Bij standaardconflicten zoals mbt huren of arbeid kun je vragen om relevante info uit hun huurcontract of arbeidsvoorwaarden/CAO te postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik in zo'n FAQ zou moeten zetten... Iedere situatie is uniek, hoe kan ik dan nou bepalen welke informatie in een OP moet?
Tijd voor een FAQ, roggel dat even, wil je?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:49 schreef Sjeen het volgende:
Nou inderdaad... TS, wil je iets specifieker zijn svp?
Ik had EXACT hetzelfde gevoel erbij jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
We worden toch hopelijk geen Tweakers, he?
Bij deze: nummer 9.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wacht even totdat er 20 posts geweest zijn....
Ik zit niet op werk.quote:
*Isubtiel doch dringend schopje*quote:Op maandag 16 maart 2009 12:14 schreef Maanvis het volgende:
Kan 't plaatje in dit topic: Is dit illegaal of niet? (n.a.v. Undercover in NL)
Even achter een link gezet worden?
(zit nl. op m'n werk)
Niks linkje... gewoon weg. Als ik een lul wil zien, dan zoek ik die niet in WGR.quote:
Maar ja, als je te uitgebreid bent in je OP, word je ook weer afgebrand, dus ik snap wel dat mensen soms wat terughoudend zijn:quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:47 schreef r_one het volgende:
Wat wil je met dit topic bereiken?
Tsss, weer iemand die wezenlijke info niet in de OP vermelt.
Alsof wij dat allemaal maar kunnen ruiken.
Lijkt me logisch, aangezien het over jouw postgedrag ging en dat was niet echt relevant verder.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef karr-1 het volgende:
Goed laten we hier maar verder gaan dan als er in het topic zelf niet meer serieus gediscussieerd kan worden.
Schelden?quote:Ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd doe, want in mijn ogen doe ik niets anders dan mijn eigen mening geven. Daar mag je het mee eens zijn of niet, dat is aan jou. Maar om dan meteen te gaan schelden en dingen roepen als "plaat voor je hoofd" gaat mij te ver.
En het verwijderen van mijn reacties lijkt me ook geheel overbodig. Ik ben hier toch niet op een kleuterschool beland? Of worden mensen met een afwijkende mening niet getolereerd?
Dat is jou mening, niet de mijne.quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, aangezien het over jouw postgedrag ging en dat was niet echt relevant verder.
[..]
Schelden ja, meer is het niet.quote:Schelden?
Jij vind me zuur, dat is jou mening en dat respecteer ik. Maar dat lijkt me geen enkele reden om te reageren zoals je doet, nu komt het over alsof ik geen eigen mening mag hebben en die al helemaal niet mag vertellen aan een ander.quote:Ik verwijs je naar het feedback-topic. Lijkt me niet zo moeilijk. Blijkt ook, aangezien je hier bent beland.
Laatst had ik ook al een discussie met je over je postgedrag. Dat er 'wel even gezegd moest worden dat de TS dom was/dom gehandeld had'.
Dat moest helemaal niet, dat wilde jij. En dat zie ik je vaker doen. Het is helemaal niet relevant in de topics. Niemand zit erop te wachten dat jij wel even high and mighty komt vertellen dat je een TS dom vindt. Dat je een andere mening bent toegedaan dan een ander in een topic, dat kan uiteraard. Alleen je toon is zo vreselijk zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |