abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70114611
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Gutgut.... je vindt in 1 post van mij een fout (die wat mij betreft goed te verklaren is, maar dat is hier niet relevant). En nu? Succes met het vinden van een volgende
Gutgut ... waar zeg ik dat JIJ je er stelselmatig aan schuldig maakt? Ik had het over WGR-posts, niet F-H-posts.
En waar beter dan in FB kan ik daarover even lekker afreageren?

Let er voor de gein eens op, je zult versteld staan hoevaak 'betaald' voorbij komt. Ik wil bij gelegenheid best hier quoten, om het te onderstrepen ...
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_70114686
Als ik me druk moest gaan maken om de 'zowiso'-, ten aller tijdens'-, 'me (als 'mijn')'- of d/t-vervoegingen-posts, dan bleef ik bezig
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70119624
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Als ik me druk moest gaan maken om de 'zowiso'-, ten aller tijdens'-, 'me (als 'mijn')'- of d/t-vervoegingen-posts, dan bleef ik bezig
Dat zeg ik ... Gamma

Daarom beperk ik me ook tot "betalen"
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_70119683
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Het feit dat je iemand doelbewust niet betaald voor diensten en ze telkens weer opzoekt, maakt je in MIJN boek een oplichter (en het bedrijf onzorgvuldig).
FH maakt geen d/t fout. Hij is gewoon het woordje 'hebt' vergeten erachter te plaatsen. Kom zeg, een mod weet echt wel hoe hij goed d/t-gebruik moet toepassen.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_70119889
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 06:20 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

FH maakt geen d/t fout. Hij is gewoon het woordje 'hebt' vergeten erachter te plaatsen. Kom zeg, een mod weet echt wel hoe hij goed d/t-gebruik moet toepassen.
Dat was inderdaad wat er gebeurde.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:31:03 #106
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_70261254
haaai mag het 'fraude op marktplaats' een slotje, ik heb een (nogal domme) vraag gesteld om ergens toch zekerheid over te krijgen en daar heb ik antwoord op gehad.
thanx!
pi_70261927
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef becky27 het volgende:
haaai mag het 'fraude op marktplaats' een slotje, ik heb een (nogal domme) vraag gesteld om ergens toch zekerheid over te krijgen en daar heb ik antwoord op gehad.
thanx!
Het topic zakt vanzelf wel weg
  maandag 22 juni 2009 @ 18:49:31 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_70262049
Ook goed! (hoop ik dan)
Haha ik zit me nu pas te bedenken wat voor vraag ik heb gesteld. OMG
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:03:38 #109
53151 T42
Pinball Wizard
pi_70385664
kenteken gegevens op een site

opgelost dus..
slotje graag

[ Bericht 18% gewijzigd door T42 op 26-06-2009 15:05:24 ]
pi_70664274
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:19:48 #111
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70744133
Overstappen naar Oxxio? dit komt nogal spamachtig over in mijn ogen....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70748227
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen naar Oxxio? dit komt nogal spamachtig over in mijn ogen....
Allemachtig zeg, wat kinderachtig...

Maar goed, mag ik het verschil weten tussen de AH topics en mijn topic?

Wie wordt er slechter van? IOf wie wordt er onevenredig beter van?
pi_70751462
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Allemachtig zeg, wat kinderachtig...

Maar goed, mag ik het verschil weten tussen de AH topics en mijn topic?
Even afgezien van m'n persoonlijke mening over die AH-topics: daarmee wordt geen reclame gemaakt voor AH, maar attenderen users elkaar op manieren om AH geld af te troggelen gratis producten mee te kunnen nemen.
quote:
Wie wordt er slechter van? IOf wie wordt er onevenredig beter van?
Niemand wordt er slechter van: jíj wordt er evenredig beter van. (immers: het is zo dat jij, bij wijze van spreken, profiteert van de actie door 6 users aan te melden. In dat geval heb jij ¤300 en die users 'maar' ¤100.

Verder zie ik sowieso de link met [WGR] niet.
pi_70751640
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Even afgezien van m'n persoonlijke mening over die AH-topics: daarmee wordt geen reclame gemaakt voor AH, maar attenderen users elkaar op manieren om AH geld af te troggelen gratis producten mee te kunnen nemen.
[..]

Niemand wordt er slechter van: jíj wordt er evenredig beter van. (immers: het is zo dat jij, bij wijze van spreken, profiteert van de actie door 6 users aan te melden. In dat geval heb jij ¤300 en die users 'maar' ¤100.

Verder zie ik sowieso de link met [WGR] niet.
Mja, slechte woordkeuze, niemand wordt er in ieder geval slechter van, sterker nog iedereen wordt er beter van, dus wat is het probleem? Als iemand toch al wil overstappen naar Oxxio, dan is er toch niets aan de hand? Ik hoef geen leden te werven, heb daar helemaal geen zin in. Het gaat mij alleen om de mensen die al willen overstappen.

En aangezien dit met geldzaken te maken heeft opende ik het in WGR. Maar als jij dat anders ziet, schop je em toch naar GC?
pi_70752196
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Mja, slechte woordkeuze, niemand wordt er in ieder geval slechter van, sterker nog iedereen wordt er beter van, dus wat is het probleem? Als iemand toch al wil overstappen naar Oxxio, dan is er toch niets aan de hand? Ik hoef geen leden te werven, heb daar helemaal geen zin in. Het gaat mij alleen om de mensen die al willen overstappen.
Geen slechte woordkeuze: jíj wordt er beter van dan de personen die je aanmeldt. Minimaal, in elk geval.
quote:
En aangezien dit met geldzaken te maken heeft opende ik het in WGR. Maar als jij dat anders ziet, schop je em toch naar GC?
Ik vind sowieso dat dergelijke topics niet op FOK! horen/binnen de policy vallen, dus dan ga ik 'm ook niet schoppen.
pi_70764363
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Geen slechte woordkeuze: jíj wordt er beter van dan de personen die je aanmeldt. Minimaal, in elk geval.

En wie wordt er slechter van?
pi_70764781
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

En wie wordt er slechter van?
Niemand, maar dat wordt ook niemand die een bedrijf heeft en spullen te koop aanbiedt via [V&A].
pi_70765882
Gezien het feit dat dit geen R&P is wil ik graag een verzoek doen tot het veranderen van de TT van mn topic.

Pesten = thuiswerken, mogelijkheden?

Ervaringen Thuiswerken?
pi_70765963
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef F04 het volgende:
Gezien het feit dat dit geen R&P is wil ik graag een verzoek doen tot het veranderen van de TT van mn topic.

Ervaringen met thuiswerk(en)?

Ervaringen Thuiswerken?
Pas dan je OP ook aan zodat het geen [R&P]-topic meer is (tip; geen eis, uiteraard)
pi_70804982
hoi Ik was eigenlijk op zoek naar een topic voor mensen die via een uitzendbureau werken ofzo? bestaat daar al een topic over? ik kon m zo snel even niet vinden
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_70805025
Daar is volgens mij geen specifiek topic voor.
pi_70805060
o..... Nou dan open ik wel een nieuw topic ofzo erover misschien dat er wel meer interesse is

dank
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_70896507
Debitcard die op internet even veel geaccepteerd wordt als..

Mennowz is aan het "spammen" (zie ook de Whois informatie van debitcard.nu)
hij is iig eigenaar maar het is wel z'n enige post en de naam is ook op 2009-07-09 geregistreerd..

aan jullie om te beslissen of dit echt onder spam valt.. ik vind het allemaal wel erg toevallig...
pi_70896858
Bedankt!
  zondag 19 juli 2009 @ 16:28:17 #125
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_71121704
Misschien even flink opschonen in het 'gepakt
met alcohol achter het stuur'? Een HOOP off-topic gezwets.
Ik heb al een boek.
pi_71141991
Wil iemand mijn typo even verbeteren?

bezorgd tnt ook op maandag?
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:25:11 #127
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_71201554
quote:
Op zondag 19 juli 2009 16:28 schreef Rio het volgende:
Misschien even flink opschonen in het 'gepakt
met alcohol achter het stuur'? Een HOOP off-topic gezwets.
Deze dus: Gepakt met alcohol op achter het stuur
Is een bende daar.
Ik heb al een boek.
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 juli 2009 @ 08:52:40 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71204896
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:25 schreef Rio het volgende:

[..]

Deze dus: Gepakt met alcohol op achter het stuur
Is een bende daar.
Het zal aan mij liggen, maar ik zie het topic nergens ontsporen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71209999
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen, maar ik zie het topic nergens ontsporen...
Ik zie het ook niet. Voor een rijden-onder-invloed-topic vind ik het allemaal erg netjes eigenlijk
  maandag 27 juli 2009 @ 16:30:55 #130
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_71368966
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_71369078
quote:
Waarom? (verzoekslotjes honoreren we sowieso niet)
  maandag 27 juli 2009 @ 16:36:30 #132
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_71369120
Ik ben niet zo gediend van bijdehante reacties als het serieuze onderwerpen betreft (hoewel de laatste reacties wel serieus waren).

En ik geloof dat ik elders al een antwoord heb gevonden.

Laat ook maar.
Please Move The Deer Crossing Sign
  Licht Ontvlambaar maandag 27 juli 2009 @ 16:42:42 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71369307
Als je het dan echt serieus wilt houden, post het antwoord svp... Mensen na jou kunnen daar ook nog iets aan hebben.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71389831
Mag de stroom afgesloten worden terwijl je een baby hebt

Kan een moderator eens door dit topic lopen? Er worden een aantal kwetsende reacties gepost waarin het 1 en andere geinsueerd wordt...
Thx!
pi_71390436
Misschien ook handig om niet constant de discussie te voeden. Ik ben er doorheen gelopen en heb wat reacties verwijderd. Verder vind ik het eigenlijk wel meevallen. TS werkt ook niet echt mee, moet ik zeggen.
pi_71390665
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Misschien ook handig om niet constant de discussie te voeden. Ik ben er doorheen gelopen en heb wat reacties verwijderd. Verder vind ik het eigenlijk wel meevallen. TS werkt ook niet echt mee, moet ik zeggen.
Kom op zeg, ze is nieuw! Je kunt toch niet direct van iedereen verwachten dat ze meteen na iedere post een reactie plaatsen? Ik vind het gewoon niet kunnen hoe ze door users wordt geschoffeerd. Mensen die niet eens de precieze details van haar situatie weten gaan meteen al van bepaalde zaken uit. Alsof ze haar situatie verdient!
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:35 schreef alicia1308 het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd. Sorry als ik niet iedereen zijn vragen meteen beantwoord want het gaat als een razende.
Ze geeft hier toch prima aan dat ze niet goed heeft geinformeerd?
Sorry hoor, maar over dergelijke schofferende reacties kan ik me echt opwinden.
pi_71391640
Ik vind sommige opmerkingen in dat topic ook veel te ver gaan.
Suggereren dat TS maar abortus had moeten plegen bijvoorbeeld, jeetje...
Waarom wordt zo'n opmerking toegestaan? Dat resulteert toch alleen in off topic discussies en gescheld?

Ik vind het jammer dat het merendeel van de topics in WGR tegenwoordig bestaat uit (soms ongefundeerde) oordelen ipv antwoorden.
En nog veel spijtiger dat dat op zo'n harde manier moet.
pi_71394646
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind sommige opmerkingen in dat topic ook veel te ver gaan.
Suggereren dat TS maar abortus had moeten plegen bijvoorbeeld, jeetje...
Waarom wordt zo'n opmerking toegestaan? Dat resulteert toch alleen in off topic discussies en gescheld?
Die post heb ik dan gemist, geloof ik. Maar goed: vergeet ajb niet dat ik echt niet elk topic lees. In [WGR] wordt veelal gewoon de 'eigen verantwoordelijkheid' genomen door een topicreport te plaatsen.

[WGR] is niet het kleinste forum op FOK! en mods zijn er niet om elke letter op het forum uit te pluizen. We sturen en waar nodig passen we aan. Veel meer is het ook niet.
quote:
Ik vind het jammer dat het merendeel van de topics in WGR tegenwoordig bestaat uit (soms ongefundeerde) oordelen ipv antwoorden.
En nog veel spijtiger dat dat op zo'n harde manier moet.
Volgens mij overdrijf je nu schromelijk.

Ik ben het met je eens als je zegt dat dat soort posts niet moeten kunnen, maar het is niet zo dat het [WGR] overheerst. (en daarnaast blijft het persoonlijk, wat je vindt dat kan of wat niet)
pi_71395283
Hm, ja, ik vind dat de sfeer veranderd in WGR.
Vind je nu echt dat er een normale discussie in dat topic gevoerd wordt?
TS stelt een vraag, wordt veroordeeld en vervolgens hebben we een discussie over abortus en verantwoordelijkheid van de man bij zwangerschap.

Nu ja, het is aan jullie om het beleid te maken, niet aan mij.
Als ik weer iets zie waarvan ik vind dat het echt niet kan zal ik wel een tr plaatsen ipv posten in feedback.
pi_71395386
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die post heb ik dan gemist, geloof ik. Maar goed: vergeet ajb niet dat ik echt niet elk topic lees. In [WGR] wordt veelal gewoon de 'eigen verantwoordelijkheid' genomen door een topicreport te plaatsen.

[WGR] is niet het kleinste forum op FOK! en mods zijn er niet om elke letter op het forum uit te pluizen. We sturen en waar nodig passen we aan. Veel meer is het ook niet.
[..]

Volgens mij overdrijf je nu schromelijk.

Ik ben het met je eens als je zegt dat dat soort posts niet moeten kunnen, maar het is niet zo dat het [WGR] overheerst. (en daarnaast blijft het persoonlijk, wat je vindt dat kan of wat niet)
Onderandere ik heb je gewezen op dat topic. Die opmerking van 700mb over dat topicstarter abortus had moeten nemen had je kunnen vinden. Ik vind dit een beetje een zwaktebod van je. Vooral aangezien dit feedback topic er is om dergelijke punten aan te kaarten.
pi_71395827
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:20 schreef vanhal het volgende:

[..]

Onderandere ik heb je gewezen op dat topic. Die opmerking van 700mb over dat topicstarter abortus had moeten nemen had je kunnen vinden. Ik vind dit een beetje een zwaktebod van je. Vooral aangezien dit feedback topic er is om dergelijke punten aan te kaarten.
Wat let je om me die post te wijzen?

Omdat ik een post gemist heb, is het een zwaktebod ' ' .
pi_71395894
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hm, ja, ik vind dat de sfeer veranderd in WGR.
Vind je nu echt dat er een normale discussie in dat topic gevoerd wordt?
TS stelt een vraag, wordt veroordeeld en vervolgens hebben we een discussie over abortus en verantwoordelijkheid van de man bij zwangerschap.

Nu ja, het is aan jullie om het beleid te maken, niet aan mij.
Als ik weer iets zie waarvan ik vind dat het echt niet kan zal ik wel een tr plaatsen ipv posten in feedback.

Mwoa... 1 topic loopt enigszins uit de pas. (er mag best kritisch gereageerd worden, hoor. Het is niet allemaal kusjekroel. TS had die kritiek an sich gewoon kunnen verwachten. Sommigen gebruiken bewoordingen die zeker anders zouden kunnen, maar voor de rest zie ik niet in wat er mis is met de kritiek an sich.
pi_71396004
Nee, je verhaal dat je niet elk topic doorleest en dat WGR niet het kleinste forum op fok is en dat mods er niet zijn om elke letter op het forum uit te pluizen vind ik een zwaktebod. Nogmaals, oa ik heb je gewezen op de kwetsende reacties in dat topic. Jij hebt niet meer dan het topic globaal een beetje doorgekeken en een paar reacties verwijderd. Vervolgens kreeg ik ook nog een standje van je.
Zorgwekkend. Het geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik hier in het FB topic niet terecht kan.
pi_71396120
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:

Mwoa... 1 topic loopt enigszins uit de pas. (er mag best kritisch gereageerd worden, hoor. Het is niet allemaal kusjekroel. TS had die kritiek an sich gewoon kunnen verwachten. Sommigen gebruiken bewoordingen die zeker anders zouden kunnen, maar voor de rest zie ik niet in wat er mis is met de kritiek an sich.
Sorry maar wat een lulkoek. Topicstarter wordt vanaf post 1 al niet serieus genomen door reacties dat ze na moest denken voor ze een baby op de wereld zette.
Wat ik verder ook niet netjes van je vind is (je zei het al eerder) dat topicstarter zulke reacties had kunnen verwachten. Ze is notabene nieuw hier!

Je wekt bij mij in ieder geval weinig vertrouwen als mod op zo.
pi_71396271
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Five_Horizons het volgende:
Er lopen wel vaker topics uit de hand.

En kritisch? Zeggen dat ze niet aan kinderen had moet beginnen?
Ik vind dat zelf niet een te verwachten kritiek, nee.

Maar even andersom: was is er zo okay aan een topic waarin iedereen zegt wat TS allemaal verkeerd doet ipv antwoord geven op een vraag?
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.
Mogen er binnenkort ook "lollige plaatjes" bij wijze van antwoord gegeven worden?
Dan zijn de topics nog sneller vol, dat zal men leren om met een probleem een topic in WGR te openen.

Voor de twee nieuwe topics heb ik dus maar een tr geplaatst.
Of is het de bedoeling dat TS nog 2 topics wordt afgezeken?
En ja, ook in die topics staan wél zinvolle antwoorden, maar als er niet zo gebaggerd was in topic 1 had het daar gewoon bij kunenn staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door vergeetmewelletje op 28-07-2009 15:06:04 ]
pi_71400375
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef vanhal het volgende:
Nee, je verhaal dat je niet elk topic doorleest en dat WGR niet het kleinste forum op fok is en dat mods er niet zijn om elke letter op het forum uit te pluizen vind ik een zwaktebod.
Nee, want dat zou ik moeten doen zeker?
quote:
Nogmaals, oa ik heb je gewezen op de kwetsende reacties in dat topic. Jij hebt niet meer dan het topic globaal een beetje doorgekeken en een paar reacties verwijderd. Vervolgens kreeg ik ook nog een standje van je.
Ja, omdat je het topic alleen maar verder verkloot met het geneuzel over dat mensen kritisch zijn. Daarnaast heb je me niet op posts gewezen. Verder vind ik dat je overdrijft; zo erg zijn die reacties allemaal niet.
quote:
Zorgwekkend. Het geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik hier in het FB topic niet terecht kan.
Mja, da's jouw idee.
pi_71400452
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Er lopen wel vaker topics uit de hand.
Het feit dat je niet met een aantal voorbeelden kunt komen, zegt voldoende, gok ik
quote:
En kritisch? Zeggen dat ze niet aan kinderen had moet beginnen?
Ik vind dat zelf niet een te verwachten kritiek, nee.
Dan vind ik je minimaal naïef.
quote:
Maar even andersom: was is er zo okay aan een topic waarin iedereen zegt wat TS allemaal verkeerd doet ipv antwoord geven op een vraag?
Ik zie de toegevoegde waarde niet zo.
Mogen er binnenkort ook "lollige plaatjes" bij wijze van antwoord gegeven worden?
Dan zijn de topics nog sneller vol, dat zal men leren om met een probleem een topic in WGR te openen.

Voor de twee nieuwe topics heb ik dus maar een tr geplaatst.
Of is het de bedoeling dat TS nog 2 topics wordt afgezeken?
En ja, ook in die topics staan wél zinvolle antwoorden, maar als er niet zo gebaggerd was in topic 1 had het daar gewoon bij kunenn staan.
Ja, dit is FOK! Ik ga echt niet volledige topics leegwissen, omdat de antwoorden TS niet aanstaan. Als je daar niet tegen kunt en alleen op medelijden zit te wachten, moet je echt geen topic op FOK! openen. Nogmaals: schelden is niet okay, kritiek moet gewoon kunnen. Zeker als er tussen die kritiek gewoon dingen staan waar ze wat mee kan.
pi_71401016
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dit is FOK! Ik ga echt niet volledige topics leegwissen, omdat de antwoorden TS niet aanstaan. Als je daar niet tegen kunt en alleen op medelijden zit te wachten, moet je echt geen topic op FOK! openen. Nogmaals: schelden is niet okay, kritiek moet gewoon kunnen. Zeker als er tussen die kritiek gewoon dingen staan waar ze wat mee kan.
Ze kwam niet voor medelijden, maar voor advies.
Zeggen dat ze maar abortus had moeten plegen is echt geen normale reactie.
Niet alleen TS vond de reacties niet normaal, daar kwam in het topic kritiek op van verschillende users.

Je moet toch toegeven dat het eind van het topic helemaal niets meer te maken het met de vraag van TS?
Het topic stond in no time vol met off topic.
Maar goed, als jullie dat prima vinden wie ben ik om daar wat van te zeggen.
pi_71401139
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ze kwam niet voor medelijden, maar voor advies.
Zeggen dat ze maar abortus had moeten plegen is echt geen normale reactie.
Niet alleen TS vond de reacties niet normaal, daar kwam in het topic kritiek op van verschillende users.
Ik heb het nu al een keer of drie gevraagd zonder dat ik een antwoord krijg(en ik ga echt dat topic niet meer doorspitten): waar staat dat?
quote:
Je moet toch toegeven dat het eind van het topic helemaal niets meer te maken het met de vraag van TS?
Het topic stond in no time vol met off topic.
Maar goed, als jullie dat prima vinden wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Hoho... een topic kan een andere wending krijgen en dus niet off topic gaan (zoals de posts over de hoogte van de WW). Da's op FOK! vrij normaal, hoor.
pi_71404830
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb het nu al een keer of drie gevraagd zonder dat ik een antwoord krijg(en ik ga echt dat topic niet meer doorspitten): waar staat dat?
Oh, ik dacht dat je het zelf nagekeken had, my bad.
Voor ik je weer verkeerd begrijp, je bedoelt de abortus-post? niet de kritiek op deze manier van posten?
In that case:

Van voor je kwam poetsen:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef Ps2K het volgende:
Baby is 7 maanden, en in Januari kon je de rekening al niet meer betalen.... je had natuurlijk een abortus kunnen nemen. Of het kind weggeven aan reizende zigeuners, dan leert het tenminste nog het aloude vak van scharenslijpen en mensen irriteren voor de supermarkt met de trekzak.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:21 schreef Bastian het volgende:
Dus, als ze van te voren bedacht had, dat ze het niet kon betalen had ze het maar moeten aborteren?
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef 700MB het volgende:

[..]

Ja.

En van daarna:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef 700MB het volgende:
Het nemen van een kind is het meest egoistische wat een mens in zijn leven kan doen. Als je vantevoren al weet dat je niet goed genoeg voor dat kind kunt zorgen moet je dat kind gewoon niet nemen. Er is helemaal niets mis met een abortus. Het besluit kunnen nemen dat een abortus op het betreffende moment beter is, geeft aan dat je in ieder geval wilt proberen om goed voor het kind te zorgen en niet alleen maar een speelgoedje wilt hebben omdat het zo schattig is.
En daar volgt een lange discussie op.

En voor de volledigheid nog wat in topics waar TS zelf niet eens geweest is, en die inmiddels gesloten zijn zodat ze haarzelf ook niet kan verdedigen:
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef beelz het volgende:
Open er nog 6 topics over. Dat is duidelijk nodig.
Dat en abortus...
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Laat die baby van je rondkruipen in een radje om zo zelf je stroom op te wekken. Pauper.

Ik wacht op het volgende topic of er geen subsidie is voor mensen die te stom zijn om hun financiën
in de gaten te houden.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef beelz het volgende:
Gewoon abortus plegen. Postnataal indien nodig.
Jezus dit had echt een deel 2 nodig.

Het is allemaal haar eigen schuld enzo.

Tevens: IBTL
quote:
Hoho... een topic kan een andere wending krijgen en dus niet off topic gaan (zoals de posts over de hoogte van de WW). Da's op FOK! vrij normaal, hoor.
Dat weet ik wel, maar ik vind het in dit geval wel extreem.
Zodra het woord kind, scheiding of alimentatie valt, moet je nogal door de "eigen schuld"-reacties heenlezen voordat je wat zinnigs ziet.
Maar ik hou erover op hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')