Ik ook, maar hoop dat ik het mis hebquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Anders zeg je toch gewoon dat er een plaatselijke aardbevind was en dat hij daardoor kapot is gegaan?
Wat voor ding?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
Als je zo'n eigen risico ding hebt zoals van die reclame van Interpolis dan wel, anders niet...
Of de hond van mijn moeder sprong tegen me aan tijdens het fotograferen waarop hij op de grond viel. Zo is er altijd wel wat te vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
had jouw buurvrouw niet heel onhandig het apparaat van tafel geslingerd?
Dat bedoel ik. Maar die is wel in ons gezinspakket meeverzekerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Verhaal het op de WA van je zoontje.
Die heeft 'ie niet, aangezien deze niet bestaatquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Verhaal het op de WA van je zoontje.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Naast dat het de AVP is, wordt dit (uiteraard) niet gedekt, tenzij je een allrisk-verzekering hebt (zoals deze tegenwoordig bij Centraal Beheer te krijgen is) --> Onderlinge zaakschade is niet gedekt op de AVP.
Dat was ook maar een geintjequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:20 schreef sanger het volgende:
Dat bedoel ik. Maar die is wel in ons gezinspakket meeverzekerd.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was ook maar een geintje
Je kan natuurlijk gewoon met iemand anders afspreken dat hij de camera per ongeluk van de tafel heeft gestoten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:28 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Ik haal het gewoon uit zijn spaarpot
Dat zal 'm leren idd!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zal 'm leren idd!
Zoonlief later: "Papa, waarom heb je geen geld opzij gelegd voor mijn studie?"
Jij: "Dat heb ik wel gedaan, maar jij vond het noodzakelijk mijn dure camera op de grond te flikkeren. Dus: ik geen camera, jij geen studie."
Ja inderdaad. Het was, zoals ik zei, een onbewaakt ogenblik. Het is natuurlijk onze fout dat het geen bewaakt ogenblik was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:15 schreef _Flash_ het volgende:
Zoals gezegd valt dat normaal niet onder je gezins WA.
Maar bovendien is er ook iets als eigen verantwoordelijkheid. Heb wel eens gelezen van een baby/dreumes die een dure bril van oma haar neus mept tijdens het op schoot zitten. Tja, zegt de verzekering dan: je weet dat een dreumes onverwacht kan uithalen, dus je had er op bedacht moeten zijn.
Zoiets kan ook wel opgaan bij deze situatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |