quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Vind mij leuk! Vind mij intelligent! Vind mij mooi! Vind mij grappig! Vind mij interessant! Vind mij!!!
Ik ga het gelijk doen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maak je eigen kutkloons maar aan liesje. Daar scoor je sowieso al punten mee.![]()
Ja tof! Gewooon een beetje de boel op stelten zetten met een Ajax-kloon ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doen!![]()
![]()
Ik haal mijn notes wel op in vbl op zondagmiddag ofzo.
Ik denk dat ik met mijn voetbalkennis helemaal niet snel door de mand zal vallen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja tof! Gewooon een beetje de boel op stelten zetten met een Ajax-kloon ofzo![]()
Ja want voetbal is oorlog!quote:Van de week zijn er een paar geband omdat ze hadden gepost dat ze een grensrechter die onterecht voor buitenspel vlagde bij hun doelpunt in de laatste minuut de keel zouden doorsnijden als ze hem zouden tegenkomen en dat soort onzin![]()
Ja goed, heb nu al een heel goed gevoel bij deze stagequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai Nijnja, hoe ging het gesprek gister?
gewoon even paar foute tussenstanden doorgevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doen!![]()
![]()
Ik haal mijn notes wel op in vbl op zondagmiddag ofzo.
Lies, ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar was het wat? Ga je binnenkort verhuizen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:Peter, jij OP kaper!
![]()
Maar Frits, wat moet ik doen dan in R&P?
Topic openen?![]()
Moet ik wel even een kloon van je lenen!
Nee, want het meisje zag er vanaf.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lies, ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar was het wat? Ga je binnenkort verhuizen?
Fijn! 19 leerlingen lijkt me ook een lekker klasjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja goed, heb nu al een heel goed gevoel bij deze stageen het wordt dus groep 5 met 19 lln
Heh? Die blijft dus zelf dubbele huur betalen dan? Of heeft ze iemand anders gevonden? Nah ja wat maakt het ook uit. Bah, weer op zoek naar iets anders dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, want het meisje zag er vanaf.
(Hoorde ik gisteravond)
Ja dubbele huur denk ik, terwijl dat huisje leeg staat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heh? Die blijft dus zelf dubbele huur betalen dan? Of heeft ze iemand anders gevonden? Nah ja wat maakt het ook uit. Bah, weer op zoek naar iets anders dus.
Wat een onfatsoenlijke taal zeg, van die kenkerneuzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van de week zijn er een paar geband omdat ze hadden gepost dat ze een grensrechter die onterecht voor buitenspel vlagde bij hun doelpunt in de laatste minuut de keel zouden doorsnijden als ze hem zouden tegenkomen en dat soort onzin![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:
Allo Allo.
Jeetje, gister was het ook al zo rustig.quote:
Zal wel tijd van het jaar zijn ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jeetje, gister was het ook al zo rustig.
Niks over gehoord iig en overgang was anders volgens mij idd sneller...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er al iets bekend over DGK2, of überhaupt een RLS? Ik heb 't gevoel dat 't normaal sneller na elkaar was.
quote:
ik was bloedserieus......quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het nou dommigheid van je is of geklier, maar erg nozel kwamen je posts niet over eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:41 schreef FANN het volgende:
maar vanaf nu ga ik héél braaf zijn en dan krijg ik tegen het einde van het jaar misschien ook wel een nominatie
voor liefsteuser van het jaar.........
en die plak ik dan ook op mijn ovotor
Hehehehehe, ik nomineer je gewoon 5x, en ga stemcampagnes opzetten enzoquote:Op zondag 8 februari 2009 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
NEEEEEEE alsjeblieft niet Lies..........
moet er niet aan denken
als je het maar uit je hoofd laat.......quote:Op zondag 8 februari 2009 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehehehe, ik nomineer je gewoon 5x, en ga stemcampagnes opzetten enzo![]()
LIefste, grootste aanwinst....en de rest moet ik nog even over denken.
We zullen zien, het is nog geen december!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
als je het maar uit je hoofd laat.......
anders nomineer ik jou tot Kutuser van het jaar
Goedemorgen allemaal.quote:
Dat hadden we nog niet beslotenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal.Kom net binnen. Zijn we serieus of ouwehoeren we maar wat
Ondanks een stukje in mijn kraag heb ik net even het nieuws bekeken en heb er behoorlijk de pest in over Eluana, die al 17 jaar in coma ligt. Serieus dus, sorryquote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hadden we nog niet besloten![]()
Kies jij maar, met onderbouwing!
Ja belachelijk, dat de regering bepaald dat iemand niet mag doen wat hij of zij wil, of wat de familie wil.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondanks een stukje in mijn kraag heb ik net even het nieuws bekeken en heb er behoorlijk de pest in over Eluana, die al 17 jaar in coma ligt. Serieus dus, sorry
De rechter heeft al bepaald dat het door kan gaan, nou probeert Berlusconi er nog snel een wetswijziging door de drukken om het tegen te houden. Maar de baas, Napolitano, is het er niet mee eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja belachelijk, dat de regering bepaald dat iemand niet mag doen wat hij of zij wil, of wat de familie wil.
Mja, maar het is sowieso al een drama voor de familie lijkt me, en dan wordt het ook nog zo'n mediacircus achtig iets.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De rechter heeft al bepaald dat het door kan gaan, nou probeert Berlusconi er nog snel een wetswijziging door de drukken om het tegen te houden. Maar de baas, Napolitano, is het er niet mee eens.
Dat is denk ik juist goed, om die middeleeuwse kerkgedachten in Italia nou eens eindelijk af te schaffen. Niet van deze tijd en onmenselijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, maar het is sowieso al een drama voor de familie lijkt me, en dan wordt het ook nog zo'n mediacircus achtig iets.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is denk ik juist goed, om die middeleeuwse kerkgedachten in Italia nou eens eindelijk af te schaffen. Niet van deze tijd en onmenselijk.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook goed, alleen ik denk niet de ideale omstandigheden voor de familie.
Je hebt gelijk, maar ik maak me er behoorlijk kwaad over. Godverdomme, wat een onmenselijk gezeik over een hoop ellende.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef Soury het volgende:Wat een zwaar onderwerp op de zaterdagavond
Heb je die spaanse film wel es gezien van die gozer die van een rots afdook en vanaf de nek verlamd was. En zo ongeveer 30 jaar op zijn bed heeft gelegen. Uiteindelijk hebben zijn vrienden hem een handje geholpen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Pa is al 10 jaar aan het rechten voor een humane oplossing voor zijn dochter en ik denk echt dat "het einde" zowel voor Eluana als voor de familie een opluchting zal zijn.
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:37 schreef Soury het volgende:Wat een zwaar onderwerp op de zaterdagavond
Ik vind jou veel lieverquote:Op zondag 8 februari 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die spaanse film wel es gezien van die gozer die van een rots afdook en vanaf de nek verlamd was. En zo ongeveer 30 jaar op zijn bed heeft gelegen. Uiteindelijk hebben zijn vrienden hem een handje geholpen.
God is lief he ???
Ik verander ook regelmatig water in wijnquote:
Hebben jullie Fann weer weggepest .. Wat schreef ze btwquote:
Weggepest?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben jullie Fann weer weggepest .. Wat schreef ze btw
Weet het niet, ze ging weg toen ik binnenkwam en ik had geen zin om terug te lezen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben jullie Fann weer weggepest .. Wat schreef ze btw
Ah dan weet ik genoeg Fannquote:Op zondag 8 februari 2009 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weggepest?![]()
Ze reageerde in een topic, over vreemdgaan. Op zijn fans![]()
Ja en we mogen haar niet nomineren voor liefste user volgend jaar!quote:
Huh?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gossip?Doet ze het niet meer op zijn Grieks?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |