Gutgut ... waar zeg ik dat JIJ je er stelselmatig aan schuldig maakt? Ik had het over WGR-posts, niet F-H-posts.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
Gutgut.... je vindt in 1 post van mij een fout (die wat mij betreft goed te verklaren is, maar dat is hier niet relevant). En nu? Succes met het vinden van een volgende
Dat zeg ik ... Gammaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Als ik me druk moest gaan maken om de 'zowiso'-, ten aller tijdens'-, 'me (als 'mijn')'- of d/t-vervoegingen-posts, dan bleef ik bezig
FH maakt geen d/t fout. Hij is gewoon het woordje 'hebt' vergeten erachter te plaatsen. Kom zeg, een mod weet echt wel hoe hij goed d/t-gebruik moet toepassen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Het feit dat je iemand doelbewust niet betaald voor diensten en ze telkens weer opzoekt, maakt je in MIJN boek een oplichter (en het bedrijf onzorgvuldig).
Dat was inderdaad wat er gebeurde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 06:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
FH maakt geen d/t fout. Hij is gewoon het woordje 'hebt' vergeten erachter te plaatsen. Kom zeg, een mod weet echt wel hoe hij goed d/t-gebruik moet toepassen.![]()
Het topic zakt vanzelf wel wegquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef becky27 het volgende:
haaai mag het 'fraude op marktplaats' een slotje, ik heb een (nogal domme) vraag gesteld om ergens toch zekerheid over te krijgen en daar heb ik antwoord op gehad.
thanx!
Allemachtig zeg, wat kinderachtig...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef karr-1 het volgende:
Overstappen naar Oxxio? dit komt nogal spamachtig over in mijn ogen....
Even afgezien van m'n persoonlijke mening over die AH-topics: daarmee wordt geen reclame gemaakt voor AH, maar attenderen users elkaar op manieren om AH geld af te troggelen gratis producten mee te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, wat kinderachtig...
Maar goed, mag ik het verschil weten tussen de AH topics en mijn topic?
Niemand wordt er slechter van: jíj wordt er evenredig beter van. (immers: het is zo dat jij, bij wijze van spreken, profiteert van de actie door 6 users aan te melden. In dat geval heb jij ¤300 en die users 'maar' ¤100.quote:Wie wordt er slechter van? IOf wie wordt er onevenredig beter van?
Mja, slechte woordkeuze, niemand wordt er in ieder geval slechter van, sterker nog iedereen wordt er beter van, dus wat is het probleem? Als iemand toch al wil overstappen naar Oxxio, dan is er toch niets aan de hand? Ik hoef geen leden te werven, heb daar helemaal geen zin in. Het gaat mij alleen om de mensen die al willen overstappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Even afgezien van m'n persoonlijke mening over die AH-topics: daarmee wordt geen reclame gemaakt voor AH, maar attenderen users elkaar op manieren om AH geld af te troggelen gratis producten mee te kunnen nemen.
[..]
Niemand wordt er slechter van: jíj wordt er evenredig beter van. (immers: het is zo dat jij, bij wijze van spreken, profiteert van de actie door 6 users aan te melden. In dat geval heb jij ¤300 en die users 'maar' ¤100.
Verder zie ik sowieso de link met [WGR] niet.
Geen slechte woordkeuze: jíj wordt er beter van dan de personen die je aanmeldt. Minimaal, in elk geval.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:29 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Mja, slechte woordkeuze, niemand wordt er in ieder geval slechter van, sterker nog iedereen wordt er beter van, dus wat is het probleem? Als iemand toch al wil overstappen naar Oxxio, dan is er toch niets aan de hand? Ik hoef geen leden te werven, heb daar helemaal geen zin in. Het gaat mij alleen om de mensen die al willen overstappen.
Ik vind sowieso dat dergelijke topics niet op FOK! horen/binnen de policy vallen, dus dan ga ik 'm ook niet schoppen.quote:En aangezien dit met geldzaken te maken heeft opende ik het in WGR. Maar als jij dat anders ziet, schop je em toch naar GC?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Geen slechte woordkeuze: jíj wordt er beter van dan de personen die je aanmeldt. Minimaal, in elk geval.
Niemand, maar dat wordt ook niemand die een bedrijf heeft en spullen te koop aanbiedt via [V&A].quote:
Pas dan je OP ook aan zodat het geen [R&P]-topic meer isquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef F04 het volgende:
Gezien het feit dat dit geen R&P is wil ik graag een verzoek doen tot het veranderen van de TT van mn topic.
Ervaringen met thuiswerk(en)?
Ervaringen Thuiswerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |