Hardcore-TT voor Hardstyle Topic?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:33 schreef Koepert het volgende:
Oh en over de TT: Komt uit een setje van Art of Fighters (moet nog nazoeken welk nummer) Maar sta open voor andere suggesties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
I'm a sucker for puppy-eyesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Koepert het volgende:
Kunnen ook D_R lief aankijken en vragen of ie m wil wijzigen in
MmmM MMmMmMMMMm
en dan komt ie uit Francesco Zeta - Fairyland
Daar had je dan eerder aan moeten denken ....quote:Vond Mmm MmmMM MMMmMMmMm M Mm ook wel n mooie titel
zuupe, nix meer en nix minder!quote:Gaan de heren nog naar leuke feestjes dit weekend??
whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben jullie zin om te raggen en te beukeeeeeeeeeeeeee?????????
dus dat gaat er schuil onder de witte t-shirtsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ik heb mijn outfit al aan
[ afbeelding ]
Om nog terug te komen op je vraag... hercules mp3 control!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:22 schreef CrustyClown het volgende:
Weekend; pff housewarmings/verjaardagen/ weinig HS dus. Maar goed bieren is ook leuk
@Ripper, samenwerkingsverbanden zijn er al stiekem he tussen de Fok! crew. Binnenkort samen met bartman weer eens wat in elkaar flansen. Samen met bartmanneke wat oude klassieke 'ohw-ja-deze-bestaat-ook-nog-wat-een-vettte-plaat' mixje in elkaar proberen te flansen. En als we ergens een midi dingetje vandaan kunnen toveren daarmee mixen
Aanvraagjes worden miss in behandeling genomen
vanavond DangerouzMind @ Lucky: Bass Modulators, A-lusion, Max Enforcer en Noisecontrollersquote:
Waar draait die??quote:
Have funquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef Sethje het volgende:
morgen hakken bij evil act
Dutch Master & Luna - The Scenequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.q-dance.nl/planetlove/
Dat tweede nr (dus die na project one) iemand een idee welk nr dat is?
Dit zijn de kicks waar ik heel erg vrolijk van word.
behoorlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:48 schreef LeonH het volgende:
oooh mensen ik luister net naar 3fm en hoor daar het volgende:
vinden jullie dit ook niet heel erg op Her Voice lijken?
het melodietje dan hequote:
het was ook serieus. de melodie is eigenlijk hetzelfdequote:
Dank!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Dutch Master & Luna - The Scene
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben jullie zin om te raggen en te beukeeeeeeeeeeeeee?????????
A-Lusion setje bagger kwailiteit, die bass... Project 1 is goed te doen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:59 schreef Silaz het volgende:
A-lusion setje van Scantraxx is uittt. zelfde voor project one.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:47 schreef JortK het volgende:
![]()
Geen hardstyle voor mij dit weekend, Jeroen van de Boom vanavond
doe ik meestal op vrijdag, altijd gezelligquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:49 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanavond voor de verandering eens bier zuipen in de kroeg
Want ... vanwege QD zelf of heppie betere plannen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
Trouwens dat hele Qountdown verhaal... daar ga ik dus echt niet heen
Triest dat ze daar een timer aan wijden overigensquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
Trouwens dat hele Qountdown verhaal... daar ga ik dus echt niet heen
Omdat Q een beetje doorslaat vind ik, en ik weer geen zin heb om de hele avond standaard plaatjes te moeten horen van Headhunterz en zijn vrienden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Want ... vanwege QD zelf of heppie betere plannen?
Ja inderdaad, een timer heeft helemaal niks met het thema countdown te maken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Triest dat ze daar een timer aan wijden overigens.
inderdaad dramatische kwaliteitquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
God god die set van A-lusion is weer helemaal vercrackt...en die van project want download ik niet want die is sowieso al kut...
Ja, daar gaat het me ook echt om..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een timer heeft helemaal niks met het thema countdown te maken.
idd, waar is die tijd gebleven dat je lekker kwali-setjes kon halen daags na het feest zelfquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
God god die set van A-lusion is weer helemaal vercrackt...en die van project want download ik niet want die is sowieso al kut...
heb je ze ook als hyves vriendjesquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:10 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Op de hyves van Alpha Twins kan je hun aankomende vinyl release luisteren
http://alpha-twins.hyves.nl/
Fragments (new version)
Interlude
wel kicke, lekker hard lekker alphatwins
Ik zat ook nog te twijfelen, was die 6 uur solo set toch?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:57 schreef HarryVanDeTap het volgende:
gister naar DJ Thilo geweest in de AstA
was best kicke eigenlijk, luna kwam nog draaie, en verder draaide die veel ouwe nummers en minder bekende die toch vet bleken!
flinke spierpijn ze gaven me veelsteveel ruimte daar vooraan!
ja 4u solo ofzo volgensmij draaide die van 12 tot 04.00 en daar tussenin zat Luna nog, maar dat boeide niet t was gewoon wel lekker.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zat ook nog te twijfelen, was die 6 uur solo set toch?
Nu maar hopen dat er iemand aan het rippen isquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:47 schreef MrDice het volgende:
Niet vergeten jongens, vanaf 4 uur vanmiddag op FearFm harder Mythica met onder ander Alpha Twins en Trilok & Chiren.
zonde!!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:13 schreef 16meter het volgende:
edit: nog steeds gekloot
hmm niks geen balance, gewoon mono en stereo om en om.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zonde!!!!![]()
maar we gaan doorrrr ....![]()
Ten eerste bedankt voor het compliment over de skillz.. ( ik heb die skillz net als dj jeanquote:@Bartman:
Meteen een smile bij het begin dit kan toch zeker niet, is verdomme een kast
hoewel je er lekkere tussen hebt zitten, als je nou de platenkeuze van Babbels met jou mix-skillz combineert dan mogen jullie ook wel op de FOK! [Hardstyle]-Collection CD feat: LeonH - Crusty - RiKe - Jones en Tha_Babbelsman
Zo maar dat nummer klinkt wel lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s. -> Qlimax anthemwaarsch van TBY
Zulke dingen snap ik nou nooit. Waarom zou je het anthem al ruim van tevoren gaan draaien overal? Dan is toch de hele chemie weg omtrent zo'n nummer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s. -> Qlimax anthemwaarsch van TBY
eensch, of hooguit een week vantevoren beginnen te draaien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:27 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zulke dingen snap ik nou nooit. Waarom zou je het anthem al ruim van tevoren gaan draaien overal? Dan is toch de hele chemie weg omtrent zo'n nummer?
Lekker bewaren tot de avond zelf. En dan met wat teasers de spanning opbouwen wat tijdens de eigen set van betreffende dj volledig tot een qlimax komt.
Ik ben blij om dat te horen, jah. Gaat heen ... gaat heen en vermenigvuldig u!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Samenwerkingsverbanden liggen er al![]()
Het nummer klinkt in ieder geval niet zo duister als ik gewend ben (vindt ik tenminste).quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
eensch, of hooguit een week vantevoren beginnen te draaien.
maar kan op dit filmpje nog niet echt een goed oordeel vellen of er wel een beetje dat qlimax gevoel in zit
Waar kan ik samplepacks downloaden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[yoda]
begrijpen je vraag doe ik niet?
[/yoda]
Sorry maar volgens mij vallen samplepacks niet echt onder de noemer warez, aangezien veelal gratis zijn en er geen auteursrechten oid op zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:14 schreef Da_Ripper het volgende:
In de OP staan een aantal handige sites & fora waar je wèl dat soort dingen kunt vragen. Hier zijn we niet echt gediend van het vragen/aanbieden van warez
Okequote:Op maandag 13 oktober 2008 00:25 schreef Da_Ripper het volgende:
... be that as it may ...![]()
Twordt een onmogelijke taak om dat allemaal na te gaan dus doen we 't standaard niet.
Echter als iemand iets leuks voor je weet dan kan ik die persoon moeilijk tegenhouden om het te posten/pm'en...
Thanksquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
zoek is op Blutonium boy sample pack
tja dan heb je het meeste wel,quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:40 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Thanksmaar die heb ik allemaal al.
vind 'm niet NC waardig om heel eerlijk te zijn... de mid-intro en outro welquote:
The Bird!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
cause everybody knows that the bird is the word!
is daar al eens iets mee gedaan?quote:
Jazeker, een happy hardcore nummer..van The Rebel geloof ikquote:
Charly Lownoise & Mental Theo - The Birdquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jazeker, een happy hardcore nummer..van The Rebel geloof ik
ik moet hem eens in het echt horen in een zaal (thrillogy ofzoquote:
<-- and DV8 knows that the bird is the word!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
did you or did you not know about the bird... ?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef de_huig het volgende:
<-- and DV8 knows that the bird is the word!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zo trouwens heb ook eeeeeeeecht zin in thrillogy
What's the word?!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Isaac vs the viper was in de matrixx laatst zo geniaal. Beide fantastische mixskills, lekkere early rave met een vleugje happy en ik heb Isaac zelden zo enthousiast gezien achter de boothquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef CrustyClown het volgende:
Pfff, wat is die A-Lusion set waardeloos van de website geript zeg!!
Weet niet welke grapjas dat geprobeerd heeft, maar hij had het volume wel wat minder mogen opkrikken, op de website klinkt de versie gelukkig minder erg! MIss vandaag zelf maar even een ripje maken als ik zin heb
Trouwens Isaac over Thrillogy
“Ik kijk er zeker naar uit! Trainingsbroek aan, petje achterstevoren en 'Here we go again!'”
hehe. Ik heb er ook zin aan !!
kwam vorige week in family guy voor nu heb ik er een hekel aan want het wordt je daar door je strot gedouwd tot je er in stikt in die afleveringquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef de_huig het volgende:
<-- and DV8 knows that the bird is the word!
kom er niet heel vaak, meestal alleen als er verder niks te doen is en daar wel leuke artiest komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:41 schreef Silaz het volgende:
Ja idd. eindelijk weer is een party waar ik bij ben. Hoorde trouwens dat de grote zaal in dieka minder hardstyle wordt. meer top40 en trance ofzo.
Die unreleased trackquote:
Ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Wie vindt nog meer de Hardstyle Masterz remix van Loudness nog beter dan het origineel?
ik heb even gegoogled op de lyrics die ik kon verstaan..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef NLS04 het volgende:
Nog maar ff een repost uit het vorige topic want ik vind het zo fokking frustrerend om niet op de naam van dit nummer te komen![]()
Iemand die kan helpen?
tnx!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik heb even gegoogled op de lyrics die ik kon verstaan..![]()
pila - immortality
Die stond volgens mij op 1 van m'n eerste hardstyle cdtjes... dikke shit dat nummer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef NLS04 het volgende:
Nog maar ff een repost uit het vorige topic want ik vind het zo fokking frustrerend om niet op de naam van dit nummer te komen![]()
Iemand die kan helpen?
Neuh, is ooit eens gedraait in een mixsessie op Fear FMquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die unreleased track.
Overigens, is Faces of Creation van Noisecontrollers ooit uitgekomen?
Wat een geweldige track blijft dat![]()
![]()
.
quote:01. DHHD - The Anthem (Trilok & Chiren 2008 Remake)
02. Activator Ft. Zatox - Freedom
03. Degos & Re-Done - Hardsound Amplifier
04. Floorcrushers Ft. Sasha F - Get Hit
05. Dj Norman - Life For Nothing
06. ID - ID
07. Sidesliders - We Got The Vision (Degos & Re-Done)
08. Activator - June
09. Degos & Re-Done - Rawnes
10. Project One - The Story Unfolds
11. Degos & Re-Done - Another Kind Of Evil
12. Hypedrive - The Punishment
de vocale blijven een issue, ofniequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef LeonH het volgende:
en toch vraag ik me alweer af waar NC Bas die vocals vandaan heeft. Nu weer in die nieuwe plaat van Williams Syndrom - Redemption
al zoveel van die poetry sites afgegaan maar nergens bruikbaar materiaal...
Beide zijn nice, kan geen favo kiezequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Wie vindt nog meer de Hardstyle Masterz remix van Loudness nog beter dan het origineel?
Vette plaat!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Die nieuwe track van A-lusion & Scope klapt er best op
Jammer, geweldige trackquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Koffz het volgende:
[..]
Neuh, is ooit eens gedraait in een mixsessie op Fear FM
Zeer lekker iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef poiuytr het volgende:
helaas niet, geweldige plaat inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Overigens, is Faces of Creation van Noisecontrollers ooit uitgekomen?
Wat een geweldige track blijft dat![]()
![]()
.
overal en nergens als ik hem mag gelovenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef LeonH het volgende:
en toch vraag ik me alweer af waar NC Bas die vocals vandaan heeft. Nu weer in die nieuwe plaat van Williams Syndrom - Redemption
die ging heeeeerlijk afgelopen vrijdag bij Luckyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Wat een zeikerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor degene die het interesseert: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Fabian (Brennan Heart) nog een paar keer de live-act van Blademasterz doet en er dan mee kapt, reden is mij helaas niet bekend! wat ik wel weet is dat hij niet heel blij was met het tijdstip waarop hij tijdens Scantraxx moest draaien...
Dit goede initiatief juich ik van harte toequote:
Ik vind het origineel wat beter, wat rauwer als je het mij vraagt. Heerlijke trackquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Vette plaat!
Dat wordt vetjesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Dubbel feest:
Kaartje Thrillogy in mn handjes
Huh? Hij stond toch vrij laat, en het ging aardig los tijdens die set.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor degene die het interesseert: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Fabian (Brennan Heart) nog een paar keer de live-act van Blademasterz doet en er dan mee kapt, reden is mij helaas niet bekend! wat ik wel weet is dat hij niet heel blij was met het tijdstip waarop hij tijdens Scantraxx moest draaien...
hij vond het blijkbaar geen goed tijdstip, waarschijnlijk iets te laat ofzo...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Hij stond toch vrij laat, en het ging aardig los tijdens die set.
Ik vond het een van de betere sets die avond.
pff denkt ie dat ie wat hitjes op zak heeft door al dat top 40 geneuzel te verwerken in de hardstyle krijgt ie al meteen capsones :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
pff denkt ie dat ie wat hitjes op zak heeft door al dat top 40 geneuzel te verwerken in de hardstyle krijgt ie al meteen capsones :pquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Na 2 jaar dit feestje links te hebben laten liggen op 5 December zeker even heen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor iedereen die op 5 december liever een hardstyle feestje heeft dan cadeaus uit zitten pakken:
net als de afgelopen 2 jaar in Lucky te Rijssen: Quake Dance![]()
![]()
moet je die lijn zien![]()
Ik las laatst ook ergens (was dat hier??) dat blademasterz de amateur MC's al had gedumpt voor zijn live-act?quote:
ja klopt hij heeft 3 mc's ingewisseld voor 1 MC da syndromequote:Crusty vertelde => Lang verhaal
Godvernou !!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor iedereen die op 5 december liever een hardstyle feestje heeft dan cadeaus uit zitten pakken:
net als de afgelopen 2 jaar in Lucky te Rijssen: Quake Dance![]()
![]()
moet je die lijn zien![]()
Zegt de naam niet genoeg? Accidents do happenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:19 schreef Da_Ripper het volgende:
en waar kwam Skwert ineens vandaan?![]()
power of the mind was toch ook niet echt donker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe qlimax anthem in redelijke kwaliteit:
naar mijn idee een aardig plaatje maar wel een dikke breuk met de donkere sound van qlimax-anthems zoals we die gewend zijn
Dark Oscillators - Neroquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef CrustyClown het volgende:
Om alvast een beetje in de TBY sfeer te komen. Mijn kleine playlistje tot nu toe.
Mis ik nog 'knallers'??
Jeweetoch, technoboy stijlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:59 schreef NLS04 het volgende:
nieuwe qlimax anthem in redelijke kwaliteit:
naar mijn idee een aardig plaatje maar wel een dikke breuk met de donkere sound van qlimax-anthems zoals we die gewend zijn
Les Drums (TBY Remix)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef CrustyClown het volgende:
Om alvast een beetje in de TBY sfeer te komen. Mijn kleine playlistje tot nu toe.
Mis ik nog 'knallers'??
Goed dat jij hier even post, was bijna vergeten dat het alweer woensdag is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef MrDice het volgende:
[..]
Les Drums (TBY Remix)
Phases (TBY Romantic Mix)
![]()
Of zijn dat geen knallers, maar zuigers
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Goed dat jij hier even post, was bijna vergeten dat het alweer woensdag is.
Sorry dobbelsteen maar ik vind die back 2 reality zo tenenkrommend slecht. En dat ligt trouwens niet alleen aan showtek. Op feesten kan ik DV8 goed hebben maar de meeste tracks waar hij verantwoordelijk is voor de vocalen trek ik gewoon nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:17 schreef CrustyClown het volgende:
Nou, we zijn toch al een halve woensdag voorbij zonder enige bash
Vooropgesteld, die track is natuurlijk ook gewoon dikke bleek, ehhhh bagger.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Sorry dobbelsteen maar ik vind die back 2 reality zo tenenkrommend slecht. En dat ligt trouwens niet alleen aan showtek. Op feesten kan ik DV8 goed hebben maar de meeste tracks waar hij verantwoordelijk is voor de vocalen trek ik gewoon niet
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:30 schreef CrustyClown het volgende:
Antonio and Christiano - dirty cash
Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Stye Mix)
Dark Oscillators - Stereophobia (tnt remix)
Hardstyle masterz - b cool (technoboys atomic mix
Hunter - Sweetie (Tuneboy remix)
Technoboy - atomic (technoboys king konga mix)
Technoboy - Guns 'N' Noses (Technoboy's Atomic Hard Mix)
Technoboy - into deep
Technoboy - Rage (a hardstyle song)
Technoboy - Vita
Technoboy - war machine (2005 remix)
The hose - Call it hardstyle (the raiders remix)
The hose - I Survived (Different Edit)
The hose - my little stalker (technoboy opera mix)
The Hose- The Pressure (original mix)
The KGB's - fahrenheit (technoboy rmx)
The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
The KGB's - Superdisco (Technoboy Remix)
The Nasty Boys - Angel (hardstyle masterz cut)
Tuneboy - I will growl
Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
Tuneboy - wackyjackie (technoboy remix)
Nero, Her voice, Age of reverse bass (evt acti mix), killzone(hunter mix), amazing combination (technoboys old style mix), yerba diabolika (tby mix) -> lekker rustig plaatje tussendoorquote:Mis ik nog 'knallers'??
x2. Distortedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Sorry dobbelsteen maar ik vind die back 2 reality zo tenenkrommend slecht. En dat ligt trouwens niet alleen aan showtek. Op feesten kan ik DV8 goed hebben maar de meeste tracks waar hij verantwoordelijk is voor de vocalen trek ik gewoon niet
Onne jah maar ik weet niet of het een vs. is of een remix van DJ Nightkiller's Skwert?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:20 schreef Sethje het volgende:
Plaatje van a-lusion toch ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef mstx het volgende:
Goed dat jij hier even post, was bijna vergeten dat het alweer woensdag is.
Mess With The Best is een vette plaatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft Onne al vaker met hem/Bassfillerz gewerkt, maar ik ken 'm niet.
Kloptquote:Volgens mij heb ik 'm ook al op Euforia in de kleine zaal gehoord ....
vrijdag was het prima te doen, geluid ouderwets goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:06 schreef poiuytr het volgende:
Vrijdag nog een goed feestje gehad dan in Lucky?
bij mij wordt het EN quakedance EN public domain gok ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Godvernou !!!![]()
tis dat of naar Q-nation de volgende avond
Hoi Remcoquote:
quote:Voor toekomstige nummers zijn wij op zoek naar vocalisten(man/vrouw). Het kan gaan om het inspreken van raps of teksten, of om het inzingen van een stuk. Ben jij goed in 1 of meerdere van deze punten(engels/amerikaans accent vereist) stuur dan een mail naar info@dblock-stefan.com (al dan niet met een voorbeeldstuk)
Bedankt alvast!
Grtzz
DBSTF
was een post in verkeerde topic, dus ff edit met een "-" en nu de goede post er van gemaaktquote:
neeeeeejjjjj, sorry sorry .... jij kent Pulse ... mag ik je aanraken??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en niet al te sarcastisch kerel, anders stel ik je niet mee voor aan Pulse
zingen ...quote:Voor toekomstige nummers zijn wij op zoek naar vocalisten(man/vrouw). Het kan gaan om het inspreken van raps of teksten, of om het inzingen van een stuk.
juist jahquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
neeeeeejjjjj, sorry sorry .... jij kent Pulse ... mag ik je aanraken??
(of is dat die sarcasme die je bedoelde)
Haha dit is echt iets voor mijn huisgenoot. Geweldig engels accent en houd ook wel van een partijtje MC'en. Zal het eens doorgevenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:07 schreef NLS04 het volgende:
Voor alle leraren Engels onder ons:
[..]
oww en check zany's site voor zijn album tracks
Vernieuwend? P1 rotzooi?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lang niks van gehoort en dan dit:
http://www.youtube.com/djzanynl
Hulde!
Ff leep met het volume zitten kutten, zodat er nog weinig mee gedaan kan worden...
Moet nog wel erg wennen aan de sound, maar dit klinkt ten minste echt vernieuwend ipv die rotzooi van project one...![]()
moet zeggen dat ik de P1 ook in het begin kon waarderen en nu ook. Nu heb ik echt gewoon 2/3 nummers die ik wel kan blijven horen, ander hoeven van mij ook niet meer, die heb ik nou al weer genoeg gehoord.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hulde!
Ff leep met het volume zitten kutten, zodat er nog weinig mee gedaan kan worden...
Moet nog wel erg wennen aan de sound, maar dit klinkt ten minste echt vernieuwend ipv die rotzooi van project one...![]()
Al die dj's die altijd maar praten over een nieuwe sound bla bla...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Vernieuwend? P1 rotzooi?
Wat een bullshit zeg.. Het klinkt als een kwalitatief hoogstaand album, net zoals die van Project 1.
* mstx mompelt iets over een spijker en een kop enzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al die dj's die altijd maar praten over een nieuwe sound bla bla...
Ik vind het album van project one ook wel dik, maar er is werkelijk helemaal niks nieuws of vernieuwend aan... Meer en meer van hetzelfde... Is niet erg, maar dj's moeten eens kappen met iets vernieuwend te noemen als het dat niet is.
Ja, P1 album was teveel gehypt.. Neemt niet weg dat dit album van Zany ook niet vernieuwend is..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Al die dj's die altijd maar praten over een nieuwe sound bla bla...
Ik vind het album van project one ook wel dik, maar er is werkelijk helemaal niks nieuws of vernieuwend aan... Meer en meer van hetzelfde... Is niet erg, maar dj's moeten eens kappen met iets vernieuwend te noemen als het dat niet is.
Een stuk vernieuwender, gewaagder en minder gehypt als dat van project one...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja, P1 album was teveel gehypt.. Neemt niet weg dat dit album van Zany ook niet vernieuwend is..
Zanyquote:Tracklist
01. The Raiders - Disk Warrior (The Nasty Boyz Remix)
02. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
03. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
04. Technoboy feat. Shayla - Oh My God (Technoboys Callsheet)
05. The Hose - The Piano Song
06. Builder - My Life Is Just A Demo (WJ Mix)
07. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - The Stage Is Our Home (Original Mix)
08. Tuneboy - I Will Growl
09. Davide Sonar - TBA
10. Ivan Carsten - Amazing Combination (TBY's Oldstyle Remix)
11. Scope DJ - Final Destination
quote:01. Zany vs Beholder - Bleeding For The Harder Styles
02. Noisecontrollers - Attack Again
03. Zany - Evolution
04. Killer Clown - Silentium
05. Showtek - Party Lover RMX
06. Killer Clown - Tormented
07. Jack Overdose - Octavius Augustus
08. Southstyler - Nok Joe Douwn
09. Zany - Thugz (Noisecontroller Remix)
10. Noisecontroller - Shreek Is Back
11. Floorcrusherz - Psycho Stylez
12. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
13. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
14. Bulldozer Project - Arise (Zany & Beholder Remix)
Minder gehypt ja, de rest neequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Een stuk vernieuwender, gewaagder en minder gehypt als dat van project one...
We hebben een meningsverschil!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Minder gehypt ja, de rest nee.
Is er inmiddels al een betere kwaliteit van A-Lusion? Schijnt dat die op de site veel beter klinkt en dat iemand het heeft opgenomen met volume te hard?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:46 schreef Silaz het volgende:
yayy, Zany & Technoboy's livesets van Scantraxx online. TBY setje ziet er zeeruit. Die neem ik mee voor onderweg in de trein
Technoboy
[..]
Zany
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hulde!
Part of the Hard had je er van mij uit mogen laten eerlijk gezegd.. K weet niet.. heb niet zoveel met dat nummer.. en helemaal weinig met die schreeuwlelijk van n Villain die zo nodig moet blaten in veel DBSTF nummersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:02 schreef RiKe het volgende:
Ik zal denk ik morgen een setje van mij online gooien, Speedyshare ofzo.
Er zit sowieso 1 fout in, maar ach....het was een setje voor de lol dus maak me er niet echt druk om
Liefhebbers?
Kom maar op met die PM
Tracklist:
1) Da Tweekaz - Angeli Domini (original mix)
2) Kan ik nu niet op komen![]()
3) Troubleboy - No Voices
4) DBSTF - Part of the hard
5) Brennan Heart meets Clive King - Fearless
6) Hardstyle Mafia - Takin' Over
7) Da Tweekaz - Da Bomba
8) SMD - Just like you
Kort setje van net geen 40min.
Had ie ruim een jaar geleden al aangekondigdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:48 schreef poiuytr het volgende:
Wow in eens Zany ook met een Album?
Had er nergens wat over gezien, zal morgen alle tracks is geen luisteren.
C'est Impossiblequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
We hebben een meningsverschil!
Ik denk ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie gaan dr naar TBY: Preview?
Wij gaan natuurlijk, maar dat is allang bekendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wie gaan dr naar TBY: Preview? Die lineup is wel lekker eigenlijk haha
Nope, wij gaan met een grote groep vanuit hier naar Ansarat.. Scope, DBSTF, NC en HHquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Wat een weelde, wat een weeldequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Lijkt er idd wel heeeeeeeeel veel opquote:En ligt het nauw aan mij of hebben ze voor Conceptions gewoon de melo van 1-2-Stampuh gebruikt
Je kan hem op zijn site vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:30 schreef Koepert het volgende:
Waarom kan ik dat album nou nergens vindenOf staat ie alleen op zn site ofzo?
Ook een busje uit Haaren present in belgiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:03 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Nope, wij gaan met een grote groep vanuit hier naar Ansarat.. Scope, DBSTF, NC en HH
dat had ik sowieso al, wat een geweldig feestje gaat dat wordenquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:48 schreef poiuytr het volgende:
Wow in eens Zany ook met een Album?
Had er nergens wat over gezien, zal morgen alle tracks is geen luisteren.
volgens mij al bij het filmpje waarin hij de line-up van XQ Zany bekend maakte en dat was dus halverwege januari 2007quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Had ie ruim een jaar geleden al aangekondigd
ik ga naar 4 uur lang Alpha2 back 2 back met B-Frontquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:14 schreef HarryVanDeTap het volgende:
inderdaad mang!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel heeeeeeeeel veel op
Vergeet niet dat daar ook nog eens de geboorte van zijn zoontje is bijgekomenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als Raoul slim is dan heeft tie dat ding af ten tijde van Thrill. Nu is de eentoningheid van zijn setjes van de laatste tijd ook wel begrijpbaar. Schijnbaar vinden DJ's het toch lastig om tegelijkertijd EN aan een album te werken EN vernieuwende setjes te draaien ...
hijs fijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef CrustyClown het volgende:
onze (bartman en Crusty) warm up mix voor Technoboy is afeen overzicht van 2003 - 2008
tracklist:
1. TBY Intro
2. The hose - my little stalker (technoboy opera mix)
3. The hose - Call it hardstyle (the raiders remix)
4. Hunter - Sweetie (Tuneboy remix)
5. Hardstyle masterz - age of reverse bass (technoboys rude mix)
6. Technoboy - atomic (technoboys king konga mix)
7. Tuneboy - money talks bullshit walks (hardstyle masterz remix)
8. Technoboy - war machine (2005 remix)
9. Hardstyle masterz - b cool (technoboys atomic mix)
10. Technoboy - Guns 'N' Noses (Technoboy's Atomic Hard Mix)
11. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Tuneboy - just a detail (tby still loves the reverse bass mix)
13. Tatanka - GTP (technoboy remix)
14. Citizen - if i say stop (original mix)
15. Klone - dragons lair (builder remix)
16. Builder - Her voice (super bass mix)
17. Max Enforcer - Loudness (hardstyle Masterz mix)
Pm Volgt
te hoog? Wat staat waar te hoog ....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Bij mij zijn de volgende sets te hoog ingesteld:
Das in fucking Limburg man! das heulemaal geen goede optie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
te hoog? Wat staat waar te hoog ....![]()
Nog een (leuke) optie![]()
http://partyflock.nl/party/111989:Shockwave.html
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:56 schreef mstx het volgende:
Bij deze quote ik Sethje even![]()
[quote]
bier is lekker [/quote[
_O=_
hihi een dronken bertquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:56 schreef mstx het volgende:
Bij deze quote ik Sethje even![]()
[quote]
bier is lekker [/quote[
_O=_
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hihi een dronken bert![]()
ga ik het ooit meemaken?
hahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hihi een dronken bert![]()
ga ik het ooit meemaken?
neuhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Das in fucking Limburg man! das heulemaal geen goede optie!Ben ik dan de enige die echt vanuit t noorden ergens heen moet
Nee hoor. Zulke feestjes zijn voor mij ook geen optie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:44 schreef Koepert het volgende:
Ben ik dan de enige die echt vanuit t noorden ergens heen moet
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Damn, wat zit ik hier te genieten van die edits in de set van blademasterz!!
present hoogstwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Zaterdag Headhunterz in Dieka, mensen die ook gaan?
Hee dat wilde ik ook gaan postenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:43 schreef NLS04 het volgende:
haha die This is Edit in de set van blademasterz is dan wel weer grappig
quote:Showtek/Lowriders - Apologize (Dutch Master Works/DMWOR001):
1. Showtek - Apologize (Original Mix) [7:45]
1. Showtek - 2 Late [6:05]
2. Lowriders - Dont Get Back (DJ Isaac Remix) [6:24]
2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13]
Release date: 2008/11/10
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
2. Zushi - La La Song (Showtek Remix) [6:13]
Ik heb al 'n post openstaan voor de comments, nog ff afluisterenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:55 schreef CrustyClown het volgende:
Fok! leeft weer iig, dacht dat jullie helemaal stil en onder de indruk waren van de warm-up mix
Goed werk herenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef CrustyClown het volgende:
onze (bartman en Crusty) warm up mix voor Technoboy is afeen overzicht van 2003 - 2008
2 uur rijden, dus dat is misschien wel een optiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
ik ben waarschijnlijk presentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Elwood1802 het volgende:
What de fuckquote:en FL vonk maar saai
Waarschijnlijk ook aanwezig, paar maanden al niet meer geweest eerder elk weekend!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Elwood1802 het volgende:
geluid is verbeterd zegt men, dus dat horen we morgen dan welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook aanwezig, paar maanden al niet meer geweest eerder elk weekend!
O-M-F'ng-Gquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef mstx het volgende:
http://www.astralmusic.com/Streams.aspx?stream=AC101024_1_01
http://www.astralmusic.com/en/vinylcatalog/Catalog.Vinyl/full/ac101024-una-paloma-blanca-en/Default.aspx?section=WorldWide.Exclusives&cTr=WorldWideExclusives.xml&cPh=1
WTF![]()
Ja het is een fout van astral... gelukkig geen Deepack![]()
x100quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD wat een gruwelijk kippenvel krijg ik hier nog altijd bij![]()
Ik schrok me al doodquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef mstx het volgende:
http://www.astralmusic.com/en/vinylcatalog/Catalog.Vinyl/full/ac101024-una-paloma-blanca-en/Default.aspx?section=WorldWide.Exclusives&cTr=WorldWideExclusives.xml&cPh=1
WTF![]()
Gruwelijke trackquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:53 schreef mstx het volgende:
WTF![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
De grote namen hebben iig nog niet echt kunnen imponeren nee...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef 16meter het volgende:
Ben ik de enige die 2007 qua hardstyle releases 10x beter vond dan 2008?
tot nu toe in ieder geval...
Dat roep ik ook al een paar maanden ja, ik vind het dit jaar zo zwaar tegenvallen veel covers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef 16meter het volgende:
Ben ik de enige die 2007 qua hardstyle releases 10x beter vond dan 2008?
tot nu toe in ieder geval...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mwaaaa het is zaterdagavond, wat lul ik toch...
Supervette film jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Gisteravond Death Race gekeken en misschien dat iemand deze samples kan gebruiken:
- QountDown-Short
- QountDown-Long
* Koepert agrees.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |