Hahaha in 't biechthokjequote:Op zondag 5 oktober 2008 22:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen ik vind het niet kinky om betrapt te worden.
Maar sex op gekke plaatsen vind ik dan wel weer geweldig.
* bos
* strand
* biechthokje ( geen geintje, was de coolste plaats ooit*
* trein
* auto
* in de keuken een vluggertje met visite in de kamer![]()
enz enz enz
Dat lijkt me wel leuk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bondage kan erg mooi zijn, ik zie het als een vorm kan kunst![]()
[ afbeelding ]
Ik wil het nog steeds in keer in een moskee doen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke. Oh ik heb een goed idee, iedereen post hier zijn of haar seksuele fantasieen
.
Behalve ik natuurlijk.
Noorsbloed is dus wel in de kerk gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha in 't biechthokjedat is wel cool inderdaad. Komt er niet altijd zo'n kerel in dat hokje, hoe heet die pipo ook al weer? Ik kom nooit in de kerk
.
Nee inderdaad, het kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk.![]()
Maar al die extreme shit is niks voor mij. Dus echt compleet opgeknoopt, afgekneld en een bal in je smoel.
Niet als je inbreekt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha in 't biechthokjedat is wel cool inderdaad. Komt er niet altijd zo'n kerel in dat hokje, hoe heet die pipo ook al weer? Ik kom nooit in de kerk
.
Al doende leert menquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet het maar net kunnenik heb al moeite met een normale knoop.
Hahahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Noorsbloed is dus wel in de kerk gekomen.
Bwehe.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wil het nog steeds in keer in een moskee doen.
Eigenlijk MOET je dan betrapt worden.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Oehhhquote:
Mjah het nare is dat tegenwoordig overal camera's en dergelijke hangen.quote:
Nahh, touwlaarzen bij een dame zijn geill.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Daar sta ik wel voor open.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaik word er niet echt opgewonden van maar goed
.
Doet een van jullie weleens aan rollenspellen?
Laarzen, en superhoge hakken vind ik dus echt niks.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nahh, touwlaarzen bij een dame zijn geill.
Hm, dat is dan weer flauw. Ik vind laarzen wat minder, maar van die superhoge fetisj pumps vind ik prachtigquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Laarzen, en superhoge hakken vind ik dus echt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |