Rabobank heeft er een.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Hallo,
Weet iemand of er een creditcard voor een arme student is, waarbij je geen maandelijks verplicht inkomen van 1.000 euro hoeft te hebben? Bij mijn bank (ABN Amro) is dat een vereiste.
Ik kreeg bij de ABN bij m'n studentenrekening zonder probleem een CC hoor... Volgens mij doe je iets niet goed dan.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Hallo,
Weet iemand of er een creditcard voor een arme student is, waarbij je geen maandelijks verplicht inkomen van 1.000 euro hoeft te hebben? Bij mijn bank (ABN Amro) is dat een vereiste.
Ik red me al prima een aantal jaar zonder creditcard.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van internetaankopen.
Vooral engelse shops vragen een CC van je.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik red me al prima een aantal jaar zonder creditcard.
Dit dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
Of het verstandig is om als arme student een CC te hebben is natuurlijk een 2e
Om aankopen te doen voor bepaalde zaken in het buitenland heb je wel een cc nodig. Ik heb er zelf ook een van de Rabobank.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn vader wel voor.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vooral engelse shops vragen een CC van je.
Gast, vul nou maar in, je krijgt dat ding gewoon. Voor studenten wordt een uitzondering gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een creditcard nodig om tickets/hotel te regelen. Maar als ik bij ABN Amro kijk:
[ afbeelding ]
Zoveel stufi krijg ik niet.
Het is ook onderdeel van het hele studentenpakket, niet de reguliere aanvraag.. Het hangt er ook van af of je er ook uitgestelde betaling op wilt hebben, of dat je netjes elke maand het saldo aanzuivert.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een creditcard nodig om tickets/hotel te regelen. Maar als ik bij ABN Amro kijk:
[ afbeelding ]
Zoveel stufi krijg ik niet.
Je kunt dit formulier gewoon gebruiken. Onderaan aankruisen dat je student bent, that's it. Op de volgende pagina (bovenaan) wordt ook gevraagd om een bewijs van inkomen en stufi wordt als één van de voorbeelden genoemd.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het is ook onderdeel van het hele studentenpakket, niet de reguliere aanvraag.. Het hangt er ook van af of je er ook uitgestelde betaling op wilt hebben, of dat je netjes elke maand het saldo aanzuivert.
Gewoon aanvragen op een kantoor in je buurt of dus via dat formulier wat ik hierboven postte. Overstappen kan altijd nog, als ze 'm afwijzen. Wel goed invullen!!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb al een studentenrekening bij ABN Amro. Als het daar kan doe ik het gewoon daar toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |