Zal ik er verduistering van maken? Hij heeft het immers niet wederrechtelijk in zijn bezit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:59 schreef Deetch het volgende:
Als hij het echt steeds vergeet kun je gerust bij hem langs gaan, als hij moeilijk doet kun je altijd nog aangifte van diefstal doen.
Zo iemand zou mijn vriend niet zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:08 schreef Supersoep het volgende:
Stelletje helden hier. Zelf zouden ze gelijk aan de deur staan als bijvoorbeeld een grote, boze neger iets niet terug zou willen geven.![]()
Ja vast.
quote:Een tijdje geleden heeft een vriend van mij een game geleend
Wat is jouw definitie van een vriend? De eerste vriend die mij dit sms't kan behoorlijk door de grond zakken.quote:Ik had al zelf een oplossing bedacht om een beetje te gaan dreigen van, als je mijn game donderdag niet teruggeeft dan zal je wel zien wat er gaat gebeuren met JOU!!!!
Ik ken jou nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Spannend ...
PS Heb je nog andere leuke spellen te leen?
Ik moet toch wat voor mijn spelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef IkBenOzan het volgende:
De politie erbij halen voor een spelletje
Want anders open je nog een topic op Fok!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij met een auto komt maarja ik geloof hem gewoon niet, hij kan maar beter komen
Hopelijk! Ik zie het ANP-bericht wel verschijnen..quote:
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij met een auto komt maarja ik geloof hem gewoon niet, hij kan maar beter komen
en en en en en en what happenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 08:53 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Ff kijken of ik er nog een WGR draai aan kan geven![]()
Politie zal niet komen want er is geen sprake van een strafrechtelijk feit.
De Reus heeft namelijk niets gestolen van TS, de Reus pleegt slechts een wanprestatie. TS en De Reus hadden immers een bruikleenovereenkomst welke door TS is opgezegd. Onverminderd de vraag of TS zich aan de juiste vormvoorschriften heeft gehouden bij opzegging van de bruikleenovereenkomst, is De Reus nu in gebreke door de Game niet terug te leveren.
TS kan derhalve in rechte nakoming van de overeenkomst vorderen al dan niet in combinatie met een schadevergoeding. Of, indien nakoming niet meer mogelijk is, uitsluitend een schadevergoeding vorderen. TS dient hiervoor bij de kantonrechter te zijn. Veel succes.
Zo, en nu ga ik naar de sportschool![]()
Of hij schaamt zich eigen diep nu hij inziet wat voor autistische topic hij heeft aan gemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft z'n spel nog niet weer hoorDan had hij wel helemaal blij en stoer gepost wattie allemaal gedaan had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |