Feedback: JJ is een piepert.quote:
Niet door een van ons gedaan, was een beslissing die hogerop genomen is. Zal dus beslist wel een gegronde reden voor geweest zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef MarkyB het volgende:
Waar is Hinderlijk / asociaal (parkeer)gedrag van buren naartoe? Beetje raar om een topic te wissen, niet?
Ja, raar he. Misschien omdat jij als asociale eikel dacht dat je iemand op de hoogte moest stellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:39 schreef MarkyB het volgende:
Waar is Hinderlijk / asociaal (parkeer)gedrag van buren naartoe? Beetje raar om een topic te wissen, niet?
als je alles gelooft wat er op internet gepost wordt dan wens ik je veel sterkte. En denk een beetje aan je hart want op deze manier trekt ie het niet lang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja, raar he. Misschien omdat jij als asociale eikel dacht dat je iemand op de hoogte moest stellen?
En dan hier komen lopen huilen omdat je hoopte op een relletje. Uitschot, dat ben je.
hoewel misschien terechte opmerking,quote:Op woensdag 23 september 2009 09:25 schreef ktnxbye het volgende:
Zoontje gooit camera van tafel :{ Dekt verzekering dit?
Misschien een idee om op te treden tegen het aanzetten tot verzekeringsfraude?
Dus ik geef de etterbak precies de antwoorden die hij wil en dan nog is het nodig om dat ene extra zinnetje, die hem nou juist op zijn gedrag wees m.i., te verwijderen? Flauw hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 20:26 schreef Sjeen het volgende:
och, wie weet komt er ooit nog eens een braaf pubertje dat per ongeluk door de politie betrapt is, de enige keer in zijn leven dat hij eens lef durfde te tonen en wil weten wat de boete voor baldadigheid is... En wat de TS betreft, die komt zichzelf nog wel tegen
Ach, hij staat er nog in de quote eronder:quote:Op woensdag 30 september 2009 20:49 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus ik geef de etterbak precies de antwoorden die hij wil en dan nog is het nodig om dat ene extra zinnetje, die hem nou juist op zijn gedrag wees m.i., te verwijderen? Flauw hoor
Deze 'achterlijke mongool' (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:32 schreef Light het volgende:
Webhost stuurt mij factuur van ¤1000 wordt steeds gezelliger.
Want? Een maatschappelijk probleem mag slechts door 1 persoon bespreekbaar worden gemaakt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Sjeen het volgende:
TS mag zelf een topic komen openen als hij daar behoefte aan heeft.
Als het een maatschappelijk probleem is, moet je in [POL] zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Want? Een maatschappelijk probleem mag slechts door 1 persoon bespreekbaar worden gemaakt?
Daar dacht de mod blijkbaar anders over, omdat het bewuste topic al bij deel 2 was aangekomen en hier was gestart.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als het een maatschappelijk probleem is, moet je in [POL] zijn.
Nee: wat ik bedoel te zeggen --> als dit topic over een maatschappelijk probleem zou gaan, moet je daarover een topic openen in [POL]. Dit topic ging over het verhaal van TS zelf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar dacht de mod blijkbaar anders over, omdat het bewuste topic al bij deel 2 was aangekomen en hier was gestart.
Bizarre werkwijze houden jullie erop na.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Anyway: het ging allemaal over sims, mobieltjes en wat al niet meer. Niet direct boeiend voor het topic.
Als TS meer nieuws heeft, komt 'ie dat wel melden.
Want? Jullie willen nog een halve dag off topic lullen over sims en mobieltjes zonder dat er relevante info van TS komt, waarop gereageerd kan worden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bizarre werkwijze houden jullie erop na.
Waarom zou ik? Ik open nooit topics. En nee, dit verhaal ging niet over TS maar over iemand die TS kent. De mensen die het wél zelf hebben meegemaakt, mogen daar echter niets over zeggen blijkbaar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee: wat ik bedoel te zeggen --> als dit topic over een maatschappelijk probleem zou gaan, moet je daarover een topic openen in [POL]. Dit topic ging over het verhaal van TS zelf.
Het was een geval waar de TS mee te maken heeft, nu goed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik open nooit topics. En nee, dit verhaal ging niet over TS maar over iemand die TS kent. De mensen die het wél zelf hebben meegemaakt, mogen daar echter niets over zeggen blijkbaar?
Ohw, moeten de forumgebruikers nu eerst toestemming vragen bij het openen van een topic en vooraf de tijdsduur aangeven? Tot nu toe is daar geen letter off topic gepost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Want? Jullie willen nog een halve dag off topic lullen over sims en mobieltjes zonder dat er relevante info van TS komt, waarop gereageerd kan worden?
Misschien is het doel wel breder: namelijk meerdere mensen dan alleen TS informeren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het was een geval waar de TS mee te maken heeft, nu goed?
Je mag er prima wat over zeggen, maar waarom moet er een tweede topic geopend worden? Dat topic gaat niet over het geval van TS en helpt TS ook niet. Dįt is de functie van een topic.
Als TS nog hulp nodig heeft, komt TS dat wel melden
Kom op. Lees de laatste pagina's van dat topic en zie het gelul over simmetjes en mobieltjes. In het tweede topic wordt door mensen zelfs gevraagd of die onzin kan stoppen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ohw, moeten de forumgebruikers nu eerst toestemming vragen bij het openen van een topic en vooraf de tijdsduur aangeven? Tot nu toe is daar geen letter off topic gepost.
Huur een bannerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien is het doel wel breder: namelijk meerdere mensen dan alleen TS informeren?
Dat het op de laatste pagina fout gaat, doet toch zeker niets af aan de totale inhoud? Ik vind het ook een beetje raar naar degene die het 2e topic is gestart, om de discussie zomaar af te kappen. Ik ben namelijk wel iemand die dit allemaal heeft meegemaakt, en vind het maar raar dat dat blijkbaar niet bespreekbaar mag zijn. Op welke onderwerpen ligt er nog meer een taboe?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kom op. Lees de laatste pagina's van dat topic en zie het gelul over simmetjes en mobieltjes. In het tweede topic wordt door mensen zelfs gevraagd of die onzin kan stoppen.
En nee: toestemming hoeft niet gevraagd te worden, maar dat wil niet zeggen dat een topic gewenst is.
Waar gaat het dan wel om?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:59 schreef Five_Horizons het volgende:
Het gaat niet om het onderwerp, maar aan dat punt lijk je voorbij te gaan.
Dat het topic niet gaat om 'het maatschappelijk probleem', maar om het geval dat TS bespreekt.quote:
En dat geval maakt helaas deel uit van dat maatschappelijke probleem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat het topic niet gaat om 'het maatschappelijk probleem', maar om het geval dat TS bespreekt.
Dan open je een topic in [POL] over dat zogenaamde maatschappelijke probleem, niet over TSquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En dat geval maakt helaas deel uit van dat maatschappelijke probleem.
Nogmaals, ik open nooit topics. Ik vind het alleen raar dat een topic wat een ander heeft geopend en waar mensen met elkaar in discussie zijn, dat die mensen zomaar de mond wordt gesnoerd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan open je een topic in [POL]
Het kan altijd de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nogmaals, ik open nooit topics.
Dat topic had dan ook niet geopend hoeven te wordenquote:Ik vind het alleen raar dat een topic wat een ander heeft geopend en waar mensen met elkaar in discussie zijn, dat die mensen zomaar de mond wordt gesnoerd.
Dat topic had ook niet gesloten hoeven te wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan altijd de eerste keer zijn.
[..]
Dat topic had dan ook niet geopend hoeven te worden
Omdat we het wel een beetje gehad hebben met de manier van posten, het schelden en het niet discussiėren. Het wordt, voornamelijk dankzij jou, een gebed zonder end.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht?
Lees het topic even.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht?
Jij hebt sws niks toegevoegd dus ik denk dat je het beste gewoon weg kan blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat we het wel een beetje gehad hebben met de manier van posten, het schelden en het niet discussiėren. Het wordt, voornamelijk dankzij jou, een gebed zonder end.
Dat gaan we dus niet doen.
Dat heeft voordelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vroeg waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |