quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
//Jordeeeh:quote:Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh:
Misschien een hele persoonlijke vraag: Maar heb jij serieus niets beters te doen in het weekendZowel op zaterdag als zondag in de top 3
Reigersquote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef jordeeeh het volgende:
Heeft iemand trouwens een link naar dat rijger topic? Ik kan m niet vinden
Nou zo leuk is dat topic helemaal niet .....quote:
Ik vind m wel goed, t gaat ook meer om de reactiesquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou zo leuk is dat topic helemaal niet .....
En vooral omdat er een of ander debiele mod is geweest die de TT heeft aangepast. Haalt gelijk de angel uit het verrhaal.
Zal er over nadenken.quote:Op maandag 29 september 2008 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
FAIL.
En kappen met die ongein.
Mag ik er een nachtje over slapen eventueel?quote:Op maandag 29 september 2008 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Dan denk er maar niet te lang over. Je staat momenteel op scherp.
Verwijder gelijk z'n berichten dan. Dankzij zulke mensen wordt het SC-topic volgens de FA's een post-opkrik topic.quote:Op maandag 29 september 2008 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft nog even. Totdat een FA online komt. Dan is het een x-termijn afgelopen.
Wanneer de FA's dit topic gelezen hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verwijder gelijk z'n berichten dan. Dankzij zulke mensen wordt het SC-topic volgens de FA's een post-opkrik topic.
AHA. Je noemt me een homo ?quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Hm, vreemdmaar ik heb niets tegen homo's hoor
FA's kunnen toch verwijderde berichten teruglezen..quote:Op maandag 29 september 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer de FA's dit topic gelezen hebben.
Ik zal het tegen mijn vriendin zeggen vanavondquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Hm, vreemdmaar ik heb niets tegen homo's hoor
Nee hoorquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AHA. Je noemt me een homo ?![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indirect wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo he jongensquote:
Hahaha oohja, ik snap het, geilquote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo want ik heb al een vriendin.
Jitzzze is puur voor de spanning.
Ja ik ben uitermatequote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met google ads
Mensen die adds ipv ads zeggen
ads lijkt op aids vandaar.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met google ads
Mensen die adds ipv ads zeggen
Ja, bij mij hetzelfde.quote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo want ik heb al een vriendin.
Jitzzze is puur voor de spanning.
Nee, want ik kan niet ontvangen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oohja, ik snap het, geil!!
En breng je ook wel eens een bezoekje aan zn werk?
"Trukendoos"quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo he jongens
Ooh maar google adds zegt nu wel dit tegen me:
Jij? Vrouwen verleiden?
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.nl
Nope. Bezoek hem alleen thuis wanneer zijn vriendin naar het stijldansen is met de meiden.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oohja, ik snap het, geil!!
En breng je ook wel eens een bezoekje aan zn werk?
Ontkennenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet ontvangen.
Had ik net snel een ninja edit gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ads lijkt op aids vandaar.
Dat je niet voor FOK! betaald is inderdaad erg "quote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben uitermate
Ik geef het toemaar ik betaal tenminste niet voor fok
Hahahahaquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet ontvangen.
In jouw wereld wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat je niet voor FOK! betaald is inderdaad erg ""
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.quote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In jouw wereld wel jameneer de top poster.
Nee, ik woon op Marsquote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.
Je snapt toch wel wat ze bedoeld hopelijk hequote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.
Jullie voeden me eindelijk een beetje opquote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef BobbyB het volgende:
Jitzzze post zowaar meer dan 2 post in een SC deel.en soms zelfs zonder "
"
Wanneer kan je mij ontvangen?quote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry je hebt geenin je post dus ik kan dit niet serieus nemen
Dus je bent toch een vent? Mannen komen van Mars, en vrouwen van venus. Of zit je daar gewoon vanwege al die mannen?quote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik woon op Marsik kan het je aanraden
En dan nog die schoenen en jurkje niet willen kopen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 10000000000000000000000000000000000 euro per nacht, ben ik eind 2030 wel beschikbaar
Ja de mannen op mars zijn echt yummyquote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je bent toch een vent? Mannen komen van Mars, en vrouwen van venus. Of zit je daar gewoon vanwege al die mannen?
Dat is goed. Dan ga ik vast sparenquote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 10000000000000000000000000000000000 euro per nacht, ben ik eind 2030 wel beschikbaar
Firefoxquote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef BobbyB het volgende:
Wat zijn dat voor geintjes dat de adres en zoekbalk ineens verdwijnen bij Firefox.
Maar ja, of je het tegen die tijd nog wel wil, is een tweedequote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed. Dan ga ik vast sparen
....quote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze bedoeld hopelijk he
Chrome is er nog niet voor Mac.quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Firefoxje moet google chrome nemen
mij bevalt het prima! Al zit ik nu op school op IE.
Of het tegen die tijd nog wel is?quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, of je het tegen die tijd nog wel is een tweede
Of je tegen die tijd nog wel wil, bedoel ikquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of het tegen die tijd nog wel is?
Pwnd enzoquote:Vrouw (31) zegt zwanger te zijn van clown Bassie
AMSTERDAM - Een 31-jarige vrouw uit Heerhugowaard beweert zwanger te zijn van de 42 jaar oudere Bas van Toor, beter bekend als clown Bassie. Sandra K. deed haar verhaal aan showbiznewz.nl.
Ze vertelde de showbizzsite dat ze ruim acht maanden geleden zwanger is geworden van de artiest, nadat hij had opgetreden in haar woonplaats.
Bassie, die jarenlang een duo vormde met zijn broer Adriaan, zou tegenover de website hebben toegegeven dat hij de vrouw zijdelings kent, maar noemde de verhalen over de zwangerschap 'klinkklare onzin'. De clown is al sinds 1960 samen met zijn vrouw Coby, met wie hij drie volwassen dochters heeft.
Het management van de artiest was maandag niet bereikbaar voor commentaar. Een oud-manager van de clown verklaarde te hebben vernomen dat Bassie tijdelijk is 'ondergedoken in Duitsland' tot de storm is overgewaaid.
Ooh dat is wel balen ja!quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe ze er dan uit zietquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je tegen die tijd nog wel wil, bedoel ik
Dus...quote:
Ja tot kwart voor twee wachten tot de volgende les.quote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. school is weer enerverend.
Serieus?quote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe ze er dan uit ziet
Ook niet hoe ze er nu uit ziet, maar dat even terzijde
Haha, iedereen hier weet datquote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe ze er dan uit ziet
Ook niet hoe ze er nu uit ziet, maar dat even terzijde
Wil je ze alsjeblieft nog een keer posten?quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, iedereen hier weet datje hebt een leven vrees ik
Nou wordt het wel engquote:Op maandag 29 september 2008 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik open er net een topic over
WTF. We zijn ook nog een telepatisch schatje !
Wou jij beweren dat ik geen leven heb?quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, iedereen hier weet datje hebt een leven vrees ik
quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je ze alsjeblieft nog een keer posten?
Ja post die ene met dat 5 euro biljetquote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je ze alsjeblieft nog een keer posten?
Yep.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja post die ene met dat 5 euro biljet
ieeeuwlquote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeft postmortum geen gitaar meer te posten, scheelt weer.
Ik heb ook Google Chrome gedownloadt. Maar ben er nog niet achter hoe die favorieten werkenquote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Firefoxje moet google chrome nemen
mij bevalt het prima! Al zit ik nu op school op IE.
Boehoequote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja post die ene met dat 5 euro biljet
Gelukkig ben ik terugquote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef BobbyB het volgende:
BT is weg en meteen stopt iedereen met postenik had een goede reden, ik was ff nieuwe ava maken.
Werken is zooo overratedquote:Op maandag 29 september 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
ja sorry, er moet ook gewerkt worden!
Doe eens mij helpen met Google Chromequote:Op maandag 29 september 2008 12:07 schreef Breathtaking het volgende:
En het is nog steeds saaaai! Hallo, kom eens terug mensen
Wat moet je voor hulp danquote:Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doe eens mij helpen met Google Chrome
Zie post #116.quote:Op maandag 29 september 2008 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je voor hulp dan?
Gedownloadt met dtquote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb ook Google Chrome gedownloadt. Maar ben er nog niet achter hoe die favorieten werken![]()
Ik kan ze alleen in zo'n noobish bladwijzerbalk krijgen, maar ik wil ze gewoon in zoeen uitklaplijstje.
Dat is de correcte spelling voor het voltooid deelwoordquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gedownloadt met dt? Foei
dat ten eerste
!
Ja surequote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is de correcte spelling voor het voltooid deelwoord
Leve Bassie inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 12:24 schreef Agiath het volgende:
Dat topic van bassie maakt mijn dag weer goed man
Ik vind van welquote:
ik had laast breathtaking_gangbang_bros.avi gedownloadtquote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb breathtaking.rar gedownloadt.
2 posts achter elkaar een kettingspost noemenquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry voor de kettingposts mods. Maar ik ga! PauzeCiaooo
kon je meegenieten van die mooie muzikale klanken ?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
Stinkende allochtonen in de bus
Als ik straks weer thuis ben maar even een topic maken.
Neen, waren volwassenen. Daarnaast heb ik nu mooie oordopjes, in-ear dat de rest van t geluid buiten houdt.quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef gers het volgende:
[..]
kon je meegenieten van die mooie muzikale klanken ?
De buschauffeur was zeker racistischquote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, waren volwassenen. Daarnaast heb ik nu mooie oordopjes, in-ear dat de rest van t geluid buiten houdt.
Hoezo?quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef gers het volgende:
[..]
De buschauffeur was zeker racistisch
dat zeggen ze toch altijd ies rastisch ies koeltuurquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Werken is zooo overratedpraten met bt daarentegen
dat is pas goed voor je ontwikkeling!
Schoolquote:Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Allemaal op school/stage/werk?
Waarop?quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarop?
Of is dat de verkeerde context
Ach, jij hebt geen stagequote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School![]()
Gisteren nog tot 1 uur s nachts huiswerk lopen maken
quote:
Ik heb voorlopig even meer dan genoeg stage gelopenquote:
'quote:Op maandag 29 september 2008 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig even meer dan genoeg stage gelopen
Voor mijn laatste stage moest ik 9 weken lopen, ik heb er uiteindelijk maar 5 gelopen...quote:Op maandag 29 september 2008 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'
Ik moet nog tot 16 januarien ik heb al aangeboden dat ik na m'n stage hier 1 keer in de zoveel weken wel op zaterdag wil werken
Was het stage op een kinderboerderij dan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mijn laatste stage moest ik 9 weken lopen, ik heb er uiteindelijk maar 5 gelopen...
Geen haan die er naar kraaide
Welke stagair (e) is wel belangrijk...quote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Je was totaal niet belangrijk dus?
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het stage op een kinderboerderij dan?
Ik.quote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke stagair (e) is wel belangrijk...
Nou ja bij mijn vorige werkgever bleef 75% van de stagiairs hangen en de meeste werken er nog steeds.quote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke stagair (e) is wel belangrijk...
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Aha, ik ga donderdag misschien naar Ajax-Borac met een paar vrienden
"Ik houd niet van voetbal, ik ben voor Ajax"quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, lekker boeien. Avondje chillen met m'n vrienden onder het genot van een voetbalwedstrijd
quote:Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Ik houd niet van voetbal, ik ben voor Ajax"
Laterquote:Op maandag 29 september 2008 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga weer aan het werk, tot vanavond.
Heyaquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:57 schreef KingOfPop het volgende:
Sinds er weer een nieuwe TT gemaakt moet wordenEn Jitzzzze werd gesignaleerd met een banaan in een ander gat dan zijn oor.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, lekker boeien. Avondje chillen met m'n vrienden onder het genot van een voetbalwedstrijd
Toch al een tijdje hoor dat we samen zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 13:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Sinds wanneer zijn boswachter en Jitzee homo ?
Ach ja Bobby, Bassie, wie ziet het verschil?quote:Op maandag 29 september 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
Ja, Sandra K. uit Heerhugowaard biedt zich aan.
Je hebt hem erin geluisd, hehehequote:Op maandag 29 september 2008 14:28 schreef BobbyB het volgende:
WHEHEHEHEHEHklant van ons ging z'n webwinkel testen, gaat ie in de live omgeving (ipv test omgeving) een bestelling plaatsen, heeft ie via iDeal geld overgemaakt.
Hij dacht dat het geld niet echt van z'n rekening af zou gaan. Wat een sukkel.
Nee, dan had ik mijn rekening nummer wel als begunstigde ingevuld.quote:Op maandag 29 september 2008 14:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hebt hem erin geluisd, hehehe
quote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Je bent geen echte PSV'er.
Met alle respect. Maar je kan overal voetbal gaan kijken, behalve Ajax. Kut *****
Ze zijn gewoon zo streng tegenwoordigquote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
2 posts achter elkaar een kettingspost noemen
gers, 10 postsquote:Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon zo streng tegenwoordig
quote:Op maandag 29 september 2008 13:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT heeft het te hoog in d'r bolletje.
Je zou haast denken dat het hem om iets anders te doen was, nietwaar BobbyB?quote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]worden mijn grapjes niet meer gewaardeerd hier
?
Oh, was het een grapje? Zeg dat dan. Vrouwen kunnen namelijk geen grapjes maken, dus dan is extra uitleg wel nodig eh.quote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
?
Wat dan, volgens jou?quote:Op maandag 29 september 2008 14:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het hem om iets anders te doen was, nietwaar BobbyB?
En wie het eerste een ban krijg heeft dan gewonnen of verloren?quote:Op maandag 29 september 2008 14:48 schreef Sackboy het volgende:
Wie wil er een wedstrijdje kettingposten met mij doen?
Schoolquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Weer een schooldag vol plezier erop
HOI BK SCHATquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Alsof je t als grapje bedoeldequote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
?
Wedstrijd gewonnen, postrechten verloren.quote:Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat dan, volgens jou?
[..]
En wie het eerste een ban krijg heeft dan gewonnen of verloren?
Ik kan wel grapjes makenquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was het een grapje? Zeg dat dan. Vrouwen kunnen namelijk geen grapjes maken, dus dan is extra uitleg wel nodig eh.
Niemand wil tegen je.quote:Op maandag 29 september 2008 14:48 schreef Sackboy het volgende:
Wie wil er een wedstrijdje kettingposten met mij doen?
Ja avatar, wat doe je?quote:
Ze durven allemaal niet. Angsthazen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niemand wil tegen je.
Ik zou zeggen: Doe je best.
Dat is wel een leuk grapje inderdaad.quote:
Ik mis schoolquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil wel, maar dan krijg ik misschien een banquote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze durven allemaal niet. Angsthazen.
Oh, ik dacht dat er stond "Ebola is doodleuk".quote:
Angst- en Faalhaas in éénquote:Op maandag 29 september 2008 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan krijg ik misschien een ban
Ik dacht dat er stond Ebola is goddelijkquote:Op maandag 29 september 2008 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er stond "Ebola is doodleuk".
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op maandag 29 september 2008 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan krijg ik misschien een ban
Ja wtfquote:Op maandag 29 september 2008 14:55 schreef BobbyB het volgende:
Gecondoleerd BK.Die kan mooi in de OP! Naast Stella.
Hmm zou misschien ook wel leuk zijn, om en omquote:Op maandag 29 september 2008 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er stond "Ebola is doodleuk".
Lolquote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
WTF
Met ingang van vandaag zit DIT in mijn klas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf tyf op!
Heb gewoon die avatar geblocked.quote:Op maandag 29 september 2008 15:00 schreef Sackboy het volgende:
Jordeeeh ik word helemaal leip van dat geknipper![]()
Het schuim staat me al op de lippen.
quote:Op maandag 29 september 2008 15:00 schreef Sackboy het volgende:
Jordeeeh ik word helemaal leip van dat geknipper![]()
Het schuim staat me al op de lippen.
Ik zie lekker niksquote:
Is goed, anders moet je maar even zeggen, dan pak ik de oude wel.quote:Op maandag 29 september 2008 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
jordeeeh ik vraag eens ff of die avatar mag.
Hahaha, ik heb medelijden met jequote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
WTF
Met ingang van vandaag zit DIT in mijn klas![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf tyf op!
Gewoon op ESC rammenquote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 29 september 2008 15:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een grapje is?
Je doet maarquote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zal k m eens ergens anders uploaden
quote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon op ESC rammenStopt het vanzelf.
Nee, ik doe die moeite niet om jou te laten stervenquote:
Niet?quote:Op maandag 29 september 2008 15:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, ik doe die moeite niet om jou te laten sterven
Jij hebt hulp nodig bij het plassen?quote:Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef KingOfPop het volgende:
Kenker, net als je moet zijn ze er niet.
Dat staat niet op de kaart.quote:Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Overlijd eens? Bij voorbaat dank.
Wat moet jij in mn fotoboekquote:Op maandag 29 september 2008 15:12 schreef KingOfPop het volgende:
Kenker, net als je moet zijn ze er niet.
Hehe zoiets dacht ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt hulp nodig bij het plassen?
Kan het weer in flesje doen, maar dat gaat deze keer niet lukken.quote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt hulp nodig bij het plassen?
he bah, wat een goor wijfquote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Goedendag, ik heb een pakketje voor dit topic. Wilt u even tekenen?
[ afbeelding ]
Fappen waarschijnlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet jij in mn fotoboek?
quote:Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef Sackboy het volgende:
Zo dik was de piemel van Sackboy!
[ afbeelding ]
Da's niet zo heel dik dan. Aangezien zij ook klein is, moet je het wel relatief zien natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2008 15:16 schreef Sackboy het volgende:
Zo dik was de piemel van Sackboy!
[ afbeelding ]
quote:
Fail, jij hebt KOP in je fobo. Daarom heb ik geen fobo, door die usertsquote:Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet jij in mn fotoboek?
Opzouten. Voortaan alleen nog maar Amy Winehouse!quote:
Lekker met je piemel over haar krentenbaard pusgezichtquote:Op maandag 29 september 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opzouten. Voortaan alleen nog maar Amy Winehouse!
quote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lekker met je piemel over haar krentenbaard pusgezicht
Volgende week weer Hayden dusquote:Op maandag 29 september 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is alleen joey blij mee met zen avaquote:Op maandag 29 september 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal een rare fetisch he. Maar waarschijnlijk verwachtte hij geile foto's van jou.quote:
Dat is wel een vreemde spelling van fetisjquote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal een rare fetisch he. Maar waarschijnlijk verwachtte hij geile foto's van jou.
WTFquote:
Leeft zij nog?quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef jordeeeh het volgende:
Af en toe lekker wild
[ afbeelding ]
boeiend, had geen zin om de juiste spelling op te zoeken.quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde spelling van fetisj!
...quote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
Als Amy dr hoofd normaal was, gewoon glad huidje enzo, zou ze wel heel knap zijn denk ik
Mweh, die spelling is gewoon algemene kennisquote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
boeiend, had geen zin om de juiste spelling op te zoeken.
Ik heb de juiste spelling gedownloadt.quote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, die spelling is gewoon algemene kennis
quote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, die spelling is gewoon algemene kennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Amy Winehouse toen ze nog kind was.quote:
Wat is dat voor een misbaksel? Zeker in Tsjernobyl geboren.quote:
K had t door ja, daarom ook "wtfquote:Op maandag 29 september 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amy Winehouse toen ze nog kind was.
[ afbeelding ]
Neenquote:Op maandag 29 september 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
Hier is ze niet lelijk:
[ afbeelding ]
Oke, die is wel ergquote:Op maandag 29 september 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amy Winehouse toen ze nog kind was.
[ afbeelding ]
Ooh oke, die heb ik nog niet gedownloadquote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb de juiste spelling gedownloadt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |