Dit dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Doe niet zo fucking moeilijk man. Hij vergeet het weer, jij zegt 'prima ik kom vanmiddag wel even langs om het op te halen' en dat doe je en klaar.
Kom ik daar aan, bel ik aan, zegt hij van wat doe je hier, ga weg en kan mij neerslaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Doe niet zo fucking moeilijk man. Hij vergeet het weer, jij zegt 'prima ik kom vanmiddag wel even langs om het op te halen' en dat doe je en klaar.
Niet zulke goede antwoorden in de fipo geven ja, nu maak je het werk voor de rest van ons FOK!kers overbodig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Dat dusquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet zulke goede antwoorden in de fipo geven ja, nu maak je het werk voor de rest van ons FOK!kers overbodig.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:57 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet zulke goede antwoorden in de fipo geven ja, nu maak je het werk voor de rest van ons FOK!kers overbodig.
Als je zegt dat je het spel vanmiddag op komt halen, vraagt hij niet wat je daar doet, want dan heb je dat afgesproken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kom ik daar aan, bel ik aan, zegt hij van wat doe je hier, ga weg en kan mij neerslaan
Hij heeft nogal een erg kort lontje en is heel erg snel agressief
Dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Aangifte van diefstal doen om een lousy kutspelquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:59 schreef Deetch het volgende:
Als hij het echt steeds vergeet kun je gerust bij hem langs gaan, als hij moeilijk doet kun je altijd nog aangifte van diefstal doen.
Ding Ding Ding!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
jonge met zon instelling dan huilenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand van 100 kg je gaat neerslaan terwijl je zelf 65 ben ?
Dat heet principes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Aangifte van diefstal doen om een lousy kutspel
Dan zit ie niet in de sportschool voor spieren kweken maar om af te vallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand van 100 kg je gaat neerslaan terwijl je zelf 65 ben ?
Hij gaat vast zeggen van, Als ik je ziet bij mij huis ga je eraan en heb geen zin om in het ziekenhuis te liggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je zegt dat je het spel vanmiddag op komt halen, vraagt hij niet wat je daar doet, want dan heb je dat afgesproken.
Serieus, TS, grow a pair.
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe lang hij is. Tevens is TS wel érg klein en ielig, als hij 65 kilo weegtquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan zit ie niet in de sportschool voor spieren kweken maar om af te vallen
Godallemachitgallahnogaantoe.... Durf je ook niet een weg over te steken want stel dat je wordt aangereden? De trap af te lopen want stel dat je d'r af flikkert? Een avond te zuipen omdat je misschien een kater krijgt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij gaat vast zeggen van, Als ik je ziet bij mij huis ga je eraan en heb geen zin om in het ziekenhuis te liggen
Hoe voelt dat nou, een deurmat te zijn?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij gaat vast zeggen van, Als ik je ziet bij mij huis ga je eraan en heb geen zin om in het ziekenhuis te liggen
Niet zo focking boe boe doen in WGR anders ga je maar naar ONZ mongoal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Hallo
Ik heb een probleempje
Heb op het forum al hier gezocht maar kwam er niet echt uit. Het zit zo
Een tijdje geleden heeft een vriend van mij een game geleend
Deze wou ik begin september terugkrijgen (het is nu eind oktober)
Ik zie hem alleen donderdags+vrijdags vanwege stage. Hij is het nu 8 keer vergeten ofzo , ik heb hem al meerdere berichten gestuurd van niet vergeten he, en dan vergeet hij het weer maar na 8 keer geloof je het ook niet meer.
Ik had al zelf een oplossing bedacht om een beetje te gaan dreigen van, als je mijn game donderdag niet teruggeeft dan zal je wel zien wat er gaat gebeuren met JOU!!!!
Maar het probleem is: Hij zit op gewichtsheffen/sportschool. Hij is dus erg sterk en slaat mij zo neer . Dus ik ben een soort bang van hem om hem te bedreigen want stel je voor hij komt op school en rent op mij af en gaat me in elkaar slaan. Ik weet heus wel hoe ik mij moet verdedigen maar hij is veel sterker dan mij.
Mijn vraag is dus : Hoe krijg ik die spullen terug
Ik weet zijn adres
Hij zit niet bij mij in de klas
Ik ben 19 , hij 18
Alvast bedankt
Ik moest al lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik had al zelf een oplossing bedacht om een beetje te gaan dreigen van, als je mijn game donderdag niet teruggeeft dan zal je wel zien wat er gaat gebeuren met JOU!!!!
Ok waarom denk je dat 't je vriend is?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Deze jongen heeft al een keer iemand in elkaar geslagen op school en die was sterker dan mij
Raar johquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Topic kan wel dicht, heel veel onzinnige antwoorden (een paar zinnige) en wordt niet serieus genomen
Serieus, dat kan je ons toch niet kwalijk nemen? Je gedraagt je als een pisnicht, manquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Topic kan wel dicht, heel veel onzinnige antwoorden (een paar zinnige) en wordt niet serieus genomen
Hij was dat vroeger nu niet meer al lange tijd niet meer maar ik wist niet wat ik in de topic titel moest zetten, als ik er ex-vriend neerzette denken mensen rare dingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok waarom denk je dat 't je vriend is?
Jullie zijn toch "vrienden"quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kom ik daar aan, bel ik aan, zegt hij van wat doe je hier, ga weg en kan mij neerslaan
Hij heeft nogal een erg kort lontje en is heel erg snel agressief
Kortom je verlies nemen en verder gaan met je miserabele leven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij was dat vroeger nu niet meer al lange tijd niet meer maar ik wist niet wat ik in de topic titel moest zetten, als ik er ex-vriend neerzette denken mensen rare dingen
vind je het gek dat je niet serieus wordt genomen, kneus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
"bekende" dus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij was dat vroeger nu niet meer al lange tijd niet meer maar ik wist niet wat ik in de topic titel moest zetten, als ik er ex-vriend neerzette denken mensen rare dingen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Antaresje het volgende:
Ik denk dat je vriend die game verpatst heeft en dat nu niet tegen jou durft te zeggen omdat hij bang is dat je hem in elkaar slaat.
Ik denk dat je vriend die game verpatst heeft en dat nu niet tegen jou durft te zeggen omdat hij bang is dat je hem in elkaar slaat.
Mensen die dit nog serieus nemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Sms gestuurd van
Donderdag neem je de game mee anders anders ziet het er heel slecht voor je uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |