quote:
ik ben er vanavond waarschijnlijk ookquote:
DBquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Meetuh gaat geen probleem worden, stampuh ook niet, drankjes halen ook niet (hoewel ik gehoord heb dat de paarse muntjes niet meer geldig zijn, heb er nog 4), roken daarintegen
![]()
![]()
Tis trouwens niet normaal hoeveel bekenden er vanavond gaan komen. Kga nu bijna een jaar lang regelmatig naar feesten (Q-Base precies n jaar). Bijna allemaal in mn remy erheen want ik loop toch rondjes (verbaasd je dat?
) & je maakt toch zo vrienden. En zonder iets duidelijk afgesproken te hebben komen ze (bijna) allemaal naar de XX vanaaf
![]()
Zit trouwens er steeds harder over te denken om LL te laten schieten (= risico nemen door de laatste dagen pas n kaartje te kopen) en vast n kaartje te halen voor DB! ......
voordat deze ook uitverkocht (lees: opgekocht) is
Je raad het noohooit!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
silver_nikan_-_silver_nikan_e.p.-(kat053)-vinyl-2008
[/josti]quote:Je raad het noohooit!
quote:ROOKRUIMTE IN XX
Zaterdag 12 en 19 juli is The Matrixx gesloten. We gaan natuurlijk niet stil zitten deze week, maar juist lekker feesten tijdens Matrixx at the Park! Zaterdag 12 juli starten we om 19.00 in het Hunnerpark met niemand minder dan Don Diablo, Skitzofrenix, Motherfunker en vele anderen!
Deze week gaan we ook gebruiken om de rookruimte in The Matrixx te bouwen. Zaterdag 26 juli zijn we weer open met gelijk een nieuw concept in de club: Lifted; quality house, techhouse en techno! Met oa Secret Cinema, El Mundo, Chiel S en Prunk le Funk! Entree is deze avond 10 euro en kaarten zijn gewoon aan de kassa verkrijgbaar.
See you all at the park!
XX Crew
Ground Zeroquote:
...'even kijken' ...?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:08 schreef Superheld het volgende:
Morgen even kijken bij 'dancepark' (line up met o.a: Josh & Wesz, A-lusion, Headhunterz, Zany)![]()
Zal wel los gaan worden, maar wou t niet te erg maken ivm werken maandagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
...'even kijken' ...?
![]()
Kijken in wat voor staat ik morgen wakker word, anders naar Venlo voor n sjielerend gratis festivalletje
same here, boy!!
Ik ben daar ook! Nog meer Fok!kers die daarheen gaan? Misschien even meeten? Wil wel weten wie die hardstyle-Fok!kers zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
naar Venlo voor n sjielerend gratis festivalletje
same here, boy!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |