Ik hoop dat het voor jullie duidelijk is
Ik ben een beetje aangeschoten en ook heel erg boos.
Ik kom vandaag in mijn stamkroeg en ik zit daar gewoon lekker een beetje te bomen over IQ loze dingen ( jullie kennen het wel )
Opeens komt er een goede vriendin van me binnen en die loopt meteen door naar het rookhok
Zij kent iemand die net zoals mij heel erg close met haar is en urenlang liepen ze te praten en te praten en te praten , ze gaf wel constant signalen af van kom erbij maar ik dacht ze wil met die andere persoon praten.
Ik dacht........zal wel over vriendjes gaan ofzo maar aan haar gebarentaal kon ik eigenlijk ( achteraf ) al merken dat er meer aan de hand was.
En dat was er wel zeker
Die vriendin van mij was naar Rotterdam geweest , zogenaamd naar een vriendin van haar
Dat uitje liep heel anders af
Zij kwam aan bij die vriendin en ze werd eigenlijk vrijwel meteen gedwongen mee te gaan naar de binnenstad van Rotterdam
Daar aangekomen moest zij zwaar onder dwang abbonementen afsluiten bij the phonehouse , enz enz
Achteraf blijkt dat de gasten die haar onder dwang hebben gezet connecties hebben met een van de mensen bij"the phone house"
Mijn vraag aan jullie is de volgende
Mijn vriendin heeft NIKS , geen contract , geen pennestreep , niks ( afgepakt net zoals de telefoons die bij die abbo's hoorden )
Ze is wel direct naar de politie gegaan maar die zei , we hebben nu geen tijd voor je
DE vraag is , wat moet je doen ?
Uiteraard direct naar de politie gaan morgen !
Maar de providers/operators , hoe gaan die met dat soort zaken om?
Op de beveiligins camera's zijn volgens die vriendin genoeg aanwijzingen te zien dat het allemaal niet klopt.
Het gaat om 7 abbos'die onder dwang zijn afgesloten , het gaat om 2 jarige abbo's met een maandbedrag van minimaal 50 euro
2 daarvan zijn van KPN, een is van Vodaphone , de rest weet ik niet , helaas want ze weet het zelf ook niet meer , ze moest alles afstaan
Jullie begrijpen dat ik nu fuckin agressief achter mijn toetsenbord zit maar het enige dat ik wil is RAAD
Wijze raad, hoe moeten we hiermee omgaan ?
Nogmaals , dit is geen joke!
Deeltje 2, na een langdurig misverstand over mobieltjes, simkaarten en abonnementen....
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken