Dat was mijn stelling niet.quote:Op maandag 6 april 2009 16:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn kaartjes waaien niet weg, want ik leg ze fatsoenlijk vast.
Jou stelling was dat ik gewoon zou betalen als mijn kaartje op de grond was gewaaid en ik een boete kreeg. Ik antwoord daarop dat mij dat niet gebeurt omdat mijn kaartjes goed vastliggen. Maar stel dat het wel zou gebeuren, dan zou ik ook gaan protesteren. Maar ik kan me ook voorstellen dat een agent dat niet accepteert simpelweg omdat ik het kaartje ook van een ander gekregen kan hebben of van de straat geraapt hebben.quote:
Een agent hoeft ook niets te accepteren, daar hebben we het OM voor. En in dit geval zeer hoogstwaarschijnlijk de belastingdienst.quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef karr-1 het volgende:
Maar ik kan me ook voorstellen dat een agent dat niet accepteert simpelweg omdat ik het kaartje ook van een ander gekregen kan hebben of van de straat geraapt hebben.
Bisonkit?quote:Op maandag 6 april 2009 16:34 schreef karr-1 het volgende:
Mijn kaartjes waaien niet weg, want ik leg ze fatsoenlijk vast.
Opgelost, slotje.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef karr-1 het volgende:
Jou stelling was dat ik gewoon zou betalen als mijn kaartje op de grond was gewaaid en ik een boete kreeg. Ik antwoord daarop dat mij dat niet gebeurt omdat mijn kaartjes goed vastliggen. Maar stel dat het wel zou gebeuren, dan zou ik ook gaan protesteren. Maar ik kan me ook voorstellen dat een agent dat niet accepteert simpelweg omdat ik het kaartje ook van een ander gekregen kan hebben of van de straat geraapt hebben.
quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef donroyco het volgende:
Gewoon betalen, jij hebt gefaald in het niet goed plaatsen van het gekochte kaartje.
Wat ben je toch ook een hypocriet van het (on)zuiverste water.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef karr-1 het volgende:
Dat dus....
Klaar. Einde discussie.quote:De verklaring van de parkeercontroleur, dat bij controle geen geldig parkeerkaartje is waargenomen, kan in het algemeen als toereikend bewijs dienen, maar geldt niet als onweerlegbaar bewijs. De belastingplichtige heeft de mogelijkheid tegenbewijs te leveren, bijvoorbeeld door het alsnog overleggen van een geldig parkeerkaartje. Daarbij geldt de vrije bewijsleer, hetgeen inhoudt dat de rechter vrij is in de keuze van de bewijsmiddelen en de waardering daarvan (arresten van de Hoge Raad van
8 januari 1997 en 11 juni 1997, LJN: AA3187 en AA2144).
Hier wel eens gebeurd, windkracht weet ik hoeveel en kreeg me deur niet snel genoeg dicht met me hand er tussenuitquote:Op maandag 6 april 2009 13:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij koopt een geldig kaartje en dat waait weg (is me nog nooit overkomen, maar het kan wel degelijk), je krijgt een prent en dan denk jij:
Nee je hebt van die speciale klemmetjes die je aan je vooruit kunt plakken met een zuignap.quote:
Lees je de rest van mijn reactie ook even....quote:
Altijd makkelijk om te gaan schelden als je geen argumenten meer hebt.quote:Op maandag 6 april 2009 18:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een hypocriet van het (on)zuiverste water.
Dat heeft een agent ook gedaan. Maar het is niet aan een verkeersagent of chef van de gemeentelijke belastingen om te bepalen of jouw parkeerkaartje als geldig bewijs kan dienen of niet. Want dat bepaalt de rechter. En die vindt het acceptabel bewijs. Of in de woorden van de Hoge Raad:quote:Op maandag 6 april 2009 16:46 schreef karr-1 het volgende:
Maar ik kan me ook voorstellen dat een agent dat niet accepteert simpelweg omdat ik het kaartje ook van een ander gekregen kan hebben of van de straat geraapt hebben.
Prima dan heb ik niets meer te zeggen. Ik reageerde alleen op het feit dat mensen roepen dat je naar de agent in kwestie moet gaan om te praten.quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heeft een agent ook gedaan. Maar het is niet aan een verkeersagent of chef van de gemeentelijke belastingen om te bepalen of jouw parkeerkaartje als geldig bewijs kan dienen of niet. Want dat bepaalt de rechter. En die vindt het acceptabel bewijs. Of in de woorden van de Hoge Raad:
"De Chef bestrijdt dit oordeel, maar tevergeefs, want kan als feitelijke aard cassatie niet op zijn juistheid worden onderzocht. De klacht dat Hof onvoldoende waarde heeft gehecht aan door Chef overgelegde op ambtsbelofte opgemaakte proces-verbaal parkeercontroleur miskent dat keuze en waardering bewijsmiddelen aan Hof is voorbehouden."
Je valt in herhaling in die post, dus dat vind ik allemaal niet zo relevant.quote:Op maandag 6 april 2009 19:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lees je de rest van mijn reactie ook even....
quote:Op maandag 6 april 2009 19:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je valt in herhaling in die post, dus dat vind ik allemaal niet zo relevant.
Verder: wat Treinhomo zegt. Eet jouw vriend zure matjes voor het pijpen, ofzo?
quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb eens gelezen over een jurist die nooit parkeerkaartjes koopt, maar als hij een boete krijgt naar een terras in de buurt stapt en daar dan een tientje biedt voor een kaartje van iemand die zijn auto op hetzelfde parkeerterrein heeft geparkeerd..
Ik kan het niet helpen. In elk topic waar je komt, voel je je geroepen de zure relnicht uit te hangen en zogenaamd politiek correct te reageren. Ik weet niet wat je in het verleden allemaal voor onrecht is aangedaan, maar het komt in elk geval erg sneu over....quote:Op maandag 6 april 2009 20:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De reacties worden steeds triester naarmate we verder komen.
Je vergeet weer je hangslot :-)quote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik kan het niet helpen. In elk topic waar je komt, voel je je geroepen de zure relnicht uit te hangen en zogenaamd politiek correct te reageren. Ik weet niet wat je in het verleden allemaal voor onrecht is aangedaan, maar het komt in elk geval erg sneu over....
Ben je zelf zo'n gefrustreerde parkeerwachter?quote:Op maandag 6 april 2009 08:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dat is jammer, het kaartje kun je net zo goed van iemand gekregen hebben of van de grond geraapt hebben.
Dus omdat ik me aan de regels hou en naief genoeg verwacht dat iedereen dat doet ben ik een zure relnicht? Overigens zie ik niet in wat mijn geaardheid hiermee te maken heeft, maar dat schijnt een favoriet onderwerp te zijn in elk topic waar ik kom.quote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen. In elk topic waar je komt, voel je je geroepen de zure relnicht uit te hangen en zogenaamd politiek correct te reageren. Ik weet niet wat je in het verleden allemaal voor onrecht is aangedaan, maar het komt in elk geval erg sneu over....
Soms zou ik wensen van wel, maar nee, ik ben het niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben je zelf zo'n gefrustreerde parkeerwachter?
Waar heb ik het over je geaardheidquote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus omdat ik me aan de regels hou en naief genoeg verwacht dat iedereen dat doet ben ik een zure relnicht? Overigens zie ik niet in wat mijn geaardheid hiermee te maken heeft, maar dat schijnt een favoriet onderwerp te zijn in elk topic waar ik kom.
Je kunt het dus wel helpen, door gewoon normaal te reageren als ik wat zeg en niet allerlei non relevante dingen erbij te slepen.
Niet verbazingwekkendquote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Soms zou ik wensen van wel, maar nee, ik ben het niet.
HIerquote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waar heb ik het over je geaardheid
En hierquote:Eet jouw vriend zure matjes voor het pijpen, ofzo?
quote:de zure relnicht
Dat jij mijn reacties verkeerd leest kan ik niets aan doen. Ik reageer op de situatie zoals die gesteld wordt. Als dan later blijkt dat een verloren kaartje wel degelijk als bewijs geld dan verander ik mijn mening ter plekke.quote:Het gaat erom dat ik je in topics tegenkom waar je eerst high and mighty komt vertellen dat de TS wel erg dom is en daarna over het algemeen zo star mogelijk vasthoudt aan je 'regeltjes'. (zelfs als dat, zo kun je lezen in dit topic, complete onzin is (HR-arrest).
[..]
Niet verbazingwekkend
Jammer, elke keer als een discussie serieus dreigt te worden stopt iedereen er mee.quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik hou hier in elk geval mee op; die plaat is te dik. Komt het topic, voor zover het nog een topic was, niet ten goede.
Heeft toch geen reet met je geaardheid te maken, figuur. Je hébt toch een vriend? Nou dan. Een relnicht is gewoon een uitdrukking.quote:
Ja ik heb een vriend en relnicht drukt toch iets anders uit als wat ik ben, maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met je geaardheid te maken, figuur. Je hébt toch een vriend? Nou dan. Een relnicht is gewoon een uitdrukking.
Als je nog wat relevants te melden hebt, kan het in [WGR]-FB.quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jammer, elke keer als een discussie serieus dreigt te worden stopt iedereen er mee.
Blijkbaar wel....quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef TeringHenkie het volgende:
Dus dit trucje werkt in Amsterdam hmm?
En in de rest van Nederland.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef TeringHenkie het volgende:
Dus dit trucje werkt in Amsterdam hmm?
Ik scheld niet; ik druk je enkel met je neus op je eigen uitspraken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef karr-1 het volgende:
Altijd makkelijk om te gaan schelden als je geen argumenten meer hebt.
Weet je hoevaak ik, bij het zien van een bon op andermans auto, mijn ticketje er even bij doe als ik weg rijdt van een parkeerplaats?quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
sinds ik dit topic lees heb ik iiig de neiging om elke keer dat ik een boete krijg gewoon een kaartje van ieamnd anders over te kopen.
Nou, nee. Utrecht gaat vanaf dit jaar over op parkeren op kenteken en er zijn andere systemen die fraude met kaartjes kunnen voorkomen.quote:
Vooruit, sinds 11 maart dit jaar is Utrecht bezig om in één wijk mensen hun kenteken in te laten voeren. Laat ik het dan zo zeggen: in 99% van Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:07 schreef k_man het volgende:
Nou, nee. Utrecht gaat vanaf dit jaar over op parkeren op kenteken en er zijn andere systemen die fraude met kaartjes kunnen voorkomen.
Mijn verdraaide en verknipte uitspraken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik scheld niet; ik druk je enkel met je neus op je eigen uitspraken.
Goed bedoeld advies: Open er een topic over in KLB in plaats van WGR-topics hierover te vullenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn verdraaide en verknipte uitspraken.
Eindelijk zelfinzicht.quote:
Niks verdraaid en niks verknipt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef karr-1 het volgende:
Mijn verdraaide en verknipte uitspraken.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks verdraaid en niks verknipt.
En da's voor iedereen hier duidelijk terug te lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |