abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74270195
Ff kijken of ik er nog een WGR draai aan kan geven

Politie zal niet komen want er is geen sprake van een strafrechtelijk feit.

De Reus heeft namelijk niets gestolen van TS, de Reus pleegt slechts een wanprestatie. TS en De Reus hadden immers een bruikleenovereenkomst welke door TS is opgezegd. Onverminderd de vraag of TS zich aan de juiste vormvoorschriften heeft gehouden bij opzegging van de bruikleenovereenkomst, is De Reus nu in gebreke door de Game niet terug te leveren.

TS kan derhalve in rechte nakoming van de overeenkomst vorderen al dan niet in combinatie met een schadevergoeding. Of, indien nakoming niet meer mogelijk is, uitsluitend een schadevergoeding vorderen. TS dient hiervoor bij de kantonrechter te zijn. Veel succes.

Zo, en nu ga ik naar de sportschool
Quinn Dexter
pi_74280572
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:53 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Ff kijken of ik er nog een WGR draai aan kan geven

Politie zal niet komen want er is geen sprake van een strafrechtelijk feit.

De Reus heeft namelijk niets gestolen van TS, de Reus pleegt slechts een wanprestatie. TS en De Reus hadden immers een bruikleenovereenkomst welke door TS is opgezegd. Onverminderd de vraag of TS zich aan de juiste vormvoorschriften heeft gehouden bij opzegging van de bruikleenovereenkomst, is De Reus nu in gebreke door de Game niet terug te leveren.

TS kan derhalve in rechte nakoming van de overeenkomst vorderen al dan niet in combinatie met een schadevergoeding. Of, indien nakoming niet meer mogelijk is, uitsluitend een schadevergoeding vorderen. TS dient hiervoor bij de kantonrechter te zijn. Veel succes.

Zo, en nu ga ik naar de sportschool

TS hoe is het afgelopen? Vertel het ons hahaha
  Redactie Frontpage zondag 1 november 2009 @ 18:11:38 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74284197
Die heeft z'n spel nog niet weer hoor Dan had hij wel helemaal blij en stoer gepost wattie allemaal gedaan had
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74324605
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Die heeft z'n spel nog niet weer hoor Dan had hij wel helemaal blij en stoer gepost wattie allemaal gedaan had
Of hij schaamt zich eigen diep nu hij inziet wat voor autistische topic hij heeft aan gemaakt
pi_74325913
TS' begrafenis is al geweest....
pi_74330650
TS is een toetsenbordheld.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: