Vandaag kwam ik op de werkvloer en bleek dat het een en ander onaangekondigd veranderd was.
De afdeling waarin ik mij bevind bestaat uit een aantal werkbureaus met 2 beeldschermen voor de redactie waarvoor ik werk.
Tot vorige week zat ik op een plek die vele malen beter was dan waar ik nu zit..
Zo had ik eerst een pc met een 17" en 19" beeldscherm.. nu 2x 15", verder zat ik altijd graag naast de persoon waar ik nu meters van vandaan zit.
Ze hebben dit besluit genomen omdat ze vonden dat de kwaliteit van het werk achteruit gaat als je naast een persoon zit waarmee je het goed kan vinden, terwijl onze kwaliteit puur bestaat uit het aantal publicaties op weekbasis.
Nu blijkt dat er gister een vergadering is geweest (ook onaangekondigd) en omdat ik daar niet bij was stonden de besluiten vast.
mijn klacht is dat ik niet bewust ben van slechte werkkwaliteit, niet normaal vind dat er onaangekondigd veranderingen worden ingevoerd op een wijze waarbij je zelf moet zorgen voor de kwaliteit van je nieuwe werkplek!
[ Bericht 50% gewijzigd door Sjeen op 17-03-2009 16:34:15 (is dit een virus ofzo...) ]
The Hunter Will Be The Hunted