quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Kreeg degene die dat voorstelde niet een maandbanquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
Zeg worden de voorgaande delen niet meer bijgehouden? Anders kunnen alle delen wel uit de OP.
Doe het zelf dan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
En mij ook nog geeneens in de op zetten.
Life's unfair.
Ik was net aan het bijwerkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
Zeg worden de voorgaande delen niet meer bijgehouden? Anders kunnen alle delen wel uit de OP.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kreeg degene die dat voorstelde niet een maandban?
Doe is niet zo haastig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
quote:
Er missen maar 2 op het moment, de rest had ik er al bijgezocht maar kon het zelf niet in de Wiki zetten omdat de layout bij mij niet goed wordt weergegeven en er een stuk van de regel afgekapt is waar de delen staanquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
Sinds wanneer is dit nou weer?quote:Plaatjes van deels ontklede dames e.d. horen thuis in B&H-SC, hou ze ook daar!!
Daar stond ik al sinds deel 1.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Whehehe, Broekpaling heeft zichzelf helemaal vooraan gezet bij de avatars in de OP.
Ik had gisteren de rest van de missende delen al toegevoegd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er missen maar 2 op het moment, de rest had ik er al bijgezocht maar kon het zelf niet in de Wiki zetten omdat de layout bij mij niet goed wordt weergegeven en er een stuk van de regel afgekapt is waar de delen staan
Heb jij daar een script voor nodig om dat te weten dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Welke bimbo heeft er een soort script dat je kan zien hoeveel je in een reeks/bepaalde tijd gepost heeft?
Ben benieuwd hoe kansloos ik ben.
Dan herinner je ze er juist weer aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien is het wel iets om in het highlight deel neer te plempen wanneer het nieuwe regime is begonnen door de klb mods?
Ok, en waarom dan? En wat zie ik nu in de OP dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees de geschiedenis van de wiki OP eens, daar is dat in terug te vinden
Vraag het eens aan een FAquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien is het wel iets om in het highlight deel neer te plempen wanneer het nieuwe regime is begonnen door de klb mods?
Niet. Dat heb je net gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar stond ik al sinds deel 1.[ afbeelding ]
Het is m'n goed recht!
Dat weet ik niet wat jij ziet, ik ben jou nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[..]
Ok, en waarom dan? En wat zie ik nu in de OP dan?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat jij ziet, ik ben jou niet
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In iedergeval al stukken beter dan die latexbitch.
Wees niet bang, wij vergeten dat niet hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan herinner je ze er juist weer aan.
Nee knul, ik sta daar al heul lang, dus nu geil ik er ook op.quote:
Dan weten we in iedergeval dat die regel er alleen is voor de sier en je dus wel mooie plaatjes mag plaatsen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat jij ziet, ik ben jou niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja ik kon niets met zijde sjaals vinden
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
De titels van de op`s worden steeds droeviger.
Eens is de grabbelton leeg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
De titels van de op`s worden steeds droeviger.
Doe mij maar gewoon een kut.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nog best willen hebben
Wat jullie?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar zijn niet beide van dezelfde user
Ik zie trouwens de ava van ananas op 1 staan, jij staat ergens in de derde rij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee knul, ik sta daar al heul lang, dus nu geil ik er ook op.![]()
Jullie geilen op posts, en ik op die plek.
Ananas verziekt het steeds.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zie trouwens de ava van ananas op 1 staan, jij staat ergens in de derde rij.
Jaaaa, nú. Maar Broekpaling heeft net in de wiki het een en ander aangepast, zodat hij nu op één staat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zie trouwens de ava van ananas op 1 staan, jij staat ergens in de derde rij.
Kan leuk zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat jullie?
Neuh, doe maar gewoon lekker zacht touw met een kleurtje. Dit is 3x niets.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat jullie?
Hahaha, gohquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan leuk zijn.
Kan ook niet leuk zijn.
Ik ben niet zo goed in keuzes makenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]!
En fascination, mooi niet. Ik moet je erin zetten, er weer uit halen, en nu er weer in zetten? MAAK EEN KEUZE
Het einde is nabijquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Fascination het volgende:
Bt zet mij even in de op wil je?
Hahaha ooh, je gaat gewoon een stapje verderquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, doe maar gewoon lekker zacht touw met een kleurtje. Dit is 3x niets.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:01 schreef Rhythm het volgende:
Ridder Rhythm en kompanen
Het sterke leger van de KLB-SC,
zat zoals gewoonlijk in hun kasteel KLB,
Maar wat gebeurt, owee,
Een invasie van modjes komt over zee.
De sterke krijgers zijn niet bang,
En drinken zich in met bier en zang,
Moedig wachten ze de schurken op,
"Die onverlaten krijgen de strop".
Als de mods dan het kasteel aanvallen,
Strijden onze helden als trouwe vazallen,
Helaas is al het verzet voor niets geweest,
Want de vijand is een beest.
Omdat vechten hun niet aanstaat,
zoeken ze hun heil in vuig verraad.
Daardoor krijgen ze het kasteel in bezit,
En delven onze helden het onderspit.
Oke, mooiquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in keuzes maken.
Ik denk er nog een nachtje over na.
Maar wat gebeurt, owee,
Maar wat gebeurt, owee,
Maar wat gebeurt, owee,
quote:
Ja, verdomd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent wel van de kinky stuff?
Blijkbaar ken je me niet goedgenoegquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ooh, je gaat gewoon een stapje verder
Toevallig !quote:
Dat is de achtdraaise Zeeuwse dubbelop-knoopquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent wel van de kinky stuff?
Blijkbaar niet nee!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je me niet goedgenoeg
Zoals?quote:
Vastbinden enzo.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig !![]()
Maar definieer Kinky !
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:09 schreef Juup© het volgende:
Wat is die wiki pagina zwaar kut. Probeer ik wat in te voeren is die pagina niet meer bereikbaar. Bagger.
Maak anders kinky poëzie, iedereen blij.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:10 schreef Rhythm het volgende:
Godverdomme, wat zijn jullie toch oversekst tssk. Over zulke aardse zaken praten terwijl je het ook over iets als poëzie kan hebben tssk.
Ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef Fascination het volgende:
Wou net zeggen, pubers.
Heeft iemand nog poezie tips?
Dat bewaar je maar voor het volgende deelquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:10 schreef Rhythm het volgende:
Godverdomme, wat zijn jullie toch oversekst tssk. Over zulke aardse zaken praten terwijl je het ook over iets als poëzie kan hebben tssk.
Mooie plaatjes mogen zeker gepost worden. Plaatjes met blote tieten e.d. liever niet, daar is B&H voor. Een incidenteel plaatje kan geen kwaad, maar reeksen of meerdere postings achter elkaar is niet gewenst. Als je zo graag veel van die plaatjes wilt posten dan doe je dan maar in B&Hquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:52 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Dan weten we in iedergeval dat die regel er alleen is voor de sier en je dus wel mooie plaatjes mag plaatsen.
Schikt 19 november jouquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, hangt van de situatie af natuurlijk. Maar in principe wil ik het best een keer proberen
Ben benieuwd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef behangplakker het volgende:
BEHANGPLAKKER IS LOSGELATEN !!!!!!111111111
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Rhythm het volgende:
IJzer en leer,
Een zweep doet veel zeer,
Toch is de pijn toch wel cool,
Kop houden en neuken met je kankersmoel._! zoiets?
Rhythm do your thangg!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik.
(Als in: ik heb de tip dat ík een poëzie-tip ben. Jeweets.)
quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb hier een verzameling touw liggen, een padvinder zou spontaan een druiper krijgen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:12 schreef Rhythm het volgende:
IJzer en leer,
Een zweep doet veel zeer,
Toch is de pijn toch wel cool,
Kop houden en neuken met je kankersmoel._! zoiets?
Tuurlijk, je moet elkaars vertrouwen hebben, en er allebij voor open staan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, hangt van de situatie af natuurlijk. Maar in principe wil ik het best een keer proberen
Heh bah rhythmquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Rhythm het volgende:
Lekker die kut openscheuren.
En dr gezicht witkleuren,
Die wond op dr gezicht is er nog steeds,
Want seks is geen seks zonder bloed en aids.
Sex op aparte plekken? Lijkt me verschrikkelijk, ik wil niet betrapt wordenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Bondage![]()
Scherpe nagels![]()
Sex op aparte plekken![]()
![]()
Mjah bondage is niet echt super kinky denk ik zo.
Of wel ?
Ja inderdaad, bij een one-night-stand oid zou ik het noooit doen. Het is toch wel een behoorlijke vertrouwenskwestie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet elkaars vertrouwen hebben, en er allebij voor open staan.
De spanning om betrapt te worden lijkt me wel tof.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sex op aparte plekken? Lijkt me verschrikkelijk, ik wil niet betrapt worden.
Maar jij dus wel?
Hahaha, op aparte plekken lijkt me ook juist leukquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij dus wel?
Neen ik vind het niet kinky om betrapt te worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar jij dus wel?
Geef mij maar gewoon de kut.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, op aparte plekken lijkt me ook juist leuklekker spannend.
Hey, ben jij niet die hypocriete modquote:
Mm okequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De spanning om betrapt te worden lijkt me wel tof.
Bedenkster begintquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke. Oh ik heb een goed idee, iedereen post hier zijn of haar seksuele fantasieen
.
Behalve ik natuurlijk.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Om in het thema te blijven, een gedicht van mij waar ik jaren op heb geploeterd, waar heel veel inspiratie en transpiratie aan vooraf ging, maar hij is ein-de-lijk af.Aanschouw en aanbid:
Bondage-hommage
Ik touw van jou.
Wtf die is bijna net zo goed als de wortel van mijnequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef IQM het volgende:
Om in het thema te blijven, een gedicht van mij waar ik jaren op heb geploeterd, waar heel veel inspiratie en transpiratie aan vooraf ging, maar hij is ein-de-lijk af.Aanschouw en aanbid:
Bondage-hommage
Ik touw van jou.
Je moet het maar net kunnenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage kan erg mooi zijn, ik zie het als een vorm kan kunst![]()
[ afbeelding ]
Hahaha in 't biechthokjequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ik vind het niet kinky om betrapt te worden.
Maar sex op gekke plaatsen vind ik dan wel weer geweldig.
* bos
* strand
* biechthokje ( geen geintje, was de coolste plaats ooit*
* trein
* auto
* in de keuken een vluggertje met visite in de kamer![]()
enz enz enz
Dat lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage kan erg mooi zijn, ik zie het als een vorm kan kunst![]()
[ afbeelding ]
Ik wil het nog steeds in keer in een moskee doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke. Oh ik heb een goed idee, iedereen post hier zijn of haar seksuele fantasieen
.
Behalve ik natuurlijk.
Noorsbloed is dus wel in de kerk gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha in 't biechthokjedat is wel cool inderdaad. Komt er niet altijd zo'n kerel in dat hokje, hoe heet die pipo ook al weer? Ik kom nooit in de kerk
.
Nee inderdaad, het kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk.![]()
Maar al die extreme shit is niks voor mij. Dus echt compleet opgeknoopt, afgekneld en een bal in je smoel.
Niet als je inbreekt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha in 't biechthokjedat is wel cool inderdaad. Komt er niet altijd zo'n kerel in dat hokje, hoe heet die pipo ook al weer? Ik kom nooit in de kerk
.
Al doende leert menquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet het maar net kunnenik heb al moeite met een normale knoop.
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Noorsbloed is dus wel in de kerk gekomen.
Bwehe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wil het nog steeds in keer in een moskee doen.
Eigenlijk MOET je dan betrapt worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oehhhquote:
Mjah het nare is dat tegenwoordig overal camera's en dergelijke hangen.quote:
Nahh, touwlaarzen bij een dame zijn geill.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar sta ik wel voor open.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaik word er niet echt opgewonden van maar goed
.
Doet een van jullie weleens aan rollenspellen?
Laarzen, en superhoge hakken vind ik dus echt niks.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nahh, touwlaarzen bij een dame zijn geill.
Hm, dat is dan weer flauw. Ik vind laarzen wat minder, maar van die superhoge fetisj pumps vind ik prachtigquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laarzen, en superhoge hakken vind ik dus echt niks.
Als je iemand makkelijk vast wil binden gewoon plastic folie gebruiken, ook wel een aanrader overigensquote:
Een meisje dat een beschuitrol speelt, lijkt me wel supergeil.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Eensquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, dat is dan weer flauw. Ik vind laarzen wat minder, maar van die superhoge fetisj pumps vind ik prachtig
Nee, je stond ervoor 'open'. Hahahahaha slechte grap van me sorry.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie weet.
Alleen meisjes kunnen aan rollenspellen doen?[ afbeelding ]
Zal ik onthoudenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je iemand makkelijk vast wil binden gewoon plastic folie gebruiken, ook wel een aanrader overigens
Jaa dat is ook hip!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhhik heb van de zomer 'ingebroken' bij een buitenzwembad, was ook super
gewoon midden in de nacht lekker zwemmen
Neen we hebben het helemaal afgemaakt , de volgende keer willen we op het altaarquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:27 schreef IQM het volgende:
Maar Noorsbloed, ben je voor het zingen de kerk uitgegaan?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
Hahahaha ja dat doen we ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
En ook trio'squote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jaa dat is ook hip!
Alleen gingen wij niet alleen zwemmen
[..]
Neen we hebben het helemaal afgemaakt , de volgende keer willen we op het altaar![]()
[..]
[..]
Hahahaha ja dat doen we ook
Sommige mannen staan er ook voor 'open'.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, je stond ervoor 'open'. Hahahahaha slechte grap van me sorry.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige mannen staan er ook voor 'open'.
Wel we hebben wel een keer een trio gehad met een vriendin van ons.quote:
Topics met SM in de titel zijn altijd al populair geweestquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens wel een stormlooptopic van mij
Ja ik hoor het eigenlijk van bijna iedereen die wel eens een trio heeft gehad, dat het toch makkelijker was om je te richten op 1 persoonquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel we hebben wel een keer een trio gehad met een vriendin van ons.
Maar dat was niet echt wat eerlijk gezegd.
Je moet alle aandacht dan verdelen enzo.
En ik hou van intense passioneele sex, en dat is lastig met meerdere personen.
En daar kwam bij dat mijn Noorse Schone jaloers werd.
Die fetisj dingen bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, dat is dan weer flauw. Ik vind laarzen wat minder, maar van die superhoge fetisj pumps vind ik prachtig
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het goed doet dan komt je 'slachtoffer' er niet zo makkelijk zonder hulp uit
Geen goed idee.quote:
Wat vind je daar niet leuk aan dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die fetisj dingen bedoelde ik inderdaad.Mij niet gezien.
Het gaat niet echt om het aandacht verdelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik hoor het eigenlijk van bijna iedereen die wel eens een trio heeft gehad, dat het toch makkelijker was om je te richten op 1 persoon
Ziet er niet uit, maar dat is mijn mening. Post anders even een plaatje, weten we dat we over hetzelfde hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat vind je daar niet leuk aan dan?
Ja, dat is zonde. Achja misschien baart oefening in dat geval ook wel kunst, je weet het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om het aandacht verdelen.
Maar meer dat ik helemaal opga in een goede sex partij
En een hoop voor mijn partner doe.
En dat is met meerdere toch anders.
En het is lang niet zo intiem met 3 personen
Zulke?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ziet er niet uit, maar dat is mijn mening. Post anders even een plaatje, weten we dat we over hetzelfde hebben.
quote:
Of juist niet. Bondage is om van te genieten, als je dat niet doet dan kun je beter bij de normale sex blijvenquote:
Nicequote:
Misschienquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat is zonde. Achja misschien baart oefening in dat geval ook wel kunst, je weet het niet.
Kom ik erbijquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef Fascination het volgende:
Trio met 2 vrouwen lijkt me nog wel leuk opzich![]()
.
Dit topic gaat snelll.
Zeg, druk jij nog weleens op je prostaat of doet je wijf dat?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om het aandacht verdelen.
Maar meer dat ik helemaal opga in een goede sex partij
En een hoop voor mijn partner doe.
En dat is met meerdere toch anders.
En het is lang niet zo intiem met 3 personen
hoor, hoor, een expertquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Of juist niet. Bondage is om van te genieten, als je dat niet doet dan kun je beter bij de normale sex blijven
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Of juist niet. Bondage is om van te genieten, als je dat niet doet dan kun je beter bij de normale sex blijven
Uiteraardquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde het dan ook sarcastisch.
+1quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:40 schreef Rhythm het volgende:
Trouwens, qua seksfantasieën lijkt een MILF mij wel tof, en dat het zo per ongeluk à la pornofilm gebeurt. Moeder van een vriend, verpleegster, lerares jeweets.
En als Gers niet kan ben ik wel 1e reservequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Gers pm't me, hij wil graag een trio met mij en de noorse schone van noorsbloed. Ik zei, noorsbloed vindt dat vast niet leuk. Maar ik moest het even voor stellen van m?
Tsk .. GERS VIEZE LURKER !quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Gers pm't me, hij wil graag een trio met mij en de noorse schone van noorsbloed. Ik zei, noorsbloed vindt dat vast niet leuk. Maar ik moest het even voor stellen van m?
Hehe inderdaad, leraressenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:40 schreef Rhythm het volgende:
Trouwens, qua seksfantasieën lijkt een MILF mij wel tof, en dat het zo per ongeluk à la pornofilm gebeurt. Moeder van een vriend, verpleegster, lerares jeweets.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg, druk jij nog weleens op je prostaat of doet je wijf dat?
Wat overigens een aanrader is, maar niet in het rijtje Safe, Sane and Consensual past (helaas) is voordat je je laat inwikkelen met folie een dikke joint te roken.quote:
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tsk .. GERS VIEZE LURKER !![]()
Mijn Noorse schone zei dat je te klein geschapen was, en dat ze je er daarom niet bij wilt hebben.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, leraressen meesteressen![]()
.
Ja, daar dacht ik ook al aan jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat overigens een aanrader is, maar niet in het rijtje Safe, Sane and Consensual past (helaas) is voordat je je laat inwikkelen met folie een dikke joint te roken.
Oeh sex + alcohol en drugs zijn ook hipquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan jaof een paar (veel) wijntjes
Met links als ik nuchter ben, met rechts als ik dronken ben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Dat doet mijn Noorse schone.
Maar goed , jij hebt zeker alleen maar saaie sex ?
Of alleen met je rechter en linker hand ?
Opzich kan dit wel, maar je partner kan het beste niets gebruiken. Veiligheid boven allesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dan heb je kinky seks terwijl je kei lam bent. Word je de volgende ochtend wakker weet je er niks meer van en vraag je je af wat dat zaad in je oor en neusgat doet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Met links als ik nuchter ben, met rechts als ik dronken ben.
Die mag toekijken hoe ik drinkquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich kan dit wel, maar je partner kan het beste niets gebruiken. Veiligheid boven alles
Jij telt voor twee?quote:
En waarom er met een mes Satan in je rug gekerfd is.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan heb je kinky seks terwijl je kei lam bent. Word je de volgende ochtend wakker weet je er niks meer van en vraag je je af wat dat zaad in je oor en neusgat doet.
Ciao!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die mag toekijken hoe ik drink!
Maar ik ga slapennn. Ik ben heel trots dat jullie je zo goed aan het thema houden jongens![]()
Welterusten en slaap lekker allemaal!!
Hahaha nee joh, ik herinner me altijd allesquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan heb je kinky seks terwijl je kei lam bent. Word je de volgende ochtend wakker weet je er niks meer van en vraag je je af wat dat zaad in je oor en neusgat doet.
Trustenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar ik ga slapennn. Ik ben heel trots dat jullie je zo goed aan het thema houden jongens![]()
Slaapze lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En waarom er met een mes Satan in je rug gekerfd is.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
En waarom er met een mes Satan in je rug gekerfd is.
Jij snap het!quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Wel gewoon trekken met links , en duwen en masseren met rechts.
What's new?quote:
quote:
Ze heeft 't maar druk met al die kerelsquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:52 schreef IQM het volgende:
Oh ja, ik ging ook.Niet geheel toevallig tegelijkertijd met Breath.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Jij bestempeld mij als een alcoholist.
Idd Arme bt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft 't maar druk met al die kerels.
Wel.quote:
Ja zo tragischquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
Wel toevallig dat de SC leeg loopt als BT altijd weg gaat.
O jee...quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel.
Nu moet ik nog meer drinken om mijn eigenwaarde weer omhoog te brengen.
Wel ik heb wel gezondigd vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee...
Je dieet dan![]()
(gooi maar overboord)
Dat lukt nooitquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik heb wel gezondigd vandaag.
Maar bier is ook niet echt goed ..
Och , de rest van de week maar een balans week van maken.
Tsk wedden ?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lukt nooit![]()
EH...
ik bedoel: suc6 !!
Ik ben laatst best wat afgevallen door domweg haast niets te etenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik heb wel gezondigd vandaag.
Maar bier is ook niet echt goed ..
Och , de rest van de week maar een balans week van maken.
Lol neen dat werkt niet ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben laatst best wat afgevallen door domweg haast niets te eten. Maar dat hongergevoel is niet zo fijn
.
Laterquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol neen dat werkt niet ..
Maar mensen ik ga een filmpje kijken !
Fijne avond nog.
Ow en lurkende Gers !
Dat je maar snel weer terug mag komen hier.
Fijne avond en bedankt voor je komst !quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol neen dat werkt niet ..
Maar mensen ik ga een filmpje kijken !
Fijne avond nog.
Ow en lurkende Gers !
Dat je maar snel weer terug mag komen hier.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
Valt wel mee eigenlijk, gelukkig morgen vrij dus kan voor zover de dagelijkse taken toestaan uitslapen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik dacht laat ik hier maar weer eens kijken, maar ik geloof dat iedereen (net als ik) een zwaar weekend gehad heeft. Ik nok ook maar dan ofzo.
Jij bent toch bekend met deze regel uit de Policy hoop ik?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
Waarschuwing.quote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden.
Ze is de gangmaakster van de SC.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent toch bekend met deze regel uit de Policy hoop ik?
[..]
Waarschuwing.
Nou.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is de gangmaakster van de SC.
Jullie blijven hier alleen maar omdat zij heeft gezegd ooit tietenfoto's te postenquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is de gangmaakster van de SC.
Don't ban Bt, we need her to keep the thread alive!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent toch bekend met deze regel uit de Policy hoop ik?
[..]
Waarschuwing.
Iedereen is Bt idolaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
BobbyB is toch de enige die BT idolaat is?
Natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen is Bt idolaat.
Behalve ik natuurlijk.
Nou nee.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jullie blijven hier alleen maar omdat zij heeft gezegd ooit tietenfoto's te posten
You're the boss.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Don't ban Bt, we need her to keep the thread alive!
Haha nee hoor, ik heb die foto's dan ook alquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jullie blijven hier alleen maar omdat zij heeft gezegd ooit tietenfoto's te posten
En ik, al wil ik wel haar tietjesfoto's zienquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Iedereen is Bt idolaat.
Behalve ik natuurlijk.
Kut.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb die foto's dan ook al.
Juup hoe gaat 't met jou trouwens? Wat doe je eigenlijk voor werk?
Doe is pmen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik heb die foto's dan ook al.
Juup hoe gaat 't met jou trouwens? Wat doe je eigenlijk voor werk?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij blijft vast omdat afcajos ergens heeft aangegeven zijn ballen te posten.
Ik deel de reactie van broekpalingquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoezo gaat 't kutquote:
Die heeft ze al eens gezienquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Och..quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Van het een komt het ander moet je maar denken.
Ik weet het wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon daarom, is uitleg genoeg
Ik ben niet voor niets een kutmod
O ja...quote:
We hebben het hier over het forum natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bwehe, volgens mij staat de provider een stuk hoger.
Toon ik een keer interessequote:Op zondag 5 oktober 2008 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon daarom, is uitleg genoeg
Ik ben niet voor niets een kutmod
Ja hoor jij mag mij een persoonlijke vraag stellen, of ik er antwoord op geef is een 2equote:Op zondag 5 oktober 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toon ik een keer interesse.
Mag ik een persoonlijke vraag stellen?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...
Die jeugddementie heh...
Nee helaas dat kun jij niet weten, tenzij jij mij persoonlijk kent. Het is niet iets dat ooit besproken is op FOK!, zelfs niet in het crew gedeeltequote:
Oh, ik dacht namelijk een tijd terug een pittig topic van jou te hebben gelezen over jezelf en iets in je familie.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee helaas dat kun jij niet weten, tenzij jij mij persoonlijk kent. Het is niet iets dat ooit besproken is op FOK!, zelfs niet in het crew gedeelte
Dat was m.b.t. mijn vader. Daar gaat het beter mee gelukkig, al zal de toekomst moeten uitwijzen in hoeverre hij hersteld.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, ik dacht namelijk een tijd terug een pittig topic van jou te hebben gelezen over jezelf en iets in je familie.Maar het is aan jou daarop verder te gaan, dat zijn mijn zaken niet.
Maakt niet uit, dat is je goed recht.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was m.b.t. mijn vader. Daar gaat het beter mee gelukkig, al zal de toekomst moeten uitwijzen in hoeverre hij hersteld.
Maar dit is geen R&P, dus eeuhhm ja daar heb ik even niets op te zeggen.
Ik zou het niet weten. Wie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten er niet een paar users unbanned worden?
Dat was zomaar een vraag die in me opkwam...
Ik las ergens over je autisme, was benieuwd waar dat zich in uit en hoe zwaar je 't hebt zeg maar. Mijn zusjes hebben namelijk ook een lichte vorm maar bij hun is 't vrijwel niet zichtbaar. Geeft niet als je niet wil antwoorden hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor jij mag mij een persoonlijke vraag stellen, of ik er antwoord op geef is een 2eInteresse is leuk
, maar ik geef gewoon niet veel info over mezelf op FOK!.
Oehh sorry voor je Juup.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was m.b.t. mijn vader. Daar gaat het beter mee gelukkig, al zal de toekomst moeten uitwijzen in hoeverre hij hersteld.
Maar dit is geen R&P, dus eeuhhm ja daar heb ik even niets op te zeggen.
Ik ben een Hoog Functionerend Autist. Dat wil zeggen dat ik een normaal tot hoog verstandelijk vermogen heb, en mezelf vaardigheden kan aanleren om b.v. normaal mee te draaien in de maatschappij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik las ergens over je autisme, was benieuwd waar dat zich in uit en hoe zwaar je 't hebt zeg maar. Mijn zusjes hebben namelijk ook een lichte vorm maar bij hun is 't vrijwel niet zichtbaar. Geeft niet als je niet wil antwoorden hoor![]()
.
Om een unban moet altijd gevraagd worden, doen we niet vanzelfquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten er niet een paar users unbanned worden?
Dat was zomaar een vraag die in me opkwam...
Puntje van aanmerking op de service.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Om een unban moet altijd gevraagd worden, doen we niet vanzelf
Interessantquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben een Hoog Functionerend Autist. Dat wil zeggen dat ik een normaal tot hoog verstandelijk vermogen heb, en mezelf vaardigheden kan aanleren om b.v. normaal mee te draaien in de maatschappij.
Mensen die mij niet kennen zien of merken niets aan mij in normale situaties, tenzij ik overprikkeld, enorm moe of gespannen ben want dat kan ik de aangeleerde handvatten niet of nauwelijks hanteren (op zulke momenten ben ik ook niet op FOK! te vinden).
Het autisme zorg er bij mij voor dat ik slecht tegen harde geluiden, snelle beeldwisselingen, aanrakingen, verandering van situaties of planningen e.d. kan.
Dingen moeten voor mij te plannen zijn, anders kan ik niet voorspellen wat ik moet gaan doen en dan raak ik in de war. Als ik b.v. een afspraak met iemand heb en die belt 10 minuten van te voren af, dan is mijn planning in de war en daar heb ik moeite mee en dat uit zich dan ik het terugtrekken in mezelf en redeneren met mezelf zodat ik de vrijgekomen tijd weer een plekje kan geven
Men mag mij altijd vragen hoe het is om autist te zijn of wat het met mij doet. Ik ben een mens, maar heb een stoornis in het autisme spectrum. En daar schaam ik mezelf absoluut niet voor. Mensen die daar denigrerende opmerkingen over maken (en daar zijn er zat van, ook op FOK!), die negeer ik want die weten simpelweg niet beter.
Aha, toch maar een e-mail gestuurd dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Puntje van aanmerking op de service.
Is reeds gefikstquote:Op maandag 6 oktober 2008 00:36 schreef afcajos het volgende:
Remlof je moet nog eens het dossier behangplakker erbij pakkenHij is een week extra gebanned omdat ze dachten dat hij onder een kloon postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |