quote:Morgen weer C1000 HAH, een boekje met stickers
Kunnen ze niet elke week zo'n boekje doen? Veel makkelijker om te bezorgen! Dat krantje moet je eerst 4 keer vouwen voordat ie door de brievenbus past...
Enne... ik wil muziek luisteren tijdens het bezorgen (loopwijk), oortjes in lijkt me niet verstandig i.v.m veiligheidEn mag ook niet, Maar bijv. via een speakertje in je zak of een mobiel met muziek aanzetten, kijken mensen dan raar op als je voorbij loopt met muziek aan, of zou je het normaal vinden?
Liep ook altijd gewoon met oordopjes in, de keren dat mensen wat vroegen is het gewoon een kwestie van die dingen uit doen en vragen wat ze zeiden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik ken best wel veel postbodes die gewoon met muziek in de oren lopen hoor, maar zelf doe ik het niet. En een speakertje gebruiken zou ik echt niet doen, volgens mij vindt de buurt dat vrij asociaal.
Volledig mee eens. Met oordopjes in zou ik het gevoel krijgen dat je nog enigszins rekening houdt met je omgeving.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Jesse_ het volgende:
Dat telefoon speakertje gedoe is echt te pauperig voor woorden, doe gewoon oordoppen in.
Volkomen belachelijk, zolang je goed blijft bezorgen zou die muziek geen enkel probleem moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij ons hebben we zelfs moeten tekenen dat we niet naar muziek luisteren onderweg.
Mag dat niet? Ik doe het eigenlijk nooit, omdat ik me mp3-speler steeds vergat. Vorige week had ik hem echter wel bij me. Ik doe dan maar één oortje in. Ik vind het namelijk heel vervelend als ik niet meer kan horen wat er om me heen gebeurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:26 schreef Deezertje het volgende:
..., oortjes in lijkt me niet verstandig i.v.m veiligheidEn mag ook niet.
Ik heb altijd mijn mp3speler bij me en doe ook maar één oortje in om diezelfde redenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:50 schreef WNDYYY het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik doe het eigenlijk nooit, omdat ik me mp3-speler steeds vergat. Vorige week had ik hem echter wel bij me. Ik doe dan maar één oortje in. Ik vind het namelijk heel vervelend als ik niet meer kan horen wat er om me heen gebeurt.
Dan ben je wel een echte diehardquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Wel lekker weer, voor het eerst dit jaar in korte broek besteld.
En rijdt die gloednieuwe kangoo beter dan de oude? Op lange diensten vind ik 'm zwaar in de pedalen en ook met één hand sturen (veel te glad). Doe mij die caddy's maar!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:52 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb bij mijn vaste autoroute sinds kort een gloednieuwe kangoo tot mijn beschikking en daar zit gelukkig een goede radio in die op een wat harder volume ook nog steeds prima aan te horen is. :-)
Maar als ik een gewone route loop/fiets heb ik nooit oordopjes oid in. Voel me er op de een of andere manier wat ongemakkelijk bij.
Ja, deze nieuwe kangoo rijd echt veel beter dan de oude Kangoo. Ik heb tot nu toe nog niet last gehad van vermoeide voeten ofzoiets door de pedalen. Maar dat had ik ook niet bij die oude Kangoo, uiteindelijk was ik compleet vergroeid met die oude Kangoo: zoveel km's heb ik daar in gereden. Als je vermoeide voeten oid hebt moet je gewoon je stoel goed stellen voordat je vertrekt. Bij die oude kangoo kon ik inderdaad ook niet met één hand een bocht nemen. Dat kan daarentegen wel gemakkelijk in een Transporter, Caddy of een Transit Connect. ( auto's die wij hebben )quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:21 schreef CihV het volgende:
[..]
En rijdt die gloednieuwe kangoo beter dan de oude? Op lange diensten vind ik 'm zwaar in de pedalen en ook met één hand sturen (veel te glad). Doe mij die caddy's maar!
Ik bedoelde ook de oude kangoo iddquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja, deze nieuwe kangoo rijd echt veel beter dan de oude Kangoo. Ik heb tot nu toe nog niet last gehad van vermoeide voeten ofzoiets door de pedalen. Maar dat had ik ook niet bij die oude Kangoo, uiteindelijk was ik compleet vergroeid met die oude Kangoo: zoveel km's heb ik daar in gereden. Als je vermoeide voeten oid hebt moet je gewoon je stoel goed stellen voordat je vertrekt. Bij die oude kangoo kon ik inderdaad ook niet met één hand een bocht nemen. Dat kan daarentegen wel gemakkelijk in een Transporter, Caddy of een Transit Connect. ( auto's die wij hebben )
Én ja, gelukkig is dat nu ook verbeterd bij de nieuwe Kangoo!Echt heerlijk om je oude vertrouwde route met zo'n nieuwe auto mét goede radio te rijden. Bochten die je al zo vaak hebt gereden gaan nu nog sneller en smoother. De eerste keer met deze auto had ik meer het gevoel alsof ik een nieuwe dienst reed en soms alsof ik in een mobiele disco reed op de lange achteraf-boerenweggetjes en een liedje dat ik leuk vind een stukje harder zette. ;P
Met al die klachten zijn we nu misschien wel van die HAH afquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het begon vandaag zo mooi, met een lekker zonnetje, maar binnen no time trok het dicht en begon het te miezeren.
Aan het eind van deze maand gaat C1000 de belans opmaken of ze verder willen met TNT. Vandaag hield onze teamcoach een donderpreek omdat de kwaliteit van de C 1000 bezorging zwaar te wensen overliet. Er waren landelijk vele duizenden klachten ontvangen van mensen die het boekje niet hadden gehad. (Of wel gehad hadden, maar via deze slinkse weg nog een tweede stickervel hoopten te bemachtigen?)
TNT gaat zelf de bezorging controleren, maar laat het ook doen door een extern bureau.
Dus jullie zijn gewaarschuwd. Niet meer de hah in de sloot gooien of zelf de stickers eruit jatten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |