Jammer, elke keer als een discussie serieus dreigt te worden stopt iedereen er mee.quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik hou hier in elk geval mee op; die plaat is te dik. Komt het topic, voor zover het nog een topic was, niet ten goede.
Heeft toch geen reet met je geaardheid te maken, figuur. Je hébt toch een vriend? Nou dan. Een relnicht is gewoon een uitdrukking.quote:
Ja ik heb een vriend en relnicht drukt toch iets anders uit als wat ik ben, maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met je geaardheid te maken, figuur. Je hébt toch een vriend? Nou dan. Een relnicht is gewoon een uitdrukking.
Als je nog wat relevants te melden hebt, kan het in [WGR]-FB.quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jammer, elke keer als een discussie serieus dreigt te worden stopt iedereen er mee.
Blijkbaar wel....quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef TeringHenkie het volgende:
Dus dit trucje werkt in Amsterdam hmm?
En in de rest van Nederland.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef TeringHenkie het volgende:
Dus dit trucje werkt in Amsterdam hmm?
Ik scheld niet; ik druk je enkel met je neus op je eigen uitspraken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef karr-1 het volgende:
Altijd makkelijk om te gaan schelden als je geen argumenten meer hebt.
Weet je hoevaak ik, bij het zien van een bon op andermans auto, mijn ticketje er even bij doe als ik weg rijdt van een parkeerplaats?quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Maanvis het volgende:
sinds ik dit topic lees heb ik iiig de neiging om elke keer dat ik een boete krijg gewoon een kaartje van ieamnd anders over te kopen.
Nou, nee. Utrecht gaat vanaf dit jaar over op parkeren op kenteken en er zijn andere systemen die fraude met kaartjes kunnen voorkomen.quote:
Vooruit, sinds 11 maart dit jaar is Utrecht bezig om in één wijk mensen hun kenteken in te laten voeren. Laat ik het dan zo zeggen: in 99% van Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:07 schreef k_man het volgende:
Nou, nee. Utrecht gaat vanaf dit jaar over op parkeren op kenteken en er zijn andere systemen die fraude met kaartjes kunnen voorkomen.
Mijn verdraaide en verknipte uitspraken.quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik scheld niet; ik druk je enkel met je neus op je eigen uitspraken.
Goed bedoeld advies: Open er een topic over in KLB in plaats van WGR-topics hierover te vullenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Mijn verdraaide en verknipte uitspraken.
Eindelijk zelfinzicht.quote:
Niks verdraaid en niks verknipt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:35 schreef karr-1 het volgende:
Mijn verdraaide en verknipte uitspraken.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks verdraaid en niks verknipt.
En da's voor iedereen hier duidelijk terug te lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |