quote:Een tijdje geleden heeft een vriend van mij een game geleend
Wat is jouw definitie van een vriend? De eerste vriend die mij dit sms't kan behoorlijk door de grond zakken.quote:Ik had al zelf een oplossing bedacht om een beetje te gaan dreigen van, als je mijn game donderdag niet teruggeeft dan zal je wel zien wat er gaat gebeuren met JOU!!!!
Ik ken jou nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Spannend ...
PS Heb je nog andere leuke spellen te leen?
Ik moet toch wat voor mijn spelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef IkBenOzan het volgende:
De politie erbij halen voor een spelletje
Want anders open je nog een topic op Fok!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij met een auto komt maarja ik geloof hem gewoon niet, hij kan maar beter komen
Hopelijk! Ik zie het ANP-bericht wel verschijnen..quote:
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij met een auto komt maarja ik geloof hem gewoon niet, hij kan maar beter komen
en en en en en en what happenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |