Onzin. TS moest parkeerbelasting betalen en dat heeft hij gedaan. Wachten op de acceptgiro in de bus en dan bezwaar maken.quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef donroyco het volgende:
Gewoon betalen, jij hebt gefaald in het niet goed plaatsen van het gekochte kaartje.
maar, ook als je een bezwaarschrift schrijft, moet je eerst de bekeuring betalen en dan pas wachten op de uitspraakquote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je de boete binnen hebt gewoon bezwaarschrift schrijven.
Oke maar heeft het nog zin om rechtsstreeks naar het politiebureau te gaan omdat het misschien nog niet verwerkt is en dan hoef je niet zo lang op de uitspraak hoeft te wachten. En moet je trouwens het origineel opsturen of een kopie?quote:Op zondag 5 april 2009 21:24 schreef mariskasl het volgende:
[..]
maar, ook als je een bezwaarschrift schrijft, moet je eerst de bekeuring betalen en dan pas wachten op de uitspraak
Jah oke maar waar moet ik het kaartje heen sturen dan?quote:Op zondag 5 april 2009 21:27 schreef Lundegaard het volgende:
TS, lees enkel mijn post door en je weet genoeg.Niks bezwaarschriften e.d.
Als jij echt een kaartje hebt, is er niks aan de hand.
Wie zegt dat TS dat parkeerkaartje niet later gekregen heeft, of van de grond heeft afgeraapt? Je bent als bestuurder verantwoordelijk voor het zichtbaar plaatsen van je parkeerkaartje. Doet je dit niet dan wordt je gewoon bekeurd. Bezwaar afgewezen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:22 schreef sjimz het volgende:
Als je een geldig kaartje had zou ik gewoon een bezwaarschrift maken met het bijbehorende kaartje zodra je de boete binnen hebt.
Welke stad woon je? Gewoon even parkeerbeheer bellen, verhaal uitleggen en hun vertellen je wel waar je de post naartoe kan sturen. Aangezien ik het gelijk dezelfde dag deed, of de volgende dag, kreeg ik niet eens een acceptgiro binnen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:28 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Jah oke maar waar moet ik het kaartje heen sturen dan?
Praat niet zo wijs als je er weinig van af weet.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wie zegt dat TS dat parkeerkaartje niet later gekregen heeft, of van de grond heeft afgeraapt? Je bent als bestuurder verantwoordelijk voor het zichtbaar plaatsen van je parkeerkaartje. Doet je dit niet dan wordt je gewoon bekeurd. Bezwaar afgewezen.
Woon in hengelo overijssel. Er is alleen nog 1 klein probleem mijn bekeuring is door de helft gekauwd door de hond. de bovenste helft van de bekeuring is er nog dus het aanslag nr is er nog en de gegevens van het voertuig het bedrag staat er ook nog op. maar de rest dus niet meer.. Het is wel vrijdag gebeurt en in het weekend zullen ze hopelijk niet teveel doen dus misschien ben ik nog op tijd.quote:Op zondag 5 april 2009 21:30 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Welke stad woon je? Gewoon even parkeerbeheer bellen, verhaal uitleggen en hun vertellen je wel waar je de post naartoe kan sturen. Aangezien ik het gelijk dezelfde dag deed, of de volgende dag, kreeg ik niet eens een acceptgiro binnen.
Lul niet! Je hebt gewoon uit kwaadheid die bon proberen te verscheuren.quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Woon in hengelo overijssel. Er is alleen nog 1 klein probleem mijn bekeuring is door de helft gekauwd door de hond. de bovenste helft van de bekeuring is er nog dus het aanslag nr is er nog en de gegevens van het voertuig het bedrag staat er ook nog op. maar de rest dus niet meer.. Het is wel vrijdag gebeurt en in het weekend zullen ze hopelijk niet teveel doen dus misschien ben ik nog op tijd.
Haha het is echt zo! Maar hoe weet ik waar parkeerbeheer is in mijn plaats hengelo overijssel? Moet ik dan morgen meteen bellen naar politiebureau of naar het gemeentehuis ofzo? Of een mail sturen?quote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Lul niet! Je hebt gewoon uit kwaadheid die bon proberen te verscheuren.![]()
Mocht in het uiterste geval blijken ( wat ik me niet kan voorstellen) dat je bekeuring dusdanig 'aangevreten' is dat ze er niks mee kunnen, dan wacht je op je acceptgiro en maak je een bezwaarschrift. Maak je maar niet druk dat je hoeft te betalen. Je hebt het ticket en das genoeg.
Laat je hond wel uit de buurt van het kaartje he?
Bellen ja.quote:Op zondag 5 april 2009 22:00 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
politiebureau of naar het gemeentehuis
Mijn god.quote:Op zondag 5 april 2009 22:00 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Haha het is echt zo! Maar hoe weet ik waar parkeerbeheer is in mijn plaats hengelo overijssel? Moet ik dan morgen meteen bellen naar politiebureau of naar het gemeentehuis ofzo? Of een mail sturen?
Dat dus....quote:Op zondag 5 april 2009 21:21 schreef donroyco het volgende:
Gewoon betalen, jij hebt gefaald in het niet goed plaatsen van het gekochte kaartje.
Als je het kaartje normaal neerlegt of "vastlegt" overkomt je dat niet. Bovendien is wegwaaien natuurlijk de meestgebruikte smoes van allemaal. Kortom, niet moeilijk doen en gewoon betalen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef _Arthur het volgende:
Kaartje kan makkelijk weggewaaid zijn door de ventilatie openingen in je auto. Dus 'gewoon betalen' is natuurlijk onzin.
Verder is de oplossing hier boven al gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |