Daar gaat die vriend flink van onder indruk raken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Sms gestuurd van
Donderdag neem je de game mee anders anders ziet het er heel slecht voor je uit
Hij: "Sukkel"quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Sms gestuurd van
Het is serieusquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Mensen die dit nog serieus nemen
Verder, ik hoop dat het in je kleine fantasiewereldje zo loopt: Reus doet aangifte van bedreiging, terwijl jij naar het bureau gebracht wordt, dropt hij die game. Hij eist een dikke vette schadevergoeding en kan met een paar maanden tientallen spellen kopen. Op jouw kosten.
Dream on, Pussycat!
zeg er anders bij dat bigfrank anders je spel komt halenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Sms gestuurd van
Tysonquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef babipangang het volgende:
[..]
zeg er anders bij dat bigfrank anders je spel komt halen![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Topic kan wel dicht, heel veel onzinnige antwoorden (een paar zinnige) en wordt niet serieus genomen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Sms gestuurd van
pro'lyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef jogy het volgende:
[..]. He's going to see your bluff and raise with some whoop-ass.
Vlug naar huis en van mijn AOW een nieuw spel kopen....quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand van 100 kg je gaat neerslaan terwijl je zelf 65 ben ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:01 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vlug naar huis en van mijn AOW een nieuw spel kopen....
Ja, maar het probleem is dus dat dat spel kapot ofwel pleite is. Anders was die gast er wel mee over de brug gekomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kan ook een avondje gaan comazuipen bij hem thuis! Alleen loos jij je biertjes in de planten, want jij moet nuchter blijven om je game terugjatten wanneer hij in coma ligt. Succes gegarandeerd!
Dan kun je hem altijd nog volledig veilig in elkaar meppen terwijl hij in coma ligtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dus dat dat spel kapot ofwel pleite is. Anders was die gast er wel mee over de brug gekomen.
Hem in ieder geval geen spul uitlenen en een vriend noemen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als iemand van 100 kg je gaat neerslaan terwijl je zelf 65 ben ?
Zal ik er verduistering van maken? Hij heeft het immers niet wederrechtelijk in zijn bezit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:59 schreef Deetch het volgende:
Als hij het echt steeds vergeet kun je gerust bij hem langs gaan, als hij moeilijk doet kun je altijd nog aangifte van diefstal doen.
Zo iemand zou mijn vriend niet zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:08 schreef Supersoep het volgende:
Stelletje helden hier. Zelf zouden ze gelijk aan de deur staan als bijvoorbeeld een grote, boze neger iets niet terug zou willen geven.![]()
Ja vast.
quote:Een tijdje geleden heeft een vriend van mij een game geleend
Wat is jouw definitie van een vriend? De eerste vriend die mij dit sms't kan behoorlijk door de grond zakken.quote:Ik had al zelf een oplossing bedacht om een beetje te gaan dreigen van, als je mijn game donderdag niet teruggeeft dan zal je wel zien wat er gaat gebeuren met JOU!!!!
Ik ken jou nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:34 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Spannend ...
PS Heb je nog andere leuke spellen te leen?
Ik moet toch wat voor mijn spelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef IkBenOzan het volgende:
De politie erbij halen voor een spelletje
Want anders open je nog een topic op Fok!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij met een auto komt maarja ik geloof hem gewoon niet, hij kan maar beter komen
Hopelijk! Ik zie het ANP-bericht wel verschijnen..quote:
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij met een auto komt maarja ik geloof hem gewoon niet, hij kan maar beter komen
en en en en en en what happenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |