Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Naast dat het de AVP is, wordt dit (uiteraard) niet gedekt, tenzij je een allrisk-verzekering hebt (zoals deze tegenwoordig bij Centraal Beheer te krijgen is) --> Onderlinge zaakschade is niet gedekt op de AVP.
heb ik hem niet van je tafel af ge-zen-t?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor![]()
Dan maar sparen voor een nieuwe
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:05 schreef Fogel het volgende:
Fraudehttp://nl.wikipedia.org/wiki/Telekinese
![]()
niet!quote:
dat ik iets van tafel af stuk maak wel ja.quote:
Bij jezelf of bij een ander?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ik iets van tafel af stuk maak wel ja.
bij een ander natuurlijk.... of bij mij met het toestel van een anderquote:
was een druk dagje... met veel soep, krentebollen en spekquote:
Iedereen thuis, maar wel in allemaal verschillende huizen. Toch minder gezellig dan je misschien zou denkenquote:
Ik klaag niks hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Light het volgende:
[..]
Iedereen thuis, maar wel in allemaal verschillende huizen. Toch minder gezellig dan je misschien zou denken
dat heet 7 vrije dagenquote:
Zullen we met z'n alleen bij Fogel gaan zitten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Light het volgende:
[..]
Iedereen thuis, maar wel in allemaal verschillende huizen. Toch minder gezellig dan je misschien zou denken
Klinkt als een plan voor volgende maand.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Zullen we met z'n alleen bij Fogel gaan zitten?
Hij had nog een whiskyvoorraad waar ie vanaf moest toch?
Niks moetquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Zullen we met z'n alleen bij Fogel gaan zitten?
Hij had nog een whiskyvoorraad waar ie vanaf moest toch?
Ze houden al van alles in op je loon, is dta niet genoegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zodat je tijdens het uitoefenen van je [R] genoeg tijd hebt om er aan te [W]-en om het hard verdiende [G] te investeren in de economie die het hard nodig heeft?
Volgens mij zit KLB een stukkie verder op.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ze houden al van alles in op je loon, is dta niet genoeg
Als je je inventarisatie even doorgeeft kan ieder voor zich beoordelen of die een helpende hand kan bieden. Ook wel handig om alvast de datum/data voor het open huis/proefdag te vermelden.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks moetEn ik ben liever van de andere sterke drank af dan van de whiskey.
Neem ALSTUBLIEFT heel snel een kop koffie!quote:
Neequote:Op woensdag 23 september 2009 08:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gok even dat dit een retorische vraag isquote:Op woensdag 23 september 2009 09:09 schreef sanger het volgende:
Weet je ook wat daar allemaal uit betaald wordt, of ben je zo een blater die eerst roept en dan denkt?
DTA - Diagnostiek, Training en Adviesquote:Op woensdag 23 september 2009 08:40 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:01 schreef ManAtWork het volgende:
Neem ALSTUBLIEFT heel snel een kop koffie!
Dit ziet er toch niet uit. Ik ben eigenlijk tegen censuur maar hier wil ik best een uitzondering maken.
Eensquote:Op woensdag 23 september 2009 08:59 schreef ManAtWork het volgende:
Als je je inventarisatie even doorgeeft kan ieder voor zich beoordelen of die een helpende hand kan bieden. Ook wel handig om alvast de datum/data voor het open huis/proefdag te vermelden.
quote:
Ja, maar als het geld verbrast is, is het lastig terugbetalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:03 schreef JumpingJacky het volgende:
Schoolvoorbeeld van onverschuldigde betaling: http://www.telegraaf.nl/o(...)0_euro__.html?p=12,1
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als je je inventarisatie even doorgeeft kan ieder voor zich beoordelen of die een helpende hand kan bieden. Ook wel handig om alvast de datum/data voor het open huis/proefdag te vermelden.
Vandaag besloten dat we maar eens moeten kijken naar een ander bedrijf om voor ons de salarisadministratie te verzorgen (met een collega, nog niet met de baas besproken). Dus voorlopig houd ik me wat betreft het leren van dergelijke dingen even gedeisd. Te groot risico dat ik het anders voor mijn kiezen krijg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Duidelijk, lag ook niet in de lijn van je BE studie natuurlijk
Voor verbreding van kennis is het een aanrader iig
http://www.markusverbeek.(...)ma_loonadministratie
Da's dan een leuke meevaller in het resultaatquote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag maar eens gekeken waarom er een vrij hoog saldo was op de rekening "Nog te betalen kosten". Blijken er allemaal posten op te staan welke gewoon in rubriek 4 thuis horen en ook nooit tegengeboekt zijn. Ja, dan loopt het wel lekker op.
Dat moet ik nog eens gaan uitzoeken. Geen idee wat er allemaal gedaan is, het zijn ook wat vreemde posten, en ver voor mijn tijd. Maar de halfjaarcijfers beginnen in ieder geval vorm te krijgen. Gelukkig maar, de deadline komt aardig dichterbij.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Da's dan een leuke meevaller in het resultaat
Pfff, eind september nog bezig met de halfjaarcijfers......quote:Op donderdag 24 september 2009 20:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens gaan uitzoeken. Geen idee wat er allemaal gedaan is, het zijn ook wat vreemde posten, en ver voor mijn tijd. Maar de halfjaarcijfers beginnen in ieder geval vorm te krijgen. Gelukkig maar, de deadline komt aardig dichterbij.
Sterker nog: net begonnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Pfff, eind september nog bezig met de halfjaarcijfers......
Foto!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens op zolder kijken, het is een fles of 17-22 gok ik zo.
Foto is inderdaad handiger dan een invertatisatielijstquote:Op donderdag 24 september 2009 21:12 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Foto!
Waarom op zolder trouwens, dat lijkt me een onhandige plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |