Daar is alleen joey blij mee met zen avaquote:Op maandag 29 september 2008 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opzouten. Voortaan alleen nog maar Amy Winehouse!
Sommige mensen hebben nu eenmaal een rare fetisch he. Maar waarschijnlijk verwachtte hij geile foto's van jou.quote:
Dat is wel een vreemde spelling van fetisjquote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal een rare fetisch he. Maar waarschijnlijk verwachtte hij geile foto's van jou.
WTFquote:
Leeft zij nog?quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef jordeeeh het volgende:
Af en toe lekker wild
[ afbeelding ]
boeiend, had geen zin om de juiste spelling op te zoeken.quote:Op maandag 29 september 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde spelling van fetisj!
...quote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
Als Amy dr hoofd normaal was, gewoon glad huidje enzo, zou ze wel heel knap zijn denk ik
Mweh, die spelling is gewoon algemene kennisquote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
boeiend, had geen zin om de juiste spelling op te zoeken.
Ik heb de juiste spelling gedownloadt.quote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, die spelling is gewoon algemene kennis
quote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, die spelling is gewoon algemene kennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Amy Winehouse toen ze nog kind was.quote:
Wat is dat voor een misbaksel? Zeker in Tsjernobyl geboren.quote:
K had t door ja, daarom ook "wtfquote:Op maandag 29 september 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amy Winehouse toen ze nog kind was.
[ afbeelding ]
Neenquote:Op maandag 29 september 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
Hier is ze niet lelijk:
[ afbeelding ]
Oke, die is wel ergquote:Op maandag 29 september 2008 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amy Winehouse toen ze nog kind was.
[ afbeelding ]
Ooh oke, die heb ik nog niet gedownloadquote:Op maandag 29 september 2008 15:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb de juiste spelling gedownloadt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |