quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Vind mij leuk! Vind mij intelligent! Vind mij mooi! Vind mij grappig! Vind mij interessant! Vind mij!!!
Ik ga het gelijk doen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maak je eigen kutkloons maar aan liesje. Daar scoor je sowieso al punten mee.![]()
Ja tof! Gewooon een beetje de boel op stelten zetten met een Ajax-kloon ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doen!![]()
![]()
Ik haal mijn notes wel op in vbl op zondagmiddag ofzo.
Ik denk dat ik met mijn voetbalkennis helemaal niet snel door de mand zal vallen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja tof! Gewooon een beetje de boel op stelten zetten met een Ajax-kloon ofzo![]()
Ja want voetbal is oorlog!quote:Van de week zijn er een paar geband omdat ze hadden gepost dat ze een grensrechter die onterecht voor buitenspel vlagde bij hun doelpunt in de laatste minuut de keel zouden doorsnijden als ze hem zouden tegenkomen en dat soort onzin![]()
Ja goed, heb nu al een heel goed gevoel bij deze stagequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai Nijnja, hoe ging het gesprek gister?
gewoon even paar foute tussenstanden doorgevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doen!![]()
![]()
Ik haal mijn notes wel op in vbl op zondagmiddag ofzo.
Lies, ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar was het wat? Ga je binnenkort verhuizen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:Peter, jij OP kaper!
![]()
Maar Frits, wat moet ik doen dan in R&P?
Topic openen?![]()
Moet ik wel even een kloon van je lenen!
Nee, want het meisje zag er vanaf.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lies, ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar was het wat? Ga je binnenkort verhuizen?
Fijn! 19 leerlingen lijkt me ook een lekker klasjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja goed, heb nu al een heel goed gevoel bij deze stageen het wordt dus groep 5 met 19 lln
Heh? Die blijft dus zelf dubbele huur betalen dan? Of heeft ze iemand anders gevonden? Nah ja wat maakt het ook uit. Bah, weer op zoek naar iets anders dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, want het meisje zag er vanaf.
(Hoorde ik gisteravond)
Ja dubbele huur denk ik, terwijl dat huisje leeg staat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heh? Die blijft dus zelf dubbele huur betalen dan? Of heeft ze iemand anders gevonden? Nah ja wat maakt het ook uit. Bah, weer op zoek naar iets anders dus.
Wat een onfatsoenlijke taal zeg, van die kenkerneuzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van de week zijn er een paar geband omdat ze hadden gepost dat ze een grensrechter die onterecht voor buitenspel vlagde bij hun doelpunt in de laatste minuut de keel zouden doorsnijden als ze hem zouden tegenkomen en dat soort onzin![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:
Allo Allo.
Jeetje, gister was het ook al zo rustig.quote:
Zal wel tijd van het jaar zijn ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jeetje, gister was het ook al zo rustig.
Niks over gehoord iig en overgang was anders volgens mij idd sneller...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al iets bekend over DGK2, of überhaupt een RLS? Ik heb 't gevoel dat 't normaal sneller na elkaar was.
quote:
ik was bloedserieus......quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het nou dommigheid van je is of geklier, maar erg nozel kwamen je posts niet over eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
maar vanaf nu ga ik héél braaf zijn en dan krijg ik tegen het einde van het jaar misschien ook wel een nominatie
voor liefsteuser van het jaar.........
en die plak ik dan ook op mijn ovotor
Hehehehehe, ik nomineer je gewoon 5x, en ga stemcampagnes opzetten enzoquote:Op zondag 8 februari 2009 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
NEEEEEEE alsjeblieft niet Lies..........
moet er niet aan denken
als je het maar uit je hoofd laat.......quote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehehehe, ik nomineer je gewoon 5x, en ga stemcampagnes opzetten enzo![]()
LIefste, grootste aanwinst....en de rest moet ik nog even over denken.
We zullen zien, het is nog geen december!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
als je het maar uit je hoofd laat.......
anders nomineer ik jou tot Kutuser van het jaar
Goedemorgen allemaal.quote:
Dat hadden we nog niet beslotenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal.Kom net binnen. Zijn we serieus of ouwehoeren we maar wat
Ondanks een stukje in mijn kraag heb ik net even het nieuws bekeken en heb er behoorlijk de pest in over Eluana, die al 17 jaar in coma ligt. Serieus dus, sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hadden we nog niet besloten![]()
Kies jij maar, met onderbouwing!
Ja belachelijk, dat de regering bepaald dat iemand niet mag doen wat hij of zij wil, of wat de familie wil.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondanks een stukje in mijn kraag heb ik net even het nieuws bekeken en heb er behoorlijk de pest in over Eluana, die al 17 jaar in coma ligt. Serieus dus, sorry
De rechter heeft al bepaald dat het door kan gaan, nou probeert Berlusconi er nog snel een wetswijziging door de drukken om het tegen te houden. Maar de baas, Napolitano, is het er niet mee eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja belachelijk, dat de regering bepaald dat iemand niet mag doen wat hij of zij wil, of wat de familie wil.
Mja, maar het is sowieso al een drama voor de familie lijkt me, en dan wordt het ook nog zo'n mediacircus achtig iets.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De rechter heeft al bepaald dat het door kan gaan, nou probeert Berlusconi er nog snel een wetswijziging door de drukken om het tegen te houden. Maar de baas, Napolitano, is het er niet mee eens.
Dat is denk ik juist goed, om die middeleeuwse kerkgedachten in Italia nou eens eindelijk af te schaffen. Niet van deze tijd en onmenselijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, maar het is sowieso al een drama voor de familie lijkt me, en dan wordt het ook nog zo'n mediacircus achtig iets.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is denk ik juist goed, om die middeleeuwse kerkgedachten in Italia nou eens eindelijk af te schaffen. Niet van deze tijd en onmenselijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook goed, alleen ik denk niet de ideale omstandigheden voor de familie.
Je hebt gelijk, maar ik maak me er behoorlijk kwaad over. Godverdomme, wat een onmenselijk gezeik over een hoop ellende.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef Soury het volgende:Wat een zwaar onderwerp op de zaterdagavond
Heb je die spaanse film wel es gezien van die gozer die van een rots afdook en vanaf de nek verlamd was. En zo ongeveer 30 jaar op zijn bed heeft gelegen. Uiteindelijk hebben zijn vrienden hem een handje geholpen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pa is al 10 jaar aan het rechten voor een humane oplossing voor zijn dochter en ik denk echt dat "het einde" zowel voor Eluana als voor de familie een opluchting zal zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef Soury het volgende:Wat een zwaar onderwerp op de zaterdagavond
Ik vind jou veel lieverquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die spaanse film wel es gezien van die gozer die van een rots afdook en vanaf de nek verlamd was. En zo ongeveer 30 jaar op zijn bed heeft gelegen. Uiteindelijk hebben zijn vrienden hem een handje geholpen.
God is lief he ???
Ik verander ook regelmatig water in wijnquote:
Hebben jullie Fann weer weggepest .. Wat schreef ze btwquote:
Weggepest?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben jullie Fann weer weggepest .. Wat schreef ze btw
Weet het niet, ze ging weg toen ik binnenkwam en ik had geen zin om terug te lezen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben jullie Fann weer weggepest .. Wat schreef ze btw
Ah dan weet ik genoeg Fannquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weggepest?![]()
Ze reageerde in een topic, over vreemdgaan. Op zijn fans![]()
Ja en we mogen haar niet nomineren voor liefste user volgend jaar!quote:
Huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gossip?Doet ze het niet meer op zijn Grieks?
![]()
Weet ik veel?quote:
Ohw ok!quote:Op zondag 8 februari 2009 02:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel?Niet teruggelezen en zo...en dan trekt men soms wat ongefundeerde conclusies uit de laatste posts. Sorry
Je bent ook zo serieusquote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twas meer grappig bedoeld, maar omdat ik zo serieus bezig was werd dat ook weer te serieus genomen.
Trusten![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Twas meer grappig bedoeld, maar omdat ik zo serieus bezig was werd dat ook weer te serieus genomen.
Trusten![]()
Ben ik trager als jij ik snap het nog steeds niet .. Maar lamaaquote:Op zondag 8 februari 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snapte pas later de link die je legde.![]()
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik dacht: (topic) vreemdgaan---> op zijn fans.quote:Op zondag 8 februari 2009 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik trager als jij ik snap het nog steeds niet .. Maar lamaa
Ik snap er steeds minder vanquote:Op zondag 8 februari 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht: (topic) vreemdgaan---> op zijn fans.
(En nu Peter het gezegd heeft zie ik ook steeds dat pijltje niet klopt!)
quote:
moet je effe het hele topic doorscrollenquote:
Dat is weggehaald ..quote:Op zondag 8 februari 2009 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je effe het hele topic doorscrollen
Vreemdgaan
en op het einde ....... dus vanmorgen vroeg.....
zei ik dat een natte droom had gehad en of dat ook meetelde?
was helemaal geen gekke vraag als je tenminste het hele topic bent doorgeweest.....
maar jah..... ik werd weer eens niet begrepen![]()
![]()
altijd hetzelfde liedje........
Oh uh ik maak geen paints meer in onzin vrrag maar aan Liesquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
en op het einde ....... dus vanmorgen vroeg.....
zei ik dat een natte droom had gehad en of dat ook meetelde?
![]()
jah.... want toen ging er weer iemand reageren... en die zeiquote:
ja..... en ik ga écht geen 4,50 euro neertellen om te zien wat die note is........quote:Op zondag 8 februari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die post is denk ik verwijderd, ik zag hem iig niet!![]()
Maar dat koste je dus een note?
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh uh ik maak geen paints meer in onzin vrrag maar aan Lies
Een notequote:Op zondag 8 februari 2009 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... want toen ging er weer iemand reageren... en die zei
ja.......![]()
en toen zei ik dan kom ik in de hel of zoiets.....
weet ik veel......
ik heb het gezienquote:Op zondag 8 februari 2009 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh uh ik maak geen paints meer in onzin vrrag maar aan Lies
Ik kijk dan niet eens meer terug .. Een negatief gezeik post is me wel genoeg ..quote:Op zondag 8 februari 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Soury maakt nog steeds paints in onzin, want: Paint!![]()
(Maar ik heb me wel ziek gelachen!(
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... want toen ging er weer iemand reageren... en die zei
ja.......![]()
en toen zei ik dan kom ik in de hel of zoiets.....
weet ik veel......
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Een noteJemig maar ja tis geen sc daar
Soms is het echt kinderachtig.. Ik doe dan vind ik me best en dan die zeikers ..Ga lekker zelf paintenquote:Op zondag 8 februari 2009 02:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het gezienik lees wél altijd terug namelijk....
eh..... bijna altijd.......of het moet écht te veel zijn of geen tijd ofzo........
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Een noteJemig maar ja tis geen sc daar
Daar was je op uit ..quote:Op zondag 8 februari 2009 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook een note gekregen
![]()
De dagcijfers zijn ook geen SC![]()
een abo......quote:Op zondag 8 februari 2009 03:01 schreef Soury het volgende:
Je weet in ieder geval waarom !I Ik heb er drie .. En ik heb wel een idee waarom maar toch ben ik nieuwsgierig. Verdom het om te betalen zolang fok vaak zo fucking kut traag een ellende is.. Misschien ga ik daarna nog wel es een abbo nemen ...
Kan je je notes in zien o.o.aquote:
ow....... dus dan kan je GRATIS je note's zienquote:
Je kan kiezen voor een abonnement volgens mij. Ook reclames blocken enz. Ik heb mer niet echt in verdiept.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... dus dan kan je GRATIS je note's zien
maar dan betaal je toch je abbo...... of snap ik het weer niet
o nou ik begin er niet aan... ik zal de helft toch wel niet snappen,quote:Op zondag 8 februari 2009 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan kiezen voor een abonnement volgens mij. Ook reclames blocken enz. Ik heb mer niet echt in verdiept.
Kijk maar bij Dementor die heet zo'n abbo tag. Als ik het zou doen mocgen ze dat achterwegen laten iig
Nee ik zou me er voor schamen.. Omdat ik het alleen voor me notes inzage zou doenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
o nou ik begin er niet aan... ik zal de helft toch wel niet snappen,
en foto's zet ik niet meer in mijn fobo en die reclame's storen me niet
wel geil zo'n ''tagje'' toch?
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
high, een beetje wijf laat zich rond dit tijdstip volblaffuh, zitten ze hier een beetje over abo's te lullen
![]()
zingen, koelkasten!:
need you to get me off
I'm your bomb getting ready to explode
I need you to get me off
be your slave do anything I'm told
CHORUS:
I'm a sex shooter
shootin love in your direction
I'm a sex shooter
come on play with my affections
come on kiss the gun
Whoa Ooh Oh, Whoa Ooh Oh, Whoa Ooh Oh
I need you to pull my trigger baby
I can't do it alone
I need you to be my main thing
Play thing pillar of stone
CHORUS:
I'm a sex shooter
I'm a sex shooter
come on kiss the gun
come on kiss the gun
guaranteed for fun
Sex shooter
I'm a sex shooter
Listen Boys...
No girls body can compete with mine
No girls rap can top my lines
No girls kiss can ring your chimes
come on boy lets make some time
CHORUS:
I'm a sex shooter
I'm a sex shooter
come on kiss the gun
come on kiss the gun
guaranteed for fun
come on kiss the gun
guaranteed for fun
come on kiss the gun
guaranteed for fun
come on kiss the gun
guaranteed for fun
sex shooter, sex shooter
sex shooter, sex shooter
blow me away
come on kiss the gun
A-P-O-L-L-O-N-I-A
No girls body can compete with mine
No girls rap can top my lines
No girls kiss can ring your chimes
come on boy lets make some time
sex shooter, Whoa Ooh Oh
sex shooter, Whoa Ooh Oh
sex shooter, Whoa Ooh Oh
sex shooter
come on kiss the gun
sex shooter
I'm a sex shooter
(Everybodys singing)
sex shooter
(I cant hear you)
sex shooter
(All the nasty people singing)
sex shooter
(Whoa Baby, everybody)
sex shooter
Oh sjesus ging de schuurkroeg dicht op last van de politiequote:
Ik denk dat je daar maar een topic over moet openenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:16 schreef FANN het volgende:nou krijg ik vannacht weer een natte droom
zullen we dat doenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar maar een topic over moet openen
Wequote:Op zondag 8 februari 2009 03:18 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen we dat doen![]()
waar........anders krijg ik weer hommelus.......
Ik kom wel posten daar!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar maar een topic over moet openen
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
We
scheiterd.......![]()
hoe zit dat eigenlijk met jou dromen?![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:18 schreef FANN het volgende:
[..]
zullen we dat doen![]()
waar........anders krijg ik weer hommelus.......
je kan hier ook effe je ei kwijt Lies.......quote:Op zondag 8 februari 2009 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja als jij hem opent!![]()
Waar zullen we 1 over openen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan hier ook effe je ei kwijt Lies.......![]()
heb ik ook net zitten posten.......
[singles] Waar zo nu en dan gewoon keihard gebatst wordt...
Nou das toevallig.. Daar ik weer zwetend wakker werd... Drie dingen waar ik over droom. Mijn hond die ik nooit meer zie. Die ik altijd kwijt raak (te verklaren) .. Het zomerhuisje van mijn ouders wat er niet meer is (ook te verklaren). En een bruine canvas reistas .Die heb ik nog steedsquote:
maar er werd niet geneukt?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou das toevallig.. Daar ik weer zwetend wakker werd... Drie dingen waar ik over droom. Mijn hond die ik nooit meer zie. Die ik altijd kwijt raak (te verklaren) .. Het zomerhuisje van mijn ouders wat er niet meer is (ook te verklaren). En een bruine canvas reistas .Die heb ik nog steedsDie duikt altijd op als vermist ofzo ..Ben ik helemaal in de stress. Waar het over gaat don't ask.
heiquote:Op zondag 8 februari 2009 03:16 schreef FANN het volgende:nou krijg ik vannacht weer een natte droom
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heihoe is ut? (ook met die andere twee mutsen, hoor!)
nah joh, denk, het ben al bijna maandag, denk?
Had mijn post al aangepastquote:Op zondag 8 februari 2009 03:27 schreef FANN het volgende:
[..]
we hadden het toch over natte dromen?
of niet?
Ben een beetje droogquote:Op zondag 8 februari 2009 03:27 schreef FANN het volgende:
[..]
we hadden het toch over natte dromen?
of niet?
Vergeet het maar die zitten ondertussen al in de kpdquote:
mannen hebben nooit natte dromen?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:29 schreef Coos het volgende:
Ik geloof dat ik ook hier niets te zoeken heb.
Vrouwenpraat.
De Katholieke Politie Dienst?quote:
ja, die sjors had best een hoop leuke nummers, jammer dat ie homo is. ik draaide z'n platen altijd stiekem als al m'n broers allemaal slapie deden.quote:
Ja 40 jaar geleden!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef FANN het volgende:
[..]
mannen hebben nooit natte dromen?
écht wél...............
Kan je nog wat van lerenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:29 schreef Coos het volgende:
Ik geloof dat ik ook hier niets te zoeken heb.
Vrouwenpraat.
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga melig worden....... ik voel ut.....
ik niet, ik rukte al op m'n zesde, het is er nooit van gekomen.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:30 schreef FANN het volgende:
[..]
mannen hebben nooit natte dromen?
écht wél...............
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die sjors had best een hoop leuke nummers, jammer dat ie homo is. ik draaide z'n platen altijd stiekem als al m'n broers allemaal slapie deden.![]()
![]()
is ook een soort van griek, toch, sjorz?
Waarom zo sip daar heb je toch niks aan als het in je dromen gebeurdquote:Op zondag 8 februari 2009 03:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik niet, ik rukte al op m'n zesde, het is er nooit van gekomen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:42 schreef FANN het volgende:![]()
![]()
stil hier........
of had iemand dat al gezegd.......?
Tuurlijk wel, is toch het tegenovergestelde van een nachtmerrie enzoquote:Op zondag 8 februari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zo sip daar heb je toch niks aan als het in je dromen gebeurd
Is de eerste natte droom voor mannen niet een soort van mijlpaal?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan wacht ik op een nachthengstquote:Op zondag 8 februari 2009 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is toch het tegenovergestelde van een nachtmerrie enzo
én wanneer was jou laatste fap-dag?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is toch het tegenovergestelde van een nachtmerrie enzo
Rustig maar.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan jij al weer een beetje rukken of ben je daar nog te zwak voor?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan jij al weer een beetje rukken of ben je daar nog te zwak voor?
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Rustig maar.
Ik denk dat het min of meer ontkenning van WJ is en dat ie nog dagelijks in een plasje mannenpap wakker wordt.![]()
Rukken lukt altijd tochquote:Op zondag 8 februari 2009 03:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan jij al weer een beetje rukken of ben je daar nog te zwak voor?
Ja dat herken ik wel... De wekker ofzo maar dan droom ik dat erbij van een alarm ozo.. Erotishe dromenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
huh?
ik ben wel is wakker geworden midden in een mooie (sexloze overigens) droom. dat vond ik best vervelend.
Heb je er weer een bij?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:40 schreef FANN het volgende:straks heb ik écht 120 note's als ik zo doorga.......
Joh, neem een abo.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:40 schreef FANN het volgende:straks heb ik écht 120 note's als ik zo doorga.......
Ik ben bang dat ze haar weigerenquote:
Oh pleasequote:
PSALM 42quote:
Met worstquote:Op zondag 8 februari 2009 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je gelijk voor de hele maand zuurkool gehaald?
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en anders loopt er nog wel een spaanse male nurse die je ff helpt
je relwekker?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik zet de wekken even.
Dan tref ik WJnog eens!
Hee een nachtploeg versterkerquote:
Ik word steeds gekker.quote:
211quote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik word steeds gekker.![]()
Wat is het nummer van de hulplijn ook alweer
Is er een rel dan?quote:
and all your dreams will come truequote:Op zondag 8 februari 2009 03:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik zet de wekken even.
Dan tref ik WJnog eens!
Wel onder invloed mag ik hopenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is er een rel dan?
Nee hoor, kom zo maar ff binnen vallen. Net thuis.
Whehehhehehe moest ze je wassen enzo?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was wel een leuke zuster, maar die begreep de hints niet helemaal
035- 647 4912quote:Op zondag 8 februari 2009 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik word steeds gekker.![]()
Wat is het nummer van de hulplijn ook alweer
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehhehehe moest ze je wassen enzo?
Hey skattekequote:Op zondag 8 februari 2009 03:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi k'nijntje van me![]()
![]()
dansen kan altijd nog..
quote:
Haha, kan niet wachtenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and all your dreams will come true![]()
[ afbeelding ]
Van de EO volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 03:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wiens nummer is dat?
nou krijg ik zin om dat effe te checken........
Waar is 035 Fann ??quote:Op zondag 8 februari 2009 03:51 schreef FANN het volgende:
[..]
wiens nummer is dat?
nou krijg ik zin om dat effe te checken........
Good old Ron.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
and all your dreams will come true![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]gooide mij heel de tijd onder de douche en ging er zelf niet bij staan
En wat moet je daar dan mee ??? De nacht pastoor. Herman Finkersquote:Op zondag 8 februari 2009 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van de EO volgens mij
Van dat nachtprogramma
Ik kom d'r niet door.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van de EO volgens mij
Van dat nachtprogramma
Zo'n helpdesk programma?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van de EO volgens mij
Van dat nachtprogramma
Hahahaha al dagenquote:Op zondag 8 februari 2009 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom d'r niet door.
LekkerSimpel zit op de lijn.
ow.........quote:Op zondag 8 februari 2009 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van de EO volgens mij
Van dat nachtprogramma
Wat hij zegt!quote:Op zondag 8 februari 2009 03:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik kom d'r niet door.
LekkerSimpel zit op de lijn.
Twee zielen één gedachte Lies.quote:
quote:
Ja das Gert zn lieverlingsquote:Op zondag 8 februari 2009 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zag dat je laatst volgend nummer plaatste voor gertmans, echt geweldig aanstekelijk!
yup, doen ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:54 schreef CarOnline het volgende:
Oh de mijnese gaat naar bed dus ik duik er gezellig bij in![]()
Trusten all en WJ kom eens wat vaker langs man, jonge!
quote:Op zondag 8 februari 2009 03:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
yup, doen ik.
slaap lekker en geef die guurt van je maar een knietje![]()
![]()
slaap wel
Die zit met een enkelbandje om en is afgesloten van internetquote:Op zondag 8 februari 2009 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou!![]()
Serieus, volgens mij heb ik LS echt al een tijdje niet gezien?
Dus God bestaat tochquote:Op zondag 8 februari 2009 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit met een enkelbandje om en is afgesloten van internet
trusten en c u letersquote:Op zondag 8 februari 2009 03:57 schreef FANN het volgende:
Ja......... Truste voor alle slaper........ ik ga die van mij ook nog effe pesten![]()
Nou als ik zijn foto zie geloof ik gelijk in Darwin zijn evolutie. Daar kan je echt niet omheenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 04:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik zijn foto zie geloof ik gelijk in Darwin zijn evolutie. Daar kan je echt niet omheen
Andries Kenvel was zelfs een fokker. En zag het licht nadat hij in de SC kwamquote:
Laters Droom zequote:
ik kom er ook aan, maak maar ruimte. kunnen we alvast oefenen voor op het luchtbed bij hondjes in da pool!quote:
viel spassquote:Op zondag 8 februari 2009 04:14 schreef Manu82 het volgende:
Ga nog even film kijken
Tot over een paar uur
quote:Op zondag 8 februari 2009 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kom er ook aan, maak maar ruimte. kunnen we alvast oefenen voor op het luchtbed bij hondjes in da pool!
mzzl
Watjequote:Op zondag 8 februari 2009 04:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi. Vijf bier en een beetje wijn op nuchtere maag plus een beetje hash is geen geod plan
*misselijk is![]()
Hoi!quote:Op zondag 8 februari 2009 04:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi. Vijf bier en een beetje wijn op nuchtere maag plus een beetje hash is geen geod plan
*misselijk is![]()
WtF!!! Ik zit nu aan de zwarte koffie een jointje te draaienquote:
Ik ben geen watjequote:Op zondag 8 februari 2009 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Water drinken en iets eten!
Koffie das echt slecht ... Water iidquote:Op zondag 8 februari 2009 04:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
WtF!!! Ik zit nu aan de zwarte koffie een jointje te draaien
Godver zit ik nu weer in dat realtie topicquote:Op zondag 8 februari 2009 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!
Water drinken en iets eten!
Ja en je krijgt een note.quote:Op zondag 8 februari 2009 04:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Godver zit ik nu weer in dat realtie topic
Nee dat denk ik nietquote:
Nou jaquote:
Als er suiker in zit kan je een nieuw toetsenbord gaan kopenquote:
Gezien Smappertquote:
Ten eerste: suiker in je koffiequote:Op zondag 8 februari 2009 04:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er suiker in zit kan je een nieuw toetsenbord gaan kopen
Koffie/thee over je toetsenbord hoeft niet het einde te zijn..mits met suikerquote:Op zondag 8 februari 2009 04:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ten eerste: suiker in je koffie![]()
Ten tweede: volgens mij mis ik iets
quote:Op zondag 8 februari 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie/thee over je toetsenbord hoeft niet het einde te zijn..mits met suiker
Dus al er suiker in zit is het niet per sé het einde?quote:Op zondag 8 februari 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie/thee over je toetsenbord hoeft niet het einde te zijn..mits met suiker
Je kan die toets eraf halen maar er zitten vaak jezus veertjes onder.quote:Op zondag 8 februari 2009 04:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn g toets doet het niet goed, want er zit een kruimel ofzo onder, heel irritant.
Twee g's in je postquote:Op zondag 8 februari 2009 04:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn g toets doet het niet goed, want er zit een kruimel ofzo onder, heel irritant.
Ik zou mijn laptop slopen, serieus.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan die toets eraf halen maar er zitten vaak jezus veertjes onder.
Double darequote:Op zondag 8 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou mijn laptop slopen, serieus.
Mijn 3 op een rij! Wat doe je?quote:Op zondag 8 februari 2009 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jezus die koffie hakt er gelijk in >>>>>>>>>>>>>> koppijn
Ik noemde je heul geen watje.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja eerst zeggen dat ik een watje ben en dan aanraden dat ik water moet gaan drinken
Die sjesus veertjes kwam van een duitse gast die wel es wat kwam repareren. Ik heb toen aan hem gevraagd waar dat vandaan kwam. Toen deed hij het voor maakte wat open en PLOINK daar sprong een veer de ruimte in en hij SJESUSquote:Op zondag 8 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou mijn laptop slopen, serieus.
Ja, en zo'n veertje raakt kwijt enzo.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die sjesus veertjes kwam van een duitse gast die wel es wat kwam repareren. Ik heb toen aan hem gevraagd waar dat vandaan kwam. Toen deed hij het voor maakte wat open en PLOINK daar sprong een veer de ruimte in en hij SJESUS![]()
Nah was echt grappig ik hou die sjesus veertjes er wel in al zijn de toetsenborden al niet meer zo. Ik hen een jaar op een laptop getikt zonder 5 toetsen.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en zo'n veertje raakt kwijt enzo.
Ik hou het wel bij: "hem af en toe even uitkloppen"
Trut!quote:Op zondag 8 februari 2009 05:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, want ik vind je een watje.!
Je was 5 veertjes kwijt?quote:Op zondag 8 februari 2009 05:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah was echt grappig ik hou die sjesus veertjes er wel in al zijn de toetsenborden al niet meer zo. Ik hen een jaar op een laptop getikt zonder 5 toetsen.
Toetsen en was niet meer te fiksen..Poes sprong op me en ik schrok. Niet erg maar poes schrok ook en klauwde in mijn toetsenbord. 4 keer SJESUSquote:
Doe maar niet danquote:Op zondag 8 februari 2009 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil een keer het goedemorgen topic openen maar ik weet niet hoe dat moet met het kaartje erbij enzo.
Kaartje?quote:Op zondag 8 februari 2009 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil een keer het goedemorgen topic openen maar ik weet niet hoe dat moet met het kaartje erbij enzo.
Wat?quote:Op zondag 8 februari 2009 05:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter misschien!![]()
@ Frits, ja weerbericht enzo?
Voetbalkaartje ruilenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 05:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat?![]()
Het goeiemorgen topic?![]()
Is al geopend![]()
![]()
![]()
![]()
Voor het eerst ook van die gastjes bij de kassa gehad. Mevrouw Nou dan kunnen ze zowiezo al een doodschop krijgen.quote:
Maar voor een volgende keer:quote:Op zondag 8 februari 2009 05:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fuck!![]()
Goedemorgen 8 februarie (nog 6 dagen tot valentijn!)
quote:Op zondag 8 februari 2009 05:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor het eerst ook van die gastjes bij de kassa gehad. Mevrouw Nou dan kunnen ze zowiezo al een doodschop krijgen.Voetbalplaatjes....vragen. Nou nee die bewaar ik voor een jochie die er blij mee is
Ziet er ingewikkeld uit, maar ik bookmark dit even.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar voor een volgende keer:
quote:Op zondag 8 februari 2009 05:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een hele stapel voor dat jochie!
Ik bedoelde, dan neem ik een hele stapel mee, die je dan ook kan geven.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef het aan een collega voor zijn zoon !!!!!! Bitch
Het is niet ingewikkeld, de OP staat dus gewoon hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Goedemorgenquote:Op zondag 8 februari 2009 05:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ziet er ingewikkeld uit, maar ik bookmark dit even.![]()
Dank je!
Oh ik las in ONZ dat ze het plan hadden om ze voor die gasten hun neus de fik er in staken. Ik kwam niet meer bijquote:Op zondag 8 februari 2009 05:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde, dan neem ik een hele stapel mee, die je dan ook kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |