Dit dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Doe niet zo fucking moeilijk man. Hij vergeet het weer, jij zegt 'prima ik kom vanmiddag wel even langs om het op te halen' en dat doe je en klaar.
Kom ik daar aan, bel ik aan, zegt hij van wat doe je hier, ga weg en kan mij neerslaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Doe niet zo fucking moeilijk man. Hij vergeet het weer, jij zegt 'prima ik kom vanmiddag wel even langs om het op te halen' en dat doe je en klaar.
Niet zulke goede antwoorden in de fipo geven ja, nu maak je het werk voor de rest van ons FOK!kers overbodig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet zulke goede antwoorden in de fipo geven ja, nu maak je het werk voor de rest van ons FOK!kers overbodig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet zulke goede antwoorden in de fipo geven ja, nu maak je het werk voor de rest van ons FOK!kers overbodig.
Als je zegt dat je het spel vanmiddag op komt halen, vraagt hij niet wat je daar doet, want dan heb je dat afgesproken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kom ik daar aan, bel ik aan, zegt hij van wat doe je hier, ga weg en kan mij neerslaan
Hij heeft nogal een erg kort lontje en is heel erg snel agressief
Dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Aangifte van diefstal doen om een lousy kutspelquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:59 schreef Deetch het volgende:
Als hij het echt steeds vergeet kun je gerust bij hem langs gaan, als hij moeilijk doet kun je altijd nog aangifte van diefstal doen.
Ding Ding Ding!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
jonge met zon instelling dan huilenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand van 100 kg je gaat neerslaan terwijl je zelf 65 ben ?
Dat heet principes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal doen om een lousy kutspel
Dan zit ie niet in de sportschool voor spieren kweken maar om af te vallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand van 100 kg je gaat neerslaan terwijl je zelf 65 ben ?
Hij gaat vast zeggen van, Als ik je ziet bij mij huis ga je eraan en heb geen zin om in het ziekenhuis te liggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je zegt dat je het spel vanmiddag op komt halen, vraagt hij niet wat je daar doet, want dan heb je dat afgesproken.
Serieus, TS, grow a pair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |