088294
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 05:38 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat je er helaas wel met een boete en wellicht een cursus vanaf komt of een taakstraf. Wat mij betreft is het gelijk rijbewijs weer levenslang kwijt plus twee jaar dwangarbeid ten behoeve van de maatschappij.
Helaas kiest dit land niet voor afschrikwekkende straffen, anders had TS het wellicht niet gedaan.
censuur :O
pi_71088360
325 is ook niet gewoon 'ach één biertje kan wel!' maar echt gewoon drinken. Beetje jammer
  zaterdag 18 juli 2009 @ 09:41:19 #15
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_71088534
Heb ik laatst ook gehad, ook beginnend bestuurder, 295ugl.

Je krijgt de zogenaamde LEMA, dat is een 'light'versie van de cursus. Bestaat uit twee dagdelen en kost je 350 euro.
Ik heb al een boek.
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 11:02:43 #16
5428 crew  miss_sly
pi_71089511
En ala beginnen bestuurder toch ook wel een aantekening vanwege het puntensyteem, mag ik hopen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:18:18 #17
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71089753
Cursus Nederlands is voor TS ook weggelegtdddddddddd
pi_71090575
De moraalridders zijn weer massaal aanwezig

Ben het er volledig mee eens dat alcohol en verkeer niet samengaat. Maar even reëel blijven, 0,75 promille. Uitgaande van 0,25 promille per biertje (want 2 biertjes is toegestaan bij normaal rijbewijs, en dat is 0,5 promille) betekent het 3 biertjes. Dat valt allemaal nogal mee.

Terecht dat TS een bekeuring krijgt, misschien zelfs een cursus (want dat is nooit zeker vast te stellen zonder bericht van justitie lijkt me) maar ik denk dat TS er genoeg van leert. Komt niet over als alcoholist want dan had ie wel 3 of 4 promille geblazen. Dus om hem nou volledig af te zeiken

TS: ja, het was dom. Ik hoop dat je het niet weer doet en ervan leert. Gelukkig geen gevolgen in de zin van ongelukken, dus daar kom je goed mee weg.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:38:57 #19
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_71091228
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 05:38 schreef Megumi het volgende:
Moraalridder
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:45:33 #20
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71091356
Niet vergeten dat TS de komende 30 jaar een strafblad heeft. Dat kan best lastig zijn als je een baan zoekt.

Een baan als chauffeur kan hij zeker vergeten, want een `Verklaring omtrent het gedrag' krijgt hij voorlopig niet als het om een baan gaat waar het van belang is dat je nuchter bent.

TS, laat je het hier even weten zodra je weet wat de straf precies is?
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
pi_71091486
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben het er volledig mee eens dat alcohol en verkeer niet samengaat. Maar even reëel blijven, 0,75 promille. Uitgaande van 0,25 promille per biertje (want 2 biertjes is toegestaan bij normaal rijbewijs, en dat is 0,5 promille) betekent het 3 biertjes. Dat valt allemaal nogal mee.
Voor zover ik begrepen heb mag je tegenwoordig nog niet eens één alcoholische unit op hebben.. net iets onder een standaardglas ofzoiets. Eigenlijk mag je dus helemaal niet drinken als beginnend bestuurder, en terecht.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_71091620
Ja, die cursus is duuuhuuuuuur!
Noot noot.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:09:12 #23
198371 Equites
pi_71091841
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:45 schreef _Michiel_ het volgende:
Niet vergeten dat TS de komende 30 jaar een strafblad heeft. Dat kan best lastig zijn als je een baan zoekt.

Een baan als chauffeur kan hij zeker vergeten, want een `Verklaring omtrent het gedrag' krijgt hij voorlopig niet als het om een baan gaat waar het van belang is dat je nuchter bent.

Krijg je hier een strafblad voor ja? Dat wist ik niet. Gelukkig ben ik geen chauffeur dus dat scheelt

Hoelang is die cursus dan? 2x 3 uur ofzo? Dat word een lekkere rekening dus, ik zal jullie op de hoogte houden zodat als iemand mij na wil doen kan lezen wat de gevolgen zijn
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:14:00 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71091955
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Equites het volgende:

[..]

Krijg je hier een strafblad voor ja? Dat wist ik niet. Gelukkig ben ik geen chauffeur dus dat scheelt
Waar heb jij je rijbewijs cadeau gekregen? Je theorieboek zegt dat bezopen rijden een misdrijf is, en voor een misdrijf krijg je een strafblad.
Ik zou zeggen, neem de theorie nog eens door, als je dit zo kort na het halen van je rijbewijs al niet meer weet...
pi_71091996
quote:

Ga je eens verdiepen in de materie. Dat is klinkklare onzin. En strafblad bestaat al jaren niet meer.

En laat ik al helemaal niet beginnen over een VOG
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_71092110
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:09 schreef Equites het volgende:

[..]

Strafblad krijg je sneller dan je verwacht hoor. In België krijg je zelfs een strafblad als de politie langkomt na een ongeluk waarbij de tegenpartij gewond is. Ik sta daardoor met slagen & verwondingen op mijn strafblad. In plaats dat er dan nog de vermelding bij staat dat het ten gevolge van een auto-ongeluk is... Gelukkig komen de data overeen met mijn verzekeringspapieren zodat ik aan een werkgever makkelijk kan aantonen dat het gewoon om een auto-ongeluk ging, en dat het niet om een ordinaire vechtpartij ging.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:23:35 #27
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71092190
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ga je eens verdiepen in de materie. Dat is klinkklare onzin. En strafblad bestaat al jaren niet meer.

En laat ik al helemaal niet beginnen over een VOG
Tja, ik wil het best een registratie van een veroordeling in de justitiële documentatie noemen. Maar in de volksmond wordt dat gewoon een strafblad genoemd.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:27:42 #28
198371 Equites
pi_71092274
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 09:41 schreef Rio het volgende:
Heb ik laatst ook gehad, ook beginnend bestuurder, 295ugl.

Je krijgt de zogenaamde LEMA, dat is een 'light'versie van de cursus. Bestaat uit twee dagdelen en kost je 350 euro.
Ok en hoelang duren die 2 dagdelen? En wat moet je allemaal gaan doen? Mag hopen dat het wel een beetje inhoud heeft voor die 350 euro.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:39:43 #29
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71092523
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:20 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Strafblad krijg je sneller dan je verwacht hoor. In België krijg je zelfs een strafblad als de politie langkomt na een ongeluk waarbij de tegenpartij gewond is.
Bedoel je na DOORRIJDEN na een ongeval, waarbij je een gewonde in hulpeloze toestand hebt achtergelaten? Dat is in Nederland ook een misdrijf, en strafblad-waardig.
pi_71093216
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:51 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Voor zover ik begrepen heb mag je tegenwoordig nog niet eens één alcoholische unit op hebben.. net iets onder een standaardglas ofzoiets. Eigenlijk mag je dus helemaal niet drinken als beginnend bestuurder, en terecht.
Klopt. Maar elk gezond mens die breekt dat beetje extra (de 0,05 promille) zeker af in een uur. Dus op een feestje mag je best 1 unit als je meer dan een uur later gaat rijden.

Maar echt, het moet wel in proportie gezien worden allemaal. Kinderverkrachters komen makkelijker weg met hun daden dan iemand met 3 of 4 biertjes in zijn mik of 10 km/uur te hard. En dat is eigenlijk wel erg schrijnend. Zeker in dit geval, ik wil het niet goed praten want dat kan niet (en hoeft ook niet volgens de TS zo te zien), maar het moet wel allemaal in proportie gezien worden.
pi_71093947
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar echt, het moet wel in proportie gezien worden allemaal. Kinderverkrachters komen makkelijker weg met hun daden dan iemand met 3 of 4 biertjes in zijn mik of 10 km/uur te hard. En dat is eigenlijk wel erg schrijnend.
pi_71094026
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar echt, het moet wel in proportie gezien worden allemaal. Kinderverkrachters komen makkelijker weg met hun daden dan iemand met 3 of 4 biertjes in zijn mik of 10 km/uur te hard.
Lul toch geen onzin man.
pi_71094162
Moet ik Benno L er even bijzoeken? En wat ouders?

Jullie lullen dom, want allemaal roomser dan de paus. Compleet uit zijn verband, maar goed. Dat zijn moraalridders vaker. Van die milieu rukkers hebben daar ook last van.
pi_71094473
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:51 schreef Tha_Duck het volgende:

Jullie lullen dom, want allemaal roomser dan de paus. Compleet uit zijn verband, maar goed. Dat zijn moraalridders vaker. Van die milieu rukkers hebben daar ook last van.
OK prima, experimentje: grijp jij even een jongetje in zijn kruis, ga ik (bij hoge uitzondering) met drie biertjes achter het stuur zitten. Kijken we wat er gebeurt en wie de grootste kans heeft er mee weg te komen.
pi_71094583
Ik. Als ik al aangehouden wordt.

Maar als je het niet erg vind zuip ik dan liever, ben niet van de kleine jongetjes en meisjes.

Je snapt best wat ik aan wil geven overigens, dus verdere discussie is zinloos. Ben meer benieuwd hoe de TS eraf komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tha_Duck op 18-07-2009 15:35:05 ]
pi_71094679
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Jij, je komt weg met een berisping. Als je al aangehouden wordt.
Jouw mening verandert wel héél makkelijk. En laten we het inderdaad bij het gedachtenexperimentje houden

Overigens nee, ik heb geen idee wat je precies bedoelt, en als je iets duidelijk wilt maken kun je dat beter gewoon zeggen in plaats van wat stoere kroegpraat in het rond te spuien en daar later op terug te komen...
pi_71095012
Kroegpraat? Ik? Lachen, daar kom ik nooit

Maar ik heb het al 10 gezegd: iedereen doet als moraalridder roomser dan de paus. Net of 0,75 promille nou ontzettend veel is. Het is niet goed, je moet het niet goed praten, het is terecht dat hij een straf krijgt, maar doe in godsnaam niet of hij een moord heeft gepleegd. Fucking 3 of 4 biertjes. En dan kan iedereen roepen wat ie wil, maar ik denk dat 90% van die roepers het zelf wekelijks doet. Ofwel: niet aanstellen, en ontopic reageren.

Duidelijker zo?

En ik bedoelde ik natuurlijk, las het niet goed
pi_71095163
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:34 schreef Tha_Duck het volgende:

Maar ik heb het al 10 gezegd: iedereen doet als moraalridder roomser dan de paus. Net of 0,75 promille nou ontzettend veel is. Het is niet goed, je moet het niet goed praten, het is terecht dat hij een straf krijgt, maar doe in godsnaam niet of hij een moord heeft gepleegd. Fucking 3 of 4 biertjes. En dan kan iedereen roepen wat ie wil, maar ik denk dat 90% van die roepers het zelf wekelijks doet. Ofwel: niet aanstellen, en ontopic reageren.

Duidelijker zo?
Veel duidelijker Kan ik het tenminste met je oneens zijn (al helemaal over die 90%...
quote:
En ik bedoelde ik natuurlijk, las het niet goed
En zeker hierover maar goed, da's wat off-topic inmiddels)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:47:11 #39
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71095277
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:34 schreef Tha_Duck het volgende:

Maar ik heb het al 10 gezegd: iedereen doet als moraalridder roomser dan de paus. Net of 0,75 promille nou ontzettend veel is. Het is niet goed, je moet het niet goed praten, het is terecht dat hij een straf krijgt, maar doe in godsnaam niet of hij een moord heeft gepleegd. Fucking 3 of 4 biertjes. En dan kan iedereen roepen wat ie wil, maar ik denk dat 90% van die roepers het zelf wekelijks doet.
Ik kan je garanderen dat ik eerder een bank overval, dan bezopen achter het stuur te kruipen! Het zegt heel wat over jouw eigen instelling dat je dit wilt goedpraten.
pi_71095716
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Je weet dat hij nu al een paar weken vast zit he? Ik denk niet dat er in Nederland ooit iemand een paar weken heeft vastgezeten omdat hij met alcohol op achter het stuur zat.
pi_71095855
quote:

Misschien jezelf eens verdiepen in de wet?
pi_71095893
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Waar heb jij je rijbewijs cadeau gekregen? Je theorieboek zegt dat bezopen rijden een misdrijf is, en voor een misdrijf krijg je een strafblad.
Ik zou zeggen, neem de theorie nog eens door, als je dit zo kort na het halen van je rijbewijs al niet meer weet...
Ik zou zeggen, neem het wetboek eens door. Wegenverkeerswet. En kom dan nog eens terug..

Zal het je makkelijk maken: art 8.

Niet naleven van dit artikel maakt dat je de wet overtreedt. Dat is dus niet een misdrijf, maar een overtreding.

Ter aanvulling aan TS: dit wordt gewoon een transactie voorstel van justitie.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:04:42 #43
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_71097014
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, neem het wetboek eens door. Wegenverkeerswet. En kom dan nog eens terug..

Niet naleven van dit artikel maakt dat je de wet overtreedt. Dat is dus niet een misdrijf, maar een overtreding.

Van site van Openbaar ministerie:

In de wet is bepaald dat het verboden is om een voertuig (óók een fiets of brommer) te besturen onder invloed van een stof waarvan redelijkerwijs verwacht kan worden dat het gebruik ervan de rijvaardigheid kan verminderen. Dit kan zowel alcohol, drugs en bepaalde medicijnen zijn. Onder invloed rijden is een misdrijf.
pi_71097509
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:12 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Artikel 178 zegt toch duidelijk dat het een misdrijf is, en geen overtreding
pi_71098428
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:22 schreef frederik het volgende:

[..]

Artikel 178 zegt toch duidelijk dat het een misdrijf is, en geen overtreding
Verdomd. Zover had ik dan weer niet gekeken. Op zich wel een goede zaak.

Maar blijf erbij dat die een gevalletje transactie voorstel van justitie zal worden, betalen en afgehandeld.
Denk wel dat het geregistreerd wordt overigens.
pi_71098714
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:04 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Je weet dat hij nu al een paar weken vast zit he? Ik denk niet dat er in Nederland ooit iemand een paar weken heeft vastgezeten omdat hij met alcohol op achter het stuur zat.
En waar baseer je dat op dan? Volgens mij veroordeelt de rechter ook gewoon mensen na rijden onder invloed, en dat kan best naar de cel zijn.
pi_71098781
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat ik eerder een bank overval, dan bezopen achter het stuur te kruipen! Het zegt heel wat over jouw eigen instelling dat je dit wilt goedpraten.
Kan je niet lezen? Ben je een mongool? Of wil je het niet lezen?

Ik zeg 100 keer dat ik het niet goed praat. Alleen moet het niet zo opgeblazen worden. Jij maakt er nu alweer van "bezopen achter het stuur". Kom op, 4 bier is NIET bezopen. Niet goed, maar NIET bezopen.

Bezopen zijn de reacties van al die mensen die roomser dan de paus zijn, ze staan vooraan om iemand anders te veroordelen. En zelf neuken ze kleine kinderen, slaan ze hun wijf of overvallen banken. En maar roepen dat iemand met 4 biertjes op slecht is, en oh oh wat een gevaar voor de maatschappij!

Zolang je maar lekker naar andere mensen kan wijzen, praat dat een hoop goed voor jezelf nietwaar?

Lekker een heerlijke egocentrische cultuur creëren, daar schieten we wat mee op in Nederland.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:08:35 #48
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_71098837
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kan je niet lezen? Ben je een mongool? Of wil je het niet lezen?

Ik zeg 100 keer dat ik het niet goed praat. Alleen moet het niet zo opgeblazen worden. Jij maakt er nu alweer van "bezopen achter het stuur". Kom op, 4 bier is NIET bezopen. Niet goed, maar NIET bezopen.

Bezopen zijn de reacties van al die mensen die roomser dan de paus zijn, ze staan vooraan om iemand anders te veroordelen. En zelf neuken ze kleine kinderen, slaan ze hun wijf of overvallen banken. En maar roepen dat iemand met 4 biertjes op slecht is, en oh oh wat een gevaar voor de maatschappij!

Zolang je maar lekker naar andere mensen kan wijzen, praat dat een hoop goed voor jezelf nietwaar?

Lekker een heerlijke egocentrische cultuur creëren, daar schieten we wat mee op in Nederland.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:55:58 #49
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71099927
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Verdomd. Zover had ik dan weer niet gekeken. Op zich wel een goede zaak.
Heerlijk als een betweter zichzelf voor aap zet
pi_71101376
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:55 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heerlijk als een betweter zichzelf voor aap zet
Ja ach ja, tot nu toe heeft het me veel goede dingen gebracht door ervan overtuigd te zijn dat iets zo is. En soms zit je ernaast en ga je op je bek, so be it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')