Ten eerste bedankt voor het compliment over de skillz.. ( ik heb die skillz net als dj jeanquote:@Bartman:
Meteen een smile bij het begin dit kan toch zeker niet, is verdomme een kast
hoewel je er lekkere tussen hebt zitten, als je nou de platenkeuze van Babbels met jou mix-skillz combineert dan mogen jullie ook wel op de FOK! [Hardstyle]-Collection CD feat: LeonH - Crusty - RiKe - Jones en Tha_Babbelsman
Zo maar dat nummer klinkt wel lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s. -> Qlimax anthemwaarsch van TBY
Zulke dingen snap ik nou nooit. Waarom zou je het anthem al ruim van tevoren gaan draaien overal? Dan is toch de hele chemie weg omtrent zo'n nummer?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s. -> Qlimax anthemwaarsch van TBY
eensch, of hooguit een week vantevoren beginnen te draaien.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:27 schreef MrDice het volgende:
[..]
Zulke dingen snap ik nou nooit. Waarom zou je het anthem al ruim van tevoren gaan draaien overal? Dan is toch de hele chemie weg omtrent zo'n nummer?
Lekker bewaren tot de avond zelf. En dan met wat teasers de spanning opbouwen wat tijdens de eigen set van betreffende dj volledig tot een qlimax komt.
Ik ben blij om dat te horen, jah. Gaat heen ... gaat heen en vermenigvuldig u!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Samenwerkingsverbanden liggen er al![]()
Het nummer klinkt in ieder geval niet zo duister als ik gewend ben (vindt ik tenminste).quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
eensch, of hooguit een week vantevoren beginnen te draaien.
maar kan op dit filmpje nog niet echt een goed oordeel vellen of er wel een beetje dat qlimax gevoel in zit
Waar kan ik samplepacks downloaden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef Da_Ripper het volgende:
[yoda]
begrijpen je vraag doe ik niet?
[/yoda]
Sorry maar volgens mij vallen samplepacks niet echt onder de noemer warez, aangezien veelal gratis zijn en er geen auteursrechten oid op zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:14 schreef Da_Ripper het volgende:
In de OP staan een aantal handige sites & fora waar je wèl dat soort dingen kunt vragen. Hier zijn we niet echt gediend van het vragen/aanbieden van warez
Okequote:Op maandag 13 oktober 2008 00:25 schreef Da_Ripper het volgende:
... be that as it may ...![]()
Twordt een onmogelijke taak om dat allemaal na te gaan dus doen we 't standaard niet.
Echter als iemand iets leuks voor je weet dan kan ik die persoon moeilijk tegenhouden om het te posten/pm'en...
Thanksquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:59 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
zoek is op Blutonium boy sample pack
tja dan heb je het meeste wel,quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:40 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Thanksmaar die heb ik allemaal al.
vind 'm niet NC waardig om heel eerlijk te zijn... de mid-intro en outro welquote:
The Bird!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
cause everybody knows that the bird is the word!
is daar al eens iets mee gedaan?quote:
Jazeker, een happy hardcore nummer..van The Rebel geloof ikquote:
Charly Lownoise & Mental Theo - The Birdquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:46 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jazeker, een happy hardcore nummer..van The Rebel geloof ik
ik moet hem eens in het echt horen in een zaal (thrillogy ofzoquote:
<-- and DV8 knows that the bird is the word!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
did you or did you not know about the bird... ?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef de_huig het volgende:
<-- and DV8 knows that the bird is the word!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef HarryVanDeTap het volgende:
zo trouwens heb ook eeeeeeeecht zin in thrillogy
What's the word?!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Isaac vs the viper was in de matrixx laatst zo geniaal. Beide fantastische mixskills, lekkere early rave met een vleugje happy en ik heb Isaac zelden zo enthousiast gezien achter de boothquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:05 schreef CrustyClown het volgende:
Pfff, wat is die A-Lusion set waardeloos van de website geript zeg!!
Weet niet welke grapjas dat geprobeerd heeft, maar hij had het volume wel wat minder mogen opkrikken, op de website klinkt de versie gelukkig minder erg! MIss vandaag zelf maar even een ripje maken als ik zin heb
Trouwens Isaac over Thrillogy
“Ik kijk er zeker naar uit! Trainingsbroek aan, petje achterstevoren en 'Here we go again!'”
hehe. Ik heb er ook zin aan !!
kwam vorige week in family guy voor nu heb ik er een hekel aan want het wordt je daar door je strot gedouwd tot je er in stikt in die afleveringquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef de_huig het volgende:
<-- and DV8 knows that the bird is the word!
kom er niet heel vaak, meestal alleen als er verder niks te doen is en daar wel leuke artiest komtquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:41 schreef Silaz het volgende:
Ja idd. eindelijk weer is een party waar ik bij ben. Hoorde trouwens dat de grote zaal in dieka minder hardstyle wordt. meer top40 en trance ofzo.
Die unreleased trackquote:
Ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Wie vindt nog meer de Hardstyle Masterz remix van Loudness nog beter dan het origineel?
ik heb even gegoogled op de lyrics die ik kon verstaan..quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef NLS04 het volgende:
Nog maar ff een repost uit het vorige topic want ik vind het zo fokking frustrerend om niet op de naam van dit nummer te komen![]()
Iemand die kan helpen?
tnx!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:12 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik heb even gegoogled op de lyrics die ik kon verstaan..![]()
pila - immortality
Die stond volgens mij op 1 van m'n eerste hardstyle cdtjes... dikke shit dat nummer.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:23 schreef NLS04 het volgende:
Nog maar ff een repost uit het vorige topic want ik vind het zo fokking frustrerend om niet op de naam van dit nummer te komen![]()
Iemand die kan helpen?
Neuh, is ooit eens gedraait in een mixsessie op Fear FMquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die unreleased track.
Overigens, is Faces of Creation van Noisecontrollers ooit uitgekomen?
Wat een geweldige track blijft dat![]()
![]()
.
quote:01. DHHD - The Anthem (Trilok & Chiren 2008 Remake)
02. Activator Ft. Zatox - Freedom
03. Degos & Re-Done - Hardsound Amplifier
04. Floorcrushers Ft. Sasha F - Get Hit
05. Dj Norman - Life For Nothing
06. ID - ID
07. Sidesliders - We Got The Vision (Degos & Re-Done)
08. Activator - June
09. Degos & Re-Done - Rawnes
10. Project One - The Story Unfolds
11. Degos & Re-Done - Another Kind Of Evil
12. Hypedrive - The Punishment
de vocale blijven een issue, ofniequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef LeonH het volgende:
en toch vraag ik me alweer af waar NC Bas die vocals vandaan heeft. Nu weer in die nieuwe plaat van Williams Syndrom - Redemption
al zoveel van die poetry sites afgegaan maar nergens bruikbaar materiaal...
Beide zijn nice, kan geen favo kiezequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:03 schreef LeonH het volgende:
Wie vindt nog meer de Hardstyle Masterz remix van Loudness nog beter dan het origineel?
Vette plaat!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Die nieuwe track van A-lusion & Scope klapt er best op
Jammer, geweldige trackquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:46 schreef Koffz het volgende:
[..]
Neuh, is ooit eens gedraait in een mixsessie op Fear FM
Zeer lekker iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef poiuytr het volgende:
helaas niet, geweldige plaat inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:08 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Overigens, is Faces of Creation van Noisecontrollers ooit uitgekomen?
Wat een geweldige track blijft dat![]()
![]()
.
overal en nergens als ik hem mag gelovenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef LeonH het volgende:
en toch vraag ik me alweer af waar NC Bas die vocals vandaan heeft. Nu weer in die nieuwe plaat van Williams Syndrom - Redemption
die ging heeeeerlijk afgelopen vrijdag bij Luckyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef poiuytr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |