quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Kreeg degene die dat voorstelde niet een maandbanquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
Zeg worden de voorgaande delen niet meer bijgehouden? Anders kunnen alle delen wel uit de OP.
Doe het zelf dan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
En mij ook nog geeneens in de op zetten.
Life's unfair.
Ik was net aan het bijwerkenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
Zeg worden de voorgaande delen niet meer bijgehouden? Anders kunnen alle delen wel uit de OP.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kreeg degene die dat voorstelde niet een maandban?
Doe is niet zo haastig.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
quote:
Er missen maar 2 op het moment, de rest had ik er al bijgezocht maar kon het zelf niet in de Wiki zetten omdat de layout bij mij niet goed wordt weergegeven en er een stuk van de regel afgekapt is waar de delen staanquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:39 schreef Juup© het volgende:
Sinds wanneer is dit nou weer?quote:Plaatjes van deels ontklede dames e.d. horen thuis in B&H-SC, hou ze ook daar!!
Daar stond ik al sinds deel 1.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
Whehehe, Broekpaling heeft zichzelf helemaal vooraan gezet bij de avatars in de OP.
Ik had gisteren de rest van de missende delen al toegevoegd.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er missen maar 2 op het moment, de rest had ik er al bijgezocht maar kon het zelf niet in de Wiki zetten omdat de layout bij mij niet goed wordt weergegeven en er een stuk van de regel afgekapt is waar de delen staan
Heb jij daar een script voor nodig om dat te weten dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Welke bimbo heeft er een soort script dat je kan zien hoeveel je in een reeks/bepaalde tijd gepost heeft?
Ben benieuwd hoe kansloos ik ben.
Dan herinner je ze er juist weer aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien is het wel iets om in het highlight deel neer te plempen wanneer het nieuwe regime is begonnen door de klb mods?
Ok, en waarom dan? En wat zie ik nu in de OP dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees de geschiedenis van de wiki OP eens, daar is dat in terug te vinden
Vraag het eens aan een FAquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien is het wel iets om in het highlight deel neer te plempen wanneer het nieuwe regime is begonnen door de klb mods?
Niet. Dat heb je net gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar stond ik al sinds deel 1.[ afbeelding ]
Het is m'n goed recht!
Dat weet ik niet wat jij ziet, ik ben jou nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
[..]
Ok, en waarom dan? En wat zie ik nu in de OP dan?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat jij ziet, ik ben jou niet
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In iedergeval al stukken beter dan die latexbitch.
Wees niet bang, wij vergeten dat niet hoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:47 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dan herinner je ze er juist weer aan.
Nee knul, ik sta daar al heul lang, dus nu geil ik er ook op.quote:
Dan weten we in iedergeval dat die regel er alleen is voor de sier en je dus wel mooie plaatjes mag plaatsen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat jij ziet, ik ben jou niet
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja ik kon niets met zijde sjaals vinden
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
De titels van de op`s worden steeds droeviger.
Eens is de grabbelton leeg.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
De titels van de op`s worden steeds droeviger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |